Şimdi Ara

TIP TERCİHLERİM SS'Lİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
25
Cevap
1
Favori
318
Tıklama
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> TIP TERCİHLERİM SS'Lİ
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    http://i.hizliresim.com/o7DN5o.jpg

    Sıralama 2,3k
    İngilizceden çekiniyorum sizce Ankara tıp ile marmarayı değiştireyim mi?

    İlk sıraya takılmayın fantezi olsun diye yazdım

    Gururyum sende yorumla:)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
    Bahsedilenler: gururyum
    _____________________________
  • Binbaşı
    1356 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dr.thy34

    http://i.hizliresim.com/o7DN5o.jpg

    Sıralama 2,3k
    İngilizceden çekiniyorum sizce Ankara tıp ile marmarayı değiştireyim mi?

    İlk sıraya takılmayın fantezi olsun diye yazdım

    Gururyum sende yorumla:)

    hazırlığın bence avantajı şu hani çalışmıssın o kadar kendine 1 yıl ayıracaksın sosyal olacaksın tabi hazırlığa da çalışacaksın ama tıp kadar çalışmayacaksın sonuçta ben tıplarda çapadan sonra ankara yazıcam .
    _____________________________
    maaşım ayda 1000000000 dolar nasıl kazandığımı öğrenmek isteyenler pm atsın.




  • Yarbay
    5158 Mesaj
    Ege nerde?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    Onu dahil etmedim hocam
    Sence sıralamayı daha farklı nasıl oluşturabilirim?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    LaMariposa kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1189 Mesaj
    Bezmialem Yaz git araştırdın mı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Kafa kalmayınca imzamı yedim
  • Teğmen
    153 Mesaj
    Hazırlık okumanızı tavsiye ederim çünkü tusa girmeniz için yds 50 puan ustu almanız lazım ydsden de öyle 50 almak çok da kolay değil bunun için size hazırlığı oneririm



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    5158 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dr.thy34

    Onu dahil etmedim hocam
    Sence sıralamayı daha farklı nasıl oluşturabilirim?

    Sıralamam senin gibi olsaydı ben de böyle sıralardım.belki bezmialemi ankaranın önüne alırdım.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    Açıkçası bunu bilmiyordum,teşekkürler..
    Marmara yazmamdaki amaç ilk sene biraz rahat etmek birde ilk 100 hedefim var hazırlık fazla kasmaz düşüncesiyle ders çalışırım..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Summer Jam kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    Bezmialem ile beraber Acıbadem ve medipolü de araştırdım
    Bilmiyorum ama bezmialem daha bi yakın geldi bana öğrenci profili daha uygun sanki



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Vena Portae kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    Hemfikiriz reis:)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    gururyum kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    32 Mesaj
    YDS kalktı tipdil sınavı var o çok zor diye ydsye gore çok kolay olan tipdil sınavı var!!
    Eşit:kalktı derken kalkmadı da tus için gerekli değil artık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akif5838 -- 30 Temmuz 2016; 0:40:58 >
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    Ömür biter sınavlar bitmez hocam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    akif5838 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    32 Mesaj
    Ben olsam asla hazırlık olan bir yere gitmezdim zaten 6sene + min3 max5uzmanlik yapsan sonra bakarsın yandal o da 2-3 sene sanırım 12yil gibi bir şey ortalama yani eğer pratisyen olmayım dersen tabi,hazırlıkta ne kadar iyi İngilizce kazandırabilir sana gidersin bir kursa bitti gitti,zaten ilk sene çok zorlanmazsin merak etme



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    83 Mesaj
    Ankara Tıpı 2. Sıraya yazmaya bak.
    En köklü, eğitimi en kaliteli tıp Ankara Tıp
    Biraz iyi araştır kardeşim önemli çünkü



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    Hocam baya araştırdım belkide çapa tıptan daha sağlam ki muhtemelen öyledir ama birazda şehir tercihi yapıyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    theasddf kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    83 Mesaj
    İstanbul'da yaşıyorsan tabi o yönden haklısın ama dediğin gibi daha sağlam Ankara Tıp
    İstanbul dışı isen de Ankara da öğrencilik daha güzeldir söyleyeyim onu



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    adamsın be kardeşim:)
    seneye degil ama sonraki sene inşallah meslektaş olacaz :D
    bu arada tercihlerin çok mantıklı
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    Eywwww



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    MaCeRaSeVeR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1387 Mesaj

    ben 4.5k yım ya tutarsa diye çapa bezmialem fln yazdım her şeyi asıl girmek istediğim 14. tercihte şu an bu durumun bir eksisi var mı?
    |
    |
    dr.thy34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    İletişim: PM
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    Caizdir hocam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Taharet Musluğu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
haberler
SEO
üniversite
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,656
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.