Şimdi Ara

Tom Clancy's Rainbow Six: Siege [PC ANA KONU] (198. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8.475
Cevap
116
Favori
345.348
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 196197198199200
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Casual denen saçmalığa acil düzenleme gelmesi gerekli. Savunacağımız alanı seçememe gibi saçmalık olabilir mi oyun bizden resmen beynimizi bir kenara bırakmamızı falan istiyor.
    15level oyunu 2saat önce almış birisi ile 245 level plat adamları aynı maça koyuyor. Şimdi bu 15level olan oyundan soğumaz mı ?
  • Savunmada dışarı çıktığımda 3 saniye sonra yerim belli oluyor mu?
  • Oynayacağımdan değilde oyunu bende aldım görevleri yapmak zorundamıyız yaparsak bir faydası oluyor mu onu sorayım ?
  • AnadoluEfes kullanıcısına yanıt
    Hocam görevler dediğiniz weekly questler falan ise renown, exp bazende şuan olduğu gibi özel... adı aklıma gelmedi yahu silahlara asılan aksesuarlar diyeyim onlardan veriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Charm.
  • ironmaster17 İ kullanıcısına yanıt
    Çıktığında dışarıda olduğunun mesajı geliyor. İki saniye sonra -yani aslında toplamda dediğin gibi üç- yerin belli oluyor.
  • _Ritter_ kullanıcısına yanıt
    Evet, gerekli. Oyun, level aralıklarına göre insanları eşleştirebilir. Nasıl ırkçı, küfürcü ve tk'cı elemanların ipi yakın zamanda çekilecekse buna da bir çözüm, daha iyi bir sistem getirebilirler. Hatta ilerleyen zamanlarda ranked'da Dota 2'deki mantıkla, solo girenleri dilediği takdirde solo girenlerle eşleştirebilir, 2, 3 ve 5 kişi girenleri de ona göre.

    Ancak bunu oyuncu sayısına bağlıyorum ben. Düzenli oynayan oyuncu sayısı şu anki gibi kalacaksa, hatta artacaksa bu tarz elekten geçirme sistemleri hoş olur. Fakat forumlarda gördüğüm kadarıyla oyundan uzaklaşma söz konusu. Yeni bir oyuncu olarak zaten bu kadar beğendiğim bir oyunu ilk zamanlarında almadığım için hayıflanıyorum, forumlarda 1-2 seneye oyun ölecek tarzında yaklaşımlar iyice canımı sıkıyor.

    Umarım tam tersi olur, aynı anda oynayanların sayısı beş yüz bine falan yükselir. Biz mutlu Lerzan Mutlu takılırız.




  • Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nicholai Hel

    Evet, gerekli. Oyun, level aralıklarına göre insanları eşleştirebilir. Nasıl ırkçı, küfürcü ve tk'cı elemanların ipi yakın zamanda çekilecekse buna da bir çözüm, daha iyi bir sistem getirebilirler. Hatta ilerleyen zamanlarda ranked'da Dota 2'deki mantıkla, solo girenleri dilediği takdirde solo girenlerle eşleştirebilir, 2, 3 ve 5 kişi girenleri de ona göre.

    Ancak bunu oyuncu sayısına bağlıyorum ben. Düzenli oynayan oyuncu sayısı şu anki gibi kalacaksa, hatta artacaksa bu tarz elekten geçirme sistemleri hoş olur. Fakat forumlarda gördüğüm kadarıyla oyundan uzaklaşma söz konusu. Yeni bir oyuncu olarak zaten bu kadar beğendiğim bir oyunu ilk zamanlarında almadığım için hayıflanıyorum, forumlarda 1-2 seneye oyun ölecek tarzında yaklaşımlar iyice canımı sıkıyor.

    Umarım tam tersi olur, aynı anda oynayanların sayısı beş yüz bine falan yükselir. Biz mutlu Lerzan Mutlu takılırız.

    Oyun eski haline göre daha güzel bence. Serverlar da iyileşirse kolay kolay öleceğini düşünmüyorum. Oyuncu sayısı geçen indirimden sonra 100k olmuştu bu da güzel bir rakam. Ubisoft'un yapması gereken şu; ya casual modunu birazcık daha ciddileştirecekler ya da diğer oyunlarda serbest ranked mı esnek ranked mı öyle bir olay var bildiğim kadarıyla ranked kriterlerinde ama rank işlemiyor. Oda/spawn seçmeli güzel bir casual modu olarak da düşünelebilir. Bu haliyle casual bazen kanser ediyor, tamam casual adı üstünde eğlence modu ama saçma sapan adamlarla oynamak, 0-2 giden maçta kaybeden takıma girmek hiç eğlenceli değil.

    Bir de starter'a indirim yapmasınlar artık sigara parasına oyun alıyor millet troll ve hile de artıyor sonuç olarak.




  • Yaptırımlar artırılmadıkça cıvık oyuncular her modu bozacaktır. Ceza sistemi zayıf casual da kanser oluyorsan rankedda ne yaparsın. Operatör salmadı diye birbirini vuran usulesslarla dolu acil ceza sistemi ve takibi toparlanmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Casual için de terrorist huntta belli bir saati geçirmiş kişiler alınsa çok daha iyi olur. Koyacaksın 20 saat oynama sınırı o bile yeter. 20 saat oynadıktan sonra da sırf teamkill yapmaya gelen veya trollük peşinde olanların sayısı bir hayli düşecektir. Hem 20 saat oynadıktan sonra oyun ona göre mi anlar ya devam eder ya da o süre içinde sıkılır oyunu terk eder. Bizde o adamdan kurtulmuş oluruz, karşımıza çıkmaz, hem de yaptırıma gerek kalmaz. Oyuna ilk alışma yeri Casual değil terrorist hunt kısmıdır. Şak diye 2 level adam casual'a girerse :

    1- Oyunun dinamiklerini , haritayı, karakter özelliklerini bilmez.
    2- Starter değilse operator almaz, olsa bile belki nasıl alınacağını bilmez.
    3- Recruit alan varsa hemen leveline bakılır, düşükse takıma katkısı yoktur. O adam ölünce %80 oyundan çıkacaktır.
    4- Gider koşa koşa rush atar elin başında 4 vs 5 le devam edersiniz. Oyundan çıkar yerine kimse gelmezse kalanların da morali bozulur, iş 2 vs 5 lere kadar gider Kazanma şansınızı en az %40 engeller.
    5- Reinforce yapmaz, %70'i sesli iletişimi kullanmaz.
    6- Secure modunda defanstaysa biri içeri girdiği vakit odaya girmez, dışardaysa içeri girmez. Size sadece izlemek kalır.
    7- Kırılma mekaniklerini kullanmaz. Tek yapacağı ya koşa koşa gidip bir yerde pusup adam beklemek, ya da haritayı bilmediği için içeride beklemektir, şansına 1 kişiyi vurursa ne mutlu.
    8- Drone varsa kullanmaz, kameralardan info vermez.
    9- Görev yerinden çıkarsa geri nasıl gidileceğini bilmez, alakasız yerlere gider.
    10- Kick için oylama açınca kelaynak gibi why kick ??? yazar. Üstüne de sizi bir güzel vurur.
    11- Operator açmışsa özelliğini faydalı kullanamaz fayda yerine zarar verir. Gider girecekleri yere LMG kurar orada da ölür. Düşmana kullanması kalır.
    12- Malum kişiyle yan yana çatışmaya girerseniz yanlışlıkla hs yeme olasılığınız %80'dir.


    Şu an Casual'da bunların en az 5-6 tanesi başınıza denk gelir. Sonuç olarak leveli çok az olan recruit veya operatörlü kişi varsa 1-0 geriden başladığınızı bilerek oynamak durumundasınız. Gerçi bana kalırsa el başından kickleyip veya vurup yerine yeni birisinin gelmesini beklemek çok daha faydalı olur takıma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HankMoodies -- 28 Aralık 2017; 18:9:31 >




  • Charles Bartowski kullanıcısına yanıt
    Daha güzel olmasından değil de öğrenme sürecinin sancılı olmasından. Bu oyunu iyi oynamak isterdim, en azından plat 2 seviyesinde falan.
  • Saçma bir durum var

    Tom Clancy's Rainbow Six: Siege [PC ANA KONU]




































    Kimse "we need a tachanka" demez
  • Charles Bartowski kullanıcısına yanıt
    Reddit'te görmüştüm bunu birkaç gün önce. Nerden baksan tutarsızlık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nicholai Hel

    Reddit'te görmüştüm bunu birkaç gün önce. Nerden baksan tutarsızlık.

    Redditten almıştım yapan adam baya uğraştım demiş cevap olarak. Ufak detayları bile çevirmiş acaba doğru olan 1 tane şey var mıdır
  • Charles Bartowski kullanıcısına yanıt
    Atak yapan takımın beş kişi olması dışında yok
  • Gölge kalitesi lowda tamamen mi kapatıyor gölgeleri yoksa kalitesini mi düşürüyor sadece ?
  • MRCTYLN kullanıcısına yanıt
    En düşük ayar off ise kapatıyor, low ise düşürüyor. Ayarlarla ilgili izlediğim her rehberde gölgenin açılması ve en az medium seviyesinde tutulması salık verilirken ben gölge falan hiç dikkat etmedim bu zamana kadar. Ayrıca FPS'yi niyeyse bende biraz fazla düşürüyor, 10-30 arası falan.

    Belki normali de budur. Şöyle GTX980 ile 150 FPS'ye sabitleyemedim, arada yükselse de 120-130 FPS arasında dolaşıyorum. Ekran 144 hz olduğundan bunu aşmaya çalışıyorum.

    Şubat ya da Mart gibi 240 hz monitöre geçip ekran kartını da 1080 yaptığımda bu sorunu çözeriz artık.
  • Nicholai Hel kullanıcısına yanıt
    Zaten tamamen kapatmak istemiyordum. Herhangi bir oda girişinde ya da bir köşeyi peekliyorken eger yakinlarda yogun bir ışık kaynagi varsa rakibin golgesini gormek cok avantaj sagliyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MRCTYLN

    Gölge kalitesi lowda tamamen mi kapatıyor gölgeleri yoksa kalitesini mi düşürüyor sadece ?

    Low'da nesnelerin gölgesi kapanıyor ama oyuncuların kapandığını sanmıyorum öyle olsa off olurdu çünkü low yapmak bu tarz bir oyunda oyuncuyu şaşırtır.
  • 
Sayfa: önceki 196197198199200
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.