Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

TMLER GELİN ÖNEMLİ

23
Cevap
2
Favori
552
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Er
    11 Mesaj

    günde 15 saat mı çalışıyon bro nasıl bitiyo tarih 1 haftada
    |
    |
    nad16 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    521 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: GioFerrari.

    günde 15 saat mı çalışıyon bro nasıl bitiyo tarih 1 haftada

    Kardeşim valla bal gibi çalışılıyor zaten dersi derste dinleyen biri için çok rahat biter tarih , geçen sene dersleri iyi dinledim, son ay kala 1 haftada bitirdim hiçte kasmayarak , ygsde tarih full geldi bir boş var sadece

    Yani demek istediğim, zaten o dersleri gören biri konsantre olduktan sonra hızlı bitirir o dersleri .



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    521 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: El-Kadir

    hocam bir haftada neyi çalışacaksın? çok yüzeysel çalışmış oluruz. Adamlar pat diye ilk yeniçeri isyanını sorar kalırız öyle .

    Hocam sizin çalışma şeklinizi bilemem ama 1 hafta oyle kısa bir süre değil yani günde 3 4 saat çalışınca ortalama 25 saat yapar , odaklanarak çalışan biri için bu çok yeterli bir süre , ama dediğim gibi herkesin çalışma şekli başka ,kimi çalışma anında araya sürekli bişeyler sokar kimi dalıp gider



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    hocam dediğin gibi çalışılır da klasik bilgilerle çalışılır yani. adamlar lys de soracağız diyor fazla detay sorarlarsa bence yetmez.
    |
    |
    nad16 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
e-ticaret
sohbet
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
SEO
haberler
Paykasa
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,175
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.