Bildirim
tofaş kartal araba neden cok yakar?
Taktikal Led USB ŞARJLI Ultra Güçlü Mini Boy El Feneri [Enerji Sınıfı A++] : Amazon.com.tr: Yapı Market
https://www.amazon.com.tr/gp/product/B09J5C4JB9?psc=1
22 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Karbüratör
20 yıllık teknoloji -
nasıl yani karbüratörden mi?quote:
Orijinalden alıntı: SeLiM_50
Karbüratör
20 yıllık teknoloji -
karbüratörlü arkadaşın dediği gibi, kasası sedana göre ağırdır, LPG yoksa bence taktır taktırmıyorsan sat derim.quote:
Orijinalden alıntı: saribelacartel47
nasıl yani karbüratörden mi?
Alıntıları Göster -
1. çok eski bir motor teknolojisiquote:
Orijinalden alıntı: oguz1
karbüratörlü arkadaşın dediği gibi, kasası sedana göre ağırdır, LPG yoksa bence taktır taktırmıyorsan sat derim.
Alıntıları Göster
2. karbüratörlü olması
3. kasasının ağır olması
4. arkadan çekişli olması
5. üretilirken kesinlikle yakıt sarfiyanının düşünülmemesi
zaten kimse az yakar felan dememiştir o araba için. çok şaşırmanı anlayamadım. bilerek almışsındır. alanlar zaten lpg taktırmak için alıyor. başka türlü binilmez ki o arabaya.
-
Ortalama ne yakıyorsunuz kuş serisi karbüratörlü 1,6 arabalar ile merak ettim şimdi...quote:
Orijinalden alıntı: cagduygu
1. çok eski bir motor teknolojisi
2. karbüratörlü olması
3. kasasının ağır olması
4. arkadan çekişli olması
5. üretilirken kesinlikle yakıt sarfiyanının düşünülmemesi
zaten kimse az yakar felan dememiştir o araba için. çok şaşırmanı anlayamadım. bilerek almışsındır. alanlar zaten lpg taktırmak için alıyor. başka türlü binilmez ki o arabaya.
Alıntıları Göster
-
Arkadaşım araban kaç model ?quote:
Orijinalden alıntı: brstf
Ortalama ne yakıyorsunuz kuş serisi karbüratörlü 1,6 arabalar ile merak ettim şimdi...
Alıntıları Göster -
kaç lira yakıyor lpg de 2000 kartalım var lpg li injeksiyonlu yeni aldım tam bilmiyorum -
quote:
Orijinalden alıntı: cagduygu
1. çok eski bir motor teknolojisi
2. karbüratörlü olması
3. kasasının ağır olması
4. arkadan çekişli olması
5. üretilirken kesinlikle yakıt sarfiyanının düşünülmemesi
zaten kimse az yakar felan dememiştir o araba için. çok şaşırmanı anlayamadım. bilerek almışsındır. alanlar zaten lpg taktırmak için alıyor. başka türlü binilmez ki o arabaya.
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: cagduygu
1. çok eski bir motor teknolojisi
2. karbüratörlü olması
3. kasasının ağır olması
4. arkadan çekişli olması
5. üretilirken kesinlikle yakıt sarfiyanının düşünülmemesi
zaten kimse az yakar felan dememiştir o araba için. çok şaşırmanı anlayamadım. bilerek almışsındır. alanlar zaten lpg taktırmak için alıyor. başka türlü binilmez ki o arabaya.
6.Kartal yük taşımak için üretilmiştir lastik çapı daha büyüktür daha önemlisi som dişli mahfil oranı küçültüldüğü için az yol kateder yani fazla yakıt harcar
-
2001 model kartal slx.enjeksiyonlu.quote:
Orijinalden alıntı: Sympatique
Arkadaşım araban kaç model ?
Alıntıları Göster -
1. çok eski bir motor teknolojisiquote:
Orijinalden alıntı: cagduygu
1. çok eski bir motor teknolojisi
2. karbüratörlü olması
3. kasasının ağır olması
4. arkadan çekişli olması
5. üretilirken kesinlikle yakıt sarfiyanının düşünülmemesi
zaten kimse az yakar felan dememiştir o araba için. çok şaşırmanı anlayamadım. bilerek almışsındır. alanlar zaten lpg taktırmak için alıyor. başka türlü binilmez ki o arabaya.
Alıntıları Göster
2. karbüratörlü olması
3. kasasının ağır olması
4. arkadan çekişli olması
5. üretilirken kesinlikle yakıt sarfiyanının düşünülmemesi
zaten kimse az yakar felan dememiştir o araba için. çok şaşırmanı anlayamadım. bilerek almışsındır. alanlar zaten lpg taktırmak için alıyor. başka türlü binilmez ki o arabaya
-
Bi araba arkadan çekiş olmaz , itiş olur bu arabalarda arkadan itiş olduğu için çok yakar.quote:
Orijinalden alıntı: eren9090
1. çok eski bir motor teknolojisi
2. karbüratörlü olması
3. kasasının ağır olması
4. arkadan çekişli olması
5. üretilirken kesinlikle yakıt sarfiyanının düşünülmemesi
zaten kimse az yakar felan dememiştir o araba için. çok şaşırmanı anlayamadım. bilerek almışsındır. alanlar zaten lpg taktırmak için alıyor. başka türlü binilmez ki o arabaya
Alıntıları Göster
-
dogru ham agırlık 1100 kg yazıyoquote:
Orijinalden alıntı: oguz1
karbüratörlü arkadaşın dediği gibi, kasası sedana göre ağırdır, LPG yoksa bence taktır taktırmıyorsan sat derim.
Alıntıları Göster -
süper technology o arabalar !!quote:
Orijinalden alıntı: saribelacartel47
dogru ham agırlık 1100 kg yazıyo
Alıntıları Göster -
quote:
Orijinalden alıntı: saribelacartel47
2001 model kartal slx.enjeksiyonlu.
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: saribelacartel47
2001 model kartal slx.enjeksiyonlu.
Arkadaşımız enjeksiyonlu demiş ve içinizde hala karbüratörlü olduğu için çok yakar diyenler var...Lütfen doğru bilgi verelim...Bu araçların çok yakmasının en başta gelen sebebi motor teknolojisidir..Araç enjeksiyonlu olmasına rağmen karbüratörlü araçtan pek farklı değildir...Tek nokta enjeksiyon sistemi kullanılmaktadır ve yakıt enjeksiyonu silindir üzerine değil direk olarak emme manifolduna yapılmaktadır...Bir diğer husus aracın motoru söylendiği gibi 96 Bg değil aslında 85 BG'dir.O tarzda bir araç için 1,6 hacimde 85 Bg güç veren motor elbetteki çok yakacaktır... Aracın boş ağırlığınında 1100 Kg civarında olduğu düşünülürse beygir başına nerede ise 13 Kg ağırlık düşmektedir...Bu rakamın normalde bu ağırlıkta bir araç için Bg başına 9,5 ile 11 Kg arasında bir değer olması gerekmektedir...Ayrıca aracın rüzgar sürtünme katsayısının yüksek olması da yakıt tüketiminin fazla olmasının bir diğer nedenidir.Çünkü araç hareket edebilmek ve hareketine devam edebilmek için rüzgar direncini yenmek zorundadır..Bu direnci yenmek için ne kadar fazla güç harcanırsa o kadar fazla yakıt tüketilir...
-
quote:
Orijinalden alıntı: legion90
Bi araba arkadan çekiş olmaz , itiş olur bu arabalarda arkadan itiş olduğu için çok yakar.
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: legion90
Bi araba arkadan çekiş olmaz , itiş olur bu arabalarda arkadan itiş olduğu için çok yakar.
Arkadan itişli araç çok yakar mantığını ben kabul etmiyorum...Kabul ettirmek isteyen varsa mantıklı ve teknik bir açıklama ile beni bilgilendirsin...
-
hepinize cok tesekkur ederim...quote:
Orijinalden alıntı: Sympatiquequote:
Orjinalden alıntı: saribelacartel47
2001 model kartal slx.enjeksiyonlu.
Arkadaşımız enjeksiyonlu demiş ve içinizde hala karbüratörlü olduğu için çok yakar diyenler var...Lütfen doğru bilgi verelim...Bu araçların çok yakmasının en başta gelen sebebi motor teknolojisidir..Araç enjeksiyonlu olmasına rağmen karbüratörlü araçtan pek farklı değildir...Tek nokta enjeksiyon sistemi kullanılmaktadır ve yakıt enjeksiyonu silindir üzerine değil direk olarak emme manifolduna yapılmaktadır...Bir diğer husus aracın motoru söylendiği gibi 96 Bg değil aslında 85 BG'dir.O tarzda bir araç için 1,6 hacimde 85 Bg güç veren motor elbetteki çok yakacaktır... Aracın boş ağırlığınında 1100 Kg civarında olduğu düşünülürse beygir başına nerede ise 13 Kg ağırlık düşmektedir...Bu rakamın normalde bu ağırlıkta bir araç için Bg başına 9,5 ile 11 Kg arasında bir değer olması gerekmektedir...Ayrıca aracın rüzgar sürtünme katsayısının yüksek olması da yakıt tüketiminin fazla olmasının bir diğer nedenidir.Çünkü araç hareket edebilmek ve hareketine devam edebilmek için rüzgar direncini yenmek zorundadır..Bu direnci yenmek için ne kadar fazla güç harcanırsa o kadar fazla yakıt tüketilir...
Alıntıları Göster
-
kartal 2000 model injeksiyonlu şehir içinde ne kadar yakar ortalama arkadaşlar bilen yokmu acaba* -
abi bizim araba biraz fazla yakıyo ama baskalarından duyduguma gore benzinde 30 kuruş lpg de 15-20 kuruş...quote:
Orijinalden alıntı: fsm5
kartal 2000 model injeksiyonlu şehir içinde ne kadar yakar ortalama arkadaşlar bilen yokmu acaba* -
bende 99 model kartal var enjeksıyonlu elektronık ateslemelı sehır ıcı 20 kurus uzun yolda 15 kurus cıvarı yakıyorquote:
Orijinalden alıntı: saribelacartel47
abi bizim araba biraz fazla yakıyo ama baskalarından duyduguma gore benzinde 30 kuruş lpg de 15-20 kuruş...
Alıntıları Göster
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Arkadaşımız enjeksiyonlu demiş ve içinizde hala karbüratörlü olduğu için çok yakar diyenler var...Lütfen doğru bilgi verelim...Bu araçların çok yakmasının en başta gelen sebebi motor teknolojisidir..Araç enjeksiyonlu olmasına rağmen karbüratörlü araçtan pek farklı değildir...Tek nokta enjeksiyon sistemi kullanılmaktadır ve yakıt enjeksiyonu silindir üzerine değil direk olarak emme manifolduna yapılmaktadır...Bir diğer husus aracın motoru söylendiği gibi 96 Bg değil aslında 85 BG'dir.O tarzda bir araç için 1,6 hacimde 85 Bg güç veren motor elbetteki çok yakacaktır... Aracın boş ağırlığınında 1100 Kg civarında olduğu düşünülürse beygir başına nerede ise 13 Kg ağırlık düşmektedir...Bu rakamın normalde bu ağırlıkta bir araç için Bg başına 9,5 ile 11 Kg arasında bir değer olması gerekmektedir...Ayrıca aracın rüzgar sürtünme katsayısının yüksek olması da yakıt tüketiminin fazla olmasının bir diğer nedenidir.Çünkü araç hareket edebilmek ve hareketine devam edebilmek için rüzgar direncini yenmek zorundadır..Bu direnci yenmek için ne kadar fazla güç harcanırsa o kadar fazla yakıt tüketilir... |
Benzer içerikler
- piç motor
- tofaş orjinal lastik ebatları
- subap ayarını kim yapar
- tofaş kalorifer musluğu açma kapama
- tofaş yağ yakmaya çözüm
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X