|
yaş 18 kan testi yapıldı testosteron 300 civarı çıktı, %26 vucut yag çıktı bu testoyu nasıl arttırabilirim? kilo mu vermem gerekiyor, göbek falan var ciddi anlamda. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt






