Bildirim
Ton balığı yedim az önce şimdi ise tahin pekmez
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Türklerin kafasına kazınmış en büyük yalan
Edit: Ayrıca ortada süt göremedim ben.
..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheYips -- 20 Aralık 2014; 3:04:27 >_____________________________ -
balık bayat değilse 1 litre süt içsende bişe olmaz. ayrıca balıktan sonra tahin pekmez oldukça tüketilir hatta dolaptan alıp tırtıklıyayım biraz
@TheYips belkide forumda en çok balık yiyen kişiler arasındayım, üzerine ne sütler içmişimdir, gerçektende en büyük yalan olmaya aday, fakat balık bayatsa işler biraz değişiyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _bluescream_ -- 20 Aralık 2014; 3:05:50 >_____________________________ İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız. -
tahinli olsun. _____________________________ -
Fıstıklı olsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
balıklı olsun _____________________________ -
üzerine leblebi _____________________________
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler







