Şimdi Ara

Togg'un iş ortağı Farasis'in yeni bataryası 8,5 dakikada %10-80 doluma ulaşıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
752
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Togg'un iş ortağı Farasis'in yeni bataryası 8,5 dakikada %10-80 doluma ulaşıyor
    Togg'un Çinli iş ortağı Farasis Energy, 6C ultra hızlı şarj desteğine sahip yeni batarya paketi geliştirdiklerini duyurdu. Tüketicilerin daha hızlı şarj talebine cevap vereceği belirtilen yeni batarya, LFP (lityum demir fosfat) yapısına sahip.



    Detayları katıldığı bir zirvede paylaşan Farasis Ar-Ge Enstitüsü Başkanı Jiang Weiran, şirketin kendi bünyesinde geliştirilen bir simülasyon ROM modeli ile pil tasarımını optimize ettiklerini, bu sayede büyük kese tipi pillerin sistem seviyesinde 6C hızlı şarj yapabilmesini sağladıklarını dile getirdi.



    Ayrıca Bkz.Yenilenen BMW iX, Türkiye'de satışa sunuldu: İşte fiyatı ve özellikleri



    Bataryalar hızlı şarj veya deşarj sırasında ısı üretir ve bu ısının etkili bir şekilde dağıtılması, bataryanın güvenliği, ömrü ve performansı açısından kritik öneme sahip. Farasis'in geliştirdiği yeni teknoloji, bataryaların ısı yayılım alanını 5C NMC bataryalarda 4 kat, 6C LFP bataryalarda ise 4,8 kat artırıyor. Bu da bataryaların daha yüksek akımla şarj edilmesine rağmen aşırı ısınmasının önlenmesini ve daha kararlı çalışmasını sağlıyor.



    Togg'un iş ortağı Farasis'in yeni bataryası 8,5 dakikada %10-80 doluma ulaşıyor
    Yapılan açıklamadaki detaylara baktığımızda, yeni teknoloji ile 6C LFP batarya ile %10-80 dolum süresinin 10 dakika civarından 8,5 dakikaya kadar düşürüldüğünü görmekteyiz. 5C NMC bataryalarda ise bu süre yaklaşık 12 dakikadan 10 dakikaya düşürülüyor.



    Farasis, ocak ayında 0,19 GWh batarya kurulumu ile Çin'de yaklaşık yüzde 0,5 pazar payına sahip. Böylece ülkedeki batarya üreticileri arasında 14. sırada yer alıyor. 




    Kaynak:https://cnevpost.com/2025/03/10/farasis-battery-tech-6c-charging/







  • Kıyı bölgelerde ılıman iklimi olan yerlerde yaşayan insanlar için ısı pompasının çok bir anlamı yok, toog o yüzden ısı pompası kullanmadı, ayrıca ekstra 2000 dolar daha maliyeti de olacaktı alıcıya, çok soğuk bölgelerde de zaten ısı pompası verimli çalışmıyor, -10 dan sonra ısıtmıyor.
  • Togg İlk Baş Isı Pompası Bir Kullansın...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu habere sevindim ancak Toog şu anda %20 den %80 e 28 dakikada şarj oluyor, artık nmc yerine lfp bataryaya geçilmesi gerekiyor, yakın gelecek orada.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu kadar kısa sürede böyle bir şarj oranı harika. Elektrikli araçlarda teknoloji çok hızlı ilerliyor Togg'da da böyle bir batarya görürüz inşallah. 😇🙏

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Mersin(Caretta) kullanıcısına yanıt
    Kıyı bölgelerde ılıman iklimi olan yerlerde yaşayan insanlar için ısı pompasının çok bir anlamı yok, toog o yüzden ısı pompası kullanmadı, ayrıca ekstra 2000 dolar daha maliyeti de olacaktı alıcıya, çok soğuk bölgelerde de zaten ısı pompası verimli çalışmıyor, -10 dan sonra ısıtmıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 3 yıl önce şöyle bir haber var. "Togg'un batarya ortağı Farasis, 10 dakika şarjla 400 km menzil kazanan yeni lityum iyon pil hücresini tanıttı. Gelecek yıl satışa çıkacak."

    Bu firma yerinde sayıyor gibi.

    dolubatarya - tüm elektrikli otomobiller, elektrikli araç özellikleri dolubatarya.com'da!
    Togg’un Batarya Ortağı Farasis’ten 10 Dakika Şarjla 400 Km Menzil Kazanan Batarya
    https://dolubatarya.com/haber/togg-farasis-10-dakika-sarj-400-km-menzil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 3qzotix 3 kullanıcısına yanıt
    Çindeki pazar payı zaten yeterince açıklıyor firmayı...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • omanner kullanıcısına yanıt

    Tesla byd yanlış yolda ozaman. Bu firmalarla bir iletişime geçmelisin boşunu uğraşıyorsunuz diye uyarmalısım. Adamların haberi yok. Hayra geçersin.

  • Keşke gözümü kapatıp 10 sene sonra elektrikli araçların geldiği noktayı görebilsem... Sırf yokuşta bayılmıyor diye 2.0 litre hacimli traktör sesli jettalardan kurtulduğumuzu görsem bana yetecek.

  • Bu firmanın söylediklerine inanmayın 4 yıl önceden de aynısını söylemişti işi göcü yalan sadece reklam yapıyor yani bizde varız bizden de vtarya alın gibi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kartalaraz kullanıcısına yanıt
    İyi de bütün araçlarda ısı pompası yok, onu kullanmayanlar hangi mantıkla kullanmıyor? Toog şu an itibariyle Türkiye içinde satış yapan bir marka, alanların büyük kısmı da ılıman bölgelerde, sonuçta ilerde Almanya'da da satışa çıkacak, oradaki versiyonda kullanılabilir de, ben ısı pompasından yanayım ama vazgeçilmez de değil, ısı yönetimi illa ısı pompasıyla olması gerekmiyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 800v mimari ve ısı pompası olmayan elektrikli almayın, pişman olursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu araçların türk halkına ulaşması, bu hızı destekleyen şarj istasyonlarının yaygınlaşması için sanırım 7-8 yıl var.

    biz benzinliye devam,2. araba olarak kullanacaklar için güzel alternatif elektrikli araçlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fx_57,5 -- 11 Mart 2025; 11:07:24 >
  • Mersin(Caretta) kullanıcısına yanıt

    Isı pompasının olmaması, Togg'u daha uzun ömürlü yapmış.


    Neden?

    Isı pompası demek;

    - içinden sıvı geçen bir sürü boru demek,

    - gaz kaçağı demek,

    - kompresör arızası demek,

    - bakım gerektirmesi demek,

    - masraf demek.


    Sürekli titreşim/hareket halindeki ve torku yüksek motorlu bir yapının içerisine bunları yerleştirip uzun ömür ve daha az bakım beklemek yanlış olurdu.


    Teslalar dahi cortluyor ısı pompasından.


    Bunun yerine peltier daha makul bir çözüm.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mystiery_ kullanıcısına yanıt
    Yazları Sıcak ve Kışları Soğuk Olan Bölgemizde Isı Pompası Batarya Sıcaklığını Stabil Çalışacağı Sıcaklığa Getirerek Daha Uzun Ömürlü Olmaz Mı?
    Klima Sistemi de Bir Sürü Boru Gaz Kompresör vb. Bağlantılardan Oluşuyor...
    Bu Arada Aracı Çok Beğeniyorum. Eleştiri Yapmak İçin Yazmıyorum... Araç Yerli Ancak Milli Değil... Milli Olabilmesi İçin Emektar ve Çalışan Halkın Alabilmesi Gerekir... Maalesef Öyle Bir Zamana Geldik ki Ev Kirası Ödeyip Sokakta Kalmıyorsak Şükür Ediyoruz... Diğer Geçinme Faslına Gelmiyorum Bile...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mystiery_ kullanıcısına yanıt

    110 bin mühendis çalışan, senelik 4 5 milyon elektrikli araba satan firma bunu düşünemiyor. Donanimhaber uzmanlari bambaska bir seviye...Togg'un iş ortağı Farasis'in yeni bataryası 8,5 dakikada %10-80 doluma ulaşıyor BYD 110 bin mühendis alacağına donanimhaberden 1 uzman kadrosuna katsa milyar dolarlık tasarruf yapacak.Togg'un iş ortağı Farasis'in yeni bataryası 8,5 dakikada %10-80 doluma ulaşıyor 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartalaraz kullanıcısına yanıt

    Tesla ve byd karar merci değil. Yarın bu kararlarından dönüp maliyetleri düşürmek için ısı pompasını kaldırdık. Böylelikle daha uyguna Tesla ve byd alabilirsiniz propagandası yaptıkları zamanda yine karar mercileri olmayacakları gibi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yerlI ve mIllI değil mi? ama ama ...

  • Mersin(Caretta) kullanıcısına yanıt
    Isı pompası ve termal yönetim ayrı şeyler. Togg batarya ısıtma ve sogutmayı yapabiliyor. Sadece ısıtma işini ısı pompası ile değil ptc ile yapıyor.

    ısı pompasını klima gibi düşünebilirsiniz bir tarafı ısınırken bir tarafı soguyor. Kışın bu ısınan yer kabine yollanıyor, yazın soguk kısım içeri yollanıyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.