Şimdi Ara

Toyota AURİS giriş seviyesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
31
Cevap
0
Favori
3.975
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • https://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=22609



    Toyota neden 1.2 turbo 116 hp'yi Türkiye'ye getirmiyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaDMaxiBo

    donanım farklarına bakıyorum, Premium hariç diğerlerinde Park sensörü yok, arka ve ön.

    Isıtmalı koltuk - spor koltuk premiuma özel olur anlarım da park sensörü nasıl olmaz

    Geri görüş kamerası var 1,33 motor harici bütün donanımlarda.
  • Halilowich kullanıcısına yanıt
    evet, kamera var da yakınlık sensörü yok hocam.
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Corolla hatchback'de ilk çıktığında (euro 3 iken) sadece rakip 1.3 multijet vardı ki fazlasıyla turbo boşluğu olan, daha sesli ve döküm bir motordu. 1.6 dizeller yoktu zaten. 1.4 d4d'nin örneği yoktu dünyada, o kadar başarılı idi. Daha sonra katalizörler gelişip motorun ayarları ile oynandıkça, euro normları yükseldikçe, Dpf'ler falan motorun ilk kusursuz dizaynı bozuldu. Neredeyse atmosferik gibi lineer çalışan motor şimdi normal dizel gibi çalışıyor, tork verisine bakmayın alt devirleri oldukça zayıf, üst devirleri de zayıf kalıyor. Toyota da yatırım yapmadığı için bu motora, piyasadaki hemen hemen bütün dizeller bu makinadan üstündür kaldı ki artık hiçbir yeni toyota modelinde kullanılmayacak, ilk Chr ile başladılar işte. Aynı şey 1.3 multijet için de geçerli, küçük dizellerin devri bitti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Corolla hatchback'de ilk çıktığında (euro 3 iken) sadece rakip 1.3 multijet vardı ki fazlasıyla turbo boşluğu olan, daha sesli ve döküm bir motordu. 1.6 dizeller yoktu zaten. 1.4 d4d'nin örneği yoktu dünyada, o kadar başarılı idi. Daha sonra katalizörler gelişip motorun ayarları ile oynandıkça, euro normları yükseldikçe, Dpf'ler falan motorun ilk kusursuz dizaynı bozuldu. Neredeyse atmosferik gibi lineer çalışan motor şimdi normal dizel gibi çalışıyor, tork verisine bakmayın alt devirleri oldukça zayıf, üst devirleri de zayıf kalıyor. Toyota da yatırım yapmadığı için bu motora, piyasadaki hemen hemen bütün dizeller bu makinadan üstündür kaldı ki artık hiçbir yeni toyota modelinde kullanılmayacak, ilk Chr ile başladılar işte. Aynı şey 1.3 multijet için de geçerli, küçük dizellerin devri bitti.

    Eveet o zamanları hatırlıyorum. Aliminyum blok vardı, çok sessiz çalışıyordu. Birçok dizel 4.500 deviri geçemezken d-4d 5bin devir çevirebiliyordu. Yeni versiyonları detaylı bilmiyorum ama okuduğum kadarıyla tork eğrisi ve tüketimi bana başarılı geldi.

    Dizelin geleceği karanlık, bence toyota doğru bir adım attı ama hibrit araçları tasarruf konusunda başarılı olsa da zevk konusunda çok yetersiz. Yeni güçlü hibrit çıkaracağını duyurdular, detayları merakla bekliyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    auris ilk 10 bin km, 0w-30 yağ ile yağ yakmıyor. çekişi de fena değil.
    ama 10 bin bakımında servis malesef 0w-30 yağ kullanmıyor, (bu yağı isterseniz; fark istiyor)

    çekişi düşüyor, ses artıyor ve yağ yakma problemleri baş gösteriyor.
    0W30 Castrol hala kullanıyormusunuz?Genelde mobil tavsiye ediliyor ama bu üründe çok sağlam araçta herhangibir olumsuzluk sezdinizmi seneden seneye değişim yapicam çünkü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toyota50

    0W30 Castrol hala kullanıyormusunuz?Genelde mobil tavsiye ediliyor ama bu üründe çok sağlam araçta herhangibir olumsuzluk sezdinizmi seneden seneye değişim yapicam çünkü.

    Alıntıları Göster
    Bahsettiğim 0w-30 dizeller için di,
    Bir arkadaşımda 2010 auris dizel
    Diğer arkadaşımda da 2012 Corolla dizel var
    Hiç bir sorunları Yok.
    Eğer araç benzinli ise önerilen yağ 0w-20
    (Mobil1 advanced 0w-20)
    Ben 4-5 yıldır benzinli tüplü avensisde kullanıyorum,
    14-15 ayda bir - 15000 km de değişim yapıyorum,
    300 ml kadar ancak eksiltmiş oluyor.
    Çok normal bu kadar buharlaşma.
    Yeni aldığımız 1.33 yaris de de bu yağı kullanacağız.
    Litrelik satılıyor ve Üç kuruş fazla ama 15 bin km gidiyor

    https://urun.gittigidiyor.com/otomobil-motor-aksesuar/mobil-0w-20-1-lt-benzinli-dizel-motor-yagi-426101576


    Toyota AURİS giriş seviyesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    Bahsettiğim 0w-30 dizeller için di,
    Bir arkadaşımda 2010 auris dizel
    Diğer arkadaşımda da 2012 Corolla dizel var
    Hiç bir sorunları Yok.
    Eğer araç benzinli ise önerilen yağ 0w-20
    (Mobil1 advanced 0w-20)
    Ben 4-5 yıldır benzinli tüplü avensisde kullanıyorum,
    14-15 ayda bir - 15000 km de değişim yapıyorum,
    300 ml kadar ancak eksiltmiş oluyor.
    Çok normal bu kadar buharlaşma.
    Yeni aldığımız 1.33 yaris de de bu yağı kullanacağız.
    Litrelik satılıyor ve Üç kuruş fazla ama 15 bin km gidiyor

    https://urun.gittigidiyor.com/otomobil-motor-aksesuar/mobil-0w-20-1-lt-benzinli-dizel-motor-yagi-426101576




    Alıntıları Göster
    API SN standartını karşılıyor ve koruma yönünden özellikle yüksek derecelerde çok iyi olduğunu okudum.Amazon.de de benim araca uyan yağları filtreledigimde magnatec 5w30 a5 ve bu çıkıyor castrolde.Yetkili servisler zaten 5w30 koyuyor ülkemiz şartlarında.Mobil 0w20 temini bana zor gibi geldi ve fiyatları oynak-yüksek...Ayrıca değişimleri seneden seneye yapıyorum tam sentetik yıl boyu kullanacağım bir yağ olmasından dolayı aklıma yattı..Şuan eneos 0w20 var ama bana pek güven vermiyor servis sonu ilk tercihim buydu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Toyota50 T kullanıcısına yanıt
    Benzinli Toyota vvti için
    0w-20 ve 0w-30 önerir,
    Bunlar bulunamazsa, mecburen, tek sefere mahsus olmak üzere 5w-30 kullanabilirsiniz der.
    Yabancı sitelerden arattırınca da 0w-20
    Mobil1 advanced veya enoes sustuna öneriyor,
    Bunların bulunamadığı markalar da
    0w-30 öneriyor Castrol edge 0w-30 gibi


    Toyota AURİS giriş seviyesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota50 T kullanıcısına yanıt
    Toyota AURİS giriş seviyesi


    Toyota AURİS giriş seviyesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordford50 -- 19 Mart 2019; 20:16:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.