|
TOGG ve Meteoroloji Genel Müdürlüğü arasında anlaşma imzalandı
-
-
Alabilecek olanlara guzel haber.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ "Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur." Başkomutan Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK
PSN:TheCaliph_TR
XBOX:ThecaliphTR -
..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haqueim -- 13 Şubat 2021; 21:49:57 >_____________________________ -
Lan yeter artık be, yeter. Doğmamış çocuğa don biçiyorsunuz, yeter artık. Milletle billur geçmek iyice alışkanlığınız oldu. Önce fabrikayı bir gösterin insanlara. Accu eksik kalsın.
_____________________________ -
haber güzel de peki araç nerede ?
-
Muhteşem yorum, sıfır bilgi. Üzücü
-
marmara yagışlı iç anadoludan git gibi -
4 tane araba sipariş edip satın almışlar
her lansmanda o 4 arabayı arka plana alıp alıp sanki araç üretilmiş gibi uyduruk anlaşmalar ımzalayıp duruyolar daha arabanın fabrıkası bıle yok ortada hahah
_____________________________
-
neymiş o bilgi anlat bakalım -
Her proje başarılı olacak diye bir şey yok bu projeyi de Tubitak denedi yapılabilir mi gibisinden bir yere varmayacağını anlayınca fişi çektiler.
Doğal olarak memleket için bir şeyler deneyip başarılı olamayınca yıllarca kafalarına vuruluyor o yüzden ben iktidara gelsem her şeyi yapmaktan çekinirim. -
Meteoroloji Müdürlüğü : Hava sıcaklığını yükseltmek Türkiye üzerinde olumsuz etki yaratır. Meteoroloji Genel müdürlüğü bağımsızdır.
Erdoğan : Kısa menzil, düşük hava sıcaklığının sonucudur.
Meteoroloji Müdürlüğü : Hava sıcaklığı 3 baz puan artarak 18.8 dereceye yükseltilmiştir.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız. -
Hala yerli araba diyorlar... Elektrikli araçlardaki son ötv artışı ile bu araç milyonluk olacak... Vatandaş yine alamayacak...
Zaten sokaktaki vatandaşın yararına birşey yapıldığını henüz görmedim.. -
Çok iyi haber. Heyecanla bekliyoruz.
_____________________________ RTX 4090 - 9800x3d - MSI x870 Tomahawk- 64gb 6000mhz cl30 ram - Arctic Liquid Freezer III 420mm - 1300 watt MSI MEG AI1300P PSU -
Togg çıkar mı çıkmaz mı bilemem de eğer çıkarsa kullanıcıları mgm’ye iyi sövecektir eminim. Aynı verileri işleyen alman programının tahminleri dakika dakika tutarken mgm’nin tahminleri hak getire!
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ 𐰤𐰀:𐰢𐰆𐱃𐰞𐰆:𐱅𐰇𐰼𐰚𐰇𐰢:𐰓𐰃𐰘𐰀𐰤𐰀 -
Kardeş ıkınarak mı bıraktın bu yorumu buraya acaba.
-
Her şeyi savunmayı bıraksanız keşke evet her devletin başarısız projeleri olabilir sıkıntı şurada başlıyor bu sözde projeler seçim malzemesi yapılarak oy koparılıyor yani amaç hiç araba yapmak olmuyor öyle olsa zaten denerler olmazsa olmaz kimsenin de haberi olmaz olursa da çağırırsınız gazetecileri bakın biz yaptık dersiniz daha hiçbir şey yok ortada biz neler neler yaptık diye reklam yapmazsın
Yani saçma şekilde böyle olayları savunmaktan vazgeçin insanlar artık yemiyor
_____________________________ -
Çinli uygulamalar dahil hava tahminlerini MGM'den daha iyi yapıyorlar. Merkez burda, ama yanılma sıklığı daha fazla.
_____________________________ -
Böyle şeyler projeden önce planlanır. Tabi İşin arka planını bilmen gerekir. Ama buna algın yetmiyorsa o başka . Gelir burda boş yorum yapar gidersin ancakquote:
Orijinalden alıntı: aagulerLan yeter artık be, yeter. Doğmamış çocuğa don biçiyorsunuz, yeter artık. Milletle billur geçmek iyice alışkanlığınız oldu. Önce fabrikayı bir gösterin insanlara. Accu eksik kalsın.
-
Yok ben savunmuyorum niye savunayım taraf değilim zaten sonuçta yanlış oldu mu oldu. Seçim malzemesi oldu mu olmuştur. Onu sonra halk değerlendirir. Ben gördüğüm kadarıyla anlatıyorum sonuçta benimde bildiklerim yanlış olabilir sizinki de bir görüş tabii. -
Lansman araçları ile ortada gezmeniz bitsin önce. Nerede bu araçların yürür prototipleri???
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
|
.. |
|
Lan yeter artık be, yeter. Doğmamış çocuğa don biçiyorsunuz, yeter artık. Milletle billur geçmek iyice alışkanlığınız oldu. Önce fabrikayı bir gösterin insanlara. Accu eksik kalsın. |
|
Her şeyi savunmayı bıraksanız keşke evet her devletin başarısız projeleri olabilir sıkıntı şurada başlıyor bu sözde projeler seçim malzemesi yapılarak oy koparılıyor yani amaç hiç araba yapmak olmuyor öyle olsa zaten denerler olmazsa olmaz kimsenin de haberi olmaz olursa da çağırırsınız gazetecileri bakın biz yaptık dersiniz daha hiçbir şey yok ortada biz neler neler yaptık diye reklam yapmazsın Yani saçma şekilde böyle olayları savunmaktan vazgeçin insanlar artık yemiyor |
|
Meteoroloji Müdürlüğü : Hava sıcaklığını yükseltmek Türkiye üzerinde olumsuz etki yaratır. Meteoroloji Genel müdürlüğü bağımsızdır.
Erdoğan : Kısa menzil, düşük hava sıcaklığının sonucudur. Meteoroloji Müdürlüğü : Hava sıcaklığı 3 baz puan artarak 18.8 dereceye yükseltilmiştir. |
|
marmara yagışlı iç anadoludan git gibi
|
|
Her proje başarılı olacak diye bir şey yok bu projeyi de Tubitak denedi yapılabilir mi gibisinden bir yere varmayacağını anlayınca fişi çektiler.
Doğal olarak memleket için bir şeyler deneyip başarılı olamayınca yıllarca kafalarına vuruluyor o yüzden ben iktidara gelsem her şeyi yapmaktan çekinirim. |
|
Yapılamamasının sebebi sizce "Tubitak denedi yapılabilir mi gibisinden bir yere varmayacağını anlayınca fişi çektiler" bu mudur? Kısaca; İsveçli Saab Oto GM'ye satıldı. Amerikalı GM ise Saab'ı Spyker'a sattı. Hollandalı Spyker ise Nevs'e sattı. Nevs sahibi İsveç vatandaşı Çinli. zorda olsa Saab 9-3 modelini İsveç ve Çinde üretip satmak için Amerikalı GM'den izin aldı. Üretime başladı da. Ancak Saab uçak motorları şirketi bunu durdurdu. Çünkü Saab ana şirketi markayı ve fikri mülkiyet haklarını GM'ye satmadı, kullanmasına izin verdi ama GM'de bunu devredemiyordu, Saab'ın onayı gerekiyordu. Bunu sonradan öğrenen Çinli bir nevi şapa oturdu. Nevs bu sefer kapı kapı dolaşıp bataktan çıkmaya çalıştı. Ancak kimse marka olmadan yatırımı kabul etmedi. Sonra Türkiye çıktı ortaya. Bakan dedi ki "Saab 9-3 tüm haklarını satın aldık." Oysa Türkiye'nin aldığı lisanstı. Söylenen 40-50 milyon euro ödedik hiç üretilmeyen 2002 bir kasaya sahip 3 prototip araca ve bir kaç kalıba. Elde var sıfır. Nevs ne yaptı? Bizden aldığı para sonrası tüm borçlarını kapattığını ve Çin'de kendi markası ile elektrikli araç fabrikası kurdu. Bu arada bir iddia daha var. Nevs bize 9-3 platformunu sözde lisansladı ancak GM dur! dedi. Çünkü platform GM'nin Cadillac modeline ait ve Nevs sadece kendi kullanabiliyor, devredemiyor. Elde var eksi. |
|
Sabah akşam tek işin sanırım Ak Parti reklamı yapmak gibi duruyor.Normalde senin gibilerle muhattap olmam ama site sahibi olarak bu kadar tarafını gösterme.Paralı aktrollerdensin diyecezde bu site üzerinden zaten çuvalla para kazanıyorsun. |
|
Ben Ekrem İmamoğlu’nun hızray projesine destek çıkarken böyle bişi demiyordun ama.
Sadece belli kesimin projelerine mi destek vermek gerek diğerlerine köstek mi olalım sizin gibi ? Bu partilerin hepsi gelip geçici kalıcı olan ülke. Ben DYP, Anavatan, DSP, Refah, SHP gibi bir sürü parti gördüm hangisi kaldı ? |
Benzer içerikler
- whatsapp liquid glass
- hileli oyun yükleme uygulaması
- instagram takip etmeyenleri görme
- snapchat hesap silme
- çeviri programı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler



kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt







