Şimdi Ara

Toroslar Edaştan Mahalle Olarak Bezdik - Maddi Manevi Hasarlarımız Var.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
2
Favori
32.569
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
397 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ***ARKADAŞLAR KONUYU ÖNE ÇIKARIRSANIZ ÇOK SEVİNİRİM. BAKIP GEÇMEKLE OLMAZ SİZİNDE BAŞINIZA GELEBİLİR BU TÜR KONULARIN ÖNE ÇIKARILMASI ÇOK ÖNEMLİ***


    Merhaba arkadaşlar. Uzun zamandır mahallemizde elektrik voltajlarının düşmesinden şikayetçiyiz. Tüm mahallemizde evlerde herkesin voltajları düşüyor. Genelde akşamları oluyor bu durum. Örnek olarak çalışan klima birden duruyor çünkü enerji alamıyor. Vantilator bile pervanesi yavaşlıyor. Vantilatoru ekstradan video çekip burada yayınlayacağım. Şimdi ben bunun üzerine başıma neler geldi anlatayım. Okuduktan sonra konuyu öne çıkarırsanız sevinirim.

    Konunun sonuna video eklenmiştir!

    17.7.2018

    Voltajların sıkça düşmesinden dolayı Tedaşı (Toroslar Elektrik Dağıtım Anonim Şirket) arayıp bildirdim. Henüz bir aletimiz zarar görmemişti. Tamam ekiplerimiz ilgilenecek arıza kaydı açtık dediler.

    27.7.2018

    Gelen giden olmadı voltaj düşmeleriyle ilgilenilmedi. Bu sürece kadar defalarca aradım her defasında oyalayıp aciliyetinizi belirtiyoruz dediler. 27 Temmuzda sikayetvara başlık açtım orada da oyalama işlemine devam ettiler.

    30.7.2018

    Klimamız gece voltaj düşmesi sırasında patladı. Aradım hasar kaydını açtım. İnceleme yapacağız dediler.

    1.8.2018

    Gece saat 21.00-22.00 sırasında mahalleye teknik ekipler geldi ana hattan voltajları ölçtüler hatta bir süre elektrikler kesildi.

    2.8.2018

    Tedaş tarafından sabat 10.55 sularında arandım fakat meşguldum açamadım daha sonra kendilerine döndüğümde klimanın patlama nedeni yapılan araştırmaya göre kendilerinden kaynaklı değilmiş. Bekliyordum bu cevabı zaten. Yıllardır kullandığım bakımını eksik etmediğim alet kendi kendine patlıyor sanki saatli bomba ya çok komik bir durum bu. teyit raporlarını istedim eve mektup yollayacaklarmış.

    Daha önce yan komşumuzun da dolabı yanmış hasar kaydı açmamışlar direk yaptırmışlar. Biraz araştırma yaptıktan sonra sikayetvar'da onlarca insanın bu şekilde cihazlarının yandığını gördüm. Resimleri konunun sonuna ekliyorum.

    Şuana kadar sikayetvar, donanimhaber kısmında konu açarak savunmaya çalışıyorum. Bimere'de yazdım. Gece voltaj düşüklüğünün videosunu çekerek (ki bunlar sözgelimi ekip yollayıp yaptılar ya hani dün o ekipteki abi gelip tamam ya sorunu giderdik her şey normal dedi) buraya ekleyeceğim ve mektupta gelince anında tüketici hakem heyetine vereceğim. Mahalle olarakta bimere yazdıracağım. Eksisözlükte başlık açabilecek arkadaş varsa çok sevinirim.

    Toroslar Edaştan Mahalle Olarak Bezdik - Maddi Manevi Hasarlarımız Var.


    Toroslar Edaştan Mahalle Olarak Bezdik - Maddi Manevi Hasarlarımız Var.


    Toroslar Edaştan Mahalle Olarak Bezdik - Maddi Manevi Hasarlarımız Var.


    Toroslar Edaştan Mahalle Olarak Bezdik - Maddi Manevi Hasarlarımız Var.


    Toroslar Edaştan Mahalle Olarak Bezdik - Maddi Manevi Hasarlarımız Var.


    Toroslar Edaştan Mahalle Olarak Bezdik - Maddi Manevi Hasarlarımız Var.


    Toroslar Edaştan Mahalle Olarak Bezdik - Maddi Manevi Hasarlarımız Var.



    Bu video 2.08.2018 tarihinde çekilmiştir. Yani TEDAŞIN: voltaj sorunu yok ekiplerimiz gelip baktı klimanız voltajdan yanmamıştır demesinden sonra.



    Merhaba Arkadaşlar An İtibariyle (6.08.2018 - 14.00) bir video daha çektim. Sorunu çözdük diyen tedaş bakın sorunu nasıl çözmüş. Hep beraber izleyelim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skywaterr -- 6 Ağustos 2018; 14:53:45 >







  • +1 one cıkardım önemli konu
  • Böyle olayları gördükçe sinir oluyorum. Geçen gün Antalya da kuzenimin başına geldi. Elektrikte dalgalanma ve gidip gelme oldu sonra adamın kliması devre dışı kaldı , muhtemelen kartı gitti. Parayı çatır çatır alırlarken sıkıntı yok ama zarar verince takmıyorlar müşteriyi. Sakın bırakma peşlerini.
  • bu kadar şikayet vs ile uğraşacağına, klimanın yetkili servisini çağırıp bir tutanak tutturuyorsun. Arızanın elektrik kaynaklı olduğuna dair. Bu tutanakla başvuru yapıyorsun. Gerekirse yasal mercilere başvuruyorsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_doktor

    bu kadar şikayet vs ile uğraşacağına, klimanın yetkili servisini çağırıp bir tutanak tutturuyorsun. Arızanın elektrik kaynaklı olduğuna dair. Bu tutanakla başvuru yapıyorsun. Gerekirse yasal mercilere başvuruyorsun.
    THH 'ye başvururken dediğiniz gibi toplayabileceğim kadar delil toplayacağım. Şimdi ortalama bir klima 2500 den başlıyor. Yalnız bu insanlar korkmuyor hocam hiç bir şeyden. Ne yaparsan yap diyorlar. O kadar eminler ki kendilerinin kazanacağından.

    AYRICA DESTEK OLAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM. DH ÜYELERİ ÜYELERİN FİRMALARA KARŞI HAKKINI KORUMA KONUSUNDA ÖNEMLİ BİR MECRA BENCE.
  • bu firmalar böyle halkı sömürmek istiyorlar. İnşallah hakkını alırsın kardeşim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye de maalesef durum bu.Hakkını sonuna kadar ara kardeşim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: III I II III I I

    Böyle olayları gördükçe sinir oluyorum. Geçen gün Antalya da kuzenimin başına geldi. Elektrikte dalgalanma ve gidip gelme oldu sonra adamın kliması devre dışı kaldı , muhtemelen kartı gitti. Parayı çatır çatır alırlarken sıkıntı yok ama zarar verince takmıyorlar müşteriyi. Sakın bırakma peşlerini.
    Vallaha ayda 200-300 tl ödüyoruz klima sadece 6-7 saat çalışıyordu :)
  • bu gibi durumlarda akım korumalı priz kullan + savcılığa şikayet et...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derman-

    bu gibi durumlarda akım korumalı priz kullan + savcılığa şikayet et...
    Diğer eşyalara kullanıyoruz. Ama klimaya nasıl olacak prizi yok ki direk sigortaya bağlı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skywaterr

    Diğer eşyalara kullanıyoruz. Ama klimaya nasıl olacak prizi yok ki direk sigortaya bağlı.

    Alıntıları Göster
    evet haklısın ..
  • Kardeşim hakkını ara böyle olmaz bu iş nereye kadar sürekli volt düşecek sürekli böyle devam ederse mahallede kimsenin evinde eşya kalmayacak hepsi tek tek yanacak. Siz ve bütün mahalle hakkınızı arayın bu kan emicilere sakın hakkınızı yedirmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muratcan2003 -- 3 Ağustos 2018; 0:33:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skywaterr

    THH 'ye başvururken dediğiniz gibi toplayabileceğim kadar delil toplayacağım. Şimdi ortalama bir klima 2500 den başlıyor. Yalnız bu insanlar korkmuyor hocam hiç bir şeyden. Ne yaparsan yap diyorlar. O kadar eminler ki kendilerinin kazanacağından.

    AYRICA DESTEK OLAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM. DH ÜYELERİ ÜYELERİN FİRMALARA KARŞI HAKKINI KORUMA KONUSUNDA ÖNEMLİ BİR MECRA BENCE.

    Alıntıları Göster
    Kardeş istedikleri kadar emin olsunlar. Sen klimanın servisine tutanak hazırlatip tüketici hakem heyetine başvur sonra beklemeye geç.



    Ne olacak ne sonuç çıkacak deme sakın. Türkiye de yaşıyorsan hakkını aramayı öğrenmeye bi yerden başlamanız lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Eğer Adana'da yaşıyorsanız özellikle ilçe ve belde merkezlerinde her yaz olağan durum.
    kurumlarda, kamularda da dahil öğlen sıcağında randımanlı çalışan tek klima yok. İstisnasız soğutmuyor,kurum müdürleri yada yetkilileri klimacının yolunu tutuyor ama sebeb o değil, voltaj düşük klima için gereken gücü karşılayamıyor Olan gücü merkeze abanıyorlar sanırım. Adana merkez'den aşağıya Kozan'a kadar çizik çekin, civar ilçelerde dahil olmak üzere yoğunlugun arttığı bölgelerde bu durumla karşılaşıldığını göreceksiniz.

    Kendi evimden bahsedersem istisnasız nerdeyse her yaz buzdolabı ile sorun yaşarız kah motoru yanar, kah hepten iptal olur.Birgün servis gelip voltajı ölçtüğünde 178 V gibi değer çıkmıştı. Düşünün vahamiyeti.

    Bu yaz ise 3 yıllık garantisinin dolmasına 1 ay kala Beko buzdolabı motoru yaktı. Neyseki garanti kapsamında değiştirdiler. Normalde kapsam dışına bırakabilirlerdi.
    Ne oldu? müşteri kazandılar.

    Şikayet edin diyenlere sadece gülümsüyorum
    Burası Adana hocam. Burası "Sahipsiz şehir".Nereye kime şikayet edersen et. Nasıl olsa bir yolunu bulurlar.Bu işten yırtarlar
    Az kaldı az. Güneş Panelleri biraz daha yaygınlaşır ve verimliliği artarsa bunları tabuta koyup ,üstüne çivi çakacağımız günler yakındır.

    Zaten bir bunu, birde Musk'ın uydu internet projesini yeni sevgiliyi bekler gibi bekliyorum




  • Gören herkes öne çıkarsın şu konuyu. Sanki elektriği bedava kullanıyormuşuz gibi müşteriye yaptıkları muameleye bakın..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DARK KING

    Eğer Adana'da yaşıyorsanız özellikle ilçe ve belde merkezlerinde her yaz olağan durum.
    kurumlarda, kamularda da dahil öğlen sıcağında randımanlı çalışan tek klima yok. İstisnasız soğutmuyor,kurum müdürleri yada yetkilileri klimacının yolunu tutuyor ama sebeb o değil, voltaj düşük klima için gereken gücü karşılayamıyor Olan gücü merkeze abanıyorlar sanırım. Adana merkez'den aşağıya Kozan'a kadar çizik çekin, civar ilçelerde dahil olmak üzere yoğunlugun arttığı bölgelerde bu durumla karşılaşıldığını göreceksiniz.

    Kendi evimden bahsedersem istisnasız nerdeyse her yaz buzdolabı ile sorun yaşarız kah motoru yanar, kah hepten iptal olur.Birgün servis gelip voltajı ölçtüğünde 178 V gibi değer çıkmıştı. Düşünün vahamiyeti.

    Bu yaz ise 3 yıllık garantisinin dolmasına 1 ay kala Beko buzdolabı motoru yaktı. Neyseki garanti kapsamında değiştirdiler. Normalde kapsam dışına bırakabilirlerdi.
    Ne oldu? müşteri kazandılar.

    Şikayet edin diyenlere sadece gülümsüyorum
    Burası Adana hocam. Burası "Sahipsiz şehir".Nereye kime şikayet edersen et. Nasıl olsa bir yolunu bulurlar.Bu işten yırtarlar
    Az kaldı az. Güneş Panelleri biraz daha yaygınlaşır ve verimliliği artarsa bunları tabuta koyup ,üstüne çivi çakacağımız günler yakındır.

    Zaten bir bunu, birde Musk'ın uydu internet projesini yeni sevgiliyi bekler gibi bekliyorum
    Vallaha haklısınız hocam bu firmalar kan emici vampir gibi halkı soyuyorlar. İşte videom işte kanıtım bal gibide voltajlar düşüyor kardeşim. Sen daha hangi şerefle hangi gururla bizle ilgili değil diyorsun. Yahu tüm mahallede hatta senin abonelik verdiğin adana genelinde var bu sorun. Ya insanda biraz şeref olur. O çocuğunun boğazından geçecek mi. Tedaş genel müdürü Halil İbrahim Leventoğlu yahu kardeşim kendini düşünmüyorsun senin çoluğun çocuğunda mı yok fakir fukaranın hakkına giriyorsun. Şimdi bir klima ortalama 3 bin lira. Ben vermek zorunda mıyım kardeşim!




  • dostum thh öncesi sen servise geciktirmeden hemen bir rapor tuttur. sonra bu raporu tedaş a ilet. eğer bu raporla da olumsuz sonuç alırsan thh başvuru yaparsın.

    Yaşadığın olay başıma gelmeden ben önlem aldım. Eve regülatör bağlattım.

    Yaşadığım evde voltaj akşamları çok düşüyordu. Bazen 178 - 180 V seviyelerine iniyordu. Bende bu durumdan şikayetimi elektrik dağıtım şirketine ilettim. Onlarda gerekli işlemi yapacaklarını söylediler. Birkaç gün sonra tekrar aradım değişim olmadığını belirttim. Düşük voltaj konusunda yetkili servislerin beni uyardığını, elektronik ve elektrikli ev aletlerine zarar verebileceğini söylediklerini dile getirdim. Karşımdaki görevli arıza durumunda yetkili servisin tutacağı elektrik kaynaklı arıza raporunu kendilerine iletmemiz durumunda zararımın tamamen karşılanacağını bildirdi. Ama ben yinede bu riske girmedim. Sonuçta karşılansa bile. Yenisini al bir süre bekle sıkıntı. Eve regülatör bağlattım. Hem düşük hem yüksek voltaj dengeliyor. Hem voltaj hemde akım koruması sağlıyor. Hemde daha temiz bir sinüs dalgası sunduğu için rahat ediyorum.

    Dediğim gibi servis raporuyla her türlü zararınızı karşılamak zorunda. THH öncesi mutlaka şirkete raporla başvurun. Belki hiç uğraşmadan raporu görür görmez zararınızı karşılarlar.




  • Bir haltı beceremeyen firmalardan bir başkası. Umarım sorunu kısa sürede çözerler yoksa cihazlarınıza çok zarar verebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_doktor

    dostum thh öncesi sen servise geciktirmeden hemen bir rapor tuttur. sonra bu raporu tedaş a ilet. eğer bu raporla da olumsuz sonuç alırsan thh başvuru yaparsın.

    Yaşadığın olay başıma gelmeden ben önlem aldım. Eve regülatör bağlattım.

    Yaşadığım evde voltaj akşamları çok düşüyordu. Bazen 178 - 180 V seviyelerine iniyordu. Bende bu durumdan şikayetimi elektrik dağıtım şirketine ilettim. Onlarda gerekli işlemi yapacaklarını söylediler. Birkaç gün sonra tekrar aradım değişim olmadığını belirttim. Düşük voltaj konusunda yetkili servislerin beni uyardığını, elektronik ve elektrikli ev aletlerine zarar verebileceğini söylediklerini dile getirdim. Karşımdaki görevli arıza durumunda yetkili servisin tutacağı elektrik kaynaklı arıza raporunu kendilerine iletmemiz durumunda zararımın tamamen karşılanacağını bildirdi. Ama ben yinede bu riske girmedim. Sonuçta karşılansa bile. Yenisini al bir süre bekle sıkıntı. Eve regülatör bağlattım. Hem düşük hem yüksek voltaj dengeliyor. Hem voltaj hemde akım koruması sağlıyor. Hemde daha temiz bir sinüs dalgası sunduğu için rahat ediyorum.

    Dediğim gibi servis raporuyla her türlü zararınızı karşılamak zorunda. THH öncesi mutlaka şirkete raporla başvurun. Belki hiç uğraşmadan raporu görür görmez zararınızı karşılarlar.
    Servisi arayacağım gün içinde. Ürünün faturası ve garantisi de yok inşallah gelirler. 3 yıllık bir klima ama çok güzel iş görüyordu. Servisten raporu alır almaz önce tedaşı arayacağım sonra thhye gideceğim. Adana belediye başkanına da durumu anlattım umarım oda bir şeyler yapabilir. Çok büyütüyor olabilirim ama bu adamlara paramı yedirmeyeceğim 3 bin lira az para değil




  • ARKADAŞLAR KONUYU ÖNE ÇIKARIRSANIZ ÇOK SEVİNİRİM. BAKIP GEÇMEKLE OLMAZ SİZİNDE BAŞINIZA GELEBİLİR BU TÜR KONULARIN ÖNE ÇIKARILMASI ÇOK ÖNEMLİ.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.