Şimdi Ara

TiviBu Uydu Aboneliği (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
1
Favori
10.313
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Islander


    quote:

    Orijinalden alıntı: sadtneverdie


    quote:

    Orijinalden alıntı: OKANTÜRK

    Hiç bulaşmayın pişman olursunuz.

    Kullandın mı kardeş? Ben senelerce Tivibu iptv kullanıp uyduya geçtim. Bu aralar Digiturk vs bir abonelik almam gerekti. Araştırdım ayda 13 liraya sinema paketini aldım. Ertesi gün geldiler kurdular. Iptv ve normal uydudan sonra yeni tv almış gibi hissettim. Bu kadar belgesel ve sinema kanalını bu kalitede 1 sene taahhütle başka yerde bulursan sen oradan al. Ama benim şu anlık düşüncem iyi ki almışım.

    Merhaba, 13tl'ye 12 aylık kampanya hangisidir? Linki varsa paylaşabilir misiniz?

    Spor paketinin bir alt paketini kullanıyorum. 10 kadar belgesel ve 5-6 sinema kanalı var. Yalnız verdikleri cihaz biraz sıkıntılı daha doğrusu ses konusunda sıkıntılı. Ses bazen var bazen yok. Kanalda ses yoksa ileri geri yapıp sesi getiriyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sadtneverdie -- 7 Nisan 2017; 22:44:7 >




  • sadtneverdie kullanıcısına yanıt
    uydu üzerinden güncelleme yapın. ses sorunu düzeldi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Subat

    uydu üzerinden güncelleme yapın. ses sorunu düzeldi..

    Hiç kontrol etmedim bir bakayım.
  • 11880 frekansında sinyal kaybı nedeniyle görüntüde kırılma çoğu zaman da görüntü kaybı yaşıyorum.Sorunu nasıl çözerim.Kabloyu felan değiştirdim ama sorun kablodan değil gibi.Uydu yayını merkezi sistem.
  • yuci kullanıcısına yanıt
    Anten-lnb ince ayarı yapılmadığından dolayı büyük ihtimal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar sorunuz varsa cevaplayayım nerdeyse yüksek lisans yaptım bu konuda.

    Öncelikle bayiler bu işi hiç bilmiyor konuya hakim değiller kampanyadan haberleri yok.bugün telekomda ki adama ben öğrettim işi..

    1-tivibu uydu cihazı veriliyor vestel marka.
    2-self servis bayilerden alırsanız 60tk kurulum ücreti yok.kurulum dediğimiz cihazı fişe tak dili türkçe seç o.
    3-160 küsür kanal var radyolar var.kanal sayısı azmış.belgesel kanallarında sinyal zayıf hatası veriyor nedense.
    4-herkesin 1 referans hakkı var.
    5-ailece paket kullanıyorsanız sadece ana hat sahibi referans olabiliyor diğerleri olamıyor.
    6-diyelim ki 2 referans buldunuz biri 3 biri 1.grupsa 1.grup ücreti ödüyorsunuz yani 1 tl.

    https://bireysel.turktelekom.com.tr/mobil/web/Documents/tivibu-mobil-indirim-kampanyasi-.pdf?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber

    http://www.tivibu.com.tr/assets/pdf/self-kurulum-bayi-listesi.pdf?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber

     TiviBu Uydu Aboneliği


     TiviBu Uydu Aboneliği


     TiviBu Uydu Aboneliği


    http://www.tivibu.com.tr/assets/pdf/self-kurulum-bayi-listesi.pdf?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber




  • Öyle bir şey olmaz hem neden devralsın koskoca şirket zaten arapların böyle şehir efnaelerine inanmayın.Ben bizzat müşteri hizmetleriyle görüştüm burda herhangi bir karşıklık yok 20 tl ile 35 tlye kadar faturalı hattı olanlar 12 tlden 2.hat aynıysa 9 tlye düşüyor.yanlız 40 tl ve üzerindekiler 2 hat refarans gösterenler 5tl ile 1tlye kadar düşüyor.Burda kanattimce mobil hatta kalıp başka bir operetöre geçmemek vede 24 ay mutlaka turk telekom mobilde kalmak şart.Benim tek aklıma takılan soru işareti normalde 12 aylık tahhüt veriyorsun.Yani ona göre indirim alıp tarifede kalıyorsun.Benim mesala 6 ay tahhütüm kaldı tahhütüm bitmeden tekrar indirim veya antlaşma yapılacakmı?Yoksa buna mecbur bırakılıp yani nasılsa Tivibuya halı hazırda abonede olmuşsun bu yüzden indirim yada yeni tahhüt yapılmasa ne olacak bu durumda.Fırsatı bulup telefondaki temsilciye soramadım.Çok uyanık olmak lazım.Yağmurdan kaçıpta doluya tutulmayalım.




  • Aldigima bin pismanim goruntu kalitesi camur gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tivibu uydu Samsung led tv ye bağlı. Her seferinde source yazan yere gelip giriş yerini seçmem gerekiyor. Sürekli sormasına gerek olmadan yapabileceğim bir ayar var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ibrahim2399 kullanıcısına yanıt
    Yayınlar hd nasıl çamur gibi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quaresma.

    Yayınlar hd nasıl çamur gibi?

    Hocam bu hd ise digiturk 4k ya ben alisamadim tuaf geliyor goruntu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam görüntü sırf HD olduğu için kaliteli demek değil. Bunun bitrate'i falan da önemli.

    Mesela benim bildiğim Digiturk'ün bitrate'leri genelde düşük.

    Ayrıca diğer platformlardaki S Sport kanalı da güya HD ama kalite çok kötü. Yani sırf 'HD' veya '4K' yazdığı için kaliteli olmuyor.
  • ibrahim2399 kullanıcısına yanıt
    Hocam ya sizin cihazda sorun var yada tv niz veya bağlantılar da bu cihaz evet dandik bir cihazdır ancak elle tutulur en iyi yanı görüntü kalitesidir ve oldukça iyidir bu bakımdan bilhassa dt ile arasında konuşulmayacak kadar görüntü kalitesi vardır ds ile hemen hemen aynıdır diyebilirim sizin uydu cihazınız 1080p de mi seçili? tivibu oldukça yüksek bitrate den yayın yapar görüntü kalitesi iyidir bir yanlışlık veya sorun olabilir sizde bilginiz olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuxeses

    Hocam ya sizin cihazda sorun var yada tv niz veya bağlantılar da bu cihaz evet dandik bir cihazdır ancak elle tutulur en iyi yanı görüntü kalitesidir ve oldukça iyidir bu bakımdan bilhassa dt ile arasında konuşulmayacak kadar görüntü kalitesi vardır ds ile hemen hemen aynıdır diyebilirim sizin uydu cihazınız 1080p de mi seçili? tivibu oldukça yüksek bitrate den yayın yapar görüntü kalitesi iyidir bir yanlışlık veya sorun olabilir sizde bilginiz olsun

    Valla tv yeni aldim hocam 60ks8000 bugun cihaz bozuldu zaten bir kac kanal cekmiyordu ilk kurulum yapayim dedim sindi ise hic bir kanal bulmuyor sinyal yok hatasi aliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ibrahim2399 kullanıcısına yanıt
    Anten,lnb ayarı veya nadir de olsa lnb arızası kablo sorunu kesik kırılma vs connektör çıkması bağlantı sorunu bunlardan her hangi birisi var ise sinyal cihaza gelmez veya düzgün gelmez ve hata alırsınız eğer imkanınız var ise cihazdan uydudan gelen kabloyu çıkarın ve tv ye bağlayın tarama yapılmamış ve ayar yapılmamış ise yapın tv ye eğer kanallar gösteriyor ise tb cihazı bozuk demektir eğer tv de göstermez ise yine o zaman çanak anten tesisatınız da bir sorun var demektir ayrıca tv nin ekranı oldukça büyük ve 4k bir tv... tb den aldığınız görüntünün sizi tatmin etmemesi gayet doğal bu diğer platform cihazları içinde geçerli hele bir de dt kullansaydınız direk iade ederdiniz sanırım :) siz direk tv nin kendi alıcısından izleyin de görün görüntü nasılmışsizin yerinizde olsam yapabilirseniz tb de üyeliğinizi modüllü üyeliğe çevirin ve tv den direk izleyin görüntü kalitesi daha iyi olacaktır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yuxeses -- 17 Nisan 2017; 17:36:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuxeses

    Anten,lnb ayarı veya nadir de olsa lnb arızası kablo sorunu kesik kırılma vs connektör çıkması bağlantı sorunu bunlardan her hangi birisi var ise sinyal cihaza gelmez veya düzgün gelmez ve hata alırsınız eğer imkanınız var ise cihazdan uydudan gelen kabloyu çıkarın ve tv ye bağlayın tarama yapılmamış ve ayar yapılmamış ise yapın tv ye eğer kanallar gösteriyor ise tb cihazı bozuk demektir eğer tv de göstermez ise yine o zaman çanak anten tesisatınız da bir sorun var demektir ayrıca tv nin ekranı oldukça büyük ve 4k bir tv... tb den aldığınız görüntünün sizi tatmin etmemesi gayet doğal bu diğer platform cihazları içinde geçerli hele bir de dt kullansaydınız direk iade ederdiniz sanırım :) siz direk tv nin kendi alıcısından izleyin de görün görüntü nasılmışsizin yerinizde olsam yapabilirseniz tb de üyeliğinizi modüllü üyeliğe çevirin ve tv den direk izleyin görüntü kalitesi daha iyi olacaktır

    Hocam simdi tvnin uydusuna taktim gosteriyor 😊 muhtemelen bu kadar beddua edince cihaza dayanamadi herhalde 😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ibrahim2399 kullanıcısına yanıt
    Görüntü farkı var değilmi dahili de? tb cihazlarını dt gibi ücretli değiştirmiyor! yenisi isteyebilirsiniz...
  • arkadaşlar tivibu uydu kullanıcısıyım ama 5 gündür sinyal yok. Daha önce son güncellemenin geldiği gün de sinyal yok hatası almıştım ama ertesi güne düzelmişti. Kurulumu baştan yaptırmak için ilk kuruluma girdim. Referans istasyon için ne sinyal kalitesi ne de sinyal seviyesi var. Doğal olarak kanal taraması da yapamıyor. Ama kabloyu tv nin dahili uydu alıcısına taktığımda türksat yayınlarını sorunsuz bir şekilde izliyorum. Sizce sorun ne olabilir? sitede merkezi sistem bulunmakta. Acaba merkezi sistemden kaynaklı bir problem mi yoksa cihaz arızası mıdır? Tivibu da sağolsun müşteri sorunları karşısında son derece gevşek ve miskin. 5 günde 3 kere aradım ama hala ne gelen var ne giden.
  • 11853 frekansında yayın yok 10 gündür. Bazen mozaikli geliyor bazen gidiyor. Müşteri hizmetlerini her gün arıyorum eve elaman göndereceğiz diyorlar bir türlü kimse gelmedi. Akşam yine aradım. Bakalım ne olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yuci kullanıcısına yanıt
    Demek sizde de aynı sorun var. Aynı şey bende de geçerli. Ne sinyal seviyesi ne de sinyal kalitesi var. Halbuki aynı kablo ile türksattan yayın izleyebiliyorum. Bu kadar miskin ve ciddiyetsiz bir müşteri hizmetleri görmedim. 1 haftayı geçti hala gelen giden yok. Sorununuz çözüldüğünde buradan bilgilendirirseniz çok memnun olurum.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.