< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BLacKeLDiaBLo -- 28 Aralık 2020; 13:43:41 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Iki yil sonrasi icin tahminim en az 1,600,000 tl < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Arabanın çıkacağına inanmış 150bin TL olacağına inanmış Bunun bir adım sorası aya yol yapacağına inanmak. Ama tabi 2023'te. O zamana kadar elimiz kolumuz bağlı. Malum Lozan'ın gizli maddeleri Egea bile 150 binden başlıyor. C sınıfı orta donanım araçlar 300 bin TL artık. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bu Togg çıkana kadar, 20 bin tl olan şahin fırlar 50'ye egealar olur sana 300 bin durmadan piyasa yükseliyor her geçen gün bugünün rakamından konuşmak çok iyimser davranış olur |
Toyota C+Pod'un başlangıç fiyatı 1,650,000 Japon Yeni (120.481 TL) olarak açıklandı. Paramızın değeri yokki. Senin tahmin piline yetmez... |
1~3 milyon TL olur daha azı imkansız yerli ithal sürücülere hâyırlı uğurlu olsun... |
Hesabınız doğru olmakla birlikte kaçırdığınız bir konu var hocam. Türkiye de üretilen elektrikli araçlarda ÖTV iadesi üreticiye yapılacak. Eğer firma bu indirimi doğrudan yansıtırsa 400-500 bin civarlarında olabilir. Tabi şimdiki kura göre. 1 sene sonra neler değişir kim bilir. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PURECAUCASIANWHITE -- 28 Aralık 2020; 21:54:49 > |
|
Almanyanın ürettiği arabadan Almanyadan daha fazla para kazanıyor devlet. Bu arabaları daha düşük vergi koyup zarar edeceğini hiç sanmıyorum. Normal diğer SUVlar ne kadarsa onun biraz altına satılır. |
Peugeot 3008'den baz alalım aracın fiyatının C segmenti içten yanmalı motorlara sahip SUV'larla rekabet edeceği açıklandı bugün Peugeot 3008'in 403.000/520.000 arası fiyatları bulunuyor en boşu 350.000'den aşağı olmaz çok büyük ihtimal tam donanımlı versiyonuda 520.000'den bile yüksek fiyatı olabilir. |
O da bizim paramızın değersizliği. İşin garip yanı bu aracı yurtdışında satmak istediğimizde teşvik paketlerinden yararlanabilecek mi yabancılar. Bizdeki teşvik konusunda kendi araçları muaf olduğu için bizim aracımızıda kendi ülkelerinde satışında bu kapsamın dışında tutarlarsa rekabet edemeyebilir. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Sonunda mantıklı bir yorum yapıldı. 150bine satılsın diyelim. Şimdi herkes oturup bi düşünsün. Oturduğu mahalleyi, oturduğu binayı, evi artık nerde yaşıyorsa. İstanbul avrupa yakasında veya Muğlanın ilçesinde. Aldığınız elektrikli arabayı nasıl şarj etmeyi düşünüyorsunuz. mesela İstanbul’da arabayı sokakta park edecek yer bulmakta zorlanırken şarjı nasıl halledeceksin. Otoparklı sitede oturuyorsanız, şuanda otoparkınızda şarj istasyonu var mı? Yoksa Gidip site yönetimine sorun bakalım ne zaman şarjlı park yerleri yapacaklarmış? Kullandığınız elektriğin parasını nasıl ödeyecekmişsiniz? Hiç olmadı Google dan evinize en yakın elektrik şarj istasyonunun yerine bakın? Var mı? Varsa en yakın nerde? Konuya dönecek olursak üretileceğine çok ihtimal vermiyorum ama 40bin $ üzerine vergileri ve kârı ekleyin çıkan fiyat neyse odur. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
arabanın tüm specleri jaguar i-pace ile eşdeğer nerdeyse. halit bolkanın dediğine göre. direkt rakibi o. onunda fiyatı 896 binden başlıyor, şimdi baktım, inanılmaz pahalanmış. 550-600 binden aşağı olmaz bugün çıksa diyordum ama bu şekilde olursa daha da pahalı olur. |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Hee bekle olur 150.000 TL. Ne içiyorsunuz anlamadım ki. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |