Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Tiptronic Vites

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
16
Cevap
0
Favori
1.862
Tıklama
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      931 Mesaj
      29 Mayıs 2012 15:30:59 Konu Sahibi
      Merhaba arkadaşlar.



      Konum doğru yerde mi pek emin değilim, umarım doğru yerdedir. Benim sizden öğrenmek istediğim başlıktan da belli olduğu gibi tiptronic vitesin işlevi. Açıkçası çevremde bu tarz araba kullanan birileri olmadığından bu kavrama çok uzağım. Biz de babamla ikinci el bir araba alma aşamasındayken sizlere bir sorayım dedim, bu tiptronic nedir?



      Yani benim anladığım kadarıyla debriyaj olmadan arabayı kullanırken yine de vitesi atma ihtiyacı hissettiren bir sistem. Anlamadığım şu, mesela arabalara bakıyorum otomatik diyorlar; ama o bildiğimiz otomatik gibi değiller, yani kusura bakmayın böyle yazarak da anlatamıyorum. Demek istediğim işte R,1,2,3 sayıları bulunmuyor, normal manuel vites gibiler ve herhalde bunlar tiptronic'e giriyor?



      Bir diğer sorum ise tiptronic denilen vitesler yokuşta kaydırma yaparlar mı ve otomatik ayrıca manuel ile kıyasladığımızda hangisi daha çok yakar?



      Ve sanırım tam otomatik ile tiptronic kavramları birbirinden farklı, burada da beni aydınlatırsanız sevinirim.



      Bir de son olarak bu tarz viteslerde aracı hem otomatik hem de manuel olarak kullanıldığını söylüyorlar, buna da pek aklım ermiyor. Birazcık bilgiye ihtiyacım var. Yardımcı olursanız çok sevinirim.



      |
      |
      _____________________________




    • Yarbay
      3191 Mesaj
      29 Mayıs 2012 15:48:40
      Evet aynen dediğiniz gibi.

      Sistem isterseniz kendi kendine otomatik vites değişimi sağlıyor.

      Eğer isterseniz de manuel olarak müdahalelere izin veriyor.

      Yokuş kalkış desteği tüm tiptroniklerde yok.

      Yakıt sarfiyatı yönünden çoğu avantaj sağlıyor.



      Önemli olan, hangi markanın hangi modellerindeki tiptronik sistemin daha konforlu ve daha sorunsuz olduğunu öğrenmeye çalışınız.
      |
      |
      _____________________________
      Türkiyem...
    • Yüzbaşı
      974 Mesaj
      29 Mayıs 2012 15:54:58
      quote:

      Orijinalden alıntı: bravaman Evet aynen dediğiniz gibi.

      Sistem isterseniz kendi kendine otomatik vites değişimi sağlıyor.

      Eğer isterseniz de manuel olarak müdahalelere izin veriyor.

      Yokuş kalkış desteği tüm tiptroniklerde yok.

      Yakıt sarfiyatı yönünden çoğu avantaj sağlıyor.



      Önemli olan, hangi markanın hangi modellerindeki tiptronik sistemin daha konforlu ve daha sorunsuz olduğunu öğrenmeye çalışınız.
      tiptronikte debriyaj yok. manuelde ayağınızı gazdan çekerek değiştiriyorsunuz vitesi. genelde 3 vitesli oluyor. otomatikte de sadece gaz ve fren basitçe açıklamak gerekirse.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RB26DETT -- 29 Mayıs 2012; 15:59:24 >
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      931 Mesaj
      29 Mayıs 2012 16:10:30 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: RB26DETT tiptronikte debriyaj yok. manuelde ayağınızı gazdan çekerek değiştiriyorsunuz vitesi. genelde 3 vitesli oluyor. otomatikte de sadece gaz ve fren basitçe açıklamak gerekirse. Alıntıları Göster
      Çok teşekkürler arkadaşlar. Peki tiptronic viteste otomatik sistemi kullanmak istersem, kaydırma yapıyor mu?
      _____________________________
    • Yarbay
      3191 Mesaj
      29 Mayıs 2012 16:13:22
      quote:

      Orijinalden alıntı: RB26DETT tiptronikte debriyaj yok. manuelde ayağınızı gazdan çekerek değiştiriyorsunuz vitesi. genelde 3 vitesli oluyor. otomatikte de sadece gaz ve fren basitçe açıklamak gerekirse. Alıntıları Göster
      quote:

      Orijinalden alıntı: RB26DETT



      tiptronikte debriyaj yok. manuelde ayağınızı gazdan çekerek değiştiriyorsunuz vitesi. genelde 3 vitesli oluyor. otomatikte de sadece gaz ve fren basitçe açıklamak gerekirse.



      Genelde 3 değil de 6, 7, 8 vites falan oluyor.
      _____________________________
      Türkiyem...




    • Yarbay
      3191 Mesaj
      29 Mayıs 2012 16:14:33
      quote:

      Orijinalden alıntı: Special Moment Çok teşekkürler arkadaşlar. Peki tiptronic viteste otomatik sistemi kullanmak istersem, kaydırma yapıyor mu? Alıntıları Göster
      quote:

      Orijinalden alıntı: Special Moment



      Çok teşekkürler arkadaşlar. Peki tiptronic viteste otomatik sistemi kullanmak istersem, kaydırma yapıyor mu?



      "kaydırma" derken???



      "yokuşta geri kaydırma yapıyormu" diye mi sormak istediniz??
      _____________________________
      Türkiyem...




    • Yüzbaşı
      974 Mesaj
      29 Mayıs 2012 16:16:52
      quote:

      Orijinalden alıntı: bravaman
      quote:

      Orijinalden alıntı: RB26DETT



      tiptronikte debriyaj yok. manuelde ayağınızı gazdan çekerek değiştiriyorsunuz vitesi. genelde 3 vitesli oluyor. otomatikte de sadece gaz ve fren basitçe açıklamak gerekirse.



      Genelde 3 değil de 6, 7, 8 vites falan oluyor. Alıntıları Göster
      quote:

      Orijinalden alıntı: bravaman



      quote:

      Orijinalden alıntı: RB26DETT



      tiptronikte debriyaj yok. manuelde ayağınızı gazdan çekerek değiştiriyorsunuz vitesi. genelde 3 vitesli oluyor. otomatikte de sadece gaz ve fren basitçe açıklamak gerekirse.



      Genelde 3 değil de 6, 7, 8 vites falan oluyor.



      süpersporlardan falan bahsetmiyorum. anladığım kadarıyla alınacak araç normal bir binek otomobil olacak. zaten şuana kadar 1-2 kere tiptronik kullanmışlığım var. biri 3 biri 4 vitesti. genelde gördüklerim bunlar benim ondan öyle söyledim.
      |
      |
      _____________________________




    • Yarbay
      2068 Mesaj
      29 Mayıs 2012 16:21:39
      quote:

      Orijinalden alıntı: RB26DETT
      quote:

      Orijinalden alıntı: bravaman



      quote:

      Orijinalden alıntı: RB26DETT



      tiptronikte debriyaj yok. manuelde ayağınızı gazdan çekerek değiştiriyorsunuz vitesi. genelde 3 vitesli oluyor. otomatikte de sadece gaz ve fren basitçe açıklamak gerekirse.



      Genelde 3 değil de 6, 7, 8 vites falan oluyor.



      süpersporlardan falan bahsetmiyorum. anladığım kadarıyla alınacak araç normal bir binek otomobil olacak. zaten şuana kadar 1-2 kere tiptronik kullanmışlığım var. biri 3 biri 4 vitesti. genelde gördüklerim bunlar benim ondan öyle söyledim. Alıntıları Göster
      tiptronik vites ile tam otomatik vites (şu ankiler) aynıdır. beyinle çalışığı için vites sayısı daha fazla olur manuele göre. p park, d drive, r reverse, n (neutral) boş , s sport konumları bulunur. manuele alsanız sadece size vites değiştiriyormuş hissi verir veya bazen devir belirleme (limitler içinde) verir gerisi otomatikle aynıdır. çift kavramalı ise (dsg veya powershift gibi sanırım edc de böyle) daha rahat sürüş keyifli olur.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smbdy -- 29 Mayıs 2012; 16:23:06 >
      |
      |
      _____________________________
      success produces success; just as money produces money




    • Yarbay
      18833 Mesaj
      29 Mayıs 2012 16:28:20
      quote:

      Orijinalden alıntı: Special Moment



      Anlamadığım şu, mesela arabalara bakıyorum otomatik diyorlar; ama o bildiğimiz otomatik gibi değiller, yani kusura bakmayın böyle yazarak da anlatamıyorum. Demek istediğim işte R,1,2,3 sayıları bulunmuyor, normal manuel vites gibiler ve herhalde bunlar tiptronic'e giriyor?





      sizin dediğiniz, 4 ileri otomatikler.





      yeni nesil, 5/6 ileri otomatikler. manuel kullanıma uygun.





      otomatikleştirilmiş manuel şanzımanlar.




      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 29 Mayıs 2012; 16:28:55 >
      _____________________________
      ➤ 2017 BMW 118i ZF8 JOYPLUS LCI2 BEYAZ

      ★ Simon's Cat /★ RallyCross / ★ Hot Wheels / ★ Akustikhane / ★ JoyTurk Akustik




    • Yarbay
      18833 Mesaj
      29 Mayıs 2012 16:33:49
      quote:

      Orijinalden alıntı: RB26DETT tiptronikte debriyaj yok. manuelde ayağınızı gazdan çekerek değiştiriyorsunuz vitesi. genelde 3 vitesli oluyor. otomatikte de sadece gaz ve fren basitçe açıklamak gerekirse. Alıntıları Göster
      quote:

      Orijinalden alıntı: RB26DETT



      tiptronikte debriyaj yok. manuelde ayağınızı gazdan çekerek değiştiriyorsunuz vitesi. genelde 3 vitesli oluyor. otomatikte de sadece gaz ve fren basitçe açıklamak gerekirse.



      3 vitesli araba nerede yahuu!



      otomatik, manuele uygun tam otomatik, robotize(otomatikleştrilmiş manuel). hepsinde debriyaj yok.
      |
      |
      _____________________________
      ➤ 2017 BMW 118i ZF8 JOYPLUS LCI2 BEYAZ

      ★ Simon's Cat /★ RallyCross / ★ Hot Wheels / ★ Akustikhane / ★ JoyTurk Akustik




    • Yüzbaşı
      931 Mesaj
      29 Mayıs 2012 16:36:15 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: bravaman
      quote:

      Orijinalden alıntı: Special Moment



      Çok teşekkürler arkadaşlar. Peki tiptronic viteste otomatik sistemi kullanmak istersem, kaydırma yapıyor mu?



      "kaydırma" derken???



      "yokuşta geri kaydırma yapıyormu" diye mi sormak istediniz?? Alıntıları Göster
      quote:

      Orijinalden alıntı: bravaman



      quote:

      Orijinalden alıntı: Special Moment



      Çok teşekkürler arkadaşlar. Peki tiptronic viteste otomatik sistemi kullanmak istersem, kaydırma yapıyor mu?



      "kaydırma" derken???



      "yokuşta geri kaydırma yapıyormu" diye mi sormak istediniz??



      Evet, kusura bakmayın. Aynen onu demek istemiştim.
      |
      |
      _____________________________




    • Yüzbaşı
      931 Mesaj
      29 Mayıs 2012 16:39:19 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: Panthér
      quote:

      Orijinalden alıntı: Special Moment



      Anlamadığım şu, mesela arabalara bakıyorum otomatik diyorlar; ama o bildiğimiz otomatik gibi değiller, yani kusura bakmayın böyle yazarak da anlatamıyorum. Demek istediğim işte R,1,2,3 sayıları bulunmuyor, normal manuel vites gibiler ve herhalde bunlar tiptronic'e giriyor?





      sizin dediğiniz, 4 ileri otomatikler.





      yeni nesil, 5/6 ileri otomatikler. manuel kullanıma uygun.





      otomatikleştirilmiş manuel şanzımanlar.

      quote:

      Orijinalden alıntı: Panthér



      quote:

      Orijinalden alıntı: Special Moment



      Anlamadığım şu, mesela arabalara bakıyorum otomatik diyorlar; ama o bildiğimiz otomatik gibi değiller, yani kusura bakmayın böyle yazarak da anlatamıyorum. Demek istediğim işte R,1,2,3 sayıları bulunmuyor, normal manuel vites gibiler ve herhalde bunlar tiptronic'e giriyor?





      sizin dediğiniz, 4 ileri otomatikler.





      yeni nesil, 5/6 ileri otomatikler. manuel kullanıma uygun.





      otomatikleştirilmiş manuel şanzımanlar.





      Çok teşekkürler. Anladım galiba. Yani vites için tiptronic deyip ardından hem manuel hem de otomatik dediklerinde ikisi için de kullanabileceğim anlamına geliyor, sanırım bir ayarla.
      _____________________________




    • Yarbay
      18833 Mesaj
      29 Mayıs 2012 16:59:26
      quote:

      Orijinalden alıntı: Special Moment
      quote:

      Orijinalden alıntı: Panthér



      quote:

      Orijinalden alıntı: Special Moment



      Anlamadığım şu, mesela arabalara bakıyorum otomatik diyorlar; ama o bildiğimiz otomatik gibi değiller, yani kusura bakmayın böyle yazarak da anlatamıyorum. Demek istediğim işte R,1,2,3 sayıları bulunmuyor, normal manuel vites gibiler ve herhalde bunlar tiptronic'e giriyor?





      sizin dediğiniz, 4 ileri otomatikler.





      yeni nesil, 5/6 ileri otomatikler. manuel kullanıma uygun.





      otomatikleştirilmiş manuel şanzımanlar.





      Çok teşekkürler. Anladım galiba. Yani vites için tiptronic deyip ardından hem manuel hem de otomatik dediklerinde ikisi için de kullanabileceğim anlamına geliyor, sanırım bir ayarla. Alıntıları Göster
      quote:

      Orijinalden alıntı: Special Moment



      Çok teşekkürler. Anladım galiba. Yani vites için tiptronic deyip ardından hem manuel hem de otomatik dediklerinde ikisi için de kullanabileceğim anlamına geliyor, sanırım bir ayarla.



      mesela;

      honda civic tam otomatik/manuel kullanıma uygun

      cruze tam otomatik 6 ileri/manuel kullanıma uygun

      corsa easytronic(tek kavrama robotize) 5 ileri/manuel kullanıma uygun

      honda jazz i-shift (tek kavrama robotize) 6 ileri/manuel kullanıma uygun

      polo dsg(çift kavrama robotize) 6 ileri/manuel kullanıma uygun



      2. ve 3. resime dikkatlice bakarsanız + ve - konumlu bölgeyi göreceksiniz.

      ilk kalkış ve sürüş esnasında vitesi o konumuna alıp otomatik/manuel arasında gezinebilir, it/çek yaparak vites değiştirebilirsiniz.
      _____________________________
      ➤ 2017 BMW 118i ZF8 JOYPLUS LCI2 BEYAZ

      ★ Simon's Cat /★ RallyCross / ★ Hot Wheels / ★ Akustikhane / ★ JoyTurk Akustik




    • Yüzbaşı
      931 Mesaj
      29 Mayıs 2012 17:15:40 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: Panthér
      quote:

      Orijinalden alıntı: Special Moment



      Çok teşekkürler. Anladım galiba. Yani vites için tiptronic deyip ardından hem manuel hem de otomatik dediklerinde ikisi için de kullanabileceğim anlamına geliyor, sanırım bir ayarla.



      mesela;

      honda civic tam otomatik/manuel kullanıma uygun

      cruze tam otomatik 6 ileri/manuel kullanıma uygun

      corsa easytronic(tek kavrama robotize) 5 ileri/manuel kullanıma uygun

      honda jazz i-shift (tek kavrama robotize) 6 ileri/manuel kullanıma uygun

      polo dsg(çift kavrama robotize) 6 ileri/manuel kullanıma uygun



      2. ve 3. resime dikkatlice bakarsanız + ve - konumlu bölgeyi göreceksiniz.

      ilk kalkış ve sürüş esnasında vitesi o konumuna alıp otomatik/manuel arasında gezinebilir, it/çek yaparak vites değiştirebilirsiniz. Alıntıları Göster
      quote:

      Orijinalden alıntı: Panthér



      quote:

      Orijinalden alıntı: Special Moment



      Çok teşekkürler. Anladım galiba. Yani vites için tiptronic deyip ardından hem manuel hem de otomatik dediklerinde ikisi için de kullanabileceğim anlamına geliyor, sanırım bir ayarla.



      mesela;

      honda civic tam otomatik/manuel kullanıma uygun

      cruze tam otomatik 6 ileri/manuel kullanıma uygun

      corsa easytronic(tek kavrama robotize) 5 ileri/manuel kullanıma uygun

      honda jazz i-shift (tek kavrama robotize) 6 ileri/manuel kullanıma uygun

      polo dsg(çift kavrama robotize) 6 ileri/manuel kullanıma uygun



      2. ve 3. resime dikkatlice bakarsanız + ve - konumlu bölgeyi göreceksiniz.

      ilk kalkış ve sürüş esnasında vitesi o konumuna alıp otomatik/manuel arasında gezinebilir, it/çek yaparak vites değiştirebilirsiniz.







      Anladım, çok teşekkür ederim.

      Bizim de baktığımız modeller biraz fazla, çünkü tam olarak karar vermiş değiliz. Onlar da WV Polo, Honda Jazz, Opel Corsa, Renault Clio, Toyota Yaris ve Fiat Punto.

      Citroen de bakıyoruz; ama çevreden duyduğum kadarıyla otomatik vitesinden çok performans alınmıyormuş.
      _____________________________




    • Yarbay
      2070 Mesaj
      29 Mayıs 2012 22:52:28
      quote:

      Orijinalden alıntı: Special Moment
      quote:

      Orijinalden alıntı: Panthér



      quote:

      Orijinalden alıntı: Special Moment



      Çok teşekkürler. Anladım galiba. Yani vites için tiptronic deyip ardından hem manuel hem de otomatik dediklerinde ikisi için de kullanabileceğim anlamına geliyor, sanırım bir ayarla.



      mesela;

      honda civic tam otomatik/manuel kullanıma uygun

      cruze tam otomatik 6 ileri/manuel kullanıma uygun

      corsa easytronic(tek kavrama robotize) 5 ileri/manuel kullanıma uygun

      honda jazz i-shift (tek kavrama robotize) 6 ileri/manuel kullanıma uygun

      polo dsg(çift kavrama robotize) 6 ileri/manuel kullanıma uygun



      2. ve 3. resime dikkatlice bakarsanız + ve - konumlu bölgeyi göreceksiniz.

      ilk kalkış ve sürüş esnasında vitesi o konumuna alıp otomatik/manuel arasında gezinebilir, it/çek yaparak vites değiştirebilirsiniz.







      Anladım, çok teşekkür ederim.

      Bizim de baktığımız modeller biraz fazla, çünkü tam olarak karar vermiş değiliz. Onlar da WV Polo, Honda Jazz, Opel Corsa, Renault Clio, Toyota Yaris ve Fiat Punto.

      Citroen de bakıyoruz; ama çevreden duyduğum kadarıyla otomatik vitesinden çok performans alınmıyormuş. Alıntıları Göster
      quote:

      Orijinalden alıntı: Special Moment



      quote:

      Orijinalden alıntı: Panthér



      quote:

      Orijinalden alıntı: Special Moment



      Çok teşekkürler. Anladım galiba. Yani vites için tiptronic deyip ardından hem manuel hem de otomatik dediklerinde ikisi için de kullanabileceğim anlamına geliyor, sanırım bir ayarla.



      mesela;

      honda civic tam otomatik/manuel kullanıma uygun

      cruze tam otomatik 6 ileri/manuel kullanıma uygun

      corsa easytronic(tek kavrama robotize) 5 ileri/manuel kullanıma uygun

      honda jazz i-shift (tek kavrama robotize) 6 ileri/manuel kullanıma uygun

      polo dsg(çift kavrama robotize) 6 ileri/manuel kullanıma uygun



      2. ve 3. resime dikkatlice bakarsanız + ve - konumlu bölgeyi göreceksiniz.

      ilk kalkış ve sürüş esnasında vitesi o konumuna alıp otomatik/manuel arasında gezinebilir, it/çek yaparak vites değiştirebilirsiniz.







      Anladım, çok teşekkür ederim.

      Bizim de baktığımız modeller biraz fazla, çünkü tam olarak karar vermiş değiliz. Onlar da WV Polo, Honda Jazz, Opel Corsa, Renault Clio, Toyota Yaris ve Fiat Punto.

      Citroen de bakıyoruz; ama çevreden duyduğum kadarıyla otomatik vitesinden çok performans alınmıyormuş.



      valla konu cuk oturmuş benimde sormak istedigim bir cok seye yanıt vermiş arkadaslar

      hocam siz kac model bir arac bakıyorsunuz bende polo palio 206 306 lara bakıyorum otomatik olanlarına tabiki
      _____________________________


      /// Acer Aspire 5739g /// BENQ-E2420 HD 24'' 2ms 1920x1080 /// Logitech Vx Nano /// Logitech MK710 Nano Unifying /// Samsung Galaxy Note 3 Siyah ///
      Peugeot 308 1.6 HDI Auto6r Comfort Pack




    • Yüzbaşı
      931 Mesaj
      31 Mayıs 2012 00:10:13 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: by_MuKa
      quote:

      Orijinalden alıntı: Special Moment



      quote:

      Orijinalden alıntı: Panthér



      quote:

      Orijinalden alıntı: Special Moment



      Çok teşekkürler. Anladım galiba. Yani vites için tiptronic deyip ardından hem manuel hem de otomatik dediklerinde ikisi için de kullanabileceğim anlamına geliyor, sanırım bir ayarla.



      mesela;

      honda civic tam otomatik/manuel kullanıma uygun

      cruze tam otomatik 6 ileri/manuel kullanıma uygun

      corsa easytronic(tek kavrama robotize) 5 ileri/manuel kullanıma uygun

      honda jazz i-shift (tek kavrama robotize) 6 ileri/manuel kullanıma uygun

      polo dsg(çift kavrama robotize) 6 ileri/manuel kullanıma uygun



      2. ve 3. resime dikkatlice bakarsanız + ve - konumlu bölgeyi göreceksiniz.

      ilk kalkış ve sürüş esnasında vitesi o konumuna alıp otomatik/manuel arasında gezinebilir, it/çek yaparak vites değiştirebilirsiniz.







      Anladım, çok teşekkür ederim.

      Bizim de baktığımız modeller biraz fazla, çünkü tam olarak karar vermiş değiliz. Onlar da WV Polo, Honda Jazz, Opel Corsa, Renault Clio, Toyota Yaris ve Fiat Punto.

      Citroen de bakıyoruz; ama çevreden duyduğum kadarıyla otomatik vitesinden çok performans alınmıyormuş.



      valla konu cuk oturmuş benimde sormak istedigim bir cok seye yanıt vermiş arkadaslar

      hocam siz kac model bir arac bakıyorsunuz bende polo palio 206 306 lara bakıyorum otomatik olanlarına tabiki Alıntıları Göster
      quote:

      Orijinalden alıntı: by_MuKa



      quote:

      Orijinalden alıntı: Special Moment



      quote:

      Orijinalden alıntı: Panthér



      quote:

      Orijinalden alıntı: Special Moment



      Çok teşekkürler. Anladım galiba. Yani vites için tiptronic deyip ardından hem manuel hem de otomatik dediklerinde ikisi için de kullanabileceğim anlamına geliyor, sanırım bir ayarla.



      mesela;

      honda civic tam otomatik/manuel kullanıma uygun

      cruze tam otomatik 6 ileri/manuel kullanıma uygun

      corsa easytronic(tek kavrama robotize) 5 ileri/manuel kullanıma uygun

      honda jazz i-shift (tek kavrama robotize) 6 ileri/manuel kullanıma uygun

      polo dsg(çift kavrama robotize) 6 ileri/manuel kullanıma uygun



      2. ve 3. resime dikkatlice bakarsanız + ve - konumlu bölgeyi göreceksiniz.

      ilk kalkış ve sürüş esnasında vitesi o konumuna alıp otomatik/manuel arasında gezinebilir, it/çek yaparak vites değiştirebilirsiniz.







      Anladım, çok teşekkür ederim.

      Bizim de baktığımız modeller biraz fazla, çünkü tam olarak karar vermiş değiliz. Onlar da WV Polo, Honda Jazz, Opel Corsa, Renault Clio, Toyota Yaris ve Fiat Punto.

      Citroen de bakıyoruz; ama çevreden duyduğum kadarıyla otomatik vitesinden çok performans alınmıyormuş.



      valla konu cuk oturmuş benimde sormak istedigim bir cok seye yanıt vermiş arkadaslar

      hocam siz kac model bir arac bakıyorsunuz bende polo palio 206 306 lara bakıyorum otomatik olanlarına tabiki





      2007-2008-2009 civarı model bakıyoruz hocam. Bakalım, Honda Jazz'a biraz odaklanmış gibiyiz.
      |
      |
      _____________________________




    • Yarbay
      12898 Mesaj
      31 Mayıs 2012 00:13:49
      quote:

      Orijinalden alıntı: Special Moment
      quote:

      Orijinalden alıntı: by_MuKa



      quote:

      Orijinalden alıntı: Special Moment



      quote:

      Orijinalden alıntı: Panthér



      quote:

      Orijinalden alıntı: Special Moment



      Çok teşekkürler. Anladım galiba. Yani vites için tiptronic deyip ardından hem manuel hem de otomatik dediklerinde ikisi için de kullanabileceğim anlamına geliyor, sanırım bir ayarla.



      mesela;

      honda civic tam otomatik/manuel kullanıma uygun

      cruze tam otomatik 6 ileri/manuel kullanıma uygun

      corsa easytronic(tek kavrama robotize) 5 ileri/manuel kullanıma uygun

      honda jazz i-shift (tek kavrama robotize) 6 ileri/manuel kullanıma uygun

      polo dsg(çift kavrama robotize) 6 ileri/manuel kullanıma uygun



      2. ve 3. resime dikkatlice bakarsanız + ve - konumlu bölgeyi göreceksiniz.

      ilk kalkış ve sürüş esnasında vitesi o konumuna alıp otomatik/manuel arasında gezinebilir, it/çek yaparak vites değiştirebilirsiniz.







      Anladım, çok teşekkür ederim.

      Bizim de baktığımız modeller biraz fazla, çünkü tam olarak karar vermiş değiliz. Onlar da WV Polo, Honda Jazz, Opel Corsa, Renault Clio, Toyota Yaris ve Fiat Punto.

      Citroen de bakıyoruz; ama çevreden duyduğum kadarıyla otomatik vitesinden çok performans alınmıyormuş.



      valla konu cuk oturmuş benimde sormak istedigim bir cok seye yanıt vermiş arkadaslar

      hocam siz kac model bir arac bakıyorsunuz bende polo palio 206 306 lara bakıyorum otomatik olanlarına tabiki





      2007-2008-2009 civarı model bakıyoruz hocam. Bakalım, Honda Jazz'a biraz odaklanmış gibiyiz. Alıntıları Göster
      Şu konuda da bir miktar bilgi mevcut arkadaşım:



      http://forum.donanimhaber.com/m_50255365/mpage_1/f_/key_//tm.htm
      |
      |
      _____________________________
      Paran varsa Japon, yoksa alman.

      In the end everything will be fine. If it's not fine, it's not the end....




Reklamlar
sohbet
haberler
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Blogio
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,202
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.