Şimdi Ara

***TIGUAN KULÜBÜ*** 500+ kullanıcı üye... (1885. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
39.776
Cevap
419
Favori
3.763.837
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 18831884188518861887
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tigu2014

    Günaydın arkadaşlar,

    2014 TIGUAN 1.4TSI 160PS Dgs Sport & Style aracım var.
    ekranda bakım uyarısı gelmeye başladı. bu sene fazla aracımı kullanmadım. bir önceki bakımdan bu yana 5000 km olmuş.
    biraz daha gitsin istiyorum bakıma götürmeden. yanlız kontağı ilk cevirdiğimde gelen o ses beni biraz bozuyor.
    bu sesi ve bakım yazısını nasıl kaldırabilrim yardımlarınızı bekliyorum.
    şimdiden teşekkürler arkadaşlar.

    Mrb,aracı kullanın kullanmayın, ister km ister yıl dolsun bakımını yaptırın, ben genelde km.yi dolduramıyorum, her yıl gider bakımını yaptırırım.Bu yılda yeni bir senelik bakımını yaptırdım.30.000 km de araç.5 yıla girdiği için Ekstra olarak fren hidroliğini değiştiler. Bakım zamanında yapıldıktan sonra sıkıntı yok.Bu arızalar böyle meydana gelir.Km uyarısınıda aracın menü sisteminden kaldırabilirsin.
    Kontakdan ne ses geliyorki...




  • GurcellOnline kullanıcısına yanıt
    onca 150 ve 160 lik tiguan var,acaba % de kaçında olmuş bu piston kırılma olayı, olaya bu yönden de bakmalı.Bakım önemli.....
    Ayrıca 2009 modele 150 ps.likte 2. bir aracımız var,bırakın piston kırmayı, bir kuruşluk masraf çıkarmadı....Dediğim gibi bakımlarını zamanında yaptırırız...Slm.lar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yimust -- 1 Temmuz 2017; 14:30:43 >
  • yimust kullanıcısına yanıt
    Ben kendi aracimda yasadim 2011 FF 150ps benimki. Bakimlari hepsi yetkili serviste yapilmisti ben aldigimda. Bende ilk aldigimda yaklasik 1000tl ye yagi suyu bujisi filtresi gibi butun sarfi parcalari degistirdim.
    Cokda zorlamam aldiktan tam 11 ay sonra bu sorunla karsilastim ki daha 7000km yapmistim sadece. Benimle ayni is yerinde calisan bir baska arkadasiminda basina aynisi geldi, onunki 2009 model ayrica yaptirdigim ve fiyat aldigim tum servisler, hatta kayserideki yetkili servis bile bu modellerde en cok yasanan problem oldugunu soylediler.
    Eger seninki henuz yapmadiysa ne mutlu sana, keske benimki de o kadar bakima ve uzerine dusmeme ragmen problem cikartmasaydi diyorum. Verdigim paraya veya giden masrafa degil keyfimin kacmasina uzuldum sadece. Sirf motor ve yakit masrafi cok tutmuyor diye 122 likleri oneriyor herkes ama ben aracimdan herseye ragmen memnunum, hatta bunu satarsam aynisinin otomatik olanini almayi dusunuyorum.
  • GurcellOnline kullanıcısına yanıt
    kendinize göre haklısınız, çünkü siz 2.el almışsınız, aldığınız adam nasıl kullanmış, bilemezsiniz,yetkili servise sorun bakım kayıtları varmı, ben genelleme yapıldığı için cevap verdim, tüm araçlar için geçerli, önemli olanı % lik durumu.Eğer bu arızaların oranı bir araç üzerinde belli bir oranda gerçekleşse hem fikiriz,kaldıki piston olayı hangi araç üzerinde olmuyorki,size bilgi veren yetkili servis görevlisinden bu durumu yaşayanların sayısını sorun varsa kayıtlarında vardır.
    Tekrar ediyorum, zamanında bakım ve aracı düzgün kullanmak,adamlar okadar para verip araç alıyorlar sonra bir yağ değişimin hesabını yapıyorlar, 2 gün önçe İstanbuldaki Doğuş otoda bakıma gittim km dolmadığı halde,fren hidroliği (5 yaşına girdiği için)değiştiler,ses çıkarmadım,km yapmadan yıl dolduğu için yağını değiştiler,çoğu kullanıcı 10-15.000 km.yi bekler,oysa ben bir yıl içinde 2,500 km yaptım,yıl dolduğu için gittim yağı değiştirdim.Bu duruma uymayanlar için sorun beklemek kaçınılmaz olmazmı, sıkıntı yokkk..vesselam....




  • yimust kullanıcısına yanıt
    Ilk aldigim zamanda yetkili servis evraklarinin periyodik olarak hepsi tamamdi. Bende pimpirikli oldugumdan bir bakimda ben yaptirmadan kullanmadim tabi ama su bir gercekmis; Piston kirma olayi 1.4tsi 150 ve 160 larda ortaya cikan bir durummus, hem kendim hemde is yerimdeki bir arkadas ayni olayi yasayinca ister istemez bir yargi olustu. Isin asil vahim tarafi ise bu sorun icin kapisini caldigim herkes 122 lik veya 2.0 motorda boyle bir soruna rastlamadiklarini soylemis olmasi. Herseyi gectim yetkili servisdeki adam bile normal karsilayinca icime vahamet coktu. Son zamanlarda yeni tiguanlarda da direksiyon kutusu bu sekilde kronik bir arizaya sebep oluyormus.
    Boyle kronik arizalar otomotiv sektorunde bolca var zaten bu normal bir durum. Olayi garipsemiyorum zaten, olacagi varmis bana denk geldi diyorum. Durumdan sikayetci degilim dedigim gibi giden paraya degil aracimdan 10 gun kadar ayri kaldigima yaniyorum sadece. Sorun sadece birkac gunde ortaya cikti yani birden oldu diyebilirim. Boyle oluncada cevremde duyduklarimi destekler nitelikte dusunuyorum.
    Istatistiki olarak net bilgi veremiyorum, oyle oturupda arastirmadim belgeleri ile ama genel itibari ile servisler, ozel servisler ve diger kullanicilarindan duydugum kadari ile durum boyle. Bu ihtimal var ama kime denk gelir kime gelmez bilemiyorum. Senin aracin misali 2013 model kullanan birisi daha var bizim isyerinde o adamin aracida suana kadar tek bir sorun dahi cikarmadi. Belki 2008-2011 arasi olan seride ortaya cikiyordur. Yani net konusamiyorum ama karsilastigim tablo bu sekilde benim.




  • GurcellOnline kullanıcısına yanıt
    sakıncası yoksa araçlar kaç km de yaptı bu arızayı sorabilir miyim?
  • iyi geceler herkese yaklaşık 15 gün önce 2011 tiguan F&F 1.4tsi 150bg 4motion aracımı 120 bin bakımı için yetkili servis izmir Alsancak vosmer e götürmüştüm lastiğe taş sıkışmış gibi gelen bir ses için önce servis danışmanına söyledim bana dedi ki lastikler yapar ben de lastikleri önceden zamanı geldi diye değiştirmiştim ancak o sesi genede kesmemişti bunu söyleyince bi duraksadı akslar olabilir dedi ustayla teste çıktık aks kafalarından yapar bu sesi aks kafaları değişmesi gerekli dedi tamam dedik degıstırelim madem oyle sonra usta şanzumandan da bir ince ses geliyor dedi ben de o hep var sonra usta dedi normal o motor güçlü tork yüksek gibi laflar kullandı neyse ben arabayı bıraktım fren balataları diskler akslar bakım oldu 2500 3bin gibi bir rakam tamam dedik. 2 gün sonra bir telefon servisyetkilisindenböylşanzıman dan ses geliyor açalım mı açın bakın dedik (aç kapa 1300tl) 9 tane rulman bozulmuş kullanıcı hatası değişecek dendi ne kadar dedik 13 bin tl işte 4 yaş üstü zubizu indirimi falan 10.800 tl dediler yaptırdık biniyoruz araca ilk sahibiyiz bildiğimiz araba satmayalım falan dedik bugün aracı teslim aldım 20 tane cıvata 750tl yazılmış ama rulman 140 tl fotograflarıda koyacağım faturanın o kadar cok ıvır zıvır a o kadar cok fahiş fiyatlar yazmışlar bilseydim böyle olacağını gerçekten yaptırmazdım ve orda başka bir danışmanın telefon görüşmesine kulak misafiri oldum danışman deidki abi lastikleri degıstırdım geçmedi ses dedi muhtemelen aks lardan dedi aksları degıstırıcem dedi 4 lastik 2000 tl akslar 2500 tutar dedi toplamda 15 bin i bulur abi dedi adama muhtelemen benımle aynı sekılde onunda şanzımanını açtılar böyle böyle rulman lar falan 13 bin 2 binde lastikler gibi düşündüm 15 bin işte indirimi yok tabi adamın 4 yasını geçmemiş araç.. şimdide forumu açtım dedimki bunu yazmalıyım adamlar seriye bağlamış soygun gibi bir şey yapıyorlar ayrıca sizde şimdi 150 liklerde piston kırma olayı var demişsiniz daha da sinirlerim bozuldu nedir tam olarak bu piston kırma olayı benım aracım daha once yag eksiltmişti bana dedilerki yükleniyorsunuz biraz galiba bende dedimki 3000 bin devir e kesici koysaydınız o zaman orda burda ödüllü motor bilmem ne diye konuşuyorlar sonra hersey kullanıcı hatası oluyor yağ eksiltme sorununu çözemediler benımde ustanın akslar geliyor dediği ses çözülmedi ancak ben o ses için servise gittim başka hiçbirseyden degıl ayrıca sanzıman ın da eskiden bi farkı yok hala vuruyor (6 ileri manuel)

    Arkadaslar gerçekten alıncak araba degıl bu araçlar sorunlu hepsi ailede birde cc var o nun radyatöründen amortisötlerine akslarına kadar herseyı degıstı 2014 model 80 binde o araçta garantiyede girmiyor hiçbirsey hep kullanıcı hatası vw almayız bir daha japondan şaşmayacan belki ekran ı konsolu güzel olmaz ama kafa rahat olur  ***TIGUAN KULÜBÜ*** 500+ kullanıcı üye... ***TIGUAN KULÜBÜ*** 500+ kullanıcı üye... ***TIGUAN KULÜBÜ*** 500+ kullanıcı üye...




  • Okimiku O kullanıcısına yanıt
    Oncelikle gecmis olsun benim aracimda tyipki sizinki gibi 2011 FF 1.4TSi 150Ps. Benim ariza 107.000 de bas gosterdi. Aracin motoru hacmine gore gercekten cok guclu oldugundan zorlandiginda bu sekilde arizalar verebiliyor. Temiz bir sekilde kullaniyorsaniz ve zorlamiyorsaniz Piston kirma yasamazsiniz. Bendeki Piston kirma sorununu ve beraberindeki ufak tefek herseyi 4000 TL ye ozel serviste yaptirdim. Sorunda zaten aniden ortaya cikti, pazartesi birden aracin hafiften gaz yemedigini farketttim sali gunu hem gaz yemeyip hemde titredigini farkettim, ki ciddi hissedilir bir titremeydi carsam gunude servise birakip 10 gun kadar parcalarin gelip tamir edilmesini bekledim. Bu sure zarfinda yetkili servis bana 9000tl kadar bir masraf cikartmisti.

    Aracin genelinden memnunum, sizdeki gibi bir hata da muhtemelen kronik degil tevafuken meydana gelmistir. Belki kullanimdan belkide mevcut sartlardan kaynakli olabilir. Sorun tespitinden sonra ozel servislerden de fiyat almanizi oneririm. Emin olun yariyariya farkediyor ama iscilik konusunda heryere guvenmeyin, ben bulundugum sehirdeki ozel servisten memnunum yaklasik 8 yildir tum VW lerimi oraya gotururum ve cok memnunum. En azindan ulasilabilir olduklari ve herzaman bana cozumu anlayabilecegim sekilde anlatmalarindan memnunum.

    Lastiklere gelince uzerinde hala ilk alindigi gundeki lastikleri var, bu sene degistirmeyi dusunuyorum. Oyle ses veya gurultu cizirti yapmiyor ama frene bastigimda bir gicirti oluyor veya yavasca sabit hizla gittigimde duyabiliyorum o sesi (20-30km hizlarda). Lastikleri degistirdigim zaman balatalarida degistirmeyi dusunuyorum, o sorun bir muddet daha bekleyebilir bana gore.




  • Okimiku O kullanıcısına yanıt
    arkadaşım geçmiş olsun, bayağı sıkıntı çektin, şanssızlığın bence iyi bir ustaya denk düşmeyişin.İşi bilen usta aracı ilk testinde sorunu bulur, bilmeyen ise deneme yanılma yoluna gidiyor.Ondan bundan şundan diyen ustaya yapılan veya yaptırılan masrafları fatura etmek gerekir ama burası Türkiye ne yapacaksın.Malessef servis her malzemeyi fatura ediyor.Muhatap servis olsun diye servise gidiyoruz, ileride büyük sıkıntılar (inşallah yaşamayız) olursa, servis bakımları serviste olduğu için belki iyi niyet indirimi olur diye servise devam ediyoruz.
    Şunu akılda tutmak yararlı olur, servise aracı götürdüğümüzde tatminkar bir cevap bulamadığımızda aracı dışarıdan güvenebileceğimiz bir ustaya göstermek,servisin vereceği kararı mukayese etmek daha mantıklı.Servislerde malessef tutarlı usta çok az.Piston işine gelince kafana takma, bakımlarını zamanında yaptır yoluna devam et, iyi sürüşler...
  • Bu kadar yüksek rakamlı işlemlerde farklı usta görüşü almak gerekmezmiydi?
    Fatura öyle şişirilmiş ki müşterinin yüzüne nasıl bakabiliyorlar anlamıyorum.
    Eğer sesler devam ediyorsa mutlaka takip etmelisiniz, bu kadar alçakça alınan paranın hakkını verene kadar uğraştırmalısınız bence.
    Kusurlu hizmet ihtarı yaparsanız eminim ciddiye alacaklardır, konu yargıya taşınırsa ücretlendirmeleri, kalemler herşey sorgulanabilir.

    Bir de konu dışı ama siz japon diyince geçen sene başımdan geçeni yazmak isterim.
    satmak üzere olduğumuz Toyotayı (corolla 2010) muayeneye götürdüm çaylak bir tüvtürk görevlisi aracı kuvvetlice sallayıp ön takımda boşluk olduğunu direksiyon kutusundan ses geldiğini söyleyip bizi olumsuz raporla yolladı. Servise götürdüm, raporu gösterdim kronik problem bu 800 tl kadar tutar dediler. Sanayiye gittim, daha önce tanıdığımı ve dürüst olduğunu zannettiğim usta da aynı tepki ile "ooo bunlar hep böyle, direksiyon kutusunu söküp tamir takımı değişecek, bakımı yapılacak" falan... 600 tl tutar.
    Tevafuk o ki, araca birkaç gün evvel adapazarında Toyota fabrikasında çalışan biri talip olmuştu, muayene olmadığı için satışı yapamayacağımızı farketmiştik. O arkadaşı aradım, fabrikada çalışan ve aynı aracı kullananlara danışıp bana "o gittiğin yerlerden uzak dur namuslu bir adama götür" dediklerini aktardı.
    Son gittiğimiz özel servis aracı inceledi, ikna olmadı rot balansçıya yolladı, sonra da "bu araçların direksiyon kutusunda hiç arıza ile karşılaşmadım, ön takımınız da mükemmel durumda" dedi.
    Uzun yazdım, biliyorum baydı ama hangi marka olursa olsun, yetkili-özel kim olursa olsun bir kişinin sözüyle iş yapmamayı öğrendim ben.




  • Ha hikayenin sonunu yazmamışım dimi.
    Tuvturk servis şefine gidip olanları anlattım tekrar kontrol istedim, şef kendisi aracı inceledi ve "oğlum bu aracın direksiyonundaki ve ön takımdaki boşluğu bir daha buluver benim için dedi" çocuk mahcup oldu bana öyle gelmişti şefim dedi. Olumlu raporu onaylayıp beni yolladılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akineton

    Ha hikayenin sonunu yazmamışım dimi.
    Tuvturk servis şefine gidip olanları anlattım tekrar kontrol istedim, şef kendisi aracı inceledi ve "oğlum bu aracın direksiyonundaki ve ön takımdaki boşluğu bir daha buluver benim için dedi" çocuk mahcup oldu bana öyle gelmişti şefim dedi. Olumlu raporu onaylayıp beni yolladılar.

    malessef işin ehli olmayan hem iş kaybı hemde maddi kayıp yaptırıyor.Keza işverenlerde işçilerine az para vermek için 3 maymunu oynatıyorlar, olanda tüketiciye oluyor.İşyerlerinde uzmanlaşan ustalar haklarını alamayınca dışarı kaçıyor yada kendi özel işini kuruyor.
    Kendimize düşende zamanında aracımızın bakımlarını yaptırmak, yukarıda da dediğim gibi onca parayı araçlarımıza veriyoruz, sonra yağ değişimi için bir kaç km fazla yaparak değişimin yapılmasını düşünüyoruz.Bu işte bir tuhaflık yokmu...




  • Arkadaşlar selamlar,

    Bende 2010 model bir tiguan sahibiyim.Arabadan çekmediğim kalmadı. En son sorunum araba zaman zaman gaz yemiyor.Araç 3000 deviri geçmiyor. Ekranda bir işaret yok.
    2.viteste 3000 devir yapıyor üzerine çıkmıyor. 3. vitese alıyorum yine 3000 devire kadar gidiyor sütüne yine çıkmıyor. Sonra arabayı kenara çekip duruyorum stop,start tekrar çalıştırıyorum sorun düzeliyor.

    Forumlarda araştırdım. Bu sorun birçok arabada çıkmış. Ancak sorunu tek bir hamleyle çözebilen görmedim. Sorun çözülene kadar buji,boğaz kelebeği,turbo vs. değiştirmiş. Daha önce bu sorunu yaşayan ve bana iyi bir usta önerecek birisi varmıdır..

    Artık bu arabaya para akırmak istemiyorum..




  • tozbilgen T kullanıcısına yanıt
    Aracınız kendini korumaya almış, bilgisayara bağlayınca sorunun ne olduğunu göreceklerdir. Özel birini bulmadan önce sorunun ne olduğunu öğrenmek için aracı herhangi bir sanayide gösterebilirsiniz. Tek bir ustaya güvenip zaten işlem yaptırılmaz. Basit bir sensör arızası da olabilir, enseyi karartmayın hemen.
  • tozbilgen T kullanıcısına yanıt
    Dostum benim araba da lpg de kötü yerden aldığım zaman yapıyor b3nzinde yapmıyor araştırdığımda buji tırnak aralığını daha ince olanla değiştirmek gerekiyormus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese selam Adana dan

    Yaklaşık olarak 7-8 aydır neredeyse forma giremedim ama ara bakınıyorum.

    Araçlarında sorun yaşayanlara üzüldüm gerçketen geçmiş olsun diyorum.

    Bende bugün tam 1 yıl oldu tiguan alalı,aldığımda 14250km lerde idi ve şuan daha yeni 20000 km devirdik ve şaun yanlış hatırlamıyorsam 20133 km larde olabir.

    Tam bir yıllık kulanım ve yorumlarım kısa anlatmak gerekirse;

    Öncelikle araç 2010 model rusatta ama aslında 2011 sport&style 4x4 Motion donanımlı olan bir araç.
    aldığımda 14250km lerde idi hatta burada bir kaç resim paylaşmıştım.Malüm hayat şartları ve öncelikelriniz isetr istemez formlardan uzaklaştırdı bizi.

    Gelelim kullanım durumuna ;

    tiguan kullanması gerçekten çok zevkli bri araç,konfor sürüş zevki frenleri,viraj kabileyeti 4x4 oluşu yol tutuşu gerçekten kullanmadan anlatılcak şeyler değil.
    Kabinde sesliği motorun çalıştığını dahi duyamıyorsunuz uzun yolda asla yormayan gayet konforlu bir araç.

    yakıt olarak ben bu güne kadar hep aynı petrolden bir iki yer hariç hep aynı petrolden ve aynı pompadan alırım ve fişlerini saklarım bu güne kadar ortalama 0,48krş yakmış.
    yıllık olarak fazla km yapan biri değilim.

    Genel kullanım %70 i şehir içi %30 uzun yol kullanım. en uzun yol Karamana gittim ve deiğerleri 80/120 km en uzun yolculuklarım oldu.

    Benim Tiguandan tek memnunşyetsizliğim bagaj yönünden helede yaz aylarında bir yere giderken eşyalar ve özel eşyalar almaya kalkınca malüm biraz yetersiz oluyor.Hatta bugünler bazen Caddy alsam mı diye düşünüyorum.
    Eşimin arabası otomatik bizde manuel olunca bazen satalım ikisini de bir araç olsun oda hem otomatik hemde bagaj yönünden işimizi görsün deyince cadyy düşünmeye başladım ama tam karar vermiş değilim.
    Malüm araba sıfır ayarında bu km ve temizlikde azdan azdır.

    Ben genel olarak hiçbir sıkıntı yaşamadım ve çok menunum bagaj harici.
    Bakım için servisi bende tercih etmedim çünki denildiği gibi deneme yanılma yoluyla olduğunu bende görmüş ve duymuştum o yüzden ustalığına güvendiğim yıllardır araçlarımın bakımını yapan bir ustam var hep ona giderim garanti kapsamında değilse.Yani servisler malesef ki malesef para tuzağı.
    Bu kadar konuştuk bir iki resim atalım bari;

    Adana dan selamlar kazasız belasız sürüşler dilerim.


     ***TIGUAN KULÜBÜ*** 500+ kullanıcı üye...
     ***TIGUAN KULÜBÜ*** 500+ kullanıcı üye...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sundowner -- 12 Temmuz 2017; 0:55:13 >




  • Arkadaşlar merhaba. Aracımın bakım zamanı geldi. 2013 model, DSG, 50.000 km de. Acaba İstanbul Avrupa yakasında bildiğiniz, güncel olarak tavsiye edebileceğiniz hem uygun fiyata bakım yapan hem de güvenilir bir ÖZEL SERVİS var mıdır?
  • servis tavsiye edemem ama bir yöntem tavsiye edebilirim.9 yıl bora,5 yıl jetta ,6 aydır tiguan kullanmaktayım.tiguan 2015 1.4 160 ps 13.000 km de.bütün araçlarımın garantileri bitikten sonraki servis zamanları geldiğinde, resmi servisin kullandıgı tüm parçaları ve sarf malzemeleri cam suyu dahil sevisten satın aldım.servisten bunları size verirken servis katıtlarını yaparak faturalıyor.hiçbir şekilde ileride dogabilecek arızalar için itirazları olmuyor.çünki yag dışındaki herşey orjinal.jetta 55.000 km'de DSG mekatronik arızası yaptı. problemsiz iyiniyet garantisinden küçük bir servis üçreti alarak degiştiler. tiguan'a gelince garantisi yeni bitti.10.000 km bakımını aynı yöntemle 3/1 fiyatına yaptırdım.aslında servislerde ayrı bir konu.araçları servis yaparken ,birazcık bu işleri yapan her ustanın yapabilecegi şeyler.filitreleri ,yag degiştirmek gibi.VW kendi sitesinde 15,30,45.000 de yapılan işleri yazıyor.lütfen okuyun, büyük bölümü gözle kontrol ve basit işlemler.cam suyu, radyatör suyu,hirolik sevyesi,lastik diş derinlıgi kapı lastigi vs.ama her basit kontrol faturayı kabartıyor.OBD sokettinden bigisayar bağlayarak yapılan elektronik kontrolleri aklıbaşında her özel servisde yapıyor.görülen arızaları günümüzde bildiğiniz gibi tamir yok.sök yenisini tak var.tabiki ojinal parça önemli,orjinal kullanılmalı .bunlar benim düşündüklerim ve benim tecrübelerim,tercihlerim.




  • civadra C kullanıcısına yanıt
    iyi güzelde, servisten aldığınız malzemeler servis tarafından aracınıza takıldığından dahamı ucuz, zaten servis 170 lira işçilik alıyor, özel ustanıza kaç para işçilik vereceksinizki, diyelimki 100 lira verdiniz, 70 lira için yetkili servis bakımından vaz geçmek tuhaf olmuyormu.
    Şayet bakım malzemelerini yetkili servisten değilde dışarıdan daha ucuza alırsanız olabilir.
  • cramerr C kullanıcısına yanıt
    Yetkili servisin dışına bence çıkmayın, yarın öbürgün doğabilecek bir arıza durumunda iyi niyet garantisi denen bir olay var, aracın bakımlarının nerede yapıldığına bakıp karar veriyorlar.Onca para vererek aldığımız araçlarımınız bakımının parasını düşünmemek lazım...varsın 3-5 kuruş pahalı olsun, ama servis bakımlı olsun...Aracı satarkende bir avantajdır yetkili servis bakımı....
  • 
Sayfa: önceki 18831884188518861887
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.