Şimdi Ara

Toshiba Servisin Laptobu Kırması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1-2 ay önce laptopumun klavyesi bozuldu. Hem iş hem okul sebebiyle götüremedim. Dedim kendim takarım, yedek parça aldım. Netten video bulamayınca dedim kurcalamadan servise götüreyim. Ankara Kızılay'da Toshiba Servisine götürdüm. Verdim bilgisayarı. 1 gün sonra gittim PC'min kasası kırılmış halde. Servisin dediği şu: l-50 serisinde klavye kasaya monteliymiş biz fark etmemişiz. Toshiba Türkiye'den çekildi. Yedek parçamız yok işte. Boyle taktık çok uğraştım diyor birde. Kapkaranlık bır servıs. Bır şey de fark etmedım. Kısa ızın aldıgımdan mecbur çıktım eve geldım. Akşam ne göreyim, kasa çizik içinde. Klavye yazabilecek durumda değil. Nasıl bir yol izlemem lazım? 24 Aralığa kadar garantisi var. Ona rağmen 50 TL para aldılar? Nasıl şikayetçi olurum? Yardımcı olursanız çok sevirim.



  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.