Şimdi Ara

Toyota Avensis 1.6 ? Opel İnsignia 1.4 ? (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
0
Favori
3.455
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Kesinlikle İNSİGNİA
  • insignianın arkası bana basık ve arka camın küçüklüğünden kasvetli geliyor.Her türlü avensis alırdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayatuzu

    şimdi toyota avansis için toyan a gittim. corolla ile avansis arasında hacim dışında bir fark göremedim. yanınızdan peş peşe geçseler ikisininde aynı araba oldugunu düşünürsünüz. birde baz fiyatı avansis 55.000tl diyorlar. bir arkadaş 52.000tl yazmıştı. hangi bayi adınıda yazabilirmi. birde insigna için gidip görecegim. asıl hedefim insigna almak. ama forumu okuyunca birde avansisi göreyim dedim. hayırlısı bakalım. birisine karar verecegiz...

    corolla ile avensis arasında bir fark göremediyseniz siz en iyisi insignia alın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: kayatuzu

    şimdi toyota avansis için toyan a gittim. corolla ile avansis arasında hacim dışında bir fark göremedim. yanınızdan peş peşe geçseler ikisininde aynı araba oldugunu düşünürsünüz. birde baz fiyatı avansis 55.000tl diyorlar. bir arkadaş 52.000tl yazmıştı. hangi bayi adınıda yazabilirmi. birde insigna için gidip görecegim. asıl hedefim insigna almak. ama forumu okuyunca birde avansisi göreyim dedim. hayırlısı bakalım. birisine karar verecegiz...

    corolla ile avensis arasında bir fark göremediyseniz siz en iyisi insignia alın.

    +1
    Ayrica makyajlı Avensis insigniadan da daha kaliteli ic mekana sahip bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avensisi bilmediğimden yorum yapamam. Galerilere gidilir araçlara bakılır, test sürüşlerinden sonra içe sinen alınır. Bu kadar basit. Yalnız avensisin piyasası sıfıra yakın bunu da düşünmek gerekli, ileride nakit lazım olursa insignia kadar rahat/karlı satılmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: che970

    avensis bildiğiniz büyük corolla arkadaşlar ve d segmentinde alınacak en son arabadır.
    passat, 508, latitude ve insignia varken avensis hiç bir hal ve şart altında alınmaz.
    zaten o yüzden kimsede almıyor alanlar bildiğiniz memur tayfası sorunsuz toyota diye duymuşlar bu yüzden gidip alıyorlar.

    Adam passat alıyor, turbo problemi, dsg problemi yaşıyor, servisten kazık yiyor. İnsignia alıyor yakıtından, arızalarından, iç mekan seslerinden arka kısmın basıklığından şikayet ediyor. Latitude alıyor 1 yıl geçmeden soyulan iç mekandan, çıkan arızalardan şikayet geliyor. Peki avensis alıp da pişman olan insan neden fazla yok? Ben hiç duymadım avensis aldım şöyle sorunlar yaşadım diyen. Tek eleştirisi alt devirlerde cansız kalan motor. Onun dışında bir eksikliğini duydunuz mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Avensisi bilmediğimden yorum yapamam. Galerilere gidilir araçlara bakılır, test sürüşlerinden sonra içe sinen alınır. Bu kadar basit. Yalnız avensisin piyasası sıfıra yakın bunu da düşünmek gerekli, ileride nakit lazım olursa insignia kadar rahat/karlı satılmaz.

    insignia'nın ikinci eli avensisten çok daha kötüdür. Sıfırı şu an 70bin olan insignia 1.6t cosmonun 2010 modelleri 45 50bin civarına gidiyorken sıfırı 58bin olan avensis elegantın 2010 modelleri 42 47binlerden satılıyor. Değer kaybı insignia'da çok daha fazla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.Düzen

    cevaplar için teşekkürler.

    elimizde bir araba var. bir süre daha onunla idare edip makyajlı insigniayı ve yeni mondeoyu da bekleyelim dedik.

    avensis test sürüşü yaptık. insignia yapmadık. avensis test sürüşünde vardığımız sonuç ne çok tatminkardı nede çok kötüydü. araba işte.

    maalesef benzin pahalı ve vergi yüksek olduğu için tabiri caizse gemi gibi arabaları ufacık motorlarla ve düz vitesle kullanmak zorunda kalmak üzücü. passat 1.4 tsi otomatik var ama passatı da biz pek beğenemedik.

    hocam passat ın neyini beğenmediniz, görünüşünümü?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Avensisi bilmediğimden yorum yapamam. Galerilere gidilir araçlara bakılır, test sürüşlerinden sonra içe sinen alınır. Bu kadar basit. Yalnız avensisin piyasası sıfıra yakın bunu da düşünmek gerekli, ileride nakit lazım olursa insignia kadar rahat/karlı satılmaz.

    insignia'nın ikinci eli avensisten çok daha kötüdür. Sıfırı şu an 70bin olan insignia 1.6t cosmonun 2010 modelleri 45 50bin civarına gidiyorken sıfırı 58bin olan avensis elegantın 2010 modelleri 42 47binlerden satılıyor. Değer kaybı insignia'da çok daha fazla.

    Sahibindene bakarak konuşuyorsanız 47bin dediğinz avensisler 20bin km olan insignialar 55bin civarıdır. Satış fiyatı değer kaybı oranına göre aynı paralar istendiğini göreceksiniz. Ama önemli olan sahibindende istenen paralar değil. O istenen paralara araçların satılıp satılmadığı. Avensis satmayan bir araba, şimdi bunu ikinci el piyasasıyla ilgilenen herkes biliyor. Tartışmanın lüzumu yok. İnsignia'nın ikinci eli her zaman daha karlı ve hızlı.

    Zaten aracın satış sürümü ne kadar bol olursa, ikinci el bolluğu da o kadar fazla ve ona göre de canlı olur. Bir diğer deyişle bulundupğunuz il veya yakın illere düşen satıştaki ikinci el araç sayısı ne kadar? Sayı azaldıkça yapılacak seçimin kalitesi düşer. Çünkü birkaç üründen birini seçmek var, onlarca üründen birini. En basitinden bakın 2010 üzeri 200 küsür avensis bulurken, 800 küsür insignia bulursunuz misal 1400 jetta bulursunuz, yine 1300 civic bulursunuz. Elbette 0 satış fiyatı ve net satılan araç bu değerleri etkiler ama nihai olarak bir ikinci el alıcısı için seçim bolluğu olan araç çekicidir, pazarda da canlıdır. Diğeri ise yavaş veya ölüdür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lord Sparhawk -- 28 Mart 2013; 18:21:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: kayatuzu

    şimdi toyota avansis için toyan a gittim. corolla ile avansis arasında hacim dışında bir fark göremedim. yanınızdan peş peşe geçseler ikisininde aynı araba oldugunu düşünürsünüz. birde baz fiyatı avansis 55.000tl diyorlar. bir arkadaş 52.000tl yazmıştı. hangi bayi adınıda yazabilirmi. birde insigna için gidip görecegim. asıl hedefim insigna almak. ama forumu okuyunca birde avansisi göreyim dedim. hayırlısı bakalım. birisine karar verecegiz...

    corolla ile avensis arasında bir fark göremediyseniz siz en iyisi insignia alın.

    evet insigna alacagım. fark elbette var. ama benim kriterlerim için ortaya çıkan bir fark yok. kasasının büyük olması dışında.... passatla jetta ne ise avansisle corolla aynı... ama insignanın yavrusu yok. duruş ve heybeti, vergigin paranın karşılgını hissettirebilmesi gücü insignada daha büüyük duruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    quote:

    Orijinalden alıntı: M.Düzen

    cevaplar için teşekkürler.

    elimizde bir araba var. bir süre daha onunla idare edip makyajlı insigniayı ve yeni mondeoyu da bekleyelim dedik.

    avensis test sürüşü yaptık. insignia yapmadık. avensis test sürüşünde vardığımız sonuç ne çok tatminkardı nede çok kötüydü. araba işte.

    maalesef benzin pahalı ve vergi yüksek olduğu için tabiri caizse gemi gibi arabaları ufacık motorlarla ve düz vitesle kullanmak zorunda kalmak üzücü. passat 1.4 tsi otomatik var ama passatı da biz pek beğenemedik.

    hocam passat ın neyini beğenmediniz, görünüşünümü?

    hakikaten 1.4tsi dsg passatın neyini beğenemediniz? Kasa, motor, şanzıman çok iyi bir kombinasyon.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Avensisi bilmediğimden yorum yapamam. Galerilere gidilir araçlara bakılır, test sürüşlerinden sonra içe sinen alınır. Bu kadar basit. Yalnız avensisin piyasası sıfıra yakın bunu da düşünmek gerekli, ileride nakit lazım olursa insignia kadar rahat/karlı satılmaz.

    insignia'nın ikinci eli avensisten çok daha kötüdür. Sıfırı şu an 70bin olan insignia 1.6t cosmonun 2010 modelleri 45 50bin civarına gidiyorken sıfırı 58bin olan avensis elegantın 2010 modelleri 42 47binlerden satılıyor. Değer kaybı insignia'da çok daha fazla.

    Sahibindene bakarak konuşuyorsanız 47bin dediğinz avensisler 20bin km olan insignialar 55bin civarıdır. Satış fiyatı değer kaybı oranına göre aynı paralar istendiğini göreceksiniz. Ama önemli olan sahibindende istenen paralar değil. O istenen paralara araçların satılıp satılmadığı. Avensis satmayan bir araba, şimdi bunu ikinci el piyasasıyla ilgilenen herkes biliyor. Tartışmanın lüzumu yok. İnsignia'nın ikinci eli her zaman daha karlı ve hızlı.

    Zaten aracın satış sürümü ne kadar bol olursa, ikinci el bolluğu da o kadar fazla ve ona göre de canlı olur. Bir diğer deyişle bulundupğunuz il veya yakın illere düşen satıştaki ikinci el araç sayısı ne kadar? Sayı azaldıkça yapılacak seçimin kalitesi düşer. Çünkü birkaç üründen birini seçmek var, onlarca üründen birini. En basitinden bakın 2010 üzeri 200 küsür avensis bulurken, 800 küsür insignia bulursunuz misal 1400 jetta bulursunuz, yine 1300 civic bulursunuz. Elbette 0 satış fiyatı ve net satılan araç bu değerleri etkiler ama nihai olarak bir ikinci el alıcısı için seçim bolluğu olan araç çekicidir, pazarda da canlıdır. Diğeri ise yavaş veya ölüdür.

    insignia da çok tutulan bir model değil. Ülkemizde bütün d sınıfı ve üzeri araçlar değer kaybettiriyor, anormal bir durum yok ortada. İnsignia avensisen daha kolay ve hızlı satılır buna eyvallah ama daha az değer kaybettirmiyor maalesef. Özellikle yaş büyüdükçe toyotalar opellere nazaran daha değerli oluyor.
  • İkiside güzel araç ama avensis daha ferah duruyor
  • İnsignia varken Avensis de neymiş.
  • Bence Avensis mantıklı bir tercih daha sorunsuz olacağını düşünüyorum.
  • Sorulara sirayla yazmaya calisacagim

    -passatin neresini begenmediniz?
    Hani avensis sadece bir araba ya
    Passat da o sekilde hatta daha geride
    Ayrica ilave aksesuarli hali oldukca pahali
    O sebeple passat yerine avensis bakalim dedik

    -insignia sportif ve cekici
    Eyvallah haklisiniz
    Ama yurtdisinda 2.0 turbo 220 hp cosmo modelini kullaniyoruz
    Evet o araba gayet guzel ama 1.4 model insignia da maalesef sadece bir araba oluyor

    Keske bu mantikta 1.6 motorlu accord da olsaydi
    O zaman dusunmeden tercih ederdik

    Ama suan ki kararimiz biraz daha mevcut arabamiza devam edip
    Ulkemizdeki d sinifinin gelismelerini seyretmek olacak

    Bu dogrultuda
    Makjajli insignia
    Yeni mondeo
    Avensis
    Modellerine bakacagiz muhtemelen

    Syg

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Avensisi bilmediğimden yorum yapamam. Galerilere gidilir araçlara bakılır, test sürüşlerinden sonra içe sinen alınır. Bu kadar basit. Yalnız avensisin piyasası sıfıra yakın bunu da düşünmek gerekli, ileride nakit lazım olursa insignia kadar rahat/karlı satılmaz.

    insignia'nın ikinci eli avensisten çok daha kötüdür. Sıfırı şu an 70bin olan insignia 1.6t cosmonun 2010 modelleri 45 50bin civarına gidiyorken sıfırı 58bin olan avensis elegantın 2010 modelleri 42 47binlerden satılıyor. Değer kaybı insignia'da çok daha fazla.

    Sahibindene bakarak konuşuyorsanız 47bin dediğinz avensisler 20bin km olan insignialar 55bin civarıdır. Satış fiyatı değer kaybı oranına göre aynı paralar istendiğini göreceksiniz. Ama önemli olan sahibindende istenen paralar değil. O istenen paralara araçların satılıp satılmadığı. Avensis satmayan bir araba, şimdi bunu ikinci el piyasasıyla ilgilenen herkes biliyor. Tartışmanın lüzumu yok. İnsignia'nın ikinci eli her zaman daha karlı ve hızlı.

    Zaten aracın satış sürümü ne kadar bol olursa, ikinci el bolluğu da o kadar fazla ve ona göre de canlı olur. Bir diğer deyişle bulundupğunuz il veya yakın illere düşen satıştaki ikinci el araç sayısı ne kadar? Sayı azaldıkça yapılacak seçimin kalitesi düşer. Çünkü birkaç üründen birini seçmek var, onlarca üründen birini. En basitinden bakın 2010 üzeri 200 küsür avensis bulurken, 800 küsür insignia bulursunuz misal 1400 jetta bulursunuz, yine 1300 civic bulursunuz. Elbette 0 satış fiyatı ve net satılan araç bu değerleri etkiler ama nihai olarak bir ikinci el alıcısı için seçim bolluğu olan araç çekicidir, pazarda da canlıdır. Diğeri ise yavaş veya ölüdür.

    insignia da çok tutulan bir model değil. Ülkemizde bütün d sınıfı ve üzeri araçlar değer kaybettiriyor, anormal bir durum yok ortada. İnsignia avensisen daha kolay ve hızlı satılır buna eyvallah ama daha az değer kaybettirmiyor maalesef. Özellikle yaş büyüdükçe toyotalar opellere nazaran daha değerli oluyor.

    BEn zaten çok tutulan bir araç demiyorum, avensisten daha iyi piyasası var diyorum. ülkede piyasası olan araçlar giriş ekonomik sınıf araçlar veya en fazla vw, audi giriş modelleri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayatuzu

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: kayatuzu

    şimdi toyota avansis için toyan a gittim. corolla ile avansis arasında hacim dışında bir fark göremedim. yanınızdan peş peşe geçseler ikisininde aynı araba oldugunu düşünürsünüz. birde baz fiyatı avansis 55.000tl diyorlar. bir arkadaş 52.000tl yazmıştı. hangi bayi adınıda yazabilirmi. birde insigna için gidip görecegim. asıl hedefim insigna almak. ama forumu okuyunca birde avansisi göreyim dedim. hayırlısı bakalım. birisine karar verecegiz...

    corolla ile avensis arasında bir fark göremediyseniz siz en iyisi insignia alın.

    evet insigna alacagım. fark elbette var. ama benim kriterlerim için ortaya çıkan bir fark yok. kasasının büyük olması dışında.... passatla jetta ne ise avansisle corolla aynı... ama insignanın yavrusu yok. duruş ve heybeti, vergigin paranın karşılgını hissettirebilmesi gücü insignada daha büüyük duruyor.


    Passatla jettayı, avensisle corollayı bir tutup arada fark göremiyorsanız, kimseye birşey sormadan insignia almanız daha uygun olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi netfriend -- 29 Mart 2013; 10:40:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: che970

    avensis bildiğiniz büyük corolla arkadaşlar ve d segmentinde alınacak en son arabadır.
    passat, 508, latitude ve insignia varken avensis hiç bir hal ve şart altında alınmaz.
    zaten o yüzden kimsede almıyor alanlar bildiğiniz memur tayfası sorunsuz toyota diye duymuşlar bu yüzden gidip alıyorlar.

    Adam passat alıyor, turbo problemi, dsg problemi yaşıyor, servisten kazık yiyor. İnsignia alıyor yakıtından, arızalarından, iç mekan seslerinden arka kısmın basıklığından şikayet ediyor. Latitude alıyor 1 yıl geçmeden soyulan iç mekandan, çıkan arızalardan şikayet geliyor. Peki avensis alıp da pişman olan insan neden fazla yok? Ben hiç duymadım avensis aldım şöyle sorunlar yaşadım diyen. Tek eleştirisi alt devirlerde cansız kalan motor. Onun dışında bir eksikliğini duydunuz mu?


    hocam ben sizin gibi bir markanın fanatiği falan değilim.
    bütün başlıklara girip toyota yazabilirsiniz ama yazılanlarıda bir zahmet okuyun en azından alıntı yaptıklarınızı okuyun ki bir yere varabilelim.
    dikkat ederseniz ben zaten toyota alanların tamamen sizin ruh halinizde insanlar olduğunu belirtiyorum.
    yani siz kendi açınızdan haklısınız.
    hep onu duydum bunu dediler şunu yaşamışlar diyen zihniyet toyota alabilir.
    ben size diyorum ki arabada ruh yok ruh bildiğin büyük corolla.
    ben 60 bin lira para vereceksem kesinlikle avensis almam.
    alanada hayırlı olsun.
    son nokta toyotanın bu olumlu marka imajına rağmen sizde farkındasınızdır avensisin hiç satmadığının nedenide işte benim söyledim şey.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.