Şimdi Ara

Tipim nasıl ssli

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
1
Favori
1.961
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
2 oy
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tipime göre analiz yaparmısınız
    Tipim nasıl ssli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafa1524 -- 29 Ocak 2019; 1:55:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • fazla arkadaşın yok. hatta var ama ya 2 yada 3. lisede hani grup olur ya liseliler. ulaşılamaz olanlar, orta halli olanlar ve düşük sınıf olanlar. hah sen düşük sınıf profilindesin. okuldan sonra maç var denildiğinde çağrılmayan tipsin. halı saha senin için izlenmesi bile güç bişey. çünkü gitmezsin. okulca piknik yapılsa gidersin ama pısırık gibi 2 arkadaşınla ordada asosyal olarak telefona bakarsın. üniversitede yokmuşsun gibi davranırlar. naber lan yumurta diye dalga geçenler bile olur. sigara içmezsin çünkü gamın kederin yoktur. varsa yoksa bilgisayarda oyun kasarsın. para harcamazsın, aşırı pinti olursun. toplum içinde konuşursam dalga geçerler mi diye düşünürsün. ağzını açsan konuşmaya yeltensen, daha konuşmanın ortasında ortaya başkası la atar susarsın. kız arakadaşın evlenene kadar olmaz. kızı gezdirecek profilin yoktur. yapmaya bile yeltenmezsin. amaan zaten bana bakmazlar bende kızı gezdıremem zaten param yok diye avunursun. mastürbasyondan yüzünde sivilceler çıkar. sivilcen geçsin diye bir ton ilaç kullanırsın. insan içine bazen çıkamazsın. daha devam edeyim mi bilemedim
  • tip nerde
    _____________________________
  • Tipinin analizini yaptığım zaman auralarının kapanmış olduğunu görüyorum.Bunun için sana Pharmaton la karışık Supradyn all day yazıyorum. Analizin son kısmında ise Kıvanç Tatlıtuğ ile DNAlarinizin uyuştuğunu görüyorum. Hayatta başarılar. Yolun açık olsun güzel insan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AutomatioNN -- 29 Ocak 2019; 2:24:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • yumurta gibi çocuksun
    _____________________________
  • bericdondarrion kullanıcısına yanıt
    Aynısı.
    Tipim nasıl ssli
    _____________________________
  • suçu başkasına yıkan bi tipiniz var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şoray uzun yolda -- 29 Ocak 2019; 11:29:34 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • bericdondarrion kullanıcısına yanıt
    Aynen ya saçı uzatsam belli edermi acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Tipim nasıl ssli
    7 yıl önce açıldı
    Tipim nasıl ssli
    10 yıl önce açıldı
    Tipim Nasıl SSli
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • şoray uzun yolda kullanıcısına yanıt
    Bilemedin aslında herkes sinsi bi tipin var diyo ama öyle degilim tipe göre yargılamamak gerek bakışlarım gerçekten sinsi gibi biliyorum ama elimde degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • saçlarinla aranda 25 yıl fark var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    _____________________________________
  • Lüzumsuz Adam kullanıcısına yanıt
    Nasıl yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Aman tanrim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tipim nasıl ssli
    [/url]//i.hizliresim.com/DY7OXv.png[/simage][/url]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pankreasına Talibim -- 29 Ocak 2019; 15:6:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • fazla arkadaşın yok. hatta var ama ya 2 yada 3. lisede hani grup olur ya liseliler. ulaşılamaz olanlar, orta halli olanlar ve düşük sınıf olanlar. hah sen düşük sınıf profilindesin. okuldan sonra maç var denildiğinde çağrılmayan tipsin. halı saha senin için izlenmesi bile güç bişey. çünkü gitmezsin. okulca piknik yapılsa gidersin ama pısırık gibi 2 arkadaşınla ordada asosyal olarak telefona bakarsın. üniversitede yokmuşsun gibi davranırlar. naber lan yumurta diye dalga geçenler bile olur. sigara içmezsin çünkü gamın kederin yoktur. varsa yoksa bilgisayarda oyun kasarsın. para harcamazsın, aşırı pinti olursun. toplum içinde konuşursam dalga geçerler mi diye düşünürsün. ağzını açsan konuşmaya yeltensen, daha konuşmanın ortasında ortaya başkası la atar susarsın. kız arakadaşın evlenene kadar olmaz. kızı gezdirecek profilin yoktur. yapmaya bile yeltenmezsin. amaan zaten bana bakmazlar bende kızı gezdıremem zaten param yok diye avunursun. mastürbasyondan yüzünde sivilceler çıkar. sivilcen geçsin diye bir ton ilaç kullanırsın. insan içine bazen çıkamazsın. daha devam edeyim mi bilemedim
    _____________________________
    Compaq Armada 1530 // Intel Pentium 1 133 Mhz MMX // 2x8 Mb Ram Kingston // Compaq 1530 Motherboard // Kingston 1.2 Gb HDD // PCMCIA Modem Card // DSTN colour LCD display // Removable Floppy Drive // Speaker // CD-Rom Drive 8x // İnfrared // Windows NT 4.0 EN // Office 97 //


    Ne Mutlu Türküm Diyene!




  • Öyle ölmez füze at

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • kendi kaşındı

    şaka bir yana alınmaz umarım
    _____________________________
    Compaq Armada 1530 // Intel Pentium 1 133 Mhz MMX // 2x8 Mb Ram Kingston // Compaq 1530 Motherboard // Kingston 1.2 Gb HDD // PCMCIA Modem Card // DSTN colour LCD display // Removable Floppy Drive // Speaker // CD-Rom Drive 8x // İnfrared // Windows NT 4.0 EN // Office 97 //


    Ne Mutlu Türküm Diyene!
  • uzat şu saçları
    _____________________________
    Eski nick: Salih316
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ermes_unuy

    kendi kaşındı

    şaka bir yana alınmaz umarım
    yok ya ne alıncak ki bundan bişey mi dedin sanki xd
    _____________________________
    Eski nick: Salih316
  • Harbi karaktersiz tipi var gercekte oyle olmayabilir ama oyle gozukuyor
    _____________________________
    Xbox One GT:madman1436 - BESIKTAS- Romanya Bukres
  • Arkadaşım 15-20 tane adam gibi saydıgım 4-5 tane var okuldan sonra maçlara çagırmıyolar okuldakiler dogru ortaokul arkadaşlarım çagırıyo ama bilgisayarda haftada en fazla 5-6 saat oynarım rkadaşlarım için para harcarım lafını bile etmem ama para yok kız arkadaş yok doğru hocam sen baya vurmuşsun özgüvensiz degilim o kadar abartmışsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • İspiyoncu bir tip görüyorum.Şaka bir yana mühendislikten başka bir şey okumaz bu tip
    _____________________________
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.