Şimdi Ara

Toshiba Hd Ready 42C3500 - 720p ile 1080p Sinyal İşleme Farkları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
981
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar toshiba 42c3500 lcd tv aldım.ps3 ü hdmi kablodan bağladım.display ayarlarına gırdım otomatik sinyal ayarı yaptıgımda 720p seçmesi gerekırken 1080p seçiyor.benım televizyon hd ready ama neden 1080p yi otomatik seçiyor ben anlamadım.normalde manuel olarak 1080p yi seçsem tamam sinyali kabul edıyor dıcem ama otomatik yaptıgım zaman televizyon kendi degerını secmesi gerekmıyormu acaba yani 720p yi.

    bu arada bu tv fiyat olarak diğer tv lere oranla kesınlıkle daha ucuz ama performans olarak süper dıyebılırım.yeni tv düşünen arkadaşlara tavsiye edebilirim.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >



    _____________________________
  • sn selimbilmez,
    Kendi değeri olarak 720p yi düşünmeniz yanıltıcı olmuş gerçek çözünürlüğü 1366x768pixel olsa da artık yeni setler 1080p yi rahatlıkla kabul ediyor vede çok güzel gösteriyor, bence bu durum çok normal.
    Çok kimse TV setim 1080p kabul etmiyor diye kaygılanırken sizin sevinmeniz gerekir bence.
    selamlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jamner -- 24 Mart 2008; 10:29:38 >
    _____________________________
  • Selim tv hakkındaki yorumlarını alabilirmiyiz?

    Nitekim full hd almak yerine hd ready olan modelleri inceleliyorum şu sıralar.
    _____________________________
  • şöyle kısaca özetleyim.

    benim tv ye sıradan uydu recevar sıradan kablo ile bağlı ona rağmen ben tatmin oluyorum.(belki kalıtelı uydu ve kalıtelı kablo ıle dahada güzel olabılır.)
    ps3 taktım kullandım ,ps3 direk 1080p sinyalını seçtı bu benım için çok ıyı oldu görüntü bana göre mükemmele yakın(başka tv lerde denemedım o yuzden kıyaslayamıyorum).
    bence uygun fiyatlı 42 arıyorsan tam aradıgın tv dıyebılırım.

    aslında benim tv yi almamdaki amaç xbox ve ps3te oyun oynamaktı sd yayınlar benım ıcın pek onemlı degıl bu yüzden bana fazlası ile yeterlı gelıyor.
    hd ready tv nin 1080p yi göstermesi (downscale de olsa) benim için güzel ama siz ne kadar tatmin olursunuz ben bilemem.

    görünüm olarakta bence şık ve güzel.

    yazdıklarım size ne yardımcı olmuştur bilemiyorum ama siz önce tv yi daha çok ne amaçla kullanıcagınıza tv ye ne tür cihazlar bağlayacagınıza bakıp oyle karar verın bence. televizyonların bazen tek başına yeterli olmadıgı gayet ortada bağlayacağınız cihazlarında kaliteli olması gerekmektedir bence (uydu recevar,dvd bluray gibi).
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mastor1
    sn selimbilmez,
    Kendi değeri olarak 720p yi düşünmeniz yanıltıcı olmuş gerçek çözünürlüğü 1366x768pixel olsa da artık yeni setler 1080p yi rahatlıkla kabul ediyor vede çok güzel gösteriyor, bence bu durum çok normal.
    Çok kimse TV setim 1080p kabul etmiyor diye kaygılanırken sizin sevinmeniz gerekir bence.
    selamlar

    Alıntı yapıyorum ama sizin söylediğinizi eleştiriyormuşum gibi olmasın, sadece konuyu belli etmek için alıntı yaptım.

    Bence Hd Ready Tv'lerin "kendi çözünürlüğü" olarak tabir edilen ideal sinyali 720p olarak dikkate alınabilir. 1080p sinyali downscale yapıp, panel çözünürlüğüne indirdiği aşikar. Bu esnada bir kayıp olacağını düşünüyorum, anca insan gözü ne kadar seçer bilemiyorum.

    @selimbilmez
    Eğer yapabiliyorsanız, PS3'ünüzü hem 720p'ye hem de 1080p'ye ayarlayıp görüntüde ne gibi iyileşme, fark oluştuğunu söyleyebilir misiniz ?

    Son olarak, PC bağlantısında her Hd Ready Tv 1080p sinyal kabul eder. Nasıl mı ? Ayarlı çözünürlük 1280x720 de olsa, 1360x768 de olsa, 1080p film izlersiniz, görüntü otomatik olarak ekrana sığacaktır; işte Tv 1080p sinyal kabul etti. Sadece downscale işlemini Tv'nin kendi işlemcisi değil, PC yapmış oldu :)
    _____________________________




  • Arkadaşlar,
    Kendi yaşadığım bir deneyim olduğu için paylaşayım dedim,
    Benim imzandaki TOSHIBA 32WL68P ilk aldığımda ve HD ready olup ta 1080p sinyal kabul eden tek tv olduğu zamanlarda bu işle çok uğraşmıştım.

    Bu marka ve kendi modelim adına konuşabilirim kesinlikle tv nin 1080p sinyali alıp kendi downscale yapması en iyi sonucu veriyor.
    eski HD-DVD player ım zaten 720p idi şimdi aynı tv de 1080p görüntüleri bariz daha güzel alıyorum,
    En azından TOSHIBA bu konuda çok iyi bu belli..
    _____________________________
    LG OLED55GX6LA, BENQ W2700 4K PROJEKTÖR, LOGITECH HARMONY ONE REMOTE, DENON AVR-X2500H, LG BD390 BLU-RAY PLAYER, ZIDOO Z10 Media PLAYER, TOSHIBA HD-A35 HD-DVD PLAYER, BLACKVIEW BV7000 Pro, LENOVO YOGA 3 PRO, MSI AIO AE2420 3D, SEDONA 721, SUBARU XV BUZ GRİ 2014 ELEGANCE, INNOCENCE IS NO EXCUSE... VAROLAN HERŞEY EVRENİN DENGESİNE HİZMET EDER...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Thai-Fun
    Bu marka ve kendi modelim adına konuşabilirim kesinlikle tv nin 1080p sinyali alıp kendi downscale yapması en iyi sonucu veriyor.
    eski HD-DVD player ım zaten 720p idi şimdi aynı tv de 1080p görüntüleri bariz daha güzel alıyorum,
    En azından TOSHIBA bu konuda çok iyi bu belli..

    Bu kıyaslamayı eski Hd-Dvd oynatıcınız ile şuan imzanızda olan "Samsung BD-P1400 Bluray Oynatıcı" arasında mı yaptınız ?

    Aklıma gelen sorular :
    - Eski Hd-Dvd oynatıcınızın 720p olduğunu söylemişsiniz, 1080p desteklemiyor muydu ? Eğer öyleyse, 1080p filmleri izlerken Hd-Dvd oynatıcı kendisi 720p'ye ölçeklendirme mi yapıyordu ?
    - Herhangi bir cihazı 720p ve 1080p ile test etme şansınız oldu mu ? Bence bu sonucun güvenilirliği için önemli.
    - "Bariz daha güzel görüntü" derken, renkler mi daha canlı hale geliyor, detay mı artıyor ?

    Teşekkürler
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Selam signore,

    Eski HD-DVD player ım HD-E1 idi bu cihaz ile ilgili başlığında sizinle yazışmıştık aynı konuda
    Bu cihaz 720p idi ve TV aynı modeldi, şimdi HD-A35 kullanıyorum ve artık direk 1080 p görüntü alıyorum yani HD-DVD player ım herhangi bir downscale e
    ihtiyaç duymuyor.
    Evet HD-E1 kendisi alt ölçeklendirme yapıyordu..

    Herhangi bir cihaz derken tam olarak neyi kastettiniz anlamadım ama yakın olarak incelediğim 3 adet HD-DVD player 2 adet BLU-RAY player, görüntü olarak kendi HD ready yani 720p televizyonum,
    bir adet SONY VPL-WV40 FULL HD projeksiyon ve yeni kullandığım PANASONIC PT-AX200 var bunlar 1080p ile 720p arasındaki fark için yorum yapmama yeterli sanırım.

    Haklısınız " bariz güzel görüntü " biraz kapalı bir ifade oldu.
    demek istediğim keskinlik daha iyi oldu ve hızlı sahnelerde detay kaybı azaldı.. renkler çok farketmedi yada benim yakalayacağım kadar farketmedi diyebilirim..
    _____________________________
    LG OLED55GX6LA, BENQ W2700 4K PROJEKTÖR, LOGITECH HARMONY ONE REMOTE, DENON AVR-X2500H, LG BD390 BLU-RAY PLAYER, ZIDOO Z10 Media PLAYER, TOSHIBA HD-A35 HD-DVD PLAYER, BLACKVIEW BV7000 Pro, LENOVO YOGA 3 PRO, MSI AIO AE2420 3D, SEDONA 721, SUBARU XV BUZ GRİ 2014 ELEGANCE, INNOCENCE IS NO EXCUSE... VAROLAN HERŞEY EVRENİN DENGESİNE HİZMET EDER...




  • @Thai-Fun

    Bu tür durumlarda hafızam güçlü diye geçinirim ama, sizinle doğrudan 720p - 1080p farkları konusunda daha önce fikir alışverişinde bulunduğumu hatırlamıyorum, unutmuş olabilirim, bir göz atayım vakit bulunca.

    Bu arada sizin böyle bir test için yeterliliğinizi anlamaya çalışmıyorum, hem haddim değil hem de paylaşımlarınızı biliyorum zaten

    Söylemek istediğim, 720p ile 1080p sinyal arasındaki farkın, tek cihaz üzerinden kıyaslanması idi. Yani 720p sinyal verebilen HD-Dvd onyatıcının 720p sinyali ile, 1080p sinyal veren başka bir Bluray oynatıcının kıyaslanmasında ortaya çıkacak sonucun oynatıcıdan da etkilenebileceği idi.

    Son paragrafta söylediğiniz "keskinlik daha iyi oldu ve hızlı sahnelerde detay kaybı azaldı" açıklaması, 720p sinyal veren Hd-Dvd oynatıcı ile 1080p sinyal veren Bluray oynatıcıdan kaynaklanıyor gibi geldi bana, eğer söylediklerinizde eksik anladığım birşey yoksa...
    _____________________________




  • Sayın signore,

    Tesbit sonucunu etkileyebilecek kriterler konusunda haklısınız.
    Ama ben zaten BLU-RAY oynatıcı ile aldığım sonucu yazmadım,
    Benim fikrim HD-E1 ile HD-A35 arasında aynı filmde(tabii ki 1080p zaten 1080p olmayan pek fazla film yok) aynı televizyonda aldığım sonuç üzerinedir.
    Ama sizinle bunları yazışırken aklıma başka birşey geldi belki de sizin kastettiğiniz buydu ki bunu denemedim.

    HD-A35 in çıkışını bir 720 p ye birde 1080p ye ayarlayıp aynı tv de ve aynı filmde denemek. sanırım bu daha iyi bir sonuca ulaştırır.


    quote:

    Orjinalden alıntı: signore

    @Thai-Fun

    Bu tür durumlarda hafızam güçlü diye geçinirim ama, sizinle doğrudan 720p - 1080p farkları konusunda daha önce fikir alışverişinde bulunduğumu hatırlamıyorum, unutmuş olabilirim, bir göz atayım vakit bulunca.

    Bu arada sizin böyle bir test için yeterliliğinizi anlamaya çalışmıyorum, hem haddim değil hem de paylaşımlarınızı biliyorum zaten

    Söylemek istediğim, 720p ile 1080p sinyal arasındaki farkın, tek cihaz üzerinden kıyaslanması idi. Yani 720p sinyal verebilen HD-Dvd onyatıcının 720p sinyali ile, 1080p sinyal veren başka bir Bluray oynatıcının kıyaslanmasında ortaya çıkacak sonucun oynatıcıdan da etkilenebileceği idi.

    Son paragrafta söylediğiniz "keskinlik daha iyi oldu ve hızlı sahnelerde detay kaybı azaldı" açıklaması, 720p sinyal veren Hd-Dvd oynatıcı ile 1080p sinyal veren Bluray oynatıcıdan kaynaklanıyor gibi geldi bana, eğer söylediklerinizde eksik anladığım birşey yoksa...
    _____________________________
    LG OLED55GX6LA, BENQ W2700 4K PROJEKTÖR, LOGITECH HARMONY ONE REMOTE, DENON AVR-X2500H, LG BD390 BLU-RAY PLAYER, ZIDOO Z10 Media PLAYER, TOSHIBA HD-A35 HD-DVD PLAYER, BLACKVIEW BV7000 Pro, LENOVO YOGA 3 PRO, MSI AIO AE2420 3D, SEDONA 721, SUBARU XV BUZ GRİ 2014 ELEGANCE, INNOCENCE IS NO EXCUSE... VAROLAN HERŞEY EVRENİN DENGESİNE HİZMET EDER...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Thai-Fun
    Ama sizinle bunları yazışırken aklıma başka birşey geldi belki de sizin kastettiğiniz buydu ki bunu denemedim.
    HD-A35 in çıkışını bir 720 p ye birde 1080p ye ayarlayıp aynı tv de ve aynı filmde denemek. sanırım bu daha iyi bir sonuca ulaştırır.

    Kasdettiğim büyük ölçüde buydu.

    Aslında yeniden düşününce, film 1080p olduğu için yine Toshiba HD-A35 HD-DVD oynatıcının ölçeklendirmesi de (downscale) araya girip sonucu etkilemiş olabilecek.

    Mesela Microsoft web sitesinden bir HD trailer hem 720p hem de 1080p olarak ayrı ayrı indirilerek denense veya bir HD Rip filmin aynı grup tarafından hem 720p hem de 1080p Rip'leri denense, Tv'nin gerçek 720p ve 1080p sinyal görüntü farkını en net şekilde anlamış oluruz diye düşünüyorum (Microsoft'un dosyaları daha verimli olur bence)

    Tabi bu aynı görüntülerin 720p ve 1080p olarak hazırlanmış versiyonları da test edilirken, 720p görüntü Tv'ye aynen 720p olarak, 1080p görüntü de Tv'ye aynen 1080p olarak gönderilmeli ve bunu da aynı cihaz yapmalı
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    _____________________________




  • bu durumda sonucu (yani TV nin 1080p işleme yeteneğini görmek için)
    HDMI bir notebook tan microsoft un aynı trailer ının hem 720p sini ve hemde 1080p sini tv ye göndermek yeterli..
    _____________________________
    LG OLED55GX6LA, BENQ W2700 4K PROJEKTÖR, LOGITECH HARMONY ONE REMOTE, DENON AVR-X2500H, LG BD390 BLU-RAY PLAYER, ZIDOO Z10 Media PLAYER, TOSHIBA HD-A35 HD-DVD PLAYER, BLACKVIEW BV7000 Pro, LENOVO YOGA 3 PRO, MSI AIO AE2420 3D, SEDONA 721, SUBARU XV BUZ GRİ 2014 ELEGANCE, INNOCENCE IS NO EXCUSE... VAROLAN HERŞEY EVRENİN DENGESİNE HİZMET EDER...
  • Notebook'un çözünürlüğü 1360x768 veya 1366x768 olarak mı ayarlı olacak, yoksa 1920x1080 olarak mı ayarlı olacak ? (ara bir soru, PC bağlantısında Tv 1920x1080 kabul ediyor mu ?)

    Eğer 1360(1366)x768 olacaksa, bence bu denemede 1080p görüntü izlediğimizde, Tv'nin işlemcisinin değil PC'nin downscale (ölçeklendirme) yeteneğini görmüş oluruz, çünkü Tv'ye ulaşan sinyal 1080p olmayacaktır. Ancak eğer Tv, PC bağlantısında 1920x1080 çözünürlük kabul ediyorsa o zaman amacına hizmet eder gibi geliyor.

    Hep "olmaz"lardan bahsetmiş gibi oldum, çözüm önerisi de yapayım. Bence mesela HD Rip veya HD Trailer oynatabilen bir oynatıcının çıkış sinyali 720p ve 1080p olarak ayarlanabiliyorsa bu deneme kusursuza yakın olur.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: selimbilmez

    şöyle kısaca özetleyim.

    benim tv ye sıradan uydu recevar sıradan kablo ile bağlı ona rağmen ben tatmin oluyorum.(belki kalıtelı uydu ve kalıtelı kablo ıle dahada güzel olabılır.)
    ps3 taktım kullandım ,ps3 direk 1080p sinyalını seçtı bu benım için çok ıyı oldu görüntü bana göre mükemmele yakın(başka tv lerde denemedım o yuzden kıyaslayamıyorum).
    bence uygun fiyatlı 42 arıyorsan tam aradıgın tv dıyebılırım.

    aslında benim tv yi almamdaki amaç xbox ve ps3te oyun oynamaktı sd yayınlar benım ıcın pek onemlı degıl bu yüzden bana fazlası ile yeterlı gelıyor.
    hd ready tv nin 1080p yi göstermesi (downscale de olsa) benim için güzel ama siz ne kadar tatmin olursunuz ben bilemem.

    görünüm olarakta bence şık ve güzel.

    yazdıklarım size ne yardımcı olmuştur bilemiyorum ama siz önce tv yi daha çok ne amaçla kullanıcagınıza tv ye ne tür cihazlar bağlayacagınıza bakıp oyle karar verın bence. televizyonların bazen tek başına yeterli olmadıgı gayet ortada bağlayacağınız cihazlarında kaliteli olması gerekmektedir bence (uydu recevar,dvd bluray gibi).


    Selim cevabın için teşekkür ederim.

    Kullanım amaçlarıma gelince d-smart ile tv izlemek, bir erkek olarak da futbol maçlarını olabildiğinde takip ederim. Ayrıca dvd izlemek ve ilerde de ps3 alınca arada sırada oyun oynamak.

    HD ready televizyon şu an için yeterli olur diye düşünuyorum zaten, full hd bir tv ye fazladan en az 500-1000 YTL vermektense HD ready bir tv almak istiyorum.

    Panasonic plazmalar ile de ilgilendim fakat teknolojisi gereği vazgeçtim, evde küçük bebek var 8 aylık.

    Özellikle sormak istediğim şu futbol maçlarında ve hareketli görüntülerdeki bozulma, bu çok bariz belli oluyormu?

    Yoksa philipsin 5 ms lik tepki süresine sahip ama pc girişi olmayan lcd modeline mi yöneleyim?

    Cevabın için şimdiden teşekkür ederim.

    Saygılar.
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: shener
    Özellikle sormak istediğim şu futbol maçlarında ve hareketli görüntülerdeki bozulma, bu çok bariz belli oluyormu?

    Yoksa philipsin 5 ms lik tepki süresine sahip ama pc girişi olmayan lcd modeline mi yöneleyim?

    Üst konudaki listeden bir konu, bu sorunuza cevaplar mevcut :
    - Tepki Süreleri (3, 5, 8 ms) ve Etkileri
    _____________________________
  • evet bu bir sorun olacak zira 1920 x 1080 çözünürlük kabul etmiyor tv.
    peki 1080p sinyal kabul eden bir tv aynı hdmı girişinden niye 1920 x 1080 çözünürlük kabul etmez..

    quote:

    Orjinalden alıntı: signore

    Notebook'un çözünürlüğü 1360x768 veya 1366x768 olarak mı ayarlı olacak, yoksa 1920x1080 olarak mı ayarlı olacak ? (ara bir soru, PC bağlantısında Tv 1920x1080 kabul ediyor mu ?)

    Eğer 1360(1366)x768 olacaksa, bence bu denemede 1080p görüntü izlediğimizde, Tv'nin işlemcisinin değil PC'nin downscale (ölçeklendirme) yeteneğini görmüş oluruz, çünkü Tv'ye ulaşan sinyal 1080p olmayacaktır. Ancak eğer Tv, PC bağlantısında 1920x1080 çözünürlük kabul ediyorsa o zaman amacına hizmet eder gibi geliyor.

    Hep "olmaz"lardan bahsetmiş gibi oldum, çözüm önerisi de yapayım. Bence mesela HD Rip veya HD Trailer oynatabilen bir oynatıcının çıkış sinyali 720p ve 1080p olarak ayarlanabiliyorsa bu deneme kusursuza yakın olur.


    _____________________________
    LG OLED55GX6LA, BENQ W2700 4K PROJEKTÖR, LOGITECH HARMONY ONE REMOTE, DENON AVR-X2500H, LG BD390 BLU-RAY PLAYER, ZIDOO Z10 Media PLAYER, TOSHIBA HD-A35 HD-DVD PLAYER, BLACKVIEW BV7000 Pro, LENOVO YOGA 3 PRO, MSI AIO AE2420 3D, SEDONA 721, SUBARU XV BUZ GRİ 2014 ELEGANCE, INNOCENCE IS NO EXCUSE... VAROLAN HERŞEY EVRENİN DENGESİNE HİZMET EDER...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Thai-Fun
    evet bu bir sorun olacak zira 1920 x 1080 çözünürlük kabul etmiyor tv.
    peki 1080p sinyal kabul eden bir tv aynı hdmı girişinden niye 1920 x 1080 çözünürlük kabul etmez..

    Bu durum ancak, HD bir cihazdan gelen 1080p sinyal ile PC ekran kartından giden 1920x1080 sinyalin farklı sinyaller olması ile açıklanabilir. Ancak nasıl bir fark var derseniz, teknik açıklamasını bilen varsa beri gelsin. Gerçi bence çok da önemli değil. Sonuçta 1920x1080 PC sinyali farklıdır deyip işin içinden çıkmak daha iyi gibi.
    _____________________________
  • aslında bu başından beri hep konuştuğumuz, çözünürlük ile tarama sinyali farkı,
    çözünürlük 1920 x 1080 olabilir ama 1080progressive başka birşey..

    quote:

    Orjinalden alıntı: signore

    quote:

    Orjinalden alıntı: Thai-Fun
    evet bu bir sorun olacak zira 1920 x 1080 çözünürlük kabul etmiyor tv.
    peki 1080p sinyal kabul eden bir tv aynı hdmı girişinden niye 1920 x 1080 çözünürlük kabul etmez..

    Bu durum ancak, HD bir cihazdan gelen 1080p sinyal ile PC ekran kartından giden 1920x1080 sinyalin farklı sinyaller olması ile açıklanabilir. Ancak nasıl bir fark var derseniz, teknik açıklamasını bilen varsa beri gelsin. Gerçi bence çok da önemli değil. Sonuçta 1920x1080 PC sinyali farklıdır deyip işin içinden çıkmak daha iyi gibi.

    _____________________________
    LG OLED55GX6LA, BENQ W2700 4K PROJEKTÖR, LOGITECH HARMONY ONE REMOTE, DENON AVR-X2500H, LG BD390 BLU-RAY PLAYER, ZIDOO Z10 Media PLAYER, TOSHIBA HD-A35 HD-DVD PLAYER, BLACKVIEW BV7000 Pro, LENOVO YOGA 3 PRO, MSI AIO AE2420 3D, SEDONA 721, SUBARU XV BUZ GRİ 2014 ELEGANCE, INNOCENCE IS NO EXCUSE... VAROLAN HERŞEY EVRENİN DENGESİNE HİZMET EDER...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: shener

    quote:

    Orjinalden alıntı: selimbilmez

    şöyle kısaca özetleyim.

    benim tv ye sıradan uydu recevar sıradan kablo ile bağlı ona rağmen ben tatmin oluyorum.(belki kalıtelı uydu ve kalıtelı kablo ıle dahada güzel olabılır.)
    ps3 taktım kullandım ,ps3 direk 1080p sinyalını seçtı bu benım için çok ıyı oldu görüntü bana göre mükemmele yakın(başka tv lerde denemedım o yuzden kıyaslayamıyorum).
    bence uygun fiyatlı 42 arıyorsan tam aradıgın tv dıyebılırım.

    aslında benim tv yi almamdaki amaç xbox ve ps3te oyun oynamaktı sd yayınlar benım ıcın pek onemlı degıl bu yüzden bana fazlası ile yeterlı gelıyor.
    hd ready tv nin 1080p yi göstermesi (downscale de olsa) benim için güzel ama siz ne kadar tatmin olursunuz ben bilemem.

    görünüm olarakta bence şık ve güzel.

    yazdıklarım size ne yardımcı olmuştur bilemiyorum ama siz önce tv yi daha çok ne amaçla kullanıcagınıza tv ye ne tür cihazlar bağlayacagınıza bakıp oyle karar verın bence. televizyonların bazen tek başına yeterli olmadıgı gayet ortada bağlayacağınız cihazlarında kaliteli olması gerekmektedir bence (uydu recevar,dvd bluray gibi).


    Selim cevabın için teşekkür ederim.

    Kullanım amaçlarıma gelince d-smart ile tv izlemek, bir erkek olarak da futbol maçlarını olabildiğinde takip ederim. Ayrıca dvd izlemek ve ilerde de ps3 alınca arada sırada oyun oynamak.

    HD ready televizyon şu an için yeterli olur diye düşünuyorum zaten, full hd bir tv ye fazladan en az 500-1000 YTL vermektense HD ready bir tv almak istiyorum.

    Panasonic plazmalar ile de ilgilendim fakat teknolojisi gereği vazgeçtim, evde küçük bebek var 8 aylık.

    Özellikle sormak istediğim şu futbol maçlarında ve hareketli görüntülerdeki bozulma, bu çok bariz belli oluyormu?

    Yoksa philipsin 5 ms lik tepki süresine sahip ama pc girişi olmayan lcd modeline mi yöneleyim?

    Cevabın için şimdiden teşekkür ederim.

    Saygılar.

    hd ready tv sana fazlasıyla yeterli olur (tabi aç gözlü değilsen )
    ps3 te ve xbox ta kullanıyorum bu tv yi ben memnunum ama daha iyisini diğer tv ler gösterirmi gösterirsede bunu gözlerim ne kadar seçer onu bilemiyorum.
    maçlarda çok hafif pixelleşmeler oluyor ama dediğim gibi bu durum benım uydu recever ve kablomdan kaynaklanıyor olabılır o yuzden cok fazla bırsey dıyemıcem.
    ben arada kalmak istemem çünkü güzellikler ve çirkinlikler göreceli kavramdır sana tavsiyem en güzel kıyaslamayı en güzel tercihi sizin değerli gözleriniz yapacaktır.bir mağazada bu kıyaslamayı daha iyi yapabılırsınız.

    bu arada zırvaladıysam özür diliyorum.saygılar.
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Thai-Fun
    aslında bu başından beri hep konuştuğumuz, çözünürlük ile tarama sinyali farkı,
    çözünürlük 1920 x 1080 olabilir ama 1080progressive başka birşey..

    Bildiğiniz gibi 1080p demek, 1080 satır içeren progressive görüntü demek; 1080i de 1080 satır içeren interlaced görüntü demek. Geniş ekran denildiği zaman 16:9 dikkate alınırsa 1080 satıra karşılık 1920 sütun oluyor. Yani sonuçta yine 1920x1080 çözünürlüğe geliyoruz.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.