Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Touch Me ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
15
Cevap
0
Favori
432
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    369 Mesaj
    Bundan sanırım 7-8 sene evvel böyle bir şarkı vardı. Çok duygusal slow bir parçaydı; 2-3 mısrada bir "touch me...." şeklinde sözleri vardı (bir tek bu kısmını hatırlıyorum; ama o yıllarda zaten herkesin diline sadece bu kısmı takılmıştı). Bu şarkının adı neydi ve kim söylüyordu, bulamıyorum bir türlü...



    |
    |
  • Yarbay
    3463 Mesaj
    smantha fox idi galiba o ne goguslerdi ama hee.. acaba simdiki durumlari nasildir acaba [evlol]

    nasil diordu, touch meeee touch meee noooooooowww :-)))
    |
    |
  • Yüzbaşı
    369 Mesaj
    O değil ama benim aradığıım, çok slow...
    |
    |
  • Yüzbaşı
    980 Mesaj
    Söyleyen bayan mı erkek miydi[?] Gerçi şimdi benim buraya yazacağım şarkı senin dediğin kadar slow olmayabilir ama VAST grubunun TOUCHED şarkısı olabilir mi aradığın[?]
    |
    |
  • Yüzbaşı
    980 Mesaj
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by sahraaa2002</i>
    <br />smantha fox idi galiba o ne goguslerdi ama hee.. acaba simdiki durumlari nasildir acaba [evlol]

    nasil diordu, touch meeee touch meee noooooooowww :-)))
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>
    Samantha bildiğim kadarı ile kendinden 4-5 yaş büyük bir ablasıyla(!) lezbiyen ilişki içerisinde. Evleneceklerdi galiba. Ama artık o eski Samantha'dan eser yok tabi.. Yaşlanmış iyice artık [evlol]
    |
    |




  • Binbaşı
    1239 Mesaj
    hangisi bea ? touch me touch me I want to feel your body var eskiden..

    valla başka şarkıysa sadece touch me ile ben bile bulamam Düşün yani :D
    |
    |
  • Yarbay
    3514 Mesaj
    the real mp3finderınız parçayı açıklıyor...

    Fay Sahara - Touch Me

    Şarkı Seda Sayan tarafından Türkçeleştirilmişti hatta..
    Allam inanamıyom Xeo'ya gol attim :p
    |
    |
  • Yüzbaşı
    369 Mesaj
    Çok teşekkürler JeremY, bunu öğrenmem çok iyi oldu. Bir de bulabilseydim ;)
    |
    |
  • Binbaşı
    1239 Mesaj
    Gol ofsayt , şike yapmışınız hakeme, seyirci sahaya girdi, kale nizami değil..

    yani iptal :D
    |
    |
  • Yarbay
    3514 Mesaj
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by Xeo</i>
    <br />Gol ofsayt , şike yapmışınız hakeme, seyirci sahaya girdi, kale nizami değil..

    yani iptal :D
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>

    Federayon benden yana Xeo, hiç bişi yapamazsın :P
    |
    |
  • Binbaşı
    1239 Mesaj
    hah?
    Sen GS li değildin be hoca :DDDDD

    7-8 sene önce ben 8 yaşındaydım ühühü
    |
    |
  • Yarbay
    3514 Mesaj
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by Xeo</i>
    <br />hah?
    Sen GS li değildin be hoca :DDDDD

    7-8 sene önce ben 8 yaşındaydım ühühü
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>

    Kendimi yaşlı kurt Teddy Sheringham gibi hissettim o zaman eheuheu.
    |
    |
  • Binbaşı
    1239 Mesaj
    abi o kim? politikacı mı türkiyede :DDDDD

    (yok bilios futbolcu :D)
    |
    |
  • Yarbay
    3514 Mesaj
    O adam türkiye'de politikacı olaya karar verse , oyumu ona veririm..Başımızdakilerden daha kötü değildir herhalde
    |
    |
  • Yarbay
    3463 Mesaj
    ya bu saatte, neremi neremi adli sarki mesgul etti ne alaka oldu ya simdi bu? [gitar]
    |
    |
  • Binbaşı
    1952 Mesaj
    neremi neremi gööööööööööööödümü gggggggöööööööödüüüüüüüüüüüümüüüüüüüüü
    dleri söyleyemiyorum gödüme kum kaçtı

    (-kardiş şu güneş gödlükleri ne kadar)
    (-!!? )
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Mobilya Takımları
SEO
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Masal
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,234
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.