Şimdi Ara

***TIGUAN KULÜBÜ*** 500+ kullanıcı üye... (1906. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (1 Mobil) - 7 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39.776
Cevap
418
Favori
3.764.477
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 19041905190619071908
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • levent17 L kullanıcısına yanıt
    Normal değil 20000 bakımını kartal Doğuş otoda yaptırdım 685 tl tuttu
  • ilk27 İ kullanıcısına yanıt
    Vw'nin 2018 yılı için yayınlamış olduğu servis bakım ücretleri listesi 788 liradır.Ancak %10 indirim yapabilirler.Çünkü benim servise extradan buji değişimi ilave etmişler.Bu yüzden extra bakımlarla 1000 lira üzerine çıkılmış.Şimdi tekrar normal standart bakım ile fiyatta düşmüş oldu.Bunun nedeni ise motul yağını kullanmak istemem oldu.Dışarıdan yağ kabul etmedikleri gibi servisi de bindirdiler.Çünkü kendi kullandıkları castrol yağını çok iyi olduğunu düşünüyorlar.Benim tiguan ve golf servisten sonra kullanılan yağ nedeniyle performans düşüklüğünü kabul etmek istemediler.Artık şimdilik böyle olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deniz15.

    Hocam bende de yapti ayni ses gaza bastigim an bu ses geliyordu gazdan cekince kesiliyordu turbondan geliyor kurum yapmis muhtemelen 1000 liralik bir masraf 2 adet turbo tamircisine goturdum ikiside ayni seyi soyleyince bende bakima aldirdim genede ustana goster tabiki

    Bendeki ses daha cok su asagidaki linkteki gibi.. baskasida ayni sorunu yasayip videosunu youtuba koymus.



    Balata gibi de defil.dedigim gibi sadece gaza bastiginda arac devir alirken geliyor



    https://youtu.be/cKGDWfZK72k

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2014 Tiguan Crome Edition (Manuel) aracımı alalı 3 ay oldu, araç daha önce 2 kez yetkili serviste bakıma sokulmuş, şuan 35.000 km de ve 3. bakım zamanı geldi. Aracın 3. bakımında nelerin yapılması gerektiğini ve ücreti hakkında bilgi sahibi olan varsa paylaşabilir mi?
  • Arkadaşlar, 2014 cup model için ön ve arka tampon altı metal renk boyalı muhafazalardan arıyorum, orijinal enderde çok pahalı var mıdır yan sanayisi bildiğiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • losthell kullanıcısına yanıt
    aşağıdaki link bakınızı, işinizi çözerler.3 sene önce arka tampon altı koruma burada taktırmıştım...

    http://www.4x4otoaksesuar.com/U620,88,volkswagen-tiguan-on-tampon-alt-koruma-zk-tg-101-tiguan-on-koruma-bariyeri.htm
  • losthell kullanıcısına yanıt
    yimust arkadaşımın verdiği linkteki firmadan bende taktırmıştım. Bendeki aşağıdaki firmanın ilanındaki Tiguan dakiyle aynı. Krom görünümlü paslanmaz orjinaline gore uygun fiyatlı ve sağlam bir parça tavsiye ederim.

    https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-aksesuar-tuning-volkswagen-tiguan-on-arka-difuzor-mat-krom-oem-stil-533701647/detay




  • Tam olarak aradağım ürün, tampona mı vidalanıyor ekipman yoksa tampon içerde yuvaları var mı vidaların? Kendim takayım dedim ama pek mümkün değil gibi duruyor. Montaj dahil fiyat istedim bakalım ne diyecekler.

    edit: 620tl montaj dahil fiyat aldım, taksitte kdv ekliyorlar. orijinale kıyasladığımızda rakam gayet uygun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi losthell -- 6 Mart 2018; 16:17:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eock E kullanıcısına yanıt
    Ön tekerlekteki porya rulmanı / bilyası kaynaklı bence bu ses. Şasenin yüksekliğinin cazibesine kapılıp dik açıyla kaldırıma refüje vs bodoslama çıkmaktan kaynaklanıyor. Tavsiyemdir, kasislere bile yanlamasına manevra yaparak giriniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • losthell kullanıcısına yanıt
    sağlam olması için tampona delik açıp monte ediliyor. Montajı firmaya yaptırmanızı tavsiye ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • seagleye S kullanıcısına yanıt
    krom görünümlü ama alüminyum dur, ABS değildir bu koruma kiti...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar yeni Tiguan neden 6 vites acaba? Passat yada golf gibi 7 değil? Merak ettim de?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tatlisevgi -- 8 Mart 2018; 21:5:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tatlisevgi T kullanıcısına yanıt
    Benim yeni tiguanım 2.0 tdi dsg ve 7 vites. Bahsettiğiniz manuel versiyon olmalı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: issos

    Benim yeni tiguanım 2.0 tdi dsg ve 7 vites. Bahsettiğiniz manuel versiyon olmalı.

    1.4 tsi 150 hp act olan versiyondan bahsediyorum. Kuzeni Ateca da 7 ileri dsg mesela. Tiguan neden 6 ileri merak ettim. Acaba yağlı tip şanzıman mı kullandılar? Ama kimseden cevap yok malesef.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tiguan Artık 6 ileri yağlı DSG kullanıyor çünkü ariza ihtimali 7 ileri kuruya nazaran çok düşük ve ısınma problemi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • issos kullanıcısına yanıt
    2013 den itibaren DSG lerde 6 ileri yağlı sistem kullanılıyor sizin arac herhalde daha eskıi model

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tatlisevgi T kullanıcısına yanıt
    Sırayla eski yeni tiguan, skoda karoq, kodiaq ve seat ateca dsg versiyonlarini yaziyorum.
    Tiguan da eski veya yeni nesil olsun kuru tip DSG7 kullanilmiyor. Sadece 2.0 4x4 modelinde yağlı tip DSG7 kullaniliyor.

    Tiguan 5N (ilk nesil) 1.4 TSI 150 HP DSG6 DQ250 Yağlı
    Tiguan 5N (ilk nesil) 2.0 TDI 140 HP 4x4 DSG7 DQ500 Yağlı
    Tiguan AD (2. nesil) 1.4 TSI ACT 150 HP DSG6 DQ250 Yağlı
    Tiguan AD (2. nesil) 2.0 TSI 140 HP 4x4 DSG7 DQ500 Yağlı

    Seat Ateca 1.4 TSI 150 HP ACT DSG7 DQ200 Kuru
    Seat Ateca 1.4 TSI 150 HP ACT 4x4 DSG6 DQ250 Yağlı

    Skoda Karoq 1.0 TSI 110 HP DSG7 DQ200 Kuru
    Skoda Karoq 1.5 TSI ACT 150 HP DSG7 DQ200 Kuru

    Skoda Kodiaq 1.4 TSI ACT 150 HP DSG6 DQ250 Yağlı
    Skoda Kodiaq 1.4 TSI 150 HP 4x4 DSG6 DQ250 Yağlı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seagleye -- 10 Mart 2018; 17:4:14 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Cevap için tşk ederim. Benim 2009 çıkışlı golf 6 aracım 7 ileri sanırım kuru tip ve şehir içi uzun kullanımda 1. Vitesten 2. Vitese geçişte silkeleme vuruntu yapar. Bu Tiguan 6 ileri yağlı şanzumanda böyle problem olur mu sizce?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tatlisevgi -- 11 Mart 2018; 22:23:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tatlisevgi T kullanıcısına yanıt
    Şu an 7 ileri kuru tip yani senin golf'tekinin aynı şanzımana sahip polo kullanıyorum.(2012 ve henüz 28000 km.de) 1.ve 2. vites geçişlerinde ve kalkışlarda yokuşlardaysa özellikle titreme yapıyor. Düz vitesli arabalarda baskı balata kaçırır gibi. Tiguan 2 sene kullandım. Onda hiç böyle sorunlar yoktu.
  • 
Sayfa: önceki 19041905190619071908
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.