Şimdi Ara

TİVİBU REZALETİ ÜCRET ÖDEMEDEN NASIL İPTAL EDEBİLİRİM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
6.918
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yeni taşındığım evde dış kurulum olmadığı için Tivibu hizmeti alamamaktayım. Yaklaşık 10 gündür Türk Telekom müşteri hizmetlerini aramama rağmen (her gün) hiçbir gelişme olmadı.
    Her aradığımda talebinizi aldık gerekli yerlere iletiyoruz diyorlar. Geri dönüş yapılacağını söylüyorlar. Son 3-4 gündür de ekstra olarak acil kayıt açtığını belirttiler. Fakat hiçbir gelişme, bir geri dönüş yok. 10 gündür televizyonsuz kaldık.
    Bu nasıl bir şey? Talebimi teknik servise mi iletmiyorlar yoksa iletiyorlar ama teknik servis mi sallamıyor? Eğer teknik servis sallamıyor ise, verin adresini, dükkana gidip o ekibi kolundan tutup eve getireyim?
    Bu nedir kardeşim. 10 gün oldu ya. Ama 1 gün faturayı geç ödesek direk kapatırlar Tivibu'yu?

    Arkadaşlar 12 gün oldu bıktım artık. Nereye başvurmamız gerekir bu durumda? Tahattüt var ama tek kuruş ödemeden iptal ettirmek istiyorum. Türk Telekom kadar rezil bir şirket yok. İnternetim turkcell, yemin ediyorum bir sıkıntı oldu mu yeri geldi o günün akşamı eve geldi servis. İnternet hattımı da taşıdım turkcelli aradıktan 1 gün sonraya randevu verdiler direk. Ama bu tivibu (türk telekom) rezalet bir şey.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi axlrose. -- 1 Temmuz 2017; 12:57:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Dış kurulum derken?

    Çanak falan mı yok?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zero fear kullanıcısına yanıt
    Eve gelen çanak var fakat türksat ayarlı değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -sKypeR-

    Eve gelen çanak var fakat türksat ayarlı değil

    Uyducu vardır evinizin etrafında onu çağırarak çanağın yönünü türksata çeviricek o kadar başka işlem yok uyducuya da lnb kablo ve diseqc sağlam mı diye de kontrol ettirmiş olursunuz iş çözülür bende tivibu aldım perşembe günü öncesinde normal sd kanallarda çekmiyordu biraz kaymış gittim yeni çanak aldım rüzgardan etkilenmeyen yeni lnb kablo ve diseqc uyducu çağırdım montaj yaptı tivibu ve tvnin kendi uydu alıcısında trt 4k bile %100 kalitede fazla bir işlem boşuna bekliyorsunuz
  • Görkem3535 G kullanıcısına yanıt
    Hocam artık olay çığırından çıktı. 2 hafta oldu dönüş yapılacak diyorlar tık yok. Başka sorun olsa yine aynısı olacak. Bu rezillik bıktırdı beni. Tahattüt bedeli ödemeden iptal ettirme yollarındayım şuan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -sKypeR-

    Eve gelen çanak var fakat türksat ayarlı değil

    Yukarıda ki arkadaş benim yazacağım şeyi yazmış. Bir uyducu çağırıp yaptırabilirsiniz onu telekom da ücret alacaktır zaten. Boşuna beklemeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 14 gün cayma hakkın var eşek gbi iptal ederler ama senin 14 günü geçmiş mecbur cayma bedeli ödersin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam yok, zaten 7 aydır tivibu kullancısıyım. Yeni eve nakil yaptırdığımızdan beri kullanamıyorum
  • Anladım hocam o zaman sıkıntı ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.