Şimdi Ara

Toshiba Ssd Garantiye Gönderme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
915
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 29 gün 7 saat 43 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 5
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • servanvetes (5 mesaj) Luke Cage (4 mesaj) Perturbator (1 mesaj) Kilbox (1 mesaj) CrashBone (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (11 mesaj) Mobil (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,
    Toshiba TR200 ssd'mi garantiye göndermek istiyorum fakat herhangi bir iletişim numarası bulamadım. İnternette varolan numaraları aradım ama farklı destek sistemleri çıkıyor ( kimi sadece yazıcılara , kimi laptoplara bakıyor ) .Sizlerden bu konuyla ilgili bilgisi olan ve yardımcı olacak kimse var mıdır ?



    |
    |
  • Biraz bakındım. Sanırım İngilizce bir mail atabileceğin bir iletişim platformu buldum.

    toshiba.com -> support -> consumer electronics -> contact support -> hdd, ssd and memory -> tma_ssd_techhelp@taec.toshiba.com

    https://www.toshiba.com

    https://support.dynabook.com/support/viewContentDetail?contentId=4016605

    Onun dışında Türkiye için özel bir iletişim platformuna rastlamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CrashBone -- 17 Ocak 2020; 15:13:26 >




  • Bulduğunuz mail adresine mail gönderdim şimdilik cevap gelmesini bekliyorum ,
    Toshiba ile ilgili numara ve formların birçoğunu denedim , kimsenin bir birbirinden haberi yok sanırsam.
    Birçok kişi bu ssd yi kullanıyor bir sorun olduğunda nasıl gönderiyorlar garantiye acaba ?
    Teşekkürler yardımlarınız için
  • Hocam ne yaptın durum nedir ? Bende yeni gönderdim servise multimedya bilgisayar bakıyormuş.Ama sorun şu ki rc100 modeli var bende garantili cihaz,para iadesi çıkar diyor oda kesin değil diyor toshibadan başım çok yandı zamanında yine yanacak gibi bakalım ne olacak.
  • Luke Cage kullanıcısına yanıt
    Hocam türkiyeden herhangi bir şey bulamadım , mail attım sonra ingiizce dönüş olunca vazgeçtim.
    Multimedya bilgisayarı aradım fakat ulaşamadım.
    Sen nasıl gönderebildin hocam ?, bu konuda senin izlediğin yolu izleyeyim
  • servanvetes s kullanıcısına yanıt
    Ben multimedya ya gönderdim hocam oraya gönderin sizde.Sitelerinde teknik servis departmanının numarası var direkt orayı arayın.Ssd bozulmuş ücret iadesi alacağım.Değişim istedim ama aynı parça yok değiştiremeyiz dedi,bende üst model vermeniz gerekiyor yasal olarak aynı parça yoksa dedim ama alay eder gibi ben sana nasıl üst model vereyim sen kaç sene önce almışsın o zamanın dolar kuru ile şu zamanın bir mi diyor ben lafı uzatmadım para iadesini kabul ettim.Servis aldıgım yere yönlendirdi,aldıgım yer de n11 e yönlendirdi ve n11 üzerinden iade açmam gerektiğini belirtti.Bende n11 üzerinden iade talebi oluşturdum.Yani uzun lafın kısası bir daha toshibanın T sini evime sokmam.Maceram bitmiştir Toshiba ile ilgili.
  • Luke Cage kullanıcısına yanıt
    İyi yapmışsın hocam , peki sorun neydi ssd'nin? Bendekinin sağlığı şu an yüzde 69 , bu yüzden gönderecektim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: servanvetes

    İyi yapmışsın hocam , peki sorun neydi ssd'nin? Bendekinin sağlığı şu an yüzde 69 , bu yüzden gönderecektim.
    Hocam benim durduk yere bilgisayarı kitledi mavi ekran verdi daha sonra anakart biosa bile giremedim direkt post ekranında pc donmaya başladı biosa zor bela girdim sonra windows kurmayı denedim ssdyi görmedi tabi ama bios üzerinde görüyordu.Çıkarttım başka bir anakarta taktım onda da aynı sorunu yapınca gönderdim. Bence elinden çıkart 2. el hocam az daha ekle başka bir şey al.Muhtemelen bneim ssd ömrü tükendi çok saçma ama 100 terabayt ömrü varmış bendeki modelin galiba bir yerde görmüştüm :D
  • Bende de 480gb Tr200 var sağlığı %99, alalı 13 ay oldu.
  • Luke Cage kullanıcısına yanıt
    Baya sıkıntı çıkartmış hocam, bendekinin sağlığı düştü ort 10 ay dır kullanıyorum. Şuan sağlığı %69 ama sistem diski değilde 2. bi disk olarak kullanıyorum. İleride olmazsa bende de garantiye gönderirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: servanvetes

    Baya sıkıntı çıkartmış hocam, bendekinin sağlığı düştü ort 10 ay dır kullanıyorum. Şuan sağlığı %69 ama sistem diski değilde 2. bi disk olarak kullanıyorum. İleride olmazsa bende de garantiye gönderirim
    Çok düşmüş sağlıgı cidden
  • Garantiye verebilen oldumu acaba

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.