Şimdi Ara

Toyota Avensis 1.6 ? Opel İnsignia 1.4 ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
0
Favori
3.459
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cevaplar için teşekkürler.

    elimizde bir araba var. bir süre daha onunla idare edip makyajlı insigniayı ve yeni mondeoyu da bekleyelim dedik.

    avensis test sürüşü yaptık. insignia yapmadık. avensis test sürüşünde vardığımız sonuç ne çok tatminkardı nede çok kötüydü. araba işte.

    maalesef benzin pahalı ve vergi yüksek olduğu için tabiri caizse gemi gibi arabaları ufacık motorlarla ve düz vitesle kullanmak zorunda kalmak üzücü. passat 1.4 tsi otomatik var ama passatı da biz pek beğenemedik.
  • Kriterlerinize Avensis daha çok uyuyor. Avensis,Insignia göre daha geniş, 65 bin liraya alacagınız avensis daha donanımlı olacaktır. 1.4 Insignia ile 1.6 avensis arasında performans farkı pek olmayacaktır. 1.6 avensisin lpg ile iyi uyumu var ama 1.4 turbo Insignia ne kadar uyumlu pek bilinmiyor. Avensis ile Insignia karakter olarak farklı araçlar. Genellikle Avensis düşünen Insignia düşünmez,Insignia düşünen Avensis düşünmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 40 yaşın altı için insignia üstü için avensis
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.Düzen

    beklentimiz öncelikle genişlik, konfor ve sağlamlık. yakıt tüketimi ve servis ilgiside önemli. ortalama bütçe 60-65 bin tl.
    otomatik olsun diye bir talebimiz yok. motor 1.6 üzeri olmamalı.

    ivmelenme olarak da hızlı olsun diye bir takıntımız yok. dediğimiz gibi ama hedef arabanın problem çıkartmaması. ortadoağu ve amerikada japon araçlar çok sevilir sebebi ise sağlam olmalarıdır.


    Siz Avensis'i tarif ediyorsunuz: geniş, sağlam, düşük yakıt tüketimi, ilgili servis, yeterli motor performansı, arabanın problem çıkarmaması... Avensis daha yeni (2012) makyaj gördü ve makyajla birlikte bir çok donanım ilave edildi: anahtarsız çalıştırma, navigasyon, deri döşeme gibi...



    Size şuradaki
    http://forum.donanimhaber.com/m_28854973/mpage_36/key_/tm.htm

    Avensis tercih hikayesini alıntılıyorum. Yararlı olacaktr:

    ""
    KARŞILAŞTIRMALI BİR AVENSİS TERCİHİNİN HATIRLATILMASI

    ALINTI:
    ((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((Merhaba arkadaşlar,

    Avensis Elegant siparişimi bugün verdim. İnşallah pazartesi gelecek.. Bu süreçte yaşadıklarımı tecrübelerimi paylaşmak istedim..

    Uzuuunca bir yazı olacak..

    Mevcut aracım 2001 model Avensis D4.. Bu araçla geçirdiğim yaklaşık 100bin km boyunca neredeyse hiç sorun yaşamadım. 1 kez akü bitti, değiştirdim. 2 tane oksijen sensörü değişti.. Bu sensörlerin değişimi de arada motor arıza ışığı yandığından servisin önerisi ile oldu yoksa araçta hiçbir sorun yoktu.. Rutin bakımlar sırasında değişmesi gereken sarf malzemeleri vs. saymıyorum tabiki.. (Balata, buji vs..) Bu kadar !!! Beni hiçbir yerde, hiçbir zaman, hiçbir koşulda zor durumda bırakmadı.. HEr zaman aynı performansda ve aynı şekilde çalıştı.

    Bu durumda zaten benim Toyota markasına bir sempatim olması tamamen doğal.. Ancak yeni araç seçimimde toyotaya karşı olan sempatimi tamamen bir yana bırakarak yaklaşık 2-3 ay araştırma yaptım..

    Bu araştırmalarda elbette ilk olarak yeni Avensis'e baktım. Tabiki internetten.. Fotoğraflar, y.dışı incelemeler, yorumlar, videolar vs..vs.. ve vazgeçtim !!! Evet.. vazgeçtim.. Çünkü netten baktığım fotolarda araç tasarımı hoş gözüküyordu ama özellikle iç kabinde kullanılan koyu ton beni vazgeçirdi.. Çünkü kişisel olarak bej-açık tonlardaki kabin tasarımlarını hep daha çekici buldum.. Bu nedenle farklı arayışlara girdim.. Çünkü pek çok alternatifim vardı ve olmuşken her yönden kafama yatsın istiyordum.. Hatta sedan olmasa da olur diye her alternatifi değerlendirdim..

    Bu süreçte baktığım araçlar-modeller... Opel-Insignia, Honda-Accord, Volkswagen-Golf, Peugeot-407, Citroen-C5...

    Evet hepsini önce internetten detaylı olarak inceledim sonrada bayide gidip baktım.. Bu süreçte Toyota plazaya birkaç kez başka sebebler için uğradım.. Bir keresinde ellerinde AVensis yoktu, diğerinde acelem vardı.. Bu nedenle zaten vazgeçtiğim Avensise bakmadım..

    Tüm bu modeller için fiyat-performans-marka güvenilirliği faktörlerinin hepsini araştırdım.. Öncelik sıralamam, sorunsuzluk (hemen zaten toyota olacakmış demeyin, olabilecek en yüksek sorunsuzluk diyorum.. yani eğer optimum dengeyi yakalayabilirsem elbette toyotayı geri plana atabilirdim, ki atmıştım zaten..), konfor, malzeme kalitesi, tasarım, yakıt tüketim-performans dengesi ... Diye sıralayabiliriz..

    Bu durumda elimdeki listeden yaptığım eleme sebebleri ile beraber madde madde yazayım..

    Opel-Insignia : Çok çok dolu (ama ne kadar doldurursanız o kadar cep yakıyor), tasarım olarak sportif bir sedan, turbo modellerinin motor performansları çok iyi... Test sürüşü kısa sürse de olumsuz bir durum yoktu.. (Satış temsilcisinin ilk ışıkta " şurdan geri dönebiliriz.." demesi dışında.. ) Amaaa.. Biz ailecek bu aracı kullanacağımızı düşününce ve sık seyhat ettiğimizi de hesaba katınca Insginia'nın sportif tasarım şekli işi baştan bozdu.. Özellikle bize lazım olan arka koltuklar da kesinlikle sorun yaşayacağımız açıktı.. Bu sorunu konsol tasarımı ve donanım zenginliği ile kendime kabul ettireceğimi düşünürken (.. ki arka koltukta sıklıkla beraber seyahat ettiğimiz aile büyükleri bu durumdan pek hoşlanmayacaklardı..) halihazırda devam eden forum sayfalarında artan şikayetlerle karşılaşmaya başladım.. Buna bir de 2. el sayfalarındaki satılık insignia ilanlarını ve özellikle kullanıcılardan gelen çok yüksek yakıt tüketimi şikayetlerini ekleyince Insignia dosyasını biraz beklemeye ve takibe aldım..

    Honda Accord : İşte hayallerimi süsleyen tasarım.. Bu ne muhteşem bir tasarım.. Tabi benim kriterlerime göre.. Özellikle tek donanım seçeneği sunmasıyla kafa karışıklığını ortadan kaldırıyor ve zengin donanımı ile "Daha belanımı arıyosun hemşerim..." dedirtiyor.. Gittim gördüm, aynen nette edindiğim izlenim neyse onu veriyor.. Tasarım, konsol, malzeme kalitesi herşey mükemmel.. Ancak ne yazık ki, ellerindeki show aracı için test sürüşü yaptıramıyorlardı.. Gelgelelim 2.000cc motor vergisi ve muhtemel yüksek yakıt tüketimi.. Ben bunlara razıydım.. 80bin TL'lik fiyatına da.. (Her ne kadar zorlayacak olsa da..) Bu nedenle Accord dosyası güncel olarak gündemimde ve takibimdeydi.. Son ana kadar..

    Volkswagen Golf : İşte yıllardır heryerde efsane olarak adlandırılan golf 6 serisi.. Üstelik benim için en önemli konfor kriteri olan kabin içi sessizlik iddiası ile.. Kesinlikle bakmalıyım dedim ve baktım.. Ama o da ne... Diğer modelleri asla düşünmediğim için Highline bakmaya karar vermiştim.. Ama ortada Higline Golf yok !!! Adamlarda doğru dürüst test aracı bile yok.. Bulunduğum şehir itibariyle (...ki büyükşehir..) olabilir derken, Doğuşun Highline getirmede sıkıntısı olduğunu nette okudum.. Golf'ün malzeme kalitesi gördüğüm araç itibariyle gayet tatmin edici idi.. HAtta en çok çekindiğim bagaj hacmi konusunda bile "aslında fena değil.." diye düşündüm.. Bu arada forumdaki sayfalarını birkaç ay sessizce takip ettim.. VW bayisi de "Highline şu zamanda gelir.. Bakıp test edebilirsiniz.." demek şöyle dursun "Nerden geldin kardeşim, Alacaksan sipariş verelim, yoksa gölge etme.." gibi bir tavır içindeydiler.. Bu nedenle Golf için takibi daha ziyade netten yaptım ve Highline modeli olmadığı içinde test sürüşü yapamadım zaten.. Forum sayfalarında en iddialı oldukları "kabin içi sessizlik" açısından gelen arka arkaya şikayetleri okuyunca (stabilize yolda aşırı uğultu, kapılardan gelen gıcırtı ve dsg şanzımandan gelen ses şikayetleri...) Golf dosyası da rafa kalktı..

    Peugeot 407 Her ne kadar yüzü biraz eskise de bu aracın iç-dış tasarımını halen beğeniyorum.. Ancak 407 kullanan bazı arkadaşlardan duyduğum inanılmaz eleştirilerden sonra pek de araştırmadan hatta bayiye bile gitmeden 407'yi eledim.. Arkadaşlardan birisi aldığından bir hafta sonra benzinlikten benzin almış sonra araca bindiğinde benzin ibresinin hiç değişmediğini görüp önce pompacı ile sonra istasyon sahibi ile tartışmış.. Hatta istasyon sahibi "Arabanın ibresi bozuktur.." deyince iyice küplere binip " 1 haftalık aracıma bozuk diyorsun ama pompadan hava bastığınızı kabul etmiyorsun.." diye bağırmış.. Derken depoyu pompacı fulleyene kadar doldurmuş arkadaşta deponun dolduğunu gözüyle görüp tekrar aracın ibresine baktığında halen aynı yerde olduğunu görünce artık durumunu siz tahmin edin... Diğer arkadaşında beyin arızası gerekçesiyle aracı defalarca servise girip günlerce kaldığı halde halen çözülememiş..

    Citroen C5; bu aracıda tasarım olarak çok beğendim.. Ancak bayiye gidip hem aracı gördüm hem de test sürüşü yaptım.. Bir kere citroenin internet sitesinedeki fotolarda gördüğüm kabini test aracında göremedim.. DAha doğrusu hayal kırıklığı oldu.. Donanım olarak hem SX1.6 hemde SXPK1.6'da görülen iç konsol bayilerdeki modelde yok.. Renkli navigasyon ekranı yok.. Tamam navigasyon olmayabilir de, neden bayilerdeki asıl aracınızın resmi sitenizin hiçbir yerinde yok.. Zannettim ki tüm modellerde bu renkli navigasyon standart.. Oysa bayideki modellerde onun yerine uyduruk bir gözlük koyma yeri gibi birşey yapmışlar, ki kötü görünüyor.. Ayrıca yine sitelerindeki o metalik bantlı direksiyon da yok.. Bunun 2.000cc modellerde olduğunu söylediler ama o da ellerinde yoktu.. 2.0 modellerinin 75bin'lik fiyatı da bu araca çok geldi.. Ayrıca malzeme kalitesi baktığım fotolardan daha düşük göründü gözüme.. Bir de test sürüşünde her gaza bastığımda titreyen vites kolu bana yıllaaar önce kullandığım broadway'leri hatırlattı ki hem gülümsedim hem de fransızlara "Halen aynı şanzumanı mı kullanıyorsunuz.... yazık.. yazık.." sitemlerimi de ilettim.. ...ve dosya rafa kalktı..

    Eveeet.. Finale geliyoruz..

    Eşimin aracının bakımı için bugün Toyota servisine gittim.. Bu arada "Şu avensise bir bakayım hele." diyerek satış bölümüne gittim.. Mevcut bir adet Avensis Elegant vardı.. Bir de kapıda test aracı.. Avensis'i sipariş üzerine getiriyorlar gibi bir durum var.. Çünkü bayideki araç satılmıştı.. Satış temsilcisi ile bir stok sorunu vs.. var mı konuşacaktım ama aklima gelmedi.. Ama soracağım..

    Bir kere yeni Avensis kesinlikle ve kesinlikle internetteki en afilli fotoğraflarından bile daha güzel bir araçmış.. Ben belki yüzlerce fotoğraf baktım ama canlısını görünce tabirimi mazur görün "Oaaa... Bu ne lan..." demekten kendimi alamadım.. Aslında Insignia'nın yapmaya çalıştığı ama fazlaca alçalan C sütunu nedeniyle arka tarafı daralttığı tasarım denemesini Avensis kesinlikle başarmış.. Yani araç tam bir sedan ama kesinlikle dinamik bir görüntüsü var.. Dış tasarımda kusur olarak birşey bulamadım. Yeni tasarlanmış stop grubu ve ön farlar Toyota gibi muhafazakar bir marka için bence iddialı bir deneme olmuş ama başarmışlar.. Gelelim meselenin iç kısmına...

    İç malzeme kalitesi ve görünümü de -her ne kadar halen konsolun bir yarısının açık renk olması gerektiğini düşünsem de- internetteki fotoğraflarda gerçekten tam anlaşılmıyor.. Bir kere konsolda kullanılan plastik kesinlikle kalitesiz bir malzeme değil.. ve bunu görmeden-dokunmadan anlamanız mümkün değil.. Ama dediğim gibi iç tasarımda keşke açık tonlarda kullanılsaydı.. Ama kapı içinde kullanılan malzemeler için aynı şeyleri söyleyemem.. Burada kullanılan plastik malzemeler daha kaliteli olmalıydı.. Ama ilk planda çok kaliteli gözüken ama birkaç ay kullanımdan sonra dökülmeye başlayan (bilenler hangi markadan bahsettiğimi anlamıştır..) yerine daha vasat görünen ama 10 yıl sonra bile aynı görünümünü koruyacak malzemeyi tercih ederim.. İnşallah Toyota da benim dediğim gibi düşünmüştür.. Yine iç kabine dönersek, geniş, rahat, konforlu.. Deri döşeme olsaydı gözüme hoş görünecekti belki de alacaktım ama, neredeyse 7-8 yıldır deri döşeme araçlar kullanan biri olarak artık şu terletme meselesinden bıktığım için sevindim aslında... Bagaj hacmi çok çok geniş... 509 litre.. Bilmiyorum bu sınıfta daha genişi var mı ??

    Eveet sona yaklaşıyoruz.. Test sürüşü...

    Test sürüşü için anahtarı elime alınca Toyotaya sitemlerimi ilettim satış temsilcisi aracılığıyla.. KArdeşim düzeltin şu anahtarları yahu.. Anahtar bir aracın imajıdır.. Tamam.. İşini görüyor mu.. Evet... Ama birazda estetik lazım.. Neyse bunu da eksi puan hanesine yazıp test aracının koltuğuna oturdum.. Kontağı çevirip elektronik el freni muhabbetini bitirdikten sonra yola çıktık.. (El freni sizin birşey yapmanıza gerek kalmadan otomatik devreden çıkıyor.. Çok güzel bir özellik.. Ayrıca hemen aklıma dik yokuşlardaki el alışkanlığım geldi ve panikle sordum "ne yapacağız dik yokuşta durmamız gerekirse" diye... Bu fren HillHolder olarak da kullanılıyormuş.. Hem de çok pratik.. Yalnız keşke daha rahat ulaşılacak bir yerde olsaydı.. Ayrıca diyelimki olağanüstü bir durum oldu ve el freni kullanmanız gerekti.. yine bu elektronik fren mandalına basılı tutarak manuel olarak fren yapabiliyormuş.. ) Bu arada test sürüşü aracının ortalama tüketim değeri dikkatimi çekti.. 8.4 lt !!!! İnanılmaz.. Test sürüşü için kullanılan bir araçta eğer ortalama 8.4 ise kendi kullanımımızla demek ki gerçekten fabrika verileri yakalanabilir.. Ayrıca Toyota bu fabrika verileri konusunda atmıyor.. Gerçekten verdikleri değerler normal kullanım şartlarına uyuyor.. Yıllardır toyota kullanan birisi olarak bunu rahatlıkla söyleyebilirim..

    Test sürüşü izlenimlerim geçersek.. Direksiyon mükemmel.. Manevralarda hem düşük hem yüksek hızla denedim, tepkiler, verdiği his çok çok iyi.. Avrupa üretimli markalarda genel olarak olan o hissizlik yok.. HAkimiyetin sizde olduğunu hissetiriyor.. Düz 3 şeritli yolda aracın motor performansı bana gayet iyi geldi.. Kullanığım aracın 150 beygir olduğunu düşününce ben çok daha azına razıydım aslında.. Ama 6 vites olması gücü viteslere yaymış ve özellikle ekrandaki shift uyarılarına dikkat ederek vites değiştirilince çok iyi gidiyor araç.. Bu arada 100'den 160'a araç o kadar rahat tırmanıyor ki resmen uzuyor yolda.. Ayrıca 160km civarlarında araçta tek hissettiğiniz şey konfor... Bu gerçekten çok güzel bir his.. Hızı kesinlikle hissetmiyorsunuz... Ne bağıran bir motor, ne yolda gezinmeye başlayan bir araç ne de rüzgar uğultusu... Hiçbiri yok.. Sadece konfor... Bu gerçekten mükemmel bir artı puandı.. Hem de tüm eksikliklerini bir anda gözümden silmeyi başaran bir artı puan..

    3 şeritli kaymak yolda Hacı Muratta konforlu olabilir deyip servisten uzaklaşıp stabilize yollara girdim.. Derken köy yoluna bile girdik.. İşte benim için can alıcı kısım buydu.. Malzeme kalitesini özellikle de işçilik kalitesini en iyi gösteren test bu... Araçta gerçekten hiçbir cızırtı, tıkırtı, zırıltı yoktu... ÖZellikle en düşük güçte çalışan klimayı bile kapattırdım tam olarak dinlemek için.. Ama yok... Sessiz, kesinlikle sessiz.. Yine bir kocaman artı aldı Avensis.. İşte bu testten en baba markalar bile sınıfta kalabiliyor.. İnşallah ilerleyen bin km'lerde ve yıllarda da aynı sessizliği ve konforu korur diyorum kendi adıma...

    Evet test sürüşünden dönünce kararımı vermiştim.. Koyu renk kabinine, uyduruk anahtarına ve bazı donanım eksikliklerine rağmen Avensis tüm araştırdığım araçlar içinde bana göre en iyi fiyat-performans-konfor-kalite oranını yakalıyordu.. İçimden tek aklımda takıntı kalan Accord'a elveda deyip (... ki ödemeyeceğim abartı vergi, ve cebimde kalan 30bin TL'ye sevinerek...) Avensis'in siparişini verdim.. 50.200 TL...

    2. el meselesini de kısaca anlatayım.. Bu fiyat civarlarında alınabilecek pek çok üst sınıf araç olduğunu biliyorum.. Ama bu süreçte onları da araştırdım.. Pek çok marka-model ikinci ele baktım.. Ama bu piyasada ikinci ele güvenmek gerçekten çok çok zor.. KM'lerle oynamalar, bir kaportacının "3-4 parça boyalı.." dediği araca diğerinin "tertemiz abi.. hiç işlem yok.." demesi, telefonla "araçda boya var mı.." diye sorunca "değişen yok abi..." diye verilen cevaplar... Güvenemedim.. O yüzden 2. el piyasasını aklımdan çıkardım.. Zaten 50bin + fiyatları 2. ele vermek yanlış geldi bana...

    İşte böyle.. Bu yazımda maksadım asla bazı marka-modelleri kötülemek veya toyotayı övmek değil.. Yazıda bunu anlamışsınızdır.. Ve son değerlendirme cümlemi (...bana göre en iyi fiyat-performans-konfor-kalite oranını yakalıyor...) dikkate alınız lütfen.. Elbette Avensisden çok daha iyiler olabilir, ama herkes kendi için en uygun oranları başka marka-modellerde yakalayabilir.. Bu gayet doğal.. Ben izlenimlerimi paylaşmak istedim..

    Yazı uzun oldu.. Ama paylaşımlarınızı bekliyorum.. )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))



    ALINTIDIR...




  • Aceleniz yoksa makyajlı insigniayı bekleyin derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şuan 2010 lpg li avensis kullanıyorum.üsteki alıntıda denildiği gibi hiçbir tıkırtı,ses gerçekten yok.Bugünkü kilometresi 93.000 oldu.Lpg son derece uyumlu,yakıtı da iyi. Ankara ş.içinde 10 lt.lpg tüketiyor.(2,39 dan alıyorum).Servis konusunda Toyota çoğu zaman iyidir. Tam bir aile arabası. İnsignia nın dış görünümünü benim de çok hoşuma gidiyor.Ama lpg ye tam olarak uyumlu değil.Subap değişimi şart, bu da can sıkıcı bir durum.
    Kısaca avensisi tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.Düzen

    cevaplar için teşekkürler.

    elimizde bir araba var. bir süre daha onunla idare edip makyajlı insigniayı ve yeni mondeoyu da bekleyelim dedik.

    avensis test sürüşü yaptık. insignia yapmadık. avensis test sürüşünde vardığımız sonuç ne çok tatminkardı nede çok kötüydü. araba işte.

    maalesef benzin pahalı ve vergi yüksek olduğu için tabiri caizse gemi gibi arabaları ufacık motorlarla ve düz vitesle kullanmak zorunda kalmak üzücü. passat 1.4 tsi otomatik var ama passatı da biz pek beğenemedik.

    Avensis için bu yorumu yapmanız bana göre hiç sürpriz değil.

    Hemen tüm Toyota araçları böyledir. Düz araçlardır, keyif vermezler. Araba işte der geçersiniz.

    Bu yüzden İnsignia test edin.

    Herkes Avensis'in artılarını yazmış bende kullanıcısı olarak İnsignia'nın artılarını yazayım dedim

    - Malzeme kalitesi Avensisten daha iyi.


    -İç mekanı çok daha güzel, kaliteli. Modern duruyor.

    -İçi gayet geniş, bu konuda Avensis ile gözle görülür bir farkı yok.

    -1.4 T motorlu bir İnsignia hiç bir kronik soruna sahip değil. Fazlasıyla sağlam bir araç. Bu konuda kafanızda hiç bir soru işareti kalmasın.

    -Direksiyon tepkileri Avensis'ten çok daha iyidir. Sürücüsüyle daha iyi iletişim kurar.

    -Viteş geçişleri kemiklidir, size araba kullandırdığınızı hissettirir.

    -Yol tutuşu Avensisten hissedilir derecede iyidir.

    -Bugüne kadar İnsignia alıpta konfor sorunu yaşayan hiç kimse duymadım. Bu da gayet normal aslında. İnsignia çok konforlu bir araç . 17'' jant alırsanız süspansiyon konforu olarakta Avensis ile fark hissettirmez. 18'' alırsanız biraz daha sert olur ama yine de konforunu bozmaz .

    -Ses yalıtımı olarak İnsignia daha başarılı bir araç.

    -Bugün benzin fiyatlarından dolayı hiç kimse üst devirlerde araç kullanmıyor, dolayısıyla alt devir performansı öne çıkıyor. Bu konuda İnsignia Turbo motor olmasından dolayı Avensisten epeyce başarılıdır.

    -İnsignia daha iyi alt devirlerine rağmen daha az yakıt tüketir.

    -Sübap değişimi veya sübap yağlama sistemiyle , İnsignia'yada LPG taktırabilir ve sorunsuzca kullanabilirsiniz. Çünkü motor olarak LPG tam uyumludur.

    -Ayrıca LPG de de Avensis'ten az yakacağı aşikar.

    -İkinci elde ise Avensis tutulan bir araç değil. İnsignia'nın ikinci eli Avensise göre hissedilir derecede daha iyidir.

    -Sürüş keyfi olarak tartışılmaz İnsignia.

    Bu yüzden İnsignia test etmenizi öneririm mutlaka. Makyajlı versiyon biraz daha pahalı gelebilir, en az 1 yılı var beklediğiniz modellerin. Alım-satım vs. derken 1.5 yıl daha bekleir makyajlı kasası. Bu yüzden test etmenizde yarar var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    quote:

    Orijinalden alıntı: M.Düzen

    cevaplar için teşekkürler.

    elimizde bir araba var. bir süre daha onunla idare edip makyajlı insigniayı ve yeni mondeoyu da bekleyelim dedik.

    avensis test sürüşü yaptık. insignia yapmadık. avensis test sürüşünde vardığımız sonuç ne çok tatminkardı nede çok kötüydü. araba işte.

    maalesef benzin pahalı ve vergi yüksek olduğu için tabiri caizse gemi gibi arabaları ufacık motorlarla ve düz vitesle kullanmak zorunda kalmak üzücü. passat 1.4 tsi otomatik var ama passatı da biz pek beğenemedik.

    Avensis için bu yorumu yapmanız bana göre hiç sürpriz değil.

    Hemen tüm Toyota araçları böyledir. Düz araçlardır, keyif vermezler. Araba işte der geçersiniz.

    Bu yüzden İnsignia test edin.

    Herkes Avensis'in artılarını yazmış bende kullanıcısı olarak İnsignia'nın artılarını yazayım dedim

    - Malzeme kalitesi Avensisten daha iyi.


    -İç mekanı çok daha güzel, kaliteli. Modern duruyor.

    -İçi gayet geniş, bu konuda Avensis ile gözle görülür bir farkı yok.

    -1.4 T motorlu bir İnsignia hiç bir kronik soruna sahip değil. Fazlasıyla sağlam bir araç. Bu konuda kafanızda hiç bir soru işareti kalmasın.

    -Direksiyon tepkileri Avensis'ten çok daha iyidir. Sürücüsüyle daha iyi iletişim kurar.

    -Viteş geçişleri kemiklidir, size araba kullandırdığınızı hissettirir.

    -Yol tutuşu Avensisten hissedilir derecede iyidir.

    -Bugüne kadar İnsignia alıpta konfor sorunu yaşayan hiç kimse duymadım. Bu da gayet normal aslında. İnsignia çok konforlu bir araç . 17'' jant alırsanız süspansiyon konforu olarakta Avensis ile fark hissettirmez. 18'' alırsanız biraz daha sert olur ama yine de konforunu bozmaz .

    -Ses yalıtımı olarak İnsignia daha başarılı bir araç.

    -Bugün benzin fiyatlarından dolayı hiç kimse üst devirlerde araç kullanmıyor, dolayısıyla alt devir performansı öne çıkıyor. Bu konuda İnsignia Turbo motor olmasından dolayı Avensisten epeyce başarılıdır.

    -İnsignia daha iyi alt devirlerine rağmen daha az yakıt tüketir.

    -Sübap değişimi veya sübap yağlama sistemiyle , İnsignia'yada LPG taktırabilir ve sorunsuzca kullanabilirsiniz. Çünkü motor olarak LPG tam uyumludur.

    -Ayrıca LPG de de Avensis'ten az yakacağı aşikar.

    -İkinci elde ise Avensis tutulan bir araç değil. İnsignia'nın ikinci eli Avensise göre hissedilir derecede daha iyidir.

    -Sürüş keyfi olarak tartışılmaz İnsignia.

    Bu yüzden İnsignia test etmenizi öneririm mutlaka. Makyajlı versiyon biraz daha pahalı gelebilir, en az 1 yılı var beklediğiniz modellerin. Alım-satım vs. derken 1.5 yıl daha bekleir makyajlı kasası. Bu yüzden test etmenizde yarar var.

    Doğan bey ;

    Fanatizmin bu kadarına da pes doğrusu saygıyla eğiliyorum..

    Yazdığınız maddelere hiç girmek istemiyordum ama "Vites geçişleri kemiklidir, size araba kullandığınızı hissettirir." bu nedir ?

    Hani tamam insignia kullanıyorsunuz onu hepimiz biliyoruz da bir arabayı övmek içinde bu kadar da .... pes..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Katip1 -- 28 Mart 2013; 12:59:23 >




  • avensis bildiğiniz büyük corolla arkadaşlar ve d segmentinde alınacak en son arabadır.
    passat, 508, latitude ve insignia varken avensis hiç bir hal ve şart altında alınmaz.
    zaten o yüzden kimsede almıyor alanlar bildiğiniz memur tayfası sorunsuz toyota diye duymuşlar bu yüzden gidip alıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirekinci

    Bu konuda ki arkadaş ta Sizin gibi Insignia ve Avensis arasında kalmıştı, Avensis aldılar.

    Yerinizde olsam(ki öyleyim Eylül ayında D sınıfı araç alacağım) Avensis derdim.

    Insignia makyajlanacak bir de o var.


    http://forum.donanimhaber.com/m_65500213/mpage_1/f_/key_//tm.htm#65500213

    Benimde oyum Avensisten yana.. 1,6 Elegant Extra.. Yeterince dolu ve en güzeli uygun fiyata.. Hatta LPG takıp uzun süre sorunsuzca binilebilir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    quote:

    Orijinalden alıntı: M.Düzen

    cevaplar için teşekkürler.

    elimizde bir araba var. bir süre daha onunla idare edip makyajlı insigniayı ve yeni mondeoyu da bekleyelim dedik.

    avensis test sürüşü yaptık. insignia yapmadık. avensis test sürüşünde vardığımız sonuç ne çok tatminkardı nede çok kötüydü. araba işte.

    maalesef benzin pahalı ve vergi yüksek olduğu için tabiri caizse gemi gibi arabaları ufacık motorlarla ve düz vitesle kullanmak zorunda kalmak üzücü. passat 1.4 tsi otomatik var ama passatı da biz pek beğenemedik.

    Avensis için bu yorumu yapmanız bana göre hiç sürpriz değil.

    Hemen tüm Toyota araçları böyledir. Düz araçlardır, keyif vermezler. Araba işte der geçersiniz.

    Bu yüzden İnsignia test edin.

    Herkes Avensis'in artılarını yazmış bende kullanıcısı olarak İnsignia'nın artılarını yazayım dedim

    - Malzeme kalitesi Avensisten daha iyi.


    -İç mekanı çok daha güzel, kaliteli. Modern duruyor.

    -İçi gayet geniş, bu konuda Avensis ile gözle görülür bir farkı yok.

    -1.4 T motorlu bir İnsignia hiç bir kronik soruna sahip değil. Fazlasıyla sağlam bir araç. Bu konuda kafanızda hiç bir soru işareti kalmasın.

    -Direksiyon tepkileri Avensis'ten çok daha iyidir. Sürücüsüyle daha iyi iletişim kurar.

    -Viteş geçişleri kemiklidir, size araba kullandırdığınızı hissettirir.

    -Yol tutuşu Avensisten hissedilir derecede iyidir.

    -Bugüne kadar İnsignia alıpta konfor sorunu yaşayan hiç kimse duymadım. Bu da gayet normal aslında. İnsignia çok konforlu bir araç . 17'' jant alırsanız süspansiyon konforu olarakta Avensis ile fark hissettirmez. 18'' alırsanız biraz daha sert olur ama yine de konforunu bozmaz .

    -Ses yalıtımı olarak İnsignia daha başarılı bir araç.

    -Bugün benzin fiyatlarından dolayı hiç kimse üst devirlerde araç kullanmıyor, dolayısıyla alt devir performansı öne çıkıyor. Bu konuda İnsignia Turbo motor olmasından dolayı Avensisten epeyce başarılıdır.

    -İnsignia daha iyi alt devirlerine rağmen daha az yakıt tüketir.

    -Sübap değişimi veya sübap yağlama sistemiyle , İnsignia'yada LPG taktırabilir ve sorunsuzca kullanabilirsiniz. Çünkü motor olarak LPG tam uyumludur.

    -Ayrıca LPG de de Avensis'ten az yakacağı aşikar.

    -İkinci elde ise Avensis tutulan bir araç değil. İnsignia'nın ikinci eli Avensise göre hissedilir derecede daha iyidir.

    -Sürüş keyfi olarak tartışılmaz İnsignia.

    Bu yüzden İnsignia test etmenizi öneririm mutlaka. Makyajlı versiyon biraz daha pahalı gelebilir, en az 1 yılı var beklediğiniz modellerin. Alım-satım vs. derken 1.5 yıl daha bekleir makyajlı kasası. Bu yüzden test etmenizde yarar var.

    Hocam biraz marka fanatikliği yapmışsın gibime geldi.

    Özellikle yol tutuş, direksiyon tepkimesi ve ses yalıtımı konusunda nasıl bir karşılaştırmadan sonra bu sonucu çıkarttın çok merak ediyorum.

    insignia yazmasan a6 ile karşılaştırma yaptın sanılacak...

    Abartmayalım... 3 aşağı 5 yukarı aynı araç ikiside...




  • benim için motor ve tasarım çok önemli 1.plan da bu yüzden avensiz elerdim insignia alırdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ersah00 -- 28 Mart 2013; 13:10:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Katip1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    quote:

    Orijinalden alıntı: M.Düzen

    cevaplar için teşekkürler.

    elimizde bir araba var. bir süre daha onunla idare edip makyajlı insigniayı ve yeni mondeoyu da bekleyelim dedik.

    avensis test sürüşü yaptık. insignia yapmadık. avensis test sürüşünde vardığımız sonuç ne çok tatminkardı nede çok kötüydü. araba işte.

    maalesef benzin pahalı ve vergi yüksek olduğu için tabiri caizse gemi gibi arabaları ufacık motorlarla ve düz vitesle kullanmak zorunda kalmak üzücü. passat 1.4 tsi otomatik var ama passatı da biz pek beğenemedik.

    Avensis için bu yorumu yapmanız bana göre hiç sürpriz değil.

    Hemen tüm Toyota araçları böyledir. Düz araçlardır, keyif vermezler. Araba işte der geçersiniz.

    Bu yüzden İnsignia test edin.

    Herkes Avensis'in artılarını yazmış bende kullanıcısı olarak İnsignia'nın artılarını yazayım dedim

    - Malzeme kalitesi Avensisten daha iyi.


    -İç mekanı çok daha güzel, kaliteli. Modern duruyor.

    -İçi gayet geniş, bu konuda Avensis ile gözle görülür bir farkı yok.

    -1.4 T motorlu bir İnsignia hiç bir kronik soruna sahip değil. Fazlasıyla sağlam bir araç. Bu konuda kafanızda hiç bir soru işareti kalmasın.

    -Direksiyon tepkileri Avensis'ten çok daha iyidir. Sürücüsüyle daha iyi iletişim kurar.

    -Viteş geçişleri kemiklidir, size araba kullandırdığınızı hissettirir.

    -Yol tutuşu Avensisten hissedilir derecede iyidir.

    -Bugüne kadar İnsignia alıpta konfor sorunu yaşayan hiç kimse duymadım. Bu da gayet normal aslında. İnsignia çok konforlu bir araç . 17'' jant alırsanız süspansiyon konforu olarakta Avensis ile fark hissettirmez. 18'' alırsanız biraz daha sert olur ama yine de konforunu bozmaz .

    -Ses yalıtımı olarak İnsignia daha başarılı bir araç.

    -Bugün benzin fiyatlarından dolayı hiç kimse üst devirlerde araç kullanmıyor, dolayısıyla alt devir performansı öne çıkıyor. Bu konuda İnsignia Turbo motor olmasından dolayı Avensisten epeyce başarılıdır.

    -İnsignia daha iyi alt devirlerine rağmen daha az yakıt tüketir.

    -Sübap değişimi veya sübap yağlama sistemiyle , İnsignia'yada LPG taktırabilir ve sorunsuzca kullanabilirsiniz. Çünkü motor olarak LPG tam uyumludur.

    -Ayrıca LPG de de Avensis'ten az yakacağı aşikar.

    -İkinci elde ise Avensis tutulan bir araç değil. İnsignia'nın ikinci eli Avensise göre hissedilir derecede daha iyidir.

    -Sürüş keyfi olarak tartışılmaz İnsignia.

    Bu yüzden İnsignia test etmenizi öneririm mutlaka. Makyajlı versiyon biraz daha pahalı gelebilir, en az 1 yılı var beklediğiniz modellerin. Alım-satım vs. derken 1.5 yıl daha bekleir makyajlı kasası. Bu yüzden test etmenizde yarar var.

    Doğan bey ;

    Fanatizmin bu kadarına da pes doğrusu saygıyla eğiliyorum..

    Yazdığınız maddelere hiç girmek istemiyordum ama "Vites geçişleri kemiklidir, size araba kullandığınızı hissettirir." bu nedir ?

    Hani tamam insignia kullanıyorsunuz onu hepimiz biliyoruz da bir arabayı övmek içinde bu kadar da .... pes..

    Herhangi bir otomobil incelemesi yapan yayında , vites geçişlerinin kemikli olmasının sürüş keyfini arttırdığı ibaresine rastlayabilirsiniz.

    Bu dediğimde bir kötülük yok.

    Madem ki fanatizmle itham ettiniz, maddelere girip tek tek ne için fanatik olduğumu, neleri yalan söylediğimi lütfen açıklayınız.

    Yoksa ithamınızı geri alın, çünkü hiç hoş değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    quote:

    Orijinalden alıntı: M.Düzen

    cevaplar için teşekkürler.

    elimizde bir araba var. bir süre daha onunla idare edip makyajlı insigniayı ve yeni mondeoyu da bekleyelim dedik.

    avensis test sürüşü yaptık. insignia yapmadık. avensis test sürüşünde vardığımız sonuç ne çok tatminkardı nede çok kötüydü. araba işte.

    maalesef benzin pahalı ve vergi yüksek olduğu için tabiri caizse gemi gibi arabaları ufacık motorlarla ve düz vitesle kullanmak zorunda kalmak üzücü. passat 1.4 tsi otomatik var ama passatı da biz pek beğenemedik.

    Avensis için bu yorumu yapmanız bana göre hiç sürpriz değil.

    Hemen tüm Toyota araçları böyledir. Düz araçlardır, keyif vermezler. Araba işte der geçersiniz.

    Bu yüzden İnsignia test edin.

    Herkes Avensis'in artılarını yazmış bende kullanıcısı olarak İnsignia'nın artılarını yazayım dedim

    - Malzeme kalitesi Avensisten daha iyi.


    -İç mekanı çok daha güzel, kaliteli. Modern duruyor.

    -İçi gayet geniş, bu konuda Avensis ile gözle görülür bir farkı yok.

    -1.4 T motorlu bir İnsignia hiç bir kronik soruna sahip değil. Fazlasıyla sağlam bir araç. Bu konuda kafanızda hiç bir soru işareti kalmasın.

    -Direksiyon tepkileri Avensis'ten çok daha iyidir. Sürücüsüyle daha iyi iletişim kurar.

    -Viteş geçişleri kemiklidir, size araba kullandırdığınızı hissettirir.

    -Yol tutuşu Avensisten hissedilir derecede iyidir.

    -Bugüne kadar İnsignia alıpta konfor sorunu yaşayan hiç kimse duymadım. Bu da gayet normal aslında. İnsignia çok konforlu bir araç . 17'' jant alırsanız süspansiyon konforu olarakta Avensis ile fark hissettirmez. 18'' alırsanız biraz daha sert olur ama yine de konforunu bozmaz .

    -Ses yalıtımı olarak İnsignia daha başarılı bir araç.

    -Bugün benzin fiyatlarından dolayı hiç kimse üst devirlerde araç kullanmıyor, dolayısıyla alt devir performansı öne çıkıyor. Bu konuda İnsignia Turbo motor olmasından dolayı Avensisten epeyce başarılıdır.

    -İnsignia daha iyi alt devirlerine rağmen daha az yakıt tüketir.

    -Sübap değişimi veya sübap yağlama sistemiyle , İnsignia'yada LPG taktırabilir ve sorunsuzca kullanabilirsiniz. Çünkü motor olarak LPG tam uyumludur.

    -Ayrıca LPG de de Avensis'ten az yakacağı aşikar.

    -İkinci elde ise Avensis tutulan bir araç değil. İnsignia'nın ikinci eli Avensise göre hissedilir derecede daha iyidir.

    -Sürüş keyfi olarak tartışılmaz İnsignia.

    Bu yüzden İnsignia test etmenizi öneririm mutlaka. Makyajlı versiyon biraz daha pahalı gelebilir, en az 1 yılı var beklediğiniz modellerin. Alım-satım vs. derken 1.5 yıl daha bekleir makyajlı kasası. Bu yüzden test etmenizde yarar var.

    Hocam biraz marka fanatikliği yapmışsın gibime geldi.

    Özellikle yol tutuş, direksiyon tepkimesi ve ses yalıtımı konusunda nasıl bir karşılaştırmadan sonra bu sonucu çıkarttın çok merak ediyorum.

    insignia yazmasan a6 ile karşılaştırma yaptın sanılacak...

    Abartmayalım... 3 aşağı 5 yukarı aynı araç ikiside...




    Bende arada çok fark var yazmadım.

    Sadece daha iyi yazdım.

    Bu ibareden nasıl oluyor da A6 ile karşılaştırdığım sonucunu çıkardınız anlamadım?

    Biri hiç ses almıyor, diğerinin içinde sesten durulmuyor gibi bir şey mi yazmışım?

    Yapmayın Allah aşkına.

    Şu mesajımı 2 kişi alıntılamış, 2 kişi de beni fanatizmle suçlamış, ve ikisinin avatarının altında da Toyota amblemi var.

    Fanatikliği yanlış yerde arıyoruz gibime geldi.

    'daha iyi' olması , onu başka sınıf yapmaz. Daha iyi yapar sadece.

    Bene gayet açık.

    Yanlış anlaşılacak bir tarafı yok.

    - Avensis motoru atmosferik olduğu için hor kullanmaya daha dayanıklıdır.
    -Yüzdesel olarak bakınca servisleri daha iyidir.
    -Genel olarak daha küçük lastikleri olduğu ve karakteri gereği daha yumuşak bir araçtır. Buda onu daha konforlu yapar. Ama İnsignia'da gayet konforludur.
    -Markaya bağlı olarak arıza oranı daha düşüktür.

    Tüm bunlar hakkında farklı bir şey yazmış mıyım? Hayır.

    Yazdığım şeyler kendi gözlemlerim, Avensis ile yolculuk ettim, kullandımda biraz.Bu izlenimleri bıraktı bende.
    Parasının hakkını verir mi verir. Ama bu konuda diğer rakiplerine karşı neler sunduğunu da söylemek gerekir.




  • Alman derim çekilirim.
  • Insignia tercih edilebilir servis ile sorun yasamazsiniz eger istanbuldaysaniz diger sehirdekileri bilemiyorum ama arkas ve odak'in servisleri cok ilgililer kesinlikle pisman olmazsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şimdi toyota avansis için toyan a gittim. corolla ile avansis arasında hacim dışında bir fark göremedim. yanınızdan peş peşe geçseler ikisininde aynı araba oldugunu düşünürsünüz. birde baz fiyatı avansis 55.000tl diyorlar. bir arkadaş 52.000tl yazmıştı. hangi bayi adınıda yazabilirmi. birde insigna için gidip görecegim. asıl hedefim insigna almak. ama forumu okuyunca birde avansisi göreyim dedim. hayırlısı bakalım. birisine karar verecegiz...
  • Tabiki opel insignia derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.Düzen

    beklentimiz öncelikle genişlik, konfor ve sağlamlık. yakıt tüketimi ve servis ilgiside önemli. ortalama bütçe 60-65 bin tl.
    otomatik olsun diye bir talebimiz yok. motor 1.6 üzeri olmamalı.

    avensis 1,6 132 hp ve insignia 1.4 140 hp. olarak 2 araç hoşumuza gitti.
    ivmelenme olarak da hızlı olsun diye bir takıntımız yok. dediğimiz gibi ama hedef arabanın problem çıkartmaması.

    Opel insignia önerileri gelmiş ama alıcının tarif ettiği araç, avensis.
  • İnsignia
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.