Şimdi Ara

***TIGUAN KULÜBÜ*** 500+ kullanıcı üye... (1882. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.776
Cevap
419
Favori
3.763.943
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 18801881188218831884
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kadir_yilmaz kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Bu linkteki hesaplamayla aynı şekilde olan benzer bir siteden buldum. Aslında merak ettiğim, araca uygun ölçülerden olup son kullandığımızdan farklı lastik alınca lastik ölçülerindeki değişiklikler araçta nasıl bir etki yapıyor? Mesela 235/55/17 den 215/60/17 e geçince yakıt olsun sürüş dinamiği olsun neler ne yönde değişiklik gösterir?
  • cagdasgun C kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Enderelektronik de yaptirdim. 60 km üzerinde aktif oluyor ve uzun yolda daha güvenli ve konforlu bir sürüş yapmış oluyorsunuz. Olumsuz bir yönü yok istemezseniz özelliği aktif etmezsiniz.



    Özellikleri:

    -Ufak direksiyon müdahaleleriyle şeritte kalmanızı sağlıyor.

    -Trafik işaretlerini okuyarak dashboard da size yansıtıyor.

    -Uzun far asistanı ile uzun kısa arasındaki geçişi otomatik yapıyor.



    http://binekarac.vw.com.tr/vwsozluk/ShowComponent.aspx?ComponentID=17752

    http://binekarac.vw.com.tr/vwsozluk/ShowComponent.aspx?ComponentID=18246

    http://www.volkswagen.co.uk/technology/driving/sign-assist



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seagleye -- 17 Mayıs 2017; 9:44:11 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • cramerr C kullanıcısına yanıt
    Çok bir fark hissetmezsiniz. Ben 235/50/18 den 215/55/18 e gectim. (Michealin Crossclimate sadece bu ebatta olduğundan). 235 den 215 e düsmek kisin karda daha fazla tutunmayi sagliyor. Bunun disinda surus konforu ve yakit konusunda bir fark gormedim. Tabi goruntu olarak 215 ince gorunuyor 235 e gore. Genis goruntu hosunuza gidiyorsa 215 hosunuza gitmeyebilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anladım hocam. Fiyat olarak da aralarında bayağı bir fark oluşuyor. 215 60 R17 fiyatı markalara göre 235 55 R17 e göre lastik başına 70 TL ile 120 TL arasında daha ucuz.
  • arkadaşlar 18.05.2017'de ekspertiz yaptırıp, Tiguan Cup 1.4 2014 model araç satın aldım. Aküsü ekspertiz de %60 olarak gözüküyordu, 20.05.2017'de sabah kontağın hemen ateşlemediğini fark ettim, zaten gün içinde de akü bitti.

    Şimdi benim sormak istediğim, bu akü olayı şansıma bana mı denk geldi? Yoksa aracın herhangi bir ışığı, radyosu vs açık kalabilir mi? Radyo ekran kesin kapalıydı, giderken farlar kapalıydı (Far Auto modda kullanıyorum), içinde ışık yanmıyordu. Siz Auto da mı bırakıyorsunuz yoksa farı sıfıra çekiyor musunuz? Bir de aracın bunlar haricinde başka açık kalabilecek ve aküyü bitirebilecek bir yeri var mı?
  • cat_axeyns kullanıcısına yanıt
    Benim akü de 4 sene gitmemişti. bir akücüye gitseniz cihazla durumun ne olduğunu anlayabilirsiniz. Şu dijital ekranı olan cihazlar akünün şarjsız olduğunu ya da ömrünün bittiğini söylüyor.

    Araç içinde açık kalan ne olursa olsun 20 dakika sonra kapanacaktır. (iç aydınlatma, radyo vb.)
    park lambasının durumunu bilmiyorum.
    Bir de akü zayıfken bu tip sarfiyatlarda araçtan kalın tonlu "dong" gibi bir ses geliyordu. Mesela bagaj açık, iç ışıklar yanıyor, birkaç dakika sonra uyarı sesi geliyordu. Sanırım akünün zayıflığını belirtiyor olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akineton -- 21 Mayıs 2017; 0:46:22 >
  • (emınturel)Şehir için kullanımda 29-30 ps yeterli, basınc uyarısı muhtemelen listiklerden birinin havası ayarlanılan değerin altına düşmüş olabilir, onun için uyarı veriyor.Kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yimust -- 21 Mayıs 2017; 22:4:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cat_axeyns

    arkadaşlar 18.05.2017'de ekspertiz yaptırıp, Tiguan Cup 1.4 2014 model araç satın aldım. Aküsü ekspertiz de %60 olarak gözüküyordu, 20.05.2017'de sabah kontağın hemen ateşlemediğini fark ettim, zaten gün içinde de akü bitti.

    Şimdi benim sormak istediğim, bu akü olayı şansıma bana mı denk geldi? Yoksa aracın herhangi bir ışığı, radyosu vs açık kalabilir mi? Radyo ekran kesin kapalıydı, giderken farlar kapalıydı (Far Auto modda kullanıyorum), içinde ışık yanmıyordu. Siz Auto da mı bırakıyorsunuz yoksa farı sıfıra çekiyor musunuz? Bir de aracın bunlar haricinde başka açık kalabilecek ve aküyü bitirebilecek bir yeri var mı?

    Öncelikle yeni aracınız hayırlı olsun. Allah size ve cümlemize kazasız belasız iyi günlerde kullanmayı nasip etsin.

    Akünün ömür kısmına gelecek olursak, orası biraz karışık. Benim aracın imal tarihi, 11.03.2013 banttan inişi 13.03.2013 bana tescili 08.04.2013 bana tescil edildiğinden akünün basmadığı tarihe 10.01.2017 ye kadar bir hesap yaparsam, 1373 gün yani, Üç Yıl, dokuz ay, bir hafta gibi bir süre yapar. Gelelim asıl önemli noktaya.!
    Araç aküsünün üretim tarihi 2009 yılının on üçüncü haftası onu da 30.03.2009 kabul edersek eğer, 2843 gün yani, yedi yıl, dokuz ay, üç hafta gibi bir süre yapar. Bu şekilde bakıldığında aslında gayet normal.

    Fakat, VW müşterisi olarak baktığımda hiç te hoş değil.




  • sharpkiss kullanıcısına yanıt
    poyraz_371 kullanıcısına yanıt
    2012 den itibaren makyajli kasalar var. Ayni donanim paketinde enaz 5-10 bin TL fark eder. Sport Style en cok tutulan donanim paketi.2011 e kadar Fun&Function 2012 den sonra ise biraz karisik 2014 e kadar Cup 2014 den sonra Lounge en dolu paketi. 1.4 TSi 2011 e kadar 122Ps ve 150Ps olarak 2 cesidi var. 2012 den sonra 160liklar da var. Yakiti 122 lere gore yuksek olsada, cekisi gercekten cok farkediyor.

    Edit:
    @poyraz_371
    Senin lastigin patlamasin emi :) Kiy paraya git al en saglamindan 4 tane :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GurcellOnline -- 22 Mayıs 2017; 0:25:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GurcellOnline

    2012 den itibaren makyajli kasalar var. Ayni donanim paketinde enaz 5-10 bin TL fark eder. Sport Style en cok tutulan donanim paketi.2011 e kadar Fun&Function 2012 den sonra ise biraz karisik 2014 e kadar Cup 2014 den sonra Lounge en dolu paketi. 1.4 TSi 2011 e kadar 122Ps ve 150Ps olarak 2 cesidi var. 2012 den sonra 160liklar da var. Yakiti 122 lere gore yuksek olsada, cekisi gercekten cok farkediyor.

    Edit:
    @poyraz_371
    Senin lastigin patlamasin emi :) Kiy paraya git al en saglamindan 4 tane :D

    Vay burada da denk geldik ha

    Parası mesele değil, sadece bu tarz ölçüler aracın kimyasını bozmuyorsa yanak kalınlığı arttırarak bir miktar daha konfor almak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • poyraz_371 kullanıcısına yanıt
    Bende bu sene degistirmeyi dusunuyorum. Lastikci ince biseyler yapalim az yakar dedi ama ben standarti bozmak istemiyoru. Hazirana dogru yenilerim artik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar 2012 2013 model 1.4 tsi tiguan bakıyorum. Nasıl arac sizce. Kronik sorunu fazlami gidişi çekişi nasıl? Frenleri nasil? Ve en önemli yakıt durumu nedir? Istanbulda yaşıyorum istanbul da kullanilacak. Bu arada lpg taktiriliyor dimi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GurcellOnline

    Bende bu sene degistirmeyi dusunuyorum. Lastikci ince biseyler yapalim az yakar dedi ama ben standarti bozmak istemiyoru. Hazirana dogru yenilerim artik.

    Honda civicte bir kere o hataya düştüm.Yol tutuşu,sesi içeri alışı berbat oldu.Hemen orjinale döndüm.Ben orjinalden yanayım kısacası...
  • Arkadaşlar aracımdaki lastikler orjinal fabrikasyon ve iyice sertleşmiş.Hatta lastik dış yanağında çatlaklar oluşmuş.Lastikleri değiştireceğim.En konforlu lastik hangisi.Yumuşak hamurlu michelin var ama çok pahalı.

    Şu aşağıdaki markaları inceledim.Sizde tavsiye edermisiniz?



    Dunlop

    Petlas

    Kormoran



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tigu68 -- 25 Mayıs 2017; 9:7:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seagleye

    Teşekkür ederim. Enderelektronik de yaptirdim. 60 km üzerinde aktif oluyor ve uzun yolda daha güvenli ve konforlu bir sürüş yapmış oluyorsunuz. Olumsuz bir yönü yok istemezseniz özelliği aktif etmezsiniz.



    Özellikleri:

    -Ufak direksiyon müdahaleleriyle şeritte kalmanızı sağlıyor.

    -Trafik işaretlerini okuyarak dashboard da size yansıtıyor.

    -Uzun far asistanı ile uzun kısa arasındaki geçişi otomatik yapıyor.



    http://binekarac.vw.com.tr/vwsozluk/ShowComponent.aspx?ComponentID=17752

    http://binekarac.vw.com.tr/vwsozluk/ShowComponent.aspx?ComponentID=18246

    http://www.volkswagen.co.uk/technology/driving/sign-assist

    Bu işlemler kaç paraya geldi ? Eksta olarak neler aldın nereden aldın bilgi verirmisin .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Loveparade kullanıcısına yanıt
    Enderelektronik den detaylı bilgi alabilirsiniz. Aracınızın model yılına göre değişen parçalar bir iki fazla olabilir. 2000-2500 lira arasında bir maliyeti olacaktır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar ben de bir aylık tiguan kullanicisiyim ilk defa tsi motor kullanıyorum ve bi kaç endişem var

    Sabah calistirmalarda nadiren hırlama sesi geliyor kısa süreliğine

    Araştırdım biraz triger zinciri olayı çıktı karşıma ve endişelendim açıkçası gerek maliyet ve gerek is yoğunluğu gereği hemen servise götüremiyorum goztepede a4 için kullandığım seçkin oto var ona sordum 1500 den başlayan masrafı olduğunu söyledi şuan durumun ne kadar vahim olduğunu anlayamıyorum sizlerden değiştiren maliyet ve yorum rica ediyorum acil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • firatblg F kullanıcısına yanıt
    Tsi motorlarda ilk çalıştırma da devir biraz yüksek başlar ve motor sesi içerden daha duyulabilirdir. Biraz bekledikten sonra devir düşer ve nerdeyse duyulmaz olur.

    Hatta sürüş için ses düşene kadar beklmek tavsiye edilir.

    Sizde herhangi bir ikaz ışığı yanmıyorsa problem olduğunu düşünmüyorum ama emin olmak adına bir servise danışabilirsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • motorun ilk çalışma anında bende 25 / 30 saniye o sesi duyuyorum.sanki motor yagsız çalışıyor gibi,sonrasında ses kayboluyor.araba yeni 11.000 km de.yeni 10.000 bakımı yapıldı yag degişti vs.motorun çalışma prensibi belki böyle.bundan önceki arabamda vw jetta TSI'dı 55.000 km kullandım .ondada böyle bir ses hatırlıyorum .
  • firatblg F kullanıcısına yanıt
    Alttaki videoyu ben yüklemiştim. Çalışır çalışmaz kısa bir süre bir sn kadar süren ığğnmn sesi. Videodakiyle karşılaştırırsın. Aynıysa sorun yok. Bu konuda da zamanında konuşmuştuk. Herkeste vardı. Yalnız motor sıcakken yapmaz. Uzun süreli stoplardan sonra...https://youtu.be/-r4shQYLJ14

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 18801881188218831884
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.