Şimdi Ara

TOGG projesine inanıyormusunuz? | ANKET | (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
1
Favori
2.841
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İnanmak ne kelime alt tarafı bi araba üretecekler hindistan senelerden beri üretiyor önemli olan üretmesi değil alt tabakaya hitap eden arac üreteceklermi bu tesislerde , yoksa 600 bin ile 1 milyon tl olan araçları asgari ücretin 4250 tl olan ülkede alt tabaka nasıl alsın kuru ekmek yemeye devam ke...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nevzat.Yildiz -- 19 Haziran 2022; 20:5:45 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Golden Gate kullanıcısına yanıt

    ihale ayağına sağlam para gidiyor birilerine.Ayak takımı da nemalanır neki boşta bir ton ıvır zıvır adam var işte.İnşaat sektörüde öyleydi.

  • Kim alacak kardeşim, şu an 1milyon TL...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim insanımıza fiat egea cross'un yerli versiyonu lazım. Benim hayallerim arasında toyotanın artık üretimi bıraktığı 2013 kasa corolla ve auris'in lisansını alıp sedan, hb, sw ve cross araçlar üretmek. Ama aracın malezya-hindistan versiyonları gibi ultraboş versiyonlarını çıkarıp milleti çöpe dönmüş ikinci ellerden kurtarmak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Koca Devlet tum gucunu klanarak elbette bir Araba yapabilir. Alman unlu markalarin cogu savas doneminde devlet tarafindan kurulmus markalardir cogunun Nazi gecmisi vardir.
    Elektrikli araba yolun basinda oldugu icin yapilmasi icin dogru zamandir.

    Ben yapilacagina inaniyorum ama benim aklimdaki asil soru Turkiyenin elektrikli araba uretip uretmeyecegi degil. Kafamdaki asil soru Elektrikli arabalarin dunyadaki gelecegidir. Ben bundan supheliIyim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Üretilebilir, imkansız değil. Üretilse iyi de olur. Alamasak bile...

    Ama
    1) 2023 de çıkabileceğini düşünmüyorum
    2) seçimden sonra kazansalar da kaybetseler de fabrikanın kapatılıp satılacağını düşünüyorum

    Umarım yanılırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu iş biraz zorlama oldu gibi, yani Rte istedi, bir kaç babayiğit bu işi üstlendi...


    Sektör yeni ama sürekli yeni oyuncular sektöre giriyor, marka yaratmak kolay değil zaman isteyen bir iş, bu işi sürdürülebilir kılabilecekler mi.

    Halk olarak ne kadar ulaşılabilir olacak, orta gelirli en azından alabilecek mi. Pek sanmıyorum, belki ilerde düşük segmentte model çıkarıp satacaklar.

    Bunları zaman gösterecek. Umarım iyi olur.

  • mesele verimlilik ve maliyet. herkes elektrikli araba yapıyor. onlarca yeni marka var şuan piyasada.

  • bence türkiye şöyle lada vesta gibi yada ami gibi arabalar üretseydi ucuz yolllu hem biz alırdık hemde etrafımızdaki fakir ülkeler alırdı malesef zor bir iş türkiyede üretilecek ama halkı alamayacak



  • amadeus99 a kullanıcısına yanıt

    300-500 diyen partizanlar vardı burada. Göremiyoruz :)

  • 1 milyon olursa gayet alır fakirler alamıyor diye kimse alamicak denmesi saçma.Sınıfında zaten 1 m den başlıyor fiyatlar adam gidip Honda CVR alacağına elektirikli bunu alır üstüne birçok teşvik vs olur.Bu teşvikller yine milletin cebinden çıkar ama orasının oy verip alamayanlar düşünecek ha 1 ,5 falan olursa orta kesim alamaz.

  • Adamlar çok kararlı.. Bence olacak. Biz fakirler alamasak ta ülkeye katkısı olacaktır. Belki birkaç sene sonra B segmenti şehir arabaları üretilebilir.


    Bu iş olacak gibi görünüyor ama altılı masanın adayı gelir de cumhurbaşkanı olursa işler değişir.


    Erdoğan'ın hiçbir projesine destek vermez, devam etmezler..

  • Türkiye'ye fabrikasının açılış töreni için bir otomobil firmasının sahibi gelmişti. Bizim gazeteciler: "Türkiye kendi otomobilini üretebilir mi" diye soru sordu. Adamın cevabı "herkes otomobil üretebilir. Önemli olan bu rekabet ortamında pazardan pay alınabilir mi" Adamın sözü gayet açık, zaten bilinen bir şey. Paran varsa otomobil üretmek için tesisini kurarsın. Her kademeden mühendisi transfer edersin. Otomobilini de üretirsin, sermayen olduktan sonra önünde hiçbir engel yok. Sonrası ne olur, asıl mesele orada.

  • inanıyorum, güveniyorum çünkü ülkemde iyi birşeyleri kim yaparsa yapsın, bizden değil diye zoruma gitmiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • cumhurfatih c kullanıcısına yanıt

    Ben dahada pahalı olucak görüşündeyim.

  • Benim için önemli olan şey fiyattır. TOGG en fazla 400.000 TL olmalıdır. Fakir fukara da bu aracı alabilmelidir.


    1 milyona gelecek TOGG beni ilgilendirmez. Biraz da fakirin yüzü gülsün.

  • Benim bildiğim hyundai, ford, bosch vs. gibi firmalardan çok kaliteli adamları topladılar, honda'dan da baya eleman alındı diye biliyorum. Şu an mühendisleri sabah akşam çalıştırıp 30k maaşlarını tıkır tıkır yatırıyorlar.


    siyasiler bu projenin etrafından uzak dursalar daha güzel olacak, projeyi acele getirttiriyorlar.

  • Yurtsever1453 kullanıcısına yanıt

    O nasıl fakir fukaradır ki 400-500 000tl lik araca binip vergileri vs ödeyip depoyu doldurup gezecek  

  • Yerli uçak çok yakında yollarda.

    Ay parrdon havada. Ama yollarda da olbilir. Emin olamıyoruz.

  • tundra202006 kullanıcısına yanıt

    yapılması gereken bence oydu.

    Savaş çıktı akaryakıt uçtu. Üstelik akaryakıt aldığımızda paramız yurt dışına gidiyor.

    Oysa üret giriş sınıfı bir kaç elektrikli model. Çok donanımlı olmasın bin km gitmesin başta 300 km gitsin, kolay donanımlar olsun (bana kalırsa zor donanım kalmadı artık) düşük vergilerle sat, hem halk araç sahibi olsun, hem paran yurt dışına gitmesin, hem istihdam gelişsin hem de araç piyasasında namın yürüsün. tamam lityum ve çip fiyatları arttı ama her haliyle akaryakıt kullanan bir araçtan daha ucuza geliyor. Ayrıca en büyük artısı çevreye olur.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.