|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thatisreal -- 6 Ocak 2024; 19:6:58 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thatisreal -- 6 Ocak 2024; 19:6:58 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
hayır ikisi arasında korelasyon yok. sbü hamidiye de 2015'de kuruldu. |
|
hayır ikisi arasında korelasyon yok. sbü hamidiye de 2015'de kuruldu. |
|
_____________________________
|
|
Doğru hocam mantıklı geldi teşekkür ederim < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Sonuçta sen de pratisyen olacağın hacettepedeki de pratisyen olacak hakkariden mezun da pratisyen ve ayni maaş alacaksiniz < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
|
Zannetmiyorum < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Asıl belirleyen faktör bence tuş başarısı olacak ve daha çok kişisel bir faktör bence ve hangi uzman olduysan o önemli bir derma kazanmak gerisi önemli değil < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Sbü hamidiye? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
senin döneminde en iyi okul sbü ondan dolayı sbü imparatorluğu zayıflamadan çok konuşmazsan iyi olur , kıskançlığın kabak tadı veriyor artık < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yuruyenmuhendis -- 7 Ocak 2024; 1:47:35 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Para sbüde , hastane sbüde , kadro sbüde artık kabullen ve ağlama be kardeşim < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yuruyenmuhendis -- 7 Ocak 2024; 1:50:13 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Önemli ama abartılacak kadar değil.İki avantajı olur:1-Usta çırak ilişkisi ile o fakülteler belli alanlarda kaliteli eğitim verir.Örneğin Çapa dahiliyede,Cerrahpaşa pediatride,Marmara cerrahide iyi eğitim verir.2-Sosyal ortamı daha güzel olur.Tıp fakülteleri genelde sosyallik anlamında geri kalsalar da özellikle köklü tıp fakülteleri gene sana güzel bir sosyal ortam sunar.Onun dışında çok fazla bir olayı yok köklü olmanın. Ha ama verdiğin örnek için hayır daha iyi olmaz çünkü aradaki fark çok da dişe tırnağa değer bir fark değil.20 sene falan fark olsa hanesine + yazardım ama 5-6 sene eski diye çok da öne geçmiyor.Ayrıca eğer 20-25 senelik bir okulsa top tierler hariç çok da fark etmiyor köklülük. |
|
_____________________________
|