Şimdi Ara

Tıp hakkında merak ettiklerinizi sorabilirsiniz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
1
Favori
476
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 4
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 21 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • KuuZGuuN (5 mesaj) diyafontdenklem (3 mesaj) Guest-F059F8BEE (1 mesaj) Jet Fadıl (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj) Mobil (6 mesaj) Uygulama (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> TYT/AYT Genel Sohbet >> Tıp hakkında merak ettiklerinizi sorabilirsiniz
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    69 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhaba arkadaşlar. Akdeniz Tıpta okuyorum. Geçen sene tercih yaparken forumu çok kullandım. Bu sene de ben yardım etmek istiyorum. Merak ettiğiniz bir şey varsa bekliyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • Onbaşı
    29 Mesaj

    Hayirli olsun olsun hocam allah bi sorun cikarmaz insallah
    gecen sene kac net yaptiniz?
    Akdeniz zor mu gunde kac saat calisiyorsunuz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Neyse beyler sizin yerinize ben sorayım, maaşlar ne kadar reyiz? Bitirince sahibinde az kullanılmış Bmw alabiliyor muyuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jet Fadıl -- 17 Haziran 2019; 17:46:42 >
  • Çavuş
    69 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-F059F8BEE

    Hayirli olsun olsun hocam allah bi sorun cikarmaz insallah
    gecen sene kac net yaptiniz?
    Akdeniz zor mu gunde kac saat calisiyorsunuz
    Teşekkürler. Geçen sene yaklaşık tyt 103 ayt 70 net yaptım. Tıp zaten zor bir bölüm ama bazı üniversitelerin tıpı diğerlerine göre biraz daha zor oluyor. Akdeniz bu üniversitelerden bir tanesi. Komite denen bir sistem var. Yaklaşık 2 ayda bir komite sınavına giriyoruz. Ne kadar çalıştığımız komitenin konusuna göre değişiyor. Mesela ilk sınava 23 24 gün günde yaklaşık 3-4 saat çalışırken 3.sınava 40 gün 4-6 saat çalıştım. Tabi sınava 1 hafta kala çalışma saatleri 7-8e çıkıyor hatta bazen geçiyor 7-8i. Bir de bu yazdığım saatler net saat yani molalar dahil değil 😶.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Tıp için 2.kez mezuna kalmaya değer mi?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çavuş
    69 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jet Fadıl

    Neyse beyler sizin yerinize ben sorayım, maaşlar ne kadar reyiz? Bitirince sahibinde az kullanılmış Bmw alabiliyor muyuz?
    Maaş yüzünden yazacak olan varsa ciddi söylüyorum yazmasın. Çok büyük acı çeker. Bölümü bırakan çok zaten. Ama maaş da önemli bir etken meslek seçerken o yüzden cevaplayayım bildiğim kadarıyla. Pratisyen 6 8 arası asistan da o civarda alır. Uzmanlar ise 10-... şeklinde olur.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Çavuş
    69 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: diyafontdenklem

    Tıp için 2.kez mezuna kalmaya değer mi?
    Maaş yüzünden değil de gerçekten istediğin için ise kalınır. Çok net şekilde kalınır mezuna.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KuuZGuuN -- 17 Haziran 2019; 17:57:59 >

  • Yok hocam maaş falan o kadar umrumda değil. O kadar okumak zaten maaş için değmez. Matematik için tavsiyeleriniz nelerdir? Kaynak vb. Kendiniz mi çalıştınız? Fiziği nasıl halletiniz?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    KuuZGuuN kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    69 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: diyafontdenklem

    Yok hocam maaş falan o kadar umrumda değil. O kadar okumak zaten maaş için değmez. Matematik için tavsiyeleriniz nelerdir? Kaynak vb. Kendiniz mi çalıştınız? Fiziği nasıl halletiniz?
    Fiziği nasıl hallettim ben de bilmiyorum. Fizik denemesi çözdüm yapamadıklarımı öğrendim bir de video izlemiştim konular hakkında. Kaynak önerisi de çok hatırlamıyorum ama endemik 3 4 5 ve karekökten çalışmıştım matematiğe.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • Sağ ol dostum, başarıların devam etsin inşallah darısı başıma



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    KuuZGuuN kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Masal Oku
Cancer Clinical Trials
Ekonomi
Webtures SEO;SEO Nedir?
kripto para haberleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,321
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.