Şimdi Ara

Tivibu Cayma Bedeli!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.096
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. 2 ay önce Tivibu abonesi oldum. Fakat 2 aydır sürekli kanal gösterilemiyor hatası alıyorum ve bu durumu Türk Telekoma defalarca bildirmeme rağmen bir türlü kalıcı çözüm sunamadılar. Konuyu BTK ya falan bildirdim ama Türk Telekom benden 300 lira cayma bedeli talep ediyor. Kullanamadığım hizmet için cayma bedeli ödemek istemiyorum. Konuyla ilgili bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi. Cayma bedeli ödemeden nasıl iptal ettirebilirim?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Uyduya ince ayar gerekiyor muhtemelen. Bende tivibu yu ilk aldığımda böyleydi. Mozaiklenme ve kanal gösterilmiyor hatası. 30 liraya uyducu çağırıp hallettirdim. Sizin ki merkezi sistemse zor tabi. Ama şahıssa bir deneyin ince ayar işini. Aradan 2 ay geçmiş muhtemelen alırlar o parayı. Sözleşme var çünkü. Ya da tüketici heyetine gider uğraşırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mu5tafa kullanıcısına yanıt
    Sadece şifreli kanallarda bu hatayı veriyor. Teknik ekipte gelip baktı. Sorun çözüldü bir daha tekrarlanmaz deyip gittiler. Sorun halen devam ediyor maalesef. Tüketici hakem heyetine başvuracağım artık
  • Sonuç ne oldu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tkar kullanıcısına yanıt
    Tehditkar konuşunca çözdüler sorunu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.