|
Toyota Avrupa, ilk 9 ayda tüm zamanların rekoruna ulaştı
-
-
2.0 hibrit chr avrupa için çok ideal bir araç -
Fiyat performans olarak Toyota güzel marka. Genel olarak Japon arabaları, Alman arabalarından daha iyiler. Yedek parçaları daha ucuz ve daha uzun ömürlü araçlar üretiyorlar. Lüks isteyen gider Lexus alır her bütçeye uygun araç var. -
Japonunmu parçası ucuz güldürme beni :)
-
Alman markalarından ucuz değil mi hocam ? En azından Amerika'da durum böyle . Mazda 3 sahibiyim, burada parçaları ve tamiri almanlara kıyasla ucuz ve dayanıklı. Günde 150-200 mil yol yapıyorum. Bu arada konudan bağımsız soru eki mu ayrı yazılır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 12 Angry Men -- 28 Ekim 2024; 16:25:57 > -
Dandik mi ? Toyota en az arıza çıkaran markalardan birisi. Amerika'da en çok satılan marka Toyota. Amerika pazarının büyüklüğü tek başına yeter zaten.
Edit: Türkiye'deki vergi ve sistemi ve motor seçenekleri yüzünden az tutuluyor olabilir. ( Araştırmadım )
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 12 Angry Men -- 28 Ekim 2024; 16:28:16 > -
Arıza çıkarmaz çünkü arabada sensör yok. Su borusu delinse haberin olmaz motor hararet yapar. Niye 3 kirişluk sensör olmadığı için.
Karterde yağ seviye sensörü olmaz. Yağ soğutucu bile yok bazı araçlarda. Yağın sıcaklığını ölçemez niye sensör yok.
Turbo zaten yok. Malzeme kalitesi ortalama.
Bırakta arıza kaydı olmasın. :)
-
quote:
Orijinalden alıntı: aliveli90Arıza çıkarmaz çünkü arabada sensör yok. Su borusu delinse haberin olmaz motor hararet yapar. Niye 3 kirişluk sensör olmadığı için.
Karterde yağ seviye sensörü olmaz. Yağ soğutucu bile yok bazı araçlarda. Yağın sıcaklığını ölçemez niye sensör yok.
Turbo zaten yok. Malzeme kalitesi ortalama.
Bırakta arıza kaydı olmasın. :)
Türkiye'deki araçların donanımını bilmiyorum ama Avrupa ve Amerika pazarına dolu araba satıyorlar rekabetten ötürü.
-
Hibrit mantıklı. Çünkü şanzımanı yok. Bozulma yok. Turbo yok. Günümüz start stoplu araçların mekaniği karma karışıktır. Toyota hibritte marş motoru yok. Alternatör yok. Egm akülere para akıtmazsınız. 45ah eski tip aküsü var. Kliması, devirdaimi, direksiyonu, freni hepsi elektrikli. Yani V kayışı yok. Hepsi kendi halinde stressiz çalışır. Direkt enjeksiyonlu değil. EGR sorunu yaşatmaz. Motoru büyük. Atkinson. Stressiz ve milyon km çevirir, bana mısın demez. Trigeri zincir. Kopmaz uzamaz. Yakıtı da istanbul içinde 5 litre. Uzun yolda 5 litre. İstanbulda megane 9-10 litre yakıyor bu arada. Neden başka araba alıp dert sahibi olayım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tans61 -- 28 Ekim 2024; 18:7:58 > -
Sadece o değil, hepsi ideal bence.
2.0 hibrit corolla, corolla sw, corolla cross, 2.5 hibrit rav4, camry vs. 1.5 hibrit yaris bile bence o sınıfta en ideal modellerden birisi. Eskisi gibi bariz eksiği olan modeli yok toyotanın.
Az yakan, vergisi düşük, güvenilir, güvenlik, performans ve konfor olarak da güzel şeyler sunan modeller.
-
Fiyat kilit nokta. 2.0 hybrid gibi kompleks bir paketi düz benzinli (mild hybrid) rakipleri ile aynı fiyata verebiliyor Toyota.
-
Hibrit mantıksız. Çünkü elektrikli süpürge şanzımanı var uğulduyor. Bozulma elbette var. Marş motoru var, hatta üstlenen ve üreten firma Denso diye bir marka. Eski tip aküler de ucuz değil. Motoru büyük derken 1.8 hacim ve 142nm'cik tork ile dik yokuşlarda köy eşeği gibi gidiyor. Triger zinciri de gevşer ve kopar, hatta kayıştan daha büyük masraflar ve hasarlar verir. İstanbul trafiğinde 5 litre senin hayal Dünyan tabi ki. Ekstra ödediğin fazla MTV'yi yazamazsın mesela. Kendi C segmentinde ki rakipleri geçtim, rakiplerinin B segmentinden kötü iç kabin desibel oranı, vasat malzeme kalitesi, aşırı vasat fabrikasyon ses sistemi, çok övdüğün vasat elektrikli uzun mesafede duran fren sistemi vs... vs...
Sen de haklısın.
-
2023 yılın'da Tesla'nın Model Y'si dünyanın en çok satan otomobili oldu. Bu modelin üretime başlamasından itibaren sadece 3 yıl sürdü.
2023 yılın'da En çok satan ilk beş otomobilin geri kalanı Toyota tarafından üretiliyor.
Kaynak
-
Aracın içine sığma sorunun yoksa dediğin gibi -
2024 Tiguan rezaleti ortada, o sensör yok dediğin Toyota'lara da yüzlerce sensör ve yazılım sorunsuz çalışıyor. Yağ basıncı yada hararet uyarısı vs hepsi var. Silecek suyu uyarısı olmayabilir, hayati birşey değil.
Toyota ve çoğu Japon GSR2 standartlarını en ucuz ve baz paket modelinde standart sunuyor ve yüzlerce sensör ve yazılımı gayet sorunsuz çalışıyor. Fransızlar, Volkswagen, Ford 80-120K opsiyonla sürüş güvenliği donanımı satarken en ucuz Toyota'da bile standart. Volkswagen arka hava yastığını parayla satarken Toyota'da 7-8 hava yastığı standart.
Dünya'da eşi benzeri olmayan, sandık motorlu araçları korumak için yapılmış motor hacmine vergi saçmalığı olmasa, orta üst segment Toyota ve Japon araç görebilirdik. Japonların çoğu modeli 2.0 motordan başlıyor.
Hayatında bırak Lexus'u, RAW4, Camry bile görmemişsin, en ucuz ve donanımsız eski Toyota lara göre yorum yapıyorsun, büyük ihtimalle 2018-2020 öncesi Corolla dan başka birşey bilmiyorsun.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 30 Ekim 2024; 15:21:38 >
-
Öncelikle şanzıman, kasnak, kayış yok, planet dişli var o kadar. Marş motoru falan da yok. Power moda alırsan hiçbir yokuşta sıkıntı olmaz. Aracı devamlı kullanan yorum yapsın, bilmeden işkembeden sallamayın. Toyota Hybrid orijinal motoru %50 daha güçlü, 0-100'ü 7.7sn olan 2.0 dynamic force motordur. Kronik sorunlu sandık motorlu araçları korumak için yapılan motor hacmine göre vergi saçmalığı olmasa bu motorla gelir. Bize fakir ülke donanımı ile geliyor maalesef.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 30 Ekim 2024; 15:20:26 > -
-
Git Facebook grubuna 3lt leri gör, asıl hybrid araçlar en az en sıkışık trafikte yakar. Görsel Corolla Cross'a ait, daha hafif, yere yakın ve rüzgar direnci az olan sedan hybridler 0.5lt kadar daha az yakıyor.
Bu değerler ilkbahar ve sonbaharda sakin kullanımda oluyor, normalde yıllık ortalama 4.5lt, yazın çok sıcakta ve kışın çok soğukta 5lt leri görebiliyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 30 Ekim 2024; 11:57:56 >
-
Hibrit mantıklı. Çünkü şanzımanı yok. Bozulma yok. Turbo yok. Günümüz start stoplu araçların mekaniği karma karışıktır. Toyota hibritte marş motoru yok. Alternatör yok. Egm akülere para akıtmazsınız. 45ah eski tip aküsü var. Kliması, devirdaimi, direksiyonu, freni hepsi elektrikli. Yani V kayışı yok. Hepsi kendi halinde stressiz çalışır. Direkt enjeksiyonlu değil. EGR sorunu yaşatmaz. Motoru büyük. Atkinson. Stressiz ve milyon km çevirir, bana mısın demez. Trigeri zincir. Kopmaz uzamaz. Yakıtı da istanbul içinde 5 litre. Uzun yolda 5 litre. İstanbulda megane 9-10 litre yakıyor bu arada. Neden başka araba alıp dert sahibi olayım.
|
Alman markalarından ucuz değil mi hocam ? En azından Amerika'da durum böyle . Mazda 3 sahibiyim, burada parçaları ve tamiri almanlara kıyasla ucuz ve dayanıklı. Günde 150-200 mil yol yapıyorum. Bu arada konudan bağımsız soru eki mu ayrı yazılır. |
Dandik mi ? Toyota en az arıza çıkaran markalardan birisi. Amerika'da en çok satılan marka Toyota. Amerika pazarının büyüklüğü tek başına yeter zaten. Edit: Türkiye'deki vergi ve sistemi ve motor seçenekleri yüzünden az tutuluyor olabilir. ( Araştırmadım ) |
Sadece o değil, hepsi ideal bence. 2.0 hibrit corolla, corolla sw, corolla cross, 2.5 hibrit rav4, camry vs. 1.5 hibrit yaris bile bence o sınıfta en ideal modellerden birisi. Eskisi gibi bariz eksiği olan modeli yok toyotanın. Az yakan, vergisi düşük, güvenilir, güvenlik, performans ve konfor olarak da güzel şeyler sunan modeller. |
Öncelikle şanzıman, kasnak, kayış yok, planet dişli var o kadar. Marş motoru falan da yok. Power moda alırsan hiçbir yokuşta sıkıntı olmaz. Aracı devamlı kullanan yorum yapsın, bilmeden işkembeden sallamayın. Toyota Hybrid orijinal motoru %50 daha güçlü, 0-100'ü 7.7sn olan 2.0 dynamic force motordur. Kronik sorunlu sandık motorlu araçları korumak için yapılan motor hacmine göre vergi saçmalığı olmasa bu motorla gelir. Bize fakir ülke donanımı ile geliyor maalesef.
|
2018 yilinda eski corollamı satıp yeni corolla aldım 90 bin km de daha rutin bakım harici servisin yolunu bilmez, gerçekten çok uzun ömürlü araç yapıyor adamlar.
|
Gelecek yüzyılın teknolojisi olan dsg hiç arıza vermiyor neden çünkü 50 yılın sonrasının teknolojisi kullanılmış araçta. Almanya da 3 koca fabrikasını kapatıyor ama bizim almantapar tayfa hala 50 yıldan kalma teknoloji diyor. Hybrid ile uzaktan yakından alakaları yok mild Hybrid denilen saçmalığı Hybrid sanıyor zavallılar
|
Sanırım bilgi olmadan konuştun.. Corolla Cross Hybrid araç var, sor ne istersen söyliyeyim hatta fotoğraflarıyla sunayım.. Şehir içi 5.2 lt ortalama ile geziyorum dağ bayır.. Şehir içi trafikte daha da düşer de o da senin güzel hatrın için peki diyelim.. Vasta malzeme kalitesi derken mesela hangisiyle vs ledin de vasat dedin hele bi de bakalm.. Aşırı vasat ses sistemi de nasıl oluyor onu da anlasak, renault'taki mi mesela? yani arkadaş bizim milletin genel hastalığı, bilgi sahibi olmadan salla dur işkembeden.. |
Benzer içerikler
- instagram profil görme
- whatsapp hd fotoğraf gönderme
- fotoğraftan instagram bulma
- instagram takip etmeyenleri bulma
- gizli story izleme
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X