Şimdi Ara

***TIGUAN KULÜBÜ*** 500+ kullanıcı üye... (315. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.772
Cevap
418
Favori
3.762.206
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 313314315316317
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracınızı güle güle kullanın Yukaman. İsminizi ve aracınızı kullanıcı üye listesine ekledim.
    Bence http://img88.imageshack.us/i/tiguanrunningboards17.jpg/ bu linkte verdiğiniz ürün şık duruyor.
    İyi sürüşler


    quote:

    Orijinalden alıntı: YUKAMAN

    merhaba arkadaşlar, bende yaklaşık 3 aydır 4X4 S&S 1,4 150 BG Şeker Beyazı tiguan sahibiyim. 0 KM aldığım 2009 Corollamı sattım bunu alabilmek için. ilk görüşte aşk dedikleri şey bu olsa gerek. üzerine şimdilik sadece Cruise Control taktırdım ve sürüş keyfini katladım. uzun süredirde yan basamakları araştırıyorum. servisinde 600 TL ye pazarlık yapmıştım. ancak şimdi fiyatı 530 olmuş. hemen sipariş veriyorum.
    http://img88.imageshack.us/i/tiguanrunningboards17.jpg/ bu VW de satılan CanOtomotiv ürünü, alimünyum malzeme
    http://img341.imageshack.us/i/imgsize.jpg/ buda başka bir model ve paslanmaz çelikten. sizce hangisi yakışır
  • Merhaba freshizmir, bu konuda pek bir bilgi yok sanırım. İnternette de sanırım bir iki yabancı sitede bahsi geçmiş. Çok bir esprisi olacağını düşünmüyorum. Ama aracı ciddi derecede uzatırlarsa o zaman çok güzel olabilir. Ciddi derece uzatmaktan kastım 4427 mm olan uzunluğun yaklaşık 4700 mm lere çekilmesi; yani 35 cm kadar uzaması. Bu da mümkün değil bence. Cayenne ve Touareg 4790 mm civarında.
    Aksi halde sadece araca 2 koltuk eklemek için XXL çok anlamlı değil, daracık bir şey olur. Örnekleri var piyasada 7 koltuklu diye satıyorlar, cidden komik oluyor araç ciddi uzun olmadıkça.

    Bu arada arkadaşlar ciddi ciddi bu makyajlı Tiguan'ın ön kısmı şu an bizim kullandıklarımıza göre çok biçimsiz geldi bana. İç mekanda makyaj tamam güzel ama bence Tiguan'ın şu anki dış görünümü korunmalıymış.

    İyi sürüşler

    quote:

    Orijinalden alıntı: freshizmir

    merhabalar....

    TİGUAN XXL hakkında bilgi sahibi olan var mıdır...
    tşkler...
  • Merhaba arkadaşlar,

    Euro kurunun düşmesiyle birlikte bazı üst sınıf otomobillerin fiyatları da aşağı inmiş. Dün BMW 3.20D ve 3.20 xDrive ( akıllı 4 çeker) otomatik şanzumanların fiyatlarına baktım. 80000 tl civarlarına gelmiş Euro kuru nedeniyle. Araç cidden çok güzel. Ama biliyorum ki bunlar baz fiyatlar ve boş araçlar neredeyse. Gerekli ve güzel donanımları ekletirseniz 95 civarlarına çıkıyor.
    Ama bence Mercedes C180 e göre BMW3.20D ya da BMW3.20 xDrive çok daha spor ve güzel duruyor. 185 BG ve performanslı bir araç.

    Tiguan'dan sonra sanırım ancak böyle bir araç tatmin eder beni

    Şu an aracımı satmak ve bu araca dönmek gibi bir düşüncem yok ama cezbetmiyor da değil hani. Bu arada BMW ve Mercedes'ler genelde arkadan çeker olduğu için xDrive modeli çok akıllıca bir seçim olur.

    İyi sürüşler
  • Ama bu araçta en büyük dezavantajlardan birisi arka diz mesafesidir kesinlikle. Boyut olarak Tiguan'dan yaklaşık 5 cm uzun. Ancak 2000 motor var ve arka diz mesafesi ve bagaj hacmi genelde eleştirilen noktasıymış. Daha önce binip bakmadım. Bilgisi, deneyimi olanlar var mı arkadaşlar?


  • quote:

    Orijinalden alıntı: autograph

    Çok teşekkür ederim.
    Peki ağırlık taşıyabiliyor mu? Mesela çokcuklar basarak çıkmak istese problem olur mu? Bir de montajı ne kadar sürüyor.

    Ben özellikle küçük kızım araca binerken zorlandığından dolayı taktırdım.Kırılmalara karşı Servis garantisinde.Kendimde üzerine çıktım.Çok sağlam.Montajı 2 saatte bitti.

    Saygılar
  • Sn.Information,

    İhtiyaçtan dolayı sevdiğiniz aracı satmanıza üzüldüm. Umarım sıkıntınız çözülmüştür.
    Yakın zamanda tekrar dilediğiniz bir aracı alırsınız inşallah.
    İyi günler

    Orijinalden alıntı: information@

    Slm Atanur111,
    Bugün aracımı 53.500 tl dan sattım.
    aracımı 63000 tl ya almıştım.
    7 ay sonra 53.500 tl dan sattım.
    bu arada içine aldığım orjinal paspaslar ,hız sabitleyici ve bagaj paspası 1.000 tl vermiştim.
    yani 64.000 tl ya maliyeti olan aracımı 53.500 tl dan uyanıklık ederek sattım.
    bu arada da çok kar ettim.
    satmak zorunda kaldığım aracımın satışı ile aradaki farka göre bir sürü para kazandım.
    desteğin için teşekkür ederim.
    Yorumlama gücün çok farklı.
    yorumlarını ilgiyle takip ediyorum.
    bundan sonra da edeceğim.
  • Sn.Ugurg,

    Aracınız hayırlı olsun, aramıza hoşgeldiniz. İsminizi ve aracınızı üye listesine ekledim.
    İlk deneyimlerinizi, araçla ilgili düşüncelerinizi paylaşırsanız seviniriz. Sorularınız olursa forum olarak olabildiğince yardımcı olmaya hazırız.
    İyi sürüşler

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurg

    Selam arkadaşlar
    Bir süredir misafir olarak takip ettiğim foruma bugün ikinci el bir araç alarak üye oldum.
    Aslında 4*2 0 km araç almak istiyordum. Yetkili satıcılardan teslim süresi konusunda herhangi bir bilgi alamayınca ikinci el araştırmalarım sonucunda Manisa'da yaşadığım için İzmir'da satan bir arkadaştan bugün 4*4 S&S Beyaz bir araç aldım.
    Aracı henüz yeterince tanımıyorum.Zaman zaman tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum. Forumda yazan herkese şimdiden teşekkür ederim.

  • Merhabalar.
    TIGUAN a 1.6 TDİ DSG eklenecek mi bilginiz varmı
  • Uzun zamandır nete giremiyordum işler dolayısıyla.Geçen hafta Tigumla Ankara ya gidip geldim.Otoyolda giderken 2009 model bmw 3.20i nin arkasına yapıştım. 3.20i ile beraber gidebilmek için aracı biraz zorladım Kadran 225 civarı oldu çok çok az bir yokuş aşşağı durumu vardı sanırım ama müthiş bir duygu bu gerçekten 1.4 motorla 3.20i kolavadım,kovalayabildim.Herneyse aynı mola yerine girdik.Arabaları park ettik.Adam yanıma kadar geldi "kaç bunun motoru dedi?".Dedim 1.4 motor.Adamın yüz ifadesini görecektiniz Anlattım sonra kompressörden girdim torktan çıktım.Onun arabasının modelini falanda böyle öğrendim.Adam "arayı açamadım senle dedi" yani o da zorlamış.En güzel yanıda 220 km hızla giderken araçta kendimi çok güvende hissettim.Sanırım VW den vazgeçemeyişimin nedenlerinden biride bu.Bu arada BMW 3.20 inin teknik verilerine baktım.Torku 200 nm. 0-100 hızlanmasıda 9.8 snye.Bİzim tiguya hayranlığım bir kat daha arttı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61

    Uzun zamandır nete giremiyordum işler dolayısıyla.Geçen hafta Tigumla Ankara ya gidip geldim.Otoyolda giderken 2009 model bmw 3.20i nin arkasına yapıştım. 3.20i ile beraber gidebilmek için aracı biraz zorladım Kadran 225 civarı oldu çok çok az bir yokuş aşşağı durumu vardı sanırım ama müthiş bir duygu bu gerçekten 1.4 motorla 3.20i kolavadım,kovalayabildim.Herneyse aynı mola yerine girdik.Arabaları park ettik.Adam yanıma kadar geldi "kaç bunun motoru dedi?".Dedim 1.4 motor.Adamın yüz ifadesini görecektiniz Anlattım sonra kompressörden girdim torktan çıktım.Onun arabasının modelini falanda böyle öğrendim.Adam "arayı açamadım senle dedi" yani o da zorlamış.En güzel yanıda 220 km hızla giderken araçta kendimi çok güvende hissettim.Sanırım VW den vazgeçemeyişimin nedenlerinden biride bu.Bu arada BMW 3.20 inin teknik verilerine baktım.Torku 200 nm. 0-100 hızlanmasıda 9.8 snye.Bİzim tiguya hayranlığım bir kat daha arttı


    kusura bakma SLVR61 ama bence arkadaş 3.20i e ya lpg taktırmış yada kullanmaya cesareti yok. benim 97 model bir 3.20 i otomatik aracım vardı, onunla otobanda 260 ı gördüm, yol tutuşu ise Tiguanımıza göre en az 3 kat iyidir. otomatik vites "sport" modunda 0-100 hızlanmayıda 7 sn civarında gerçekleştirebilecek bir araç. Ama Tiguanımızı yabana atmıyorum. Bu motor ve cüsse ile yinede çok başarılı. Siz yinede 190 ı geçmeyin aracınızla (mümkünse 130 u geçmeyin) kazasız belasız sürüşler dilerim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YUKAMAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61

    Uzun zamandır nete giremiyordum işler dolayısıyla.Geçen hafta Tigumla Ankara ya gidip geldim.Otoyolda giderken 2009 model bmw 3.20i nin arkasına yapıştım. 3.20i ile beraber gidebilmek için aracı biraz zorladım Kadran 225 civarı oldu çok çok az bir yokuş aşşağı durumu vardı sanırım ama müthiş bir duygu bu gerçekten 1.4 motorla 3.20i kolavadım,kovalayabildim.Herneyse aynı mola yerine girdik.Arabaları park ettik.Adam yanıma kadar geldi "kaç bunun motoru dedi?".Dedim 1.4 motor.Adamın yüz ifadesini görecektiniz Anlattım sonra kompressörden girdim torktan çıktım.Onun arabasının modelini falanda böyle öğrendim.Adam "arayı açamadım senle dedi" yani o da zorlamış.En güzel yanıda 220 km hızla giderken araçta kendimi çok güvende hissettim.Sanırım VW den vazgeçemeyişimin nedenlerinden biride bu.Bu arada BMW 3.20 inin teknik verilerine baktım.Torku 200 nm. 0-100 hızlanmasıda 9.8 snye.Bİzim tiguya hayranlığım bir kat daha arttı


    kusura bakma SLVR61 ama bence arkadaş 3.20i e ya lpg taktırmış yada kullanmaya cesareti yok. benim 97 model bir 3.20 i otomatik aracım vardı, onunla otobanda 260 ı gördüm, yol tutuşu ise Tiguanımıza göre en az 3 kat iyidir. otomatik vites "sport" modunda 0-100 hızlanmayıda 7 sn civarında gerçekleştirebilecek bir araç. Ama Tiguanımızı yabana atmıyorum. Bu motor ve cüsse ile yinede çok başarılı. Siz yinede 190 ı geçmeyin aracınızla (mümkünse 130 u geçmeyin) kazasız belasız sürüşler dilerim


    BMW nin kendi sitesine girip 3.20i nin teknik değerlerine bakmanızı öneririm.Zira ben merak edip baktım.156 bg ve200 nm lik torka sahip bir araç.Yani bizim tiguandan 40 nm daha az.0-100 hızlanmasıda 9.8 snye yani o da Tiguandan daha az.Bunları ben söylemiyorum BMW nin resmi sitesinde söylüyolar.Ayrıca ben bizzat otobanda bu deneyimi yaşadım.Hatta adamla konuşma fırsatım bile oldu.Bmw nin yeni çıkan 3.20d olanları müthş performanslı ama 3.20i lerin performansları dizel modellerine göre düşük.Yani 3.20i nin 7 snye civarında hızlanması mümkün değil.Öyle birşey olsa 2.8 snye daha az yazmaz heralde BMW nin resmi sitesi dimi
  • Merhabalar.
    TIGUAN a 1.6 TDİ DSG eklenecek mi bilginiz varmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: syhgül

    Merhabalar.
    TIGUAN a 1.6 TDİ DSG eklenecek mi bilginiz varmı



    DSG gelecek ama 1.6 TDI ile ilgili hiçbir belirti yok.Büyük ihtimalle gelmeyecek
  • http://www.bmw.com.tr/tr/en/newvehicles/3series/sedan/2008/allfacts/engines/engine_data.html
    Buda BMW 3 serilerinin teknik verilerini gösteren BMW resmi sitesi linki
  • herkeze iyi pazarlar
    yeni araç özellikleri le ilgilenirken benimde aklımdan geçen sorular var. haziranıda ortalayınca ister istemiz 2011 modeller ile ilgilenmeye başladım. 2011 4x4 ler için krom kaplama ekler olacağı fakat motor seçeneklerinde farklılık olmayacağı söylendi. Buna karşılık ilgilendiğim 4x2 serisinde 100 kmde ortalama 1.5 litre daha az yakan bluemotionların geleceği söyleniyor sipariş henüz kabul etmiyorlar. Bu ifade Ankara Balgattaki vw ait acaba siz buna benzer bir duyum aldınızmı? ilginiz için şimdiden teşekkürler... selamlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etayfun

    herkeze iyi pazarlar
    yeni araç özellikleri le ilgilenirken benimde aklımdan geçen sorular var. haziranıda ortalayınca ister istemiz 2011 modeller ile ilgilenmeye başladım. 2011 4x4 ler için krom kaplama ekler olacağı fakat motor seçeneklerinde farklılık olmayacağı söylendi. Buna karşılık ilgilendiğim 4x2 serisinde 100 kmde ortalama 1.5 litre daha az yakan bluemotionların geleceği söyleniyor sipariş henüz kabul etmiyorlar. Bu ifade Ankara Balgattaki vw ait acaba siz buna benzer bir duyum aldınızmı? ilginiz için şimdiden teşekkürler... selamlar...


    Bluemotion olayı doğrudur 1.2 ile 1.6 lt arası daha az yakması bekleniyor.2011 de de şuan sadece 4x2 ler için gelecek biliyorum ben
  • Bu konuda SLVR61'e tümüyle katılıyorum. Tiguan rahatlıkla BMW3.20i ile kapışabilecek bir araçtır.
    SLVR61'in dediği gibi yeni 3.20d BMW'ler performans olarak daha iyi 184 BG ve Dizel motor. Ben de zaten önce ki yazımda 3.20d ya da xDrive'dan bahsetmiştim aklımı çelebilecek bir araç diye.
    Arkadaşlar Tiguan'dan sonra her aracın bizi kesmeyeceği belli zaten, yani çıta yüksek artık
    (özellikle performans ve güvenlik açısından konuşuyorum)

    İyi pazarlar

    Orijinalden alıntı: SLVR61

    Uzun zamandır nete giremiyordum işler dolayısıyla.Geçen hafta Tigumla Ankara ya gidip geldim.Otoyolda giderken 2009 model bmw 3.20i nin arkasına yapıştım. 3.20i ile beraber gidebilmek için aracı biraz zorladım Kadran 225 civarı oldu çok çok az bir yokuş aşşağı durumu vardı sanırım ama müthiş bir duygu bu gerçekten 1.4 motorla 3.20i kolavadım,kovalayabildim.Herneyse aynı mola yerine girdik.Arabaları park ettik.Adam yanıma kadar geldi "kaç bunun motoru dedi?".Dedim 1.4 motor.Adamın yüz ifadesini görecektiniz Anlattım sonra kompressörden girdim torktan çıktım.Onun arabasının modelini falanda böyle öğrendim.Adam "arayı açamadım senle dedi" yani o da zorlamış.En güzel yanıda 220 km hızla giderken araçta kendimi çok güvende hissettim.Sanırım VW den vazgeçemeyişimin nedenlerinden biride bu.Bu arada BMW 3.20 inin teknik verilerine baktım.Torku 200 nm. 0-100 hızlanmasıda 9.8 snye.Bİzim tiguya hayranlığım bir kat daha arttı


    /quote]

    BMW nin kendi sitesine girip 3.20i nin teknik değerlerine bakmanızı öneririm.Zira ben merak edip baktım.156 bg ve200 nm lik torka sahip bir araç.Yani bizim tiguandan 40 nm daha az.0-100 hızlanmasıda 9.8 snye yani o da Tiguandan daha az.Bunları ben söylemiyorum BMW nin resmi sitesinde söylüyolar.Ayrıca ben bizzat otobanda bu deneyimi yaşadım.Hatta adamla konuşma fırsatım bile oldu.Bmw nin yeni çıkan 3.20d olanları müthş performanslı ama 3.20i lerin performansları dizel modellerine göre düşük.Yani 3.20i nin 7 snye civarında hızlanması mümkün değil.Öyle birşey olsa 2.8 snye daha az yazmaz heralde BMW nin resmi sitesi dimi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oscarmiller -- 13 Haziran 2010; 12:17:38 >
  • Bana da yan basamak maili geldi, ben bu basamağı 1 ay kadar önce ankara daki voyagerda görmüştüm. Yeni üretmeye başladık, 1 aya kalmaz servislerde satılmaya başlanacak demişlerdi. Fiyatı da orada 350 tl...
    Ama üst kısımda ayak basılan yerde de metal kaplama olduğundan bu kısmın çizilebilme ihtimali var demişlerdi. Ben de truvayı taktırmıştım.
  • bilgi için cok tşkler.
    bende önümüsdeki sene tigu almayı düşünüyorum..
    hayırlısı bakalım
    quote:

    Orijinalden alıntı: oscarmiller

    Merhaba freshizmir, bu konuda pek bir bilgi yok sanırım. İnternette de sanırım bir iki yabancı sitede bahsi geçmiş. Çok bir esprisi olacağını düşünmüyorum. Ama aracı ciddi derecede uzatırlarsa o zaman çok güzel olabilir. Ciddi derece uzatmaktan kastım 4427 mm olan uzunluğun yaklaşık 4700 mm lere çekilmesi; yani 35 cm kadar uzaması. Bu da mümkün değil bence. Cayenne ve Touareg 4790 mm civarında.
    Aksi halde sadece araca 2 koltuk eklemek için XXL çok anlamlı değil, daracık bir şey olur. Örnekleri var piyasada 7 koltuklu diye satıyorlar, cidden komik oluyor araç ciddi uzun olmadıkça.

    Bu arada arkadaşlar ciddi ciddi bu makyajlı Tiguan'ın ön kısmı şu an bizim kullandıklarımıza göre çok biçimsiz geldi bana. İç mekanda makyaj tamam güzel ama bence Tiguan'ın şu anki dış görünümü korunmalıymış.

    İyi sürüşler

    quote:

    Orijinalden alıntı: freshizmir

    merhabalar....

    TİGUAN XXL hakkında bilgi sahibi olan var mıdır...
    tşkler...


  • Orijinalden alıntı: oscarmiller

    Bu konuda SLVR61'e tümüyle katılıyorum. Tiguan rahatlıkla BMW3.20i ile kapışabilecek bir araçtır.
    SLVR61'in dediği gibi yeni 3.20d BMW'ler performans olarak daha iyi 184 BG ve Dizel motor. Ben de zaten önce ki yazımda 3.20d ya da xDrive'dan bahsetmiştim aklımı çelebilecek bir araç diye.
    Arkadaşlar Tiguan'dan sonra her aracın bizi kesmeyeceği belli zaten, yani çıta yüksek artık
    (özellikle performans ve güvenlik açısından konuşuyorum)

    İyi pazarlar

    Orijinalden alıntı: SLVR61

    Uzun zamandır nete giremiyordum işler dolayısıyla.Geçen hafta Tigumla Ankara ya gidip geldim.Otoyolda giderken 2009 model bmw 3.20i nin arkasına yapıştım. 3.20i ile beraber gidebilmek için aracı biraz zorladım Kadran 225 civarı oldu çok çok az bir yokuş aşşağı durumu vardı sanırım ama müthiş bir duygu bu gerçekten 1.4 motorla 3.20i kolavadım,kovalayabildim.Herneyse aynı mola yerine girdik.Arabaları park ettik.Adam yanıma kadar geldi "kaç bunun motoru dedi?".Dedim 1.4 motor.Adamın yüz ifadesini görecektiniz Anlattım sonra kompressörden girdim torktan çıktım.Onun arabasının modelini falanda böyle öğrendim.Adam "arayı açamadım senle dedi" yani o da zorlamış.En güzel yanıda 220 km hızla giderken araçta kendimi çok güvende hissettim.Sanırım VW den vazgeçemeyişimin nedenlerinden biride bu.Bu arada BMW 3.20 inin teknik verilerine baktım.Torku 200 nm. 0-100 hızlanmasıda 9.8 snye.Bİzim tiguya hayranlığım bir kat daha arttı


    /quote]

    BMW nin kendi sitesine girip 3.20i nin teknik değerlerine bakmanızı öneririm.Zira ben merak edip baktım.156 bg ve200 nm lik torka sahip bir araç.Yani bizim tiguandan 40 nm daha az.0-100 hızlanmasıda 9.8 snye yani o da Tiguandan daha az.Bunları ben söylemiyorum BMW nin resmi sitesinde söylüyolar.Ayrıca ben bizzat otobanda bu deneyimi yaşadım.Hatta adamla konuşma fırsatım bile oldu.Bmw nin yeni çıkan 3.20d olanları müthş performanslı ama 3.20i lerin performansları dizel modellerine göre düşük.Yani 3.20i nin 7 snye civarında hızlanması mümkün değil.Öyle birşey olsa 2.8 snye daha az yazmaz heralde BMW nin resmi sitesi dimi




    sanırım bu yeni kasa bir BMW ve BMW de benzin tüketimini azaltmak için bazı kısıtlamara gitmiş olabilir. benimde belirttiğim gibi 97 model 3,20 i aracım ile 26 ı gördüm hemde zorlanmadan. ayrıca BMW lerin adaptif şaseleri ve amortisörleri var. hızlandıkça yere yapışıyor bu arabalar. isterseniz BMW forumlarında bir araştırın. Bende Tiguan sahibiyim ama BMW 3,20 i ile hız ve yol tutuş konusunda kapışmak bizim haddimize değil.olay sürücüde bitmiş orada.
  • 
Sayfa: önceki 313314315316317
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.