Şimdi Ara

***TIGUAN KULÜBÜ*** 500+ kullanıcı üye...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (4 Mobil) - 3 Masaüstü4 Mobil
38.942
Cevap
370
Favori
3.469.862
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Vw >> ***TIGUAN KULÜBÜ*** 500+ kullanıcı üye...
Giriş
Mesaj
  • Er
    6 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: huseyyil

    quote:

    Orijinalden alıntı: umeute

    Slm bayiye Cup donanımın farkını sorduğumda CE'den üç farktan bahsettiler:
    1-Bluetooth
    2-R-Line Spoiler
    3-Led Stop Lambaları

    Iyi bayramlar


    R-Line Spoiler CE donanımlarda da var diye biliyorum?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: huseyyil

    quote:

    Orijinalden alıntı: umeute

    Slm bayiye Cup donanımın farkını sorduğumda CE'den üç farktan bahsettiler:
    1-Bluetooth
    2-R-Line Spoiler
    3-Led Stop Lambaları

    Iyi bayramlar


    R-Line Spoiler CE donanımlarda da var diye biliyorum?

    Haklıymışsınız. CE de R-Line Spoiler var. Bana yanlış bilgi verilmiş.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    677 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mesamurat

    Selamlar,

    gecen ay 2014 model tiguan 4x2 style sport paket benzinli manuel araç aldım. Debriyaja pedalına bastığımda ses geliyor. vitese taktıgımda ayagımı pedaldan cektigimde kavrarken ses yapıyor. aracı uzay oto kasımpasadan aldım. aracı hafta içi kullanmıyorum. bi kere uzak yol yaptım suanda 1100 kilometrede.. aldıgımdan beri bu sesi yapıor. beni rahatsız ediyor. aracı teslim aldım biraz kullandım ve bu sesi farkettim. satış yetkilisini arayıp sorunu söledim. aracı getirip gösterebileceğimi sölediler. işlerimden dolayı anca bugün götürebildim. kaputu acmadılar bile bu sesin normal oldugunu tiganlarda oldugunu sölediler. yok mekanik yok elektronik bu yeni jenerasyonda böyle sesliymiş. galeride bulunan baska bir tiguanı calistirin gösterin ozaman dedim. fakat suanda ellerinde bu aractan yokmus..

    sizin aracınızda debriyaja basarken, kavrarken böyle sesler geliyor mu? bundan önceki aracım ford focustu içeri cok ses alıodu. tiguan almıor. motor sesini dogru düzgün duymuorum bile. aracta gürültü olmayıp sadece vites geçişlerinde bu ses olunca beni rahatsız ediyor.yorumlarınız rica..

    aracı genel olarak begendim. bunun dısında birde xenon farından memnun deilim. far yükseklik ayarı otomatik.. uzun yolda mübarek karsı seritten gelenleri benden daha cok düşünüyor. farları yükseltemiyorum cok alcakta kalıor ve görüş mesafemi cok daraltıyor. uzunları yakmak zorunda kalıorum. bugün bunuda servise söyledim tekrar programlayabileceklerini yükseltebileceklerini sölediler. fazla zamanım olmadıgından yaptıramadan ayrıldım. bi dahaki sefere insallah..
    quote:

    Orijinalden alıntı: mesamurat

    Selamlar,

    gecen ay 2014 model tiguan 4x2 style sport paket benzinli manuel araç aldım. Debriyaja pedalına bastığımda ses geliyor. vitese taktıgımda ayagımı pedaldan cektigimde kavrarken ses yapıyor. aracı uzay oto kasımpasadan aldım. aracı hafta içi kullanmıyorum. bi kere uzak yol yaptım suanda 1100 kilometrede.. aldıgımdan beri bu sesi yapıor. beni rahatsız ediyor. aracı teslim aldım biraz kullandım ve bu sesi farkettim. satış yetkilisini arayıp sorunu söledim. aracı getirip gösterebileceğimi sölediler. işlerimden dolayı anca bugün götürebildim. kaputu acmadılar bile bu sesin normal oldugunu tiganlarda oldugunu sölediler. yok mekanik yok elektronik bu yeni jenerasyonda böyle sesliymiş. galeride bulunan baska bir tiguanı calistirin gösterin ozaman dedim. fakat suanda ellerinde bu aractan yokmus..

    sizin aracınızda debriyaja basarken, kavrarken böyle sesler geliyor mu? bundan önceki aracım ford focustu içeri cok ses alıodu. tiguan almıor. motor sesini dogru düzgün duymuorum bile. aracta gürültü olmayıp sadece vites geçişlerinde bu ses olunca beni rahatsız ediyor.yorumlarınız rica..

    aracı genel olarak begendim. bunun dısında birde xenon farından memnun deilim. far yükseklik ayarı otomatik.. uzun yolda mübarek karsı seritten gelenleri benden daha cok düşünüyor. farları yükseltemiyorum cok alcakta kalıor ve görüş mesafemi cok daraltıyor. uzunları yakmak zorunda kalıorum. bugün bunuda servise söyledim tekrar programlayabileceklerini yükseltebileceklerini sölediler. fazla zamanım olmadıgından yaptıramadan ayrıldım. bi dahaki sefere insallah..

    Öncelikle aracınız hayırlı olsun. Ses konusuna gelince, içiniz rahat olsun aynı ses benim 2011 Tiguanımda da var...
    |
    |
    _____________________________
    Tiguan F&F 150hp Tsi 4Motion / Vialle LPdi
    __________________________




  • Er
    2 Mesaj
    sn. tomeri cevabınız için teşekkür ederim. normalde yeni bir arac alırken forumda gezer, bilgi edinirdim. bu sefer yapmadık böyle bisey.. test sürüşü bile yapmadan aldım. ses konusunda ne yapacağım bilmiyorum. 2. - 3. viteslerde bile yapıyor. yüksek viteslerde duymuyorum. çok rahatsız edici nasıl alışıcaz bilmiyorum... sanki araç vitesi kavramayacak yolda bıkacak gibi hissediyorum:)
    _____________________________
  • Yarbay
    2593 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mesamurat

    sn. tomeri cevabınız için teşekkür ederim. normalde yeni bir arac alırken forumda gezer, bilgi edinirdim. bu sefer yapmadık böyle bisey.. test sürüşü bile yapmadan aldım. ses konusunda ne yapacağım bilmiyorum. 2. - 3. viteslerde bile yapıyor. yüksek viteslerde duymuyorum. çok rahatsız edici nasıl alışıcaz bilmiyorum... sanki araç vitesi kavramayacak yolda bıkacak gibi hissediyorum:)
    quote:

    Orijinalden alıntı: mesamurat

    sn. tomeri cevabınız için teşekkür ederim. normalde yeni bir arac alırken forumda gezer, bilgi edinirdim. bu sefer yapmadık böyle bisey.. test sürüşü bile yapmadan aldım. ses konusunda ne yapacağım bilmiyorum. 2. - 3. viteslerde bile yapıyor. yüksek viteslerde duymuyorum. çok rahatsız edici nasıl alışıcaz bilmiyorum... sanki araç vitesi kavramayacak yolda bıkacak gibi hissediyorum:)


    bu ses debriyaja batığınızda ve bıraktığınızda debriyajdan lok lok bir ses gelir, bunumu söylüyorsonuz.Bu ise bizdede var. Bunun haricinde herhangi bir ses gelmemesi lazım...
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    283 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: polleme

    Merhaba,

    Tiguan için açılan bu boyutta bir yazı beni hem şaşırttı, hem de sevindirdi. Tiguan'ın neredeyse her başlığı burada işlenmiş, bu kategoride bir araç alma kararı içinde bocalarken beni Tiguan'a yaklaştırdı.

    Bende şu anda VW Touran 1.4 TSI (140 bg) var. 2008'de ilk çıktığında almıştım, TSI motorun ilk kullanıcılarından biriyim. Touran ile geçen 6-7 yılda 50.000 km yapmışım, yıllık yaptığım km kesinlikle 10.000 km seviyesine ulaşmıyor, o nedenle yine bir TSI motorlu araç alma düşüncesindeyim. Öte yandan Touran kasası ile Tiguan kasası aynı ağırlıkta olduğundan 150-160 bg bir Tiguan alırsam gerek yakıt tüketimi, gerekse performans açısından sorun yaşamayacağımı hayal ediyorum. 140 bg motorla benim Touran gerektiğinde çok seri, gerektiğinde de çok tasarruflu (bir depo ile şehir dışında 85-90 km sabit hızla 910 km yapmışlığım var). Peformansa gelince, spor moda alınca 2-3 tırı aynı anda fişek gibi sollayabilirsiniz.

    Amacım Touran'ı övmek değil elbette, TSI motorla ilgili çok sayıda soru gördüm, deneyimlerimi benzer özelliklerde bir araç üzerinden aktarmak istedim. Bu noktada 1.4 TSI Tiguan alma kararı vermek üzere olan bir kişi olarak şu sorularıma yanıt alabilir miyim?

    1- 2015 modelin ne zaman satışa çıkacağı konusunda bilgisi olan var mı?
    2- Tiguan'da bagaj hacmi Touran'dan az görünüyor, bir aile aracı olarak düşündüğümde bagaj hacmi yeterli oluyor mu? 2015 modelde bagaj hacminin daha büyük olacağı doğru mu?
    3- CUP modelinde verilen Bluetooth kiti ile Tiguan opsiyon listesinde 1400 TL fiyatla sunulan "mobil telefon hazırlığı"aynı şey midir? Aralarında ne fark var?
    4- Chrome veya CUP modeli düşünsem 18" jant standart geliyor. Türkiye yollarında 18" jant sıkıntı yaratır mı? Çukurlardan geçerken dar yanaklı lüks otomobilllerde olduğu gibi yanak yırtılmasına yol açar mı? Yoksa Chrome yerine 17" jantlı S&S alıp üzerine diğer aksesuarları ben mi eklemeliyim?
    5- DCC (Adaptif şasi kontrol) hangi modellerde geliyor? Opsiyonel midir?
    6- Deri döşeme için ne düşünürsünüz? O parayı vermeye değer mi?
    7- tüm aksesuarları alop aracı full yapmayı düşünsem, şunları almaya gerek yok dediğiniz aksesuarlar hangileri olur?
    8- Tiguan'da iphone veya ipod bağlantısı var mıdır?
    9- RNS510 için yazıları gördüm ama şunu anlamadım: Tiguan normalde RCD 510 ile geliyor, bunu sipariş sırasında RNS ile değiştirmek mümkün mü? Yoksa RNS ayrıca alınıp eldeki RCD çöpe mi atılıyor?

    Yardımcı olacak tüm arkadaşlara şimdiden teşekkürler, herkese güvenli ve kazasız sürüşler diliyorum.
    quote:

    Orijinalden alıntı: polleme

    Merhaba,

    Tiguan için açılan bu boyutta bir yazı beni hem şaşırttı, hem de sevindirdi. Tiguan'ın neredeyse her başlığı burada işlenmiş, bu kategoride bir araç alma kararı içinde bocalarken beni Tiguan'a yaklaştırdı.

    Bende şu anda VW Touran 1.4 TSI (140 bg) var. 2008'de ilk çıktığında almıştım, TSI motorun ilk kullanıcılarından biriyim. Touran ile geçen 6-7 yılda 50.000 km yapmışım, yıllık yaptığım km kesinlikle 10.000 km seviyesine ulaşmıyor, o nedenle yine bir TSI motorlu araç alma düşüncesindeyim. Öte yandan Touran kasası ile Tiguan kasası aynı ağırlıkta olduğundan 150-160 bg bir Tiguan alırsam gerek yakıt tüketimi, gerekse performans açısından sorun yaşamayacağımı hayal ediyorum. 140 bg motorla benim Touran gerektiğinde çok seri, gerektiğinde de çok tasarruflu (bir depo ile şehir dışında 85-90 km sabit hızla 910 km yapmışlığım var). Peformansa gelince, spor moda alınca 2-3 tırı aynı anda fişek gibi sollayabilirsiniz.

    Amacım Touran'ı övmek değil elbette, TSI motorla ilgili çok sayıda soru gördüm, deneyimlerimi benzer özelliklerde bir araç üzerinden aktarmak istedim. Bu noktada 1.4 TSI Tiguan alma kararı vermek üzere olan bir kişi olarak şu sorularıma yanıt alabilir miyim?

    1- 2015 modelin ne zaman satışa çıkacağı konusunda bilgisi olan var mı?
    2- Tiguan'da bagaj hacmi Touran'dan az görünüyor, bir aile aracı olarak düşündüğümde bagaj hacmi yeterli oluyor mu? 2015 modelde bagaj hacminin daha büyük olacağı doğru mu?
    3- CUP modelinde verilen Bluetooth kiti ile Tiguan opsiyon listesinde 1400 TL fiyatla sunulan "mobil telefon hazırlığı"aynı şey midir? Aralarında ne fark var?
    4- Chrome veya CUP modeli düşünsem 18" jant standart geliyor. Türkiye yollarında 18" jant sıkıntı yaratır mı? Çukurlardan geçerken dar yanaklı lüks otomobilllerde olduğu gibi yanak yırtılmasına yol açar mı? Yoksa Chrome yerine 17" jantlı S&S alıp üzerine diğer aksesuarları ben mi eklemeliyim?
    5- DCC (Adaptif şasi kontrol) hangi modellerde geliyor? Opsiyonel midir?
    6- Deri döşeme için ne düşünürsünüz? O parayı vermeye değer mi?
    7- tüm aksesuarları alop aracı full yapmayı düşünsem, şunları almaya gerek yok dediğiniz aksesuarlar hangileri olur?
    8- Tiguan'da iphone veya ipod bağlantısı var mıdır?
    9- RNS510 için yazıları gördüm ama şunu anlamadım: Tiguan normalde RCD 510 ile geliyor, bunu sipariş sırasında RNS ile değiştirmek mümkün mü? Yoksa RNS ayrıca alınıp eldeki RCD çöpe mi atılıyor?

    Yardımcı olacak tüm arkadaşlara şimdiden teşekkürler, herkese güvenli ve kazasız sürüşler diliyorum.

    Merhaba,

    1- Kesin bilgi yok.
    2- Tiguan'ın arka koltuklarının hareket etmesi nedeniyle mevcut bagaj hacmi genişleyebiliyor. Ben şu ana kadar sınıra kadar dolduramadım.
    3- Bahsettiğiniz ürün diye düşünüyorum.
    4- 18 inch jant olduğu halde ben bir sıkıntı hissetmedim aksine çok yumuşak. basıncı 29*31 bar aralığında tutmakta fayda var.
    5- DCC opsiyonel, isterseniz taktırabiliyorsunuz.
    6- Sıcak havalarda deri döşemenin çok sıkıntısını yaşayna gördüm(kardeşimin arabasından biliyorum)
    7- Cam tavan, bi-xenon far araca görsel olarak farklı hava katan en önemli unsurlar.
    8- Mevcut.
    9- RNS'in fiyatı 7000 küsür diye biliyorum. RCD510 un fiyatıda 4000 küsür diye biliyorum. Aradaki farkı yansıtabilirler.

    Selamlar
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    283 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmet1980

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akineton

    Tiguan suv sınıfında olduğu için yumuşak süspansiyon beklememeli aslında. Özel siparişle (DCC) Adaptif Şasi Kontrol varsa amortisör sertliği ayarlanabiliyor ama standart tiguan sert karakterli süspansiyona sahip. Passat ile ciddi fark var.

    Sürücü kapısında kilit düğmesi var ama arka kapıların içeriden açılmasını etkilemiyor engellemiyor zannediyorum. (denemedim doğrusu)

    Standart araçta sağ ayna indirme yok, "katlanır ayna paketi" ile beraber geliyor o özellik.

    Rastlamadım bahsettiğiniz renk kombinasyonuna ancak Vw sitesine bakmak lazım.


    Sayın Akineton Bey;

    Öncelikle verdiğiniz cevap için teşekkür ederim. Çocuk kilitlerini internetten "tiguan çocuk kilidi açma" diye taratarak buldum (daha önce aklıma gelmemişti) Ancak maalesef durum Corsa' daki gibi. Kapıları açıp anahtarı sokmam gerekecek. Bu da arka taraf sürekli kilitli olduğu için sürekli in-bin yapmam anlamına geliyor :(

    Tiguan sert karakterli süspansiyona sahip demeniz kafamda soru oluşturdu maalesef. Yazdıklarınızdan anladığım kadarı ile konu ile ilgili olarak gayet bilgilisiniz. O yüzden söylediklerinize itimat etmemem mümkün değil. Yalnız şöyle sorayım o zaman, işyerine 2013 model full özellikte Fluence aldık. Corsa ile arasında gömlek farkı var. Çok daha konforlu. En azından bu kadar farkı da alamaz mıyız Tiguan ile? Çünkü belirttiğim gibi, Passat ya da başka bir binek araç alarak ikide bir altını sürtmekte istemiyorum.

    Araba değiştirme ile ilgili en büyük nedenimiz ise biraz daha büyük bagaj ve Fluence' i gördükten sonra daha konforlu sürüş istememiz. Özellikle arkada oturanlar açısından. Durum bundan ibaret.

    Ya da DCC özellikli bir Tiguan arayacaz artık :)
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmet1980

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akineton

    Tiguan suv sınıfında olduğu için yumuşak süspansiyon beklememeli aslında. Özel siparişle (DCC) Adaptif Şasi Kontrol varsa amortisör sertliği ayarlanabiliyor ama standart tiguan sert karakterli süspansiyona sahip. Passat ile ciddi fark var.

    Sürücü kapısında kilit düğmesi var ama arka kapıların içeriden açılmasını etkilemiyor engellemiyor zannediyorum. (denemedim doğrusu)

    Standart araçta sağ ayna indirme yok, "katlanır ayna paketi" ile beraber geliyor o özellik.

    Rastlamadım bahsettiğiniz renk kombinasyonuna ancak Vw sitesine bakmak lazım.


    Sayın Akineton Bey;

    Öncelikle verdiğiniz cevap için teşekkür ederim. Çocuk kilitlerini internetten "tiguan çocuk kilidi açma" diye taratarak buldum (daha önce aklıma gelmemişti) Ancak maalesef durum Corsa' daki gibi. Kapıları açıp anahtarı sokmam gerekecek. Bu da arka taraf sürekli kilitli olduğu için sürekli in-bin yapmam anlamına geliyor :(

    Tiguan sert karakterli süspansiyona sahip demeniz kafamda soru oluşturdu maalesef. Yazdıklarınızdan anladığım kadarı ile konu ile ilgili olarak gayet bilgilisiniz. O yüzden söylediklerinize itimat etmemem mümkün değil. Yalnız şöyle sorayım o zaman, işyerine 2013 model full özellikte Fluence aldık. Corsa ile arasında gömlek farkı var. Çok daha konforlu. En azından bu kadar farkı da alamaz mıyız Tiguan ile? Çünkü belirttiğim gibi, Passat ya da başka bir binek araç alarak ikide bir altını sürtmekte istemiyorum.

    Araba değiştirme ile ilgili en büyük nedenimiz ise biraz daha büyük bagaj ve Fluence' i gördükten sonra daha konforlu sürüş istememiz. Özellikle arkada oturanlar açısından. Durum bundan ibaret.

    Ya da DCC özellikli bir Tiguan arayacaz artık :)

    Çocuk kilidi konusunu tam anlamadım. Arka iki kapıyıda mı anahtarla içeriden mi kilitlediniz? Neden öyle yaptınız? Bizim ufaklık arka sağ tarafta koltuğunda oturuyor ve sadece onun kapısını kilitledim, içeriden açılmıyor. Zaten kimse oradan inemez. Eşimin oturduğu taraf ise açık. Bu şekilde sorunsuz bir şekilde kullanıyorum...
    _____________________________




  • Binbaşı
    1600 Mesaj

    Eğer aynı sesten bahsediyorsak ayağınız alıştıkça daha nadir oluyor. Sakin kullanımda daha seyrek, devirli kullanımda 1., 2. viteslerde sık duyuluyor. Mesela debriyaja daha yumuşak basmayı veya gazı her zamankinden daha geç bırakmayı deneyin. Optimum ayarı bulacaksınız.
    |
    |
    mesamurat kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Cahil ile Sohbet Etmek Güçtür Bilene; Çünkü Cahil Ne Gelirse Söyler Diline... (Mevlâna Celâleddin-i Rûmi)
    2012 TIGUAN 1.4 TSI 160hp 4Motion
  • Binbaşı
    1600 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: huseyyil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmet1980

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akineton

    Tiguan suv sınıfında olduğu için yumuşak süspansiyon beklememeli aslında. Özel siparişle (DCC) Adaptif Şasi Kontrol varsa amortisör sertliği ayarlanabiliyor ama standart tiguan sert karakterli süspansiyona sahip. Passat ile ciddi fark var.

    Sürücü kapısında kilit düğmesi var ama arka kapıların içeriden açılmasını etkilemiyor engellemiyor zannediyorum. (denemedim doğrusu)

    Standart araçta sağ ayna indirme yok, "katlanır ayna paketi" ile beraber geliyor o özellik.

    Rastlamadım bahsettiğiniz renk kombinasyonuna ancak Vw sitesine bakmak lazım.


    Sayın Akineton Bey;

    Öncelikle verdiğiniz cevap için teşekkür ederim. Çocuk kilitlerini internetten "tiguan çocuk kilidi açma" diye taratarak buldum (daha önce aklıma gelmemişti) Ancak maalesef durum Corsa' daki gibi. Kapıları açıp anahtarı sokmam gerekecek. Bu da arka taraf sürekli kilitli olduğu için sürekli in-bin yapmam anlamına geliyor :(

    Tiguan sert karakterli süspansiyona sahip demeniz kafamda soru oluşturdu maalesef. Yazdıklarınızdan anladığım kadarı ile konu ile ilgili olarak gayet bilgilisiniz. O yüzden söylediklerinize itimat etmemem mümkün değil. Yalnız şöyle sorayım o zaman, işyerine 2013 model full özellikte Fluence aldık. Corsa ile arasında gömlek farkı var. Çok daha konforlu. En azından bu kadar farkı da alamaz mıyız Tiguan ile? Çünkü belirttiğim gibi, Passat ya da başka bir binek araç alarak ikide bir altını sürtmekte istemiyorum.

    Araba değiştirme ile ilgili en büyük nedenimiz ise biraz daha büyük bagaj ve Fluence' i gördükten sonra daha konforlu sürüş istememiz. Özellikle arkada oturanlar açısından. Durum bundan ibaret.

    Ya da DCC özellikli bir Tiguan arayacaz artık :)

    Çocuk kilidi konusunu tam anlamadım. Arka iki kapıyıda mı anahtarla içeriden mi kilitlediniz? Neden öyle yaptınız? Bizim ufaklık arka sağ tarafta koltuğunda oturuyor ve sadece onun kapısını kilitledim, içeriden açılmıyor. Zaten kimse oradan inemez. Eşimin oturduğu taraf ise açık. Bu şekilde sorunsuz bir şekilde kullanıyorum...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: huseyyil
    Çocuk kilidi konusunu tam anlamadım. Arka iki kapıyıda mı anahtarla içeriden mi kilitlediniz? Neden öyle yaptınız? Bizim ufaklık arka sağ tarafta koltuğunda oturuyor ve sadece onun kapısını kilitledim, içeriden açılmıyor. Zaten kimse oradan inemez. Eşimin oturduğu taraf ise açık. Bu şekilde sorunsuz bir şekilde kullanıyorum...

    Maşallah sizinki uslu duruyor demek ki arkada. Birden fazla çocuk olabilir, kemer sevmeyebilir, kapı kollarına merakı olabilir. Kimi zaman zaptetmek kolay olmuyor. Ancak kumandadan kilitleme fikri benim aklıma yatmıyor, alarm olduğu için zaten benim uygulayamayacağım bir teknik ama tüm kapıları içeriden açılamaz şekilde kilitlediğini varsayarak hayati tehlikesi olabileceğini düşünüyorum.
    |
    |
    _____________________________
    Cahil ile Sohbet Etmek Güçtür Bilene; Çünkü Cahil Ne Gelirse Söyler Diline... (Mevlâna Celâleddin-i Rûmi)
    2012 TIGUAN 1.4 TSI 160hp 4Motion




  • Binbaşı
    1600 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmet1980

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akineton

    Tiguan suv sınıfında olduğu için yumuşak süspansiyon beklememeli aslında. Özel siparişle (DCC) Adaptif Şasi Kontrol varsa amortisör sertliği ayarlanabiliyor ama standart tiguan sert karakterli süspansiyona sahip. Passat ile ciddi fark var.

    Sürücü kapısında kilit düğmesi var ama arka kapıların içeriden açılmasını etkilemiyor engellemiyor zannediyorum. (denemedim doğrusu)

    Standart araçta sağ ayna indirme yok, "katlanır ayna paketi" ile beraber geliyor o özellik.

    Rastlamadım bahsettiğiniz renk kombinasyonuna ancak Vw sitesine bakmak lazım.


    Sayın Akineton Bey;

    Öncelikle verdiğiniz cevap için teşekkür ederim. Çocuk kilitlerini internetten "tiguan çocuk kilidi açma" diye taratarak buldum (daha önce aklıma gelmemişti) Ancak maalesef durum Corsa' daki gibi. Kapıları açıp anahtarı sokmam gerekecek. Bu da arka taraf sürekli kilitli olduğu için sürekli in-bin yapmam anlamına geliyor :(

    Tiguan sert karakterli süspansiyona sahip demeniz kafamda soru oluşturdu maalesef. Yazdıklarınızdan anladığım kadarı ile konu ile ilgili olarak gayet bilgilisiniz. O yüzden söylediklerinize itimat etmemem mümkün değil. Yalnız şöyle sorayım o zaman, işyerine 2013 model full özellikte Fluence aldık. Corsa ile arasında gömlek farkı var. Çok daha konforlu. En azından bu kadar farkı da alamaz mıyız Tiguan ile? Çünkü belirttiğim gibi, Passat ya da başka bir binek araç alarak ikide bir altını sürtmekte istemiyorum.

    Araba değiştirme ile ilgili en büyük nedenimiz ise biraz daha büyük bagaj ve Fluence' i gördükten sonra daha konforlu sürüş istememiz. Özellikle arkada oturanlar açısından. Durum bundan ibaret.

    Ya da DCC özellikli bir Tiguan arayacaz artık :)
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmet1980

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akineton

    Tiguan suv sınıfında olduğu için yumuşak süspansiyon beklememeli aslında. Özel siparişle (DCC) Adaptif Şasi Kontrol varsa amortisör sertliği ayarlanabiliyor ama standart tiguan sert karakterli süspansiyona sahip. Passat ile ciddi fark var.

    Sürücü kapısında kilit düğmesi var ama arka kapıların içeriden açılmasını etkilemiyor engellemiyor zannediyorum. (denemedim doğrusu)

    Standart araçta sağ ayna indirme yok, "katlanır ayna paketi" ile beraber geliyor o özellik.

    Rastlamadım bahsettiğiniz renk kombinasyonuna ancak Vw sitesine bakmak lazım.


    Sayın Akineton Bey;

    Öncelikle verdiğiniz cevap için teşekkür ederim. Çocuk kilitlerini internetten "tiguan çocuk kilidi açma" diye taratarak buldum (daha önce aklıma gelmemişti) Ancak maalesef durum Corsa' daki gibi. Kapıları açıp anahtarı sokmam gerekecek. Bu da arka taraf sürekli kilitli olduğu için sürekli in-bin yapmam anlamına geliyor :(

    Tiguan sert karakterli süspansiyona sahip demeniz kafamda soru oluşturdu maalesef. Yazdıklarınızdan anladığım kadarı ile konu ile ilgili olarak gayet bilgilisiniz. O yüzden söylediklerinize itimat etmemem mümkün değil. Yalnız şöyle sorayım o zaman, işyerine 2013 model full özellikte Fluence aldık. Corsa ile arasında gömlek farkı var. Çok daha konforlu. En azından bu kadar farkı da alamaz mıyız Tiguan ile? Çünkü belirttiğim gibi, Passat ya da başka bir binek araç alarak ikide bir altını sürtmekte istemiyorum.

    Araba değiştirme ile ilgili en büyük nedenimiz ise biraz daha büyük bagaj ve Fluence' i gördükten sonra daha konforlu sürüş istememiz. Özellikle arkada oturanlar açısından. Durum bundan ibaret.

    Ya da DCC özellikli bir Tiguan arayacaz artık :)

    Bence test sürüşü yapmalısınız. Eşinizle birlikte giderseniz çok daha verimli olacaktır tabi. Hatta listeden sildiğiniz markalara da bakmanızı öneriyorum. Ben öyle yaptım, bir çok suv denedim. Kimse sizden hemen karar vermenizi beklemiyor.

    Corsa ve fluence ile kıyaslamak yanlış aslında. Tiguan; ağırlık merkezinin yerden yüksek olması nedeniyle yüksek hızlarda savrulmaya meyillidir, bu açığı kapatmak için sert süspansiyon, geniş lastikler ve sensörlerle donatılmış. Sınıfının en lükslerinde de aynı durum geçerli, yumuşak süspansiyon seçeneği bu yüzden ilave bir donanım ile isteğe bağlı olarak devreye sokulacak şekilde sunuluyor.
    Şu haliyle tiguan daha önce 1'er sene kullandığım corsa ve megane ile kıyaslanamayacak derecede stabil. (fluence kullanmadım)

    Ayrıca şunun altını çizeyim; süspansiyon konforundan başladık ama sürüş konforunu konuşur olduk ve o konuda ben hiç şikayet edene rastlamadım. Bu sorularınızın cevabının test sürüşünde yattığını tekrarlayayım.
    |
    |
    _____________________________
    Cahil ile Sohbet Etmek Güçtür Bilene; Çünkü Cahil Ne Gelirse Söyler Diline... (Mevlâna Celâleddin-i Rûmi)
    2012 TIGUAN 1.4 TSI 160hp 4Motion




  • Çavuş
    67 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mesamurat

    Selamlar,

    gecen ay 2014 model tiguan 4x2 style sport paket benzinli manuel araç aldım. Debriyaja pedalına bastığımda ses geliyor. vitese taktıgımda ayagımı pedaldan cektigimde kavrarken ses yapıyor. aracı uzay oto kasımpasadan aldım. aracı hafta içi kullanmıyorum. bi kere uzak yol yaptım suanda 1100 kilometrede.. aldıgımdan beri bu sesi yapıor. beni rahatsız ediyor. aracı teslim aldım biraz kullandım ve bu sesi farkettim. satış yetkilisini arayıp sorunu söledim. aracı getirip gösterebileceğimi sölediler. işlerimden dolayı anca bugün götürebildim. kaputu acmadılar bile bu sesin normal oldugunu tiganlarda oldugunu sölediler. yok mekanik yok elektronik bu yeni jenerasyonda böyle sesliymiş. galeride bulunan baska bir tiguanı calistirin gösterin ozaman dedim. fakat suanda ellerinde bu aractan yokmus..

    sizin aracınızda debriyaja basarken, kavrarken böyle sesler geliyor mu? bundan önceki aracım ford focustu içeri cok ses alıodu. tiguan almıor. motor sesini dogru düzgün duymuorum bile. aracta gürültü olmayıp sadece vites geçişlerinde bu ses olunca beni rahatsız ediyor.yorumlarınız rica..

    aracı genel olarak begendim. bunun dısında birde xenon farından memnun deilim. far yükseklik ayarı otomatik.. uzun yolda mübarek karsı seritten gelenleri benden daha cok düşünüyor. farları yükseltemiyorum cok alcakta kalıor ve görüş mesafemi cok daraltıyor. uzunları yakmak zorunda kalıorum. bugün bunuda servise söyledim tekrar programlayabileceklerini yükseltebileceklerini sölediler. fazla zamanım olmadıgından yaptıramadan ayrıldım. bi dahaki sefere insallah..
    quote:

    Orijinalden alıntı: mesamurat

    Selamlar,

    gecen ay 2014 model tiguan 4x2 style sport paket benzinli manuel araç aldım. Debriyaja pedalına bastığımda ses geliyor. vitese taktıgımda ayagımı pedaldan cektigimde kavrarken ses yapıyor. aracı uzay oto kasımpasadan aldım. aracı hafta içi kullanmıyorum. bi kere uzak yol yaptım suanda 1100 kilometrede.. aldıgımdan beri bu sesi yapıor. beni rahatsız ediyor. aracı teslim aldım biraz kullandım ve bu sesi farkettim. satış yetkilisini arayıp sorunu söledim. aracı getirip gösterebileceğimi sölediler. işlerimden dolayı anca bugün götürebildim. kaputu acmadılar bile bu sesin normal oldugunu tiganlarda oldugunu sölediler. yok mekanik yok elektronik bu yeni jenerasyonda böyle sesliymiş. galeride bulunan baska bir tiguanı calistirin gösterin ozaman dedim. fakat suanda ellerinde bu aractan yokmus..

    sizin aracınızda debriyaja basarken, kavrarken böyle sesler geliyor mu? bundan önceki aracım ford focustu içeri cok ses alıodu. tiguan almıor. motor sesini dogru düzgün duymuorum bile. aracta gürültü olmayıp sadece vites geçişlerinde bu ses olunca beni rahatsız ediyor.yorumlarınız rica..

    aracı genel olarak begendim. bunun dısında birde xenon farından memnun deilim. far yükseklik ayarı otomatik.. uzun yolda mübarek karsı seritten gelenleri benden daha cok düşünüyor. farları yükseltemiyorum cok alcakta kalıor ve görüş mesafemi cok daraltıyor. uzunları yakmak zorunda kalıorum. bugün bunuda servise söyledim tekrar programlayabileceklerini yükseltebileceklerini sölediler. fazla zamanım olmadıgından yaptıramadan ayrıldım. bi dahaki sefere insallah..

    Hocam ayni ses 2013 s&s 122 hp aracimda da var. Ses konusunda bende hassasim ama buna yapilcak bise yok gibi. Servislerde tam olarak bilgi veremiyo bu ses hakkinda zaten. Ayni sesi 2013 astra da da duyuyorum ben biraz nazik davranmali ozellikle rampada falan onune kamyon denk gelince surekli vites degisimleri nazik olmali. Sirf bu yuzden baski balata siyiran tiguanci gordum. Birde su var dikkatimi ceken araclarimizin vites degisimleri cok sarsintili debriyajin hassasiyetine bagliyorum .



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2549 Mesaj

    Arkadaslar cevaplamis bende bir kac ekleme yapacagim sadece

    8- standart olarak sunulmuyor opsiyonel ek almaniz lazim
    9- navigasyon konusunda size buyuk ihtimalle zenec tavsiye edecekler bunun disinda RNS510'nin fiyati neyse hesaba son kurusuna kadar yansiticaklar. Biz arabaya zenec takdirdik RCD510 icin 500tl indirim yaptilar sadece.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    polleme kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Işık Üniversitesi

    Mimarlık
  • Yarbay
    2549 Mesaj

    Gece mavisini oneririm, eve gidince bir kac resim koyarim foruma sali veya carsamba evde olurum, il disindayim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    csnet kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Işık Üniversitesi

    Mimarlık
  • Er
    13 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: huseyyil

    quote:

    Orijinalden alıntı: polleme

    Merhaba,

    Tiguan için açılan bu boyutta bir yazı beni hem şaşırttı, hem de sevindirdi. Tiguan'ın neredeyse her başlığı burada işlenmiş, bu kategoride bir araç alma kararı içinde bocalarken beni Tiguan'a yaklaştırdı.

    Bende şu anda VW Touran 1.4 TSI (140 bg) var. 2008'de ilk çıktığında almıştım, TSI motorun ilk kullanıcılarından biriyim. Touran ile geçen 6-7 yılda 50.000 km yapmışım, yıllık yaptığım km kesinlikle 10.000 km seviyesine ulaşmıyor, o nedenle yine bir TSI motorlu araç alma düşüncesindeyim. Öte yandan Touran kasası ile Tiguan kasası aynı ağırlıkta olduğundan 150-160 bg bir Tiguan alırsam gerek yakıt tüketimi, gerekse performans açısından sorun yaşamayacağımı hayal ediyorum. 140 bg motorla benim Touran gerektiğinde çok seri, gerektiğinde de çok tasarruflu (bir depo ile şehir dışında 85-90 km sabit hızla 910 km yapmışlığım var). Peformansa gelince, spor moda alınca 2-3 tırı aynı anda fişek gibi sollayabilirsiniz.

    Amacım Touran'ı övmek değil elbette, TSI motorla ilgili çok sayıda soru gördüm, deneyimlerimi benzer özelliklerde bir araç üzerinden aktarmak istedim. Bu noktada 1.4 TSI Tiguan alma kararı vermek üzere olan bir kişi olarak şu sorularıma yanıt alabilir miyim?

    1- 2015 modelin ne zaman satışa çıkacağı konusunda bilgisi olan var mı?
    2- Tiguan'da bagaj hacmi Touran'dan az görünüyor, bir aile aracı olarak düşündüğümde bagaj hacmi yeterli oluyor mu? 2015 modelde bagaj hacminin daha büyük olacağı doğru mu?
    3- CUP modelinde verilen Bluetooth kiti ile Tiguan opsiyon listesinde 1400 TL fiyatla sunulan "mobil telefon hazırlığı"aynı şey midir? Aralarında ne fark var?
    4- Chrome veya CUP modeli düşünsem 18" jant standart geliyor. Türkiye yollarında 18" jant sıkıntı yaratır mı? Çukurlardan geçerken dar yanaklı lüks otomobilllerde olduğu gibi yanak yırtılmasına yol açar mı? Yoksa Chrome yerine 17" jantlı S&S alıp üzerine diğer aksesuarları ben mi eklemeliyim?
    5- DCC (Adaptif şasi kontrol) hangi modellerde geliyor? Opsiyonel midir?
    6- Deri döşeme için ne düşünürsünüz? O parayı vermeye değer mi?
    7- tüm aksesuarları alop aracı full yapmayı düşünsem, şunları almaya gerek yok dediğiniz aksesuarlar hangileri olur?
    8- Tiguan'da iphone veya ipod bağlantısı var mıdır?
    9- RNS510 için yazıları gördüm ama şunu anlamadım: Tiguan normalde RCD 510 ile geliyor, bunu sipariş sırasında RNS ile değiştirmek mümkün mü? Yoksa RNS ayrıca alınıp eldeki RCD çöpe mi atılıyor?

    Yardımcı olacak tüm arkadaşlara şimdiden teşekkürler, herkese güvenli ve kazasız sürüşler diliyorum.

    Merhaba,

    1- Kesin bilgi yok.
    2- Tiguan'ın arka koltuklarının hareket etmesi nedeniyle mevcut bagaj hacmi genişleyebiliyor. Ben şu ana kadar sınıra kadar dolduramadım.
    3- Bahsettiğiniz ürün diye düşünüyorum.
    4- 18 inch jant olduğu halde ben bir sıkıntı hissetmedim aksine çok yumuşak. basıncı 29*31 bar aralığında tutmakta fayda var.
    5- DCC opsiyonel, isterseniz taktırabiliyorsunuz.
    6- Sıcak havalarda deri döşemenin çok sıkıntısını yaşayna gördüm(kardeşimin arabasından biliyorum)
    7- Cam tavan, bi-xenon far araca görsel olarak farklı hava katan en önemli unsurlar.
    8- Mevcut.
    9- RNS'in fiyatı 7000 küsür diye biliyorum. RCD510 un fiyatıda 4000 küsür diye biliyorum. Aradaki farkı yansıtabilirler.

    Selamlar

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: huseyyil

    quote:

    Orijinalden alıntı: polleme

    Merhaba,

    Tiguan için açılan bu boyutta bir yazı beni hem şaşırttı, hem de sevindirdi. Tiguan'ın neredeyse her başlığı burada işlenmiş, bu kategoride bir araç alma kararı içinde bocalarken beni Tiguan'a yaklaştırdı.

    Bende şu anda VW Touran 1.4 TSI (140 bg) var. 2008'de ilk çıktığında almıştım, TSI motorun ilk kullanıcılarından biriyim. Touran ile geçen 6-7 yılda 50.000 km yapmışım, yıllık yaptığım km kesinlikle 10.000 km seviyesine ulaşmıyor, o nedenle yine bir TSI motorlu araç alma düşüncesindeyim. Öte yandan Touran kasası ile Tiguan kasası aynı ağırlıkta olduğundan 150-160 bg bir Tiguan alırsam gerek yakıt tüketimi, gerekse performans açısından sorun yaşamayacağımı hayal ediyorum. 140 bg motorla benim Touran gerektiğinde çok seri, gerektiğinde de çok tasarruflu (bir depo ile şehir dışında 85-90 km sabit hızla 910 km yapmışlığım var). Peformansa gelince, spor moda alınca 2-3 tırı aynı anda fişek gibi sollayabilirsiniz.

    Amacım Touran'ı övmek değil elbette, TSI motorla ilgili çok sayıda soru gördüm, deneyimlerimi benzer özelliklerde bir araç üzerinden aktarmak istedim. Bu noktada 1.4 TSI Tiguan alma kararı vermek üzere olan bir kişi olarak şu sorularıma yanıt alabilir miyim?

    1- 2015 modelin ne zaman satışa çıkacağı konusunda bilgisi olan var mı?
    2- Tiguan'da bagaj hacmi Touran'dan az görünüyor, bir aile aracı olarak düşündüğümde bagaj hacmi yeterli oluyor mu? 2015 modelde bagaj hacminin daha büyük olacağı doğru mu?
    3- CUP modelinde verilen Bluetooth kiti ile Tiguan opsiyon listesinde 1400 TL fiyatla sunulan "mobil telefon hazırlığı"aynı şey midir? Aralarında ne fark var?
    4- Chrome veya CUP modeli düşünsem 18" jant standart geliyor. Türkiye yollarında 18" jant sıkıntı yaratır mı? Çukurlardan geçerken dar yanaklı lüks otomobilllerde olduğu gibi yanak yırtılmasına yol açar mı? Yoksa Chrome yerine 17" jantlı S&S alıp üzerine diğer aksesuarları ben mi eklemeliyim?
    5- DCC (Adaptif şasi kontrol) hangi modellerde geliyor? Opsiyonel midir?
    6- Deri döşeme için ne düşünürsünüz? O parayı vermeye değer mi?
    7- tüm aksesuarları alop aracı full yapmayı düşünsem, şunları almaya gerek yok dediğiniz aksesuarlar hangileri olur?
    8- Tiguan'da iphone veya ipod bağlantısı var mıdır?
    9- RNS510 için yazıları gördüm ama şunu anlamadım: Tiguan normalde RCD 510 ile geliyor, bunu sipariş sırasında RNS ile değiştirmek mümkün mü? Yoksa RNS ayrıca alınıp eldeki RCD çöpe mi atılıyor?

    Yardımcı olacak tüm arkadaşlara şimdiden teşekkürler, herkese güvenli ve kazasız sürüşler diliyorum.

    Merhaba,

    1- Kesin bilgi yok.
    2- Tiguan'ın arka koltuklarının hareket etmesi nedeniyle mevcut bagaj hacmi genişleyebiliyor. Ben şu ana kadar sınıra kadar dolduramadım.
    3- Bahsettiğiniz ürün diye düşünüyorum.
    4- 18 inch jant olduğu halde ben bir sıkıntı hissetmedim aksine çok yumuşak. basıncı 29*31 bar aralığında tutmakta fayda var.
    5- DCC opsiyonel, isterseniz taktırabiliyorsunuz.
    6- Sıcak havalarda deri döşemenin çok sıkıntısını yaşayna gördüm(kardeşimin arabasından biliyorum)
    7- Cam tavan, bi-xenon far araca görsel olarak farklı hava katan en önemli unsurlar.
    8- Mevcut.
    9- RNS'in fiyatı 7000 küsür diye biliyorum. RCD510 un fiyatıda 4000 küsür diye biliyorum. Aradaki farkı yansıtabilirler.

    Selamlar

    Cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim. Bugün Doğuş Oto bayilerinden birini aradım ve yeni kasanın durumunu sordum, 2016'da gelecek diyorlar. En erken 2016 Ocak ayında sipariş verilebilecek vd 2016 Mart ayında elimize geçebilecek gibi bir durum var. 1,5 yıl yeni kasayı beklemeye gerek var mı bilemedim. Sonuçta her yıl araba almıyoruz, almışken yeni kasa olsun diye düşünmüştüm. Yoksa yeni kasaya bakmadan mevcut modelllerden birini alayım mı? Yeni kasada beni cezbeden en önemli konu, mevcut Tiguan'a göre daha uzun olması ve daha büyük bagaj hacmi sunması idi. Touran aracımın bagaj hacmi 695 lt iken Tiguan'da 470 lt. Epeyce fark var. Bir bayide görmek istiyorum.

    Diğer konulara gelince;

    - deri döşemeden vazgeçtim.
    - RNS çok pahalı imiş, Zetec'e bakabilir veya mevcut cama monte edilebilen navigasyon ile devam edebilirim, bakacağım.
    - chrome veya cup ile 18" jant seçeneğine devam.
    - DCC'yi sorayım, gerekli olduğundan emin olamadım. Fiyatı da önemli tabi.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Binbaşı
    1275 Mesaj

    Hocam doğrudur yeni kasa 2016 da gelir anca. Bekleyip beklememe konusu şöyle bu kasa hoşunuza gidiyorsa alın derim. Mesela efsane kasa civic sıfır satılsa gidip alan olur onun gibi aracı kasası sattırır. Tiguanın bu kasasıda gayet şık.
    |
    |
    polleme kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2593 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: polleme

    quote:

    Orijinalden alıntı: huseyyil

    quote:

    Orijinalden alıntı: polleme

    Merhaba,

    Tiguan için açılan bu boyutta bir yazı beni hem şaşırttı, hem de sevindirdi. Tiguan'ın neredeyse her başlığı burada işlenmiş, bu kategoride bir araç alma kararı içinde bocalarken beni Tiguan'a yaklaştırdı.

    Bende şu anda VW Touran 1.4 TSI (140 bg) var. 2008'de ilk çıktığında almıştım, TSI motorun ilk kullanıcılarından biriyim. Touran ile geçen 6-7 yılda 50.000 km yapmışım, yıllık yaptığım km kesinlikle 10.000 km seviyesine ulaşmıyor, o nedenle yine bir TSI motorlu araç alma düşüncesindeyim. Öte yandan Touran kasası ile Tiguan kasası aynı ağırlıkta olduğundan 150-160 bg bir Tiguan alırsam gerek yakıt tüketimi, gerekse performans açısından sorun yaşamayacağımı hayal ediyorum. 140 bg motorla benim Touran gerektiğinde çok seri, gerektiğinde de çok tasarruflu (bir depo ile şehir dışında 85-90 km sabit hızla 910 km yapmışlığım var). Peformansa gelince, spor moda alınca 2-3 tırı aynı anda fişek gibi sollayabilirsiniz.

    Amacım Touran'ı övmek değil elbette, TSI motorla ilgili çok sayıda soru gördüm, deneyimlerimi benzer özelliklerde bir araç üzerinden aktarmak istedim. Bu noktada 1.4 TSI Tiguan alma kararı vermek üzere olan bir kişi olarak şu sorularıma yanıt alabilir miyim?

    1- 2015 modelin ne zaman satışa çıkacağı konusunda bilgisi olan var mı?
    2- Tiguan'da bagaj hacmi Touran'dan az görünüyor, bir aile aracı olarak düşündüğümde bagaj hacmi yeterli oluyor mu? 2015 modelde bagaj hacminin daha büyük olacağı doğru mu?
    3- CUP modelinde verilen Bluetooth kiti ile Tiguan opsiyon listesinde 1400 TL fiyatla sunulan "mobil telefon hazırlığı"aynı şey midir? Aralarında ne fark var?
    4- Chrome veya CUP modeli düşünsem 18" jant standart geliyor. Türkiye yollarında 18" jant sıkıntı yaratır mı? Çukurlardan geçerken dar yanaklı lüks otomobilllerde olduğu gibi yanak yırtılmasına yol açar mı? Yoksa Chrome yerine 17" jantlı S&S alıp üzerine diğer aksesuarları ben mi eklemeliyim?
    5- DCC (Adaptif şasi kontrol) hangi modellerde geliyor? Opsiyonel midir?
    6- Deri döşeme için ne düşünürsünüz? O parayı vermeye değer mi?
    7- tüm aksesuarları alop aracı full yapmayı düşünsem, şunları almaya gerek yok dediğiniz aksesuarlar hangileri olur?
    8- Tiguan'da iphone veya ipod bağlantısı var mıdır?
    9- RNS510 için yazıları gördüm ama şunu anlamadım: Tiguan normalde RCD 510 ile geliyor, bunu sipariş sırasında RNS ile değiştirmek mümkün mü? Yoksa RNS ayrıca alınıp eldeki RCD çöpe mi atılıyor?

    Yardımcı olacak tüm arkadaşlara şimdiden teşekkürler, herkese güvenli ve kazasız sürüşler diliyorum.

    Merhaba,

    1- Kesin bilgi yok.
    2- Tiguan'ın arka koltuklarının hareket etmesi nedeniyle mevcut bagaj hacmi genişleyebiliyor. Ben şu ana kadar sınıra kadar dolduramadım.
    3- Bahsettiğiniz ürün diye düşünüyorum.
    4- 18 inch jant olduğu halde ben bir sıkıntı hissetmedim aksine çok yumuşak. basıncı 29*31 bar aralığında tutmakta fayda var.
    5- DCC opsiyonel, isterseniz taktırabiliyorsunuz.
    6- Sıcak havalarda deri döşemenin çok sıkıntısını yaşayna gördüm(kardeşimin arabasından biliyorum)
    7- Cam tavan, bi-xenon far araca görsel olarak farklı hava katan en önemli unsurlar.
    8- Mevcut.
    9- RNS'in fiyatı 7000 küsür diye biliyorum. RCD510 un fiyatıda 4000 küsür diye biliyorum. Aradaki farkı yansıtabilirler.

    Selamlar

    Cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim. Bugün Doğuş Oto bayilerinden birini aradım ve yeni kasanın durumunu sordum, 2016'da gelecek diyorlar. En erken 2016 Ocak ayında sipariş verilebilecek vd 2016 Mart ayında elimize geçebilecek gibi bir durum var. 1,5 yıl yeni kasayı beklemeye gerek var mı bilemedim. Sonuçta her yıl araba almıyoruz, almışken yeni kasa olsun diye düşünmüştüm. Yoksa yeni kasaya bakmadan mevcut modelllerden birini alayım mı? Yeni kasada beni cezbeden en önemli konu, mevcut Tiguan'a göre daha uzun olması ve daha büyük bagaj hacmi sunması idi. Touran aracımın bagaj hacmi 695 lt iken Tiguan'da 470 lt. Epeyce fark var. Bir bayide görmek istiyorum.

    Diğer konulara gelince;

    - deri döşemeden vazgeçtim.
    - RNS çok pahalı imiş, Zetec'e bakabilir veya mevcut cama monte edilebilen navigasyon ile devam edebilirim, bakacağım.
    - chrome veya cup ile 18" jant seçeneğine devam.
    - DCC'yi sorayım, gerekli olduğundan emin olamadım. Fiyatı da önemli tabi.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: polleme


    quote:

    Orijinalden alıntı: huseyyil

    quote:

    Orijinalden alıntı: polleme

    Merhaba,

    Tiguan için açılan bu boyutta bir yazı beni hem şaşırttı, hem de sevindirdi. Tiguan'ın neredeyse her başlığı burada işlenmiş, bu kategoride bir araç alma kararı içinde bocalarken beni Tiguan'a yaklaştırdı.

    Bende şu anda VW Touran 1.4 TSI (140 bg) var. 2008'de ilk çıktığında almıştım, TSI motorun ilk kullanıcılarından biriyim. Touran ile geçen 6-7 yılda 50.000 km yapmışım, yıllık yaptığım km kesinlikle 10.000 km seviyesine ulaşmıyor, o nedenle yine bir TSI motorlu araç alma düşüncesindeyim. Öte yandan Touran kasası ile Tiguan kasası aynı ağırlıkta olduğundan 150-160 bg bir Tiguan alırsam gerek yakıt tüketimi, gerekse performans açısından sorun yaşamayacağımı hayal ediyorum. 140 bg motorla benim Touran gerektiğinde çok seri, gerektiğinde de çok tasarruflu (bir depo ile şehir dışında 85-90 km sabit hızla 910 km yapmışlığım var). Peformansa gelince, spor moda alınca 2-3 tırı aynı anda fişek gibi sollayabilirsiniz.

    Amacım Touran'ı övmek değil elbette, TSI motorla ilgili çok sayıda soru gördüm, deneyimlerimi benzer özelliklerde bir araç üzerinden aktarmak istedim. Bu noktada 1.4 TSI Tiguan alma kararı vermek üzere olan bir kişi olarak şu sorularıma yanıt alabilir miyim?

    1- 2015 modelin ne zaman satışa çıkacağı konusunda bilgisi olan var mı?
    2- Tiguan'da bagaj hacmi Touran'dan az görünüyor, bir aile aracı olarak düşündüğümde bagaj hacmi yeterli oluyor mu? 2015 modelde bagaj hacminin daha büyük olacağı doğru mu?
    3- CUP modelinde verilen Bluetooth kiti ile Tiguan opsiyon listesinde 1400 TL fiyatla sunulan "mobil telefon hazırlığı"aynı şey midir? Aralarında ne fark var?
    4- Chrome veya CUP modeli düşünsem 18" jant standart geliyor. Türkiye yollarında 18" jant sıkıntı yaratır mı? Çukurlardan geçerken dar yanaklı lüks otomobilllerde olduğu gibi yanak yırtılmasına yol açar mı? Yoksa Chrome yerine 17" jantlı S&S alıp üzerine diğer aksesuarları ben mi eklemeliyim?
    5- DCC (Adaptif şasi kontrol) hangi modellerde geliyor? Opsiyonel midir?
    6- Deri döşeme için ne düşünürsünüz? O parayı vermeye değer mi?
    7- tüm aksesuarları alop aracı full yapmayı düşünsem, şunları almaya gerek yok dediğiniz aksesuarlar hangileri olur?
    8- Tiguan'da iphone veya ipod bağlantısı var mıdır?
    9- RNS510 için yazıları gördüm ama şunu anlamadım: Tiguan normalde RCD 510 ile geliyor, bunu sipariş sırasında RNS ile değiştirmek mümkün mü? Yoksa RNS ayrıca alınıp eldeki RCD çöpe mi atılıyor?

    Yardımcı olacak tüm arkadaşlara şimdiden teşekkürler, herkese güvenli ve kazasız sürüşler diliyorum.

    Merhaba,

    1- Kesin bilgi yok.
    2- Tiguan'ın arka koltuklarının hareket etmesi nedeniyle mevcut bagaj hacmi genişleyebiliyor. Ben şu ana kadar sınıra kadar dolduramadım.
    3- Bahsettiğiniz ürün diye düşünüyorum.
    4- 18 inch jant olduğu halde ben bir sıkıntı hissetmedim aksine çok yumuşak. basıncı 29*31 bar aralığında tutmakta fayda var.
    5- DCC opsiyonel, isterseniz taktırabiliyorsunuz.
    6- Sıcak havalarda deri döşemenin çok sıkıntısını yaşayna gördüm(kardeşimin arabasından biliyorum)
    7- Cam tavan, bi-xenon far araca görsel olarak farklı hava katan en önemli unsurlar.
    8- Mevcut.
    9- RNS'in fiyatı 7000 küsür diye biliyorum. RCD510 un fiyatıda 4000 küsür diye biliyorum. Aradaki farkı yansıtabilirler.

    Selamlar

    Cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim. Bugün Doğuş Oto bayilerinden birini aradım ve yeni kasanın durumunu sordum, 2016'da gelecek diyorlar. En erken 2016 Ocak ayında sipariş verilebilecek vd 2016 Mart ayında elimize geçebilecek gibi bir durum var. 1,5 yıl yeni kasayı beklemeye gerek var mı bilemedim. Sonuçta her yıl araba almıyoruz, almışken yeni kasa olsun diye düşünmüştüm. Yoksa yeni kasaya bakmadan mevcut modelllerden birini alayım mı? Yeni kasada beni cezbeden en önemli konu, mevcut Tiguan'a göre daha uzun olması ve daha büyük bagaj hacmi sunması idi. Touran aracımın bagaj hacmi 695 lt iken Tiguan'da 470 lt. Epeyce fark var. Bir bayide görmek istiyorum.

    Diğer konulara gelince;

    - deri döşemeden vazgeçtim.
    - RNS çok pahalı imiş, Zetec'e bakabilir veya mevcut cama monte edilebilen navigasyon ile devam edebilirim, bakacağım.
    - chrome veya cup ile 18" jant seçeneğine devam.
    - DCC'yi sorayım, gerekli olduğundan emin olamadım. Fiyatı da önemli tabi.


    mrb, kararsız kalmak gerçekten çok zor, yerinizde olmak istemezdim. Yeni kasa daha uzun demişsiniz ama yeni kasa eski kasadan daha basık. Yani eski kasa (şimdiki) Tiguana oturduğunuz zaman başınız ile tavan arasındaki mesafeyi yeni kasada beklemeyin.
    Bir tarafta uzun kasa, diğer tarafta basık kasa bunu unutmayınız....kolay gelsin....
    _____________________________




  • Er
    13 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yimust

    quote:

    Orijinalden alıntı: polleme


    quote:

    Orijinalden alıntı: huseyyil

    quote:

    Orijinalden alıntı: polleme

    Merhaba,

    Tiguan için açılan bu boyutta bir yazı beni hem şaşırttı, hem de sevindirdi. Tiguan'ın neredeyse her başlığı burada işlenmiş, bu kategoride bir araç alma kararı içinde bocalarken beni Tiguan'a yaklaştırdı.

    Bende şu anda VW Touran 1.4 TSI (140 bg) var. 2008'de ilk çıktığında almıştım, TSI motorun ilk kullanıcılarından biriyim. Touran ile geçen 6-7 yılda 50.000 km yapmışım, yıllık yaptığım km kesinlikle 10.000 km seviyesine ulaşmıyor, o nedenle yine bir TSI motorlu araç alma düşüncesindeyim. Öte yandan Touran kasası ile Tiguan kasası aynı ağırlıkta olduğundan 150-160 bg bir Tiguan alırsam gerek yakıt tüketimi, gerekse performans açısından sorun yaşamayacağımı hayal ediyorum. 140 bg motorla benim Touran gerektiğinde çok seri, gerektiğinde de çok tasarruflu (bir depo ile şehir dışında 85-90 km sabit hızla 910 km yapmışlığım var). Peformansa gelince, spor moda alınca 2-3 tırı aynı anda fişek gibi sollayabilirsiniz.

    Amacım Touran'ı övmek değil elbette, TSI motorla ilgili çok sayıda soru gördüm, deneyimlerimi benzer özelliklerde bir araç üzerinden aktarmak istedim. Bu noktada 1.4 TSI Tiguan alma kararı vermek üzere olan bir kişi olarak şu sorularıma yanıt alabilir miyim?

    1- 2015 modelin ne zaman satışa çıkacağı konusunda bilgisi olan var mı?
    2- Tiguan'da bagaj hacmi Touran'dan az görünüyor, bir aile aracı olarak düşündüğümde bagaj hacmi yeterli oluyor mu? 2015 modelde bagaj hacminin daha büyük olacağı doğru mu?
    3- CUP modelinde verilen Bluetooth kiti ile Tiguan opsiyon listesinde 1400 TL fiyatla sunulan "mobil telefon hazırlığı"aynı şey midir? Aralarında ne fark var?
    4- Chrome veya CUP modeli düşünsem 18" jant standart geliyor. Türkiye yollarında 18" jant sıkıntı yaratır mı? Çukurlardan geçerken dar yanaklı lüks otomobilllerde olduğu gibi yanak yırtılmasına yol açar mı? Yoksa Chrome yerine 17" jantlı S&S alıp üzerine diğer aksesuarları ben mi eklemeliyim?
    5- DCC (Adaptif şasi kontrol) hangi modellerde geliyor? Opsiyonel midir?
    6- Deri döşeme için ne düşünürsünüz? O parayı vermeye değer mi?
    7- tüm aksesuarları alop aracı full yapmayı düşünsem, şunları almaya gerek yok dediğiniz aksesuarlar hangileri olur?
    8- Tiguan'da iphone veya ipod bağlantısı var mıdır?
    9- RNS510 için yazıları gördüm ama şunu anlamadım: Tiguan normalde RCD 510 ile geliyor, bunu sipariş sırasında RNS ile değiştirmek mümkün mü? Yoksa RNS ayrıca alınıp eldeki RCD çöpe mi atılıyor?

    Yardımcı olacak tüm arkadaşlara şimdiden teşekkürler, herkese güvenli ve kazasız sürüşler diliyorum.

    Merhaba,

    1- Kesin bilgi yok.
    2- Tiguan'ın arka koltuklarının hareket etmesi nedeniyle mevcut bagaj hacmi genişleyebiliyor. Ben şu ana kadar sınıra kadar dolduramadım.
    3- Bahsettiğiniz ürün diye düşünüyorum.
    4- 18 inch jant olduğu halde ben bir sıkıntı hissetmedim aksine çok yumuşak. basıncı 29*31 bar aralığında tutmakta fayda var.
    5- DCC opsiyonel, isterseniz taktırabiliyorsunuz.
    6- Sıcak havalarda deri döşemenin çok sıkıntısını yaşayna gördüm(kardeşimin arabasından biliyorum)
    7- Cam tavan, bi-xenon far araca görsel olarak farklı hava katan en önemli unsurlar.
    8- Mevcut.
    9- RNS'in fiyatı 7000 küsür diye biliyorum. RCD510 un fiyatıda 4000 küsür diye biliyorum. Aradaki farkı yansıtabilirler.

    Selamlar

    Cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim. Bugün Doğuş Oto bayilerinden birini aradım ve yeni kasanın durumunu sordum, 2016'da gelecek diyorlar. En erken 2016 Ocak ayında sipariş verilebilecek vd 2016 Mart ayında elimize geçebilecek gibi bir durum var. 1,5 yıl yeni kasayı beklemeye gerek var mı bilemedim. Sonuçta her yıl araba almıyoruz, almışken yeni kasa olsun diye düşünmüştüm. Yoksa yeni kasaya bakmadan mevcut modelllerden birini alayım mı? Yeni kasada beni cezbeden en önemli konu, mevcut Tiguan'a göre daha uzun olması ve daha büyük bagaj hacmi sunması idi. Touran aracımın bagaj hacmi 695 lt iken Tiguan'da 470 lt. Epeyce fark var. Bir bayide görmek istiyorum.

    Diğer konulara gelince;

    - deri döşemeden vazgeçtim.
    - RNS çok pahalı imiş, Zetec'e bakabilir veya mevcut cama monte edilebilen navigasyon ile devam edebilirim, bakacağım.
    - chrome veya cup ile 18" jant seçeneğine devam.
    - DCC'yi sorayım, gerekli olduğundan emin olamadım. Fiyatı da önemli tabi.


    mrb, kararsız kalmak gerçekten çok zor, yerinizde olmak istemezdim. Yeni kasa daha uzun demişsiniz ama yeni kasa eski kasadan daha basık. Yani eski kasa (şimdiki) Tiguana oturduğunuz zaman başınız ile tavan arasındaki mesafeyi yeni kasada beklemeyin.
    Bir tarafta uzun kasa, diğer tarafta basık kasa bunu unutmayınız....kolay gelsin....

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: yimust

    quote:

    Orijinalden alıntı: polleme


    quote:

    Orijinalden alıntı: huseyyil

    quote:

    Orijinalden alıntı: polleme

    Merhaba,

    Tiguan için açılan bu boyutta bir yazı beni hem şaşırttı, hem de sevindirdi. Tiguan'ın neredeyse her başlığı burada işlenmiş, bu kategoride bir araç alma kararı içinde bocalarken beni Tiguan'a yaklaştırdı.

    Bende şu anda VW Touran 1.4 TSI (140 bg) var. 2008'de ilk çıktığında almıştım, TSI motorun ilk kullanıcılarından biriyim. Touran ile geçen 6-7 yılda 50.000 km yapmışım, yıllık yaptığım km kesinlikle 10.000 km seviyesine ulaşmıyor, o nedenle yine bir TSI motorlu araç alma düşüncesindeyim. Öte yandan Touran kasası ile Tiguan kasası aynı ağırlıkta olduğundan 150-160 bg bir Tiguan alırsam gerek yakıt tüketimi, gerekse performans açısından sorun yaşamayacağımı hayal ediyorum. 140 bg motorla benim Touran gerektiğinde çok seri, gerektiğinde de çok tasarruflu (bir depo ile şehir dışında 85-90 km sabit hızla 910 km yapmışlığım var). Peformansa gelince, spor moda alınca 2-3 tırı aynı anda fişek gibi sollayabilirsiniz.

    Amacım Touran'ı övmek değil elbette, TSI motorla ilgili çok sayıda soru gördüm, deneyimlerimi benzer özelliklerde bir araç üzerinden aktarmak istedim. Bu noktada 1.4 TSI Tiguan alma kararı vermek üzere olan bir kişi olarak şu sorularıma yanıt alabilir miyim?

    1- 2015 modelin ne zaman satışa çıkacağı konusunda bilgisi olan var mı?
    2- Tiguan'da bagaj hacmi Touran'dan az görünüyor, bir aile aracı olarak düşündüğümde bagaj hacmi yeterli oluyor mu? 2015 modelde bagaj hacminin daha büyük olacağı doğru mu?
    3- CUP modelinde verilen Bluetooth kiti ile Tiguan opsiyon listesinde 1400 TL fiyatla sunulan "mobil telefon hazırlığı"aynı şey midir? Aralarında ne fark var?
    4- Chrome veya CUP modeli düşünsem 18" jant standart geliyor. Türkiye yollarında 18" jant sıkıntı yaratır mı? Çukurlardan geçerken dar yanaklı lüks otomobilllerde olduğu gibi yanak yırtılmasına yol açar mı? Yoksa Chrome yerine 17" jantlı S&S alıp üzerine diğer aksesuarları ben mi eklemeliyim?
    5- DCC (Adaptif şasi kontrol) hangi modellerde geliyor? Opsiyonel midir?
    6- Deri döşeme için ne düşünürsünüz? O parayı vermeye değer mi?
    7- tüm aksesuarları alop aracı full yapmayı düşünsem, şunları almaya gerek yok dediğiniz aksesuarlar hangileri olur?
    8- Tiguan'da iphone veya ipod bağlantısı var mıdır?
    9- RNS510 için yazıları gördüm ama şunu anlamadım: Tiguan normalde RCD 510 ile geliyor, bunu sipariş sırasında RNS ile değiştirmek mümkün mü? Yoksa RNS ayrıca alınıp eldeki RCD çöpe mi atılıyor?

    Yardımcı olacak tüm arkadaşlara şimdiden teşekkürler, herkese güvenli ve kazasız sürüşler diliyorum.

    Merhaba,

    1- Kesin bilgi yok.
    2- Tiguan'ın arka koltuklarının hareket etmesi nedeniyle mevcut bagaj hacmi genişleyebiliyor. Ben şu ana kadar sınıra kadar dolduramadım.
    3- Bahsettiğiniz ürün diye düşünüyorum.
    4- 18 inch jant olduğu halde ben bir sıkıntı hissetmedim aksine çok yumuşak. basıncı 29*31 bar aralığında tutmakta fayda var.
    5- DCC opsiyonel, isterseniz taktırabiliyorsunuz.
    6- Sıcak havalarda deri döşemenin çok sıkıntısını yaşayna gördüm(kardeşimin arabasından biliyorum)
    7- Cam tavan, bi-xenon far araca görsel olarak farklı hava katan en önemli unsurlar.
    8- Mevcut.
    9- RNS'in fiyatı 7000 küsür diye biliyorum. RCD510 un fiyatıda 4000 küsür diye biliyorum. Aradaki farkı yansıtabilirler.

    Selamlar

    Cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim. Bugün Doğuş Oto bayilerinden birini aradım ve yeni kasanın durumunu sordum, 2016'da gelecek diyorlar. En erken 2016 Ocak ayında sipariş verilebilecek vd 2016 Mart ayında elimize geçebilecek gibi bir durum var. 1,5 yıl yeni kasayı beklemeye gerek var mı bilemedim. Sonuçta her yıl araba almıyoruz, almışken yeni kasa olsun diye düşünmüştüm. Yoksa yeni kasaya bakmadan mevcut modelllerden birini alayım mı? Yeni kasada beni cezbeden en önemli konu, mevcut Tiguan'a göre daha uzun olması ve daha büyük bagaj hacmi sunması idi. Touran aracımın bagaj hacmi 695 lt iken Tiguan'da 470 lt. Epeyce fark var. Bir bayide görmek istiyorum.

    Diğer konulara gelince;

    - deri döşemeden vazgeçtim.
    - RNS çok pahalı imiş, Zetec'e bakabilir veya mevcut cama monte edilebilen navigasyon ile devam edebilirim, bakacağım.
    - chrome veya cup ile 18" jant seçeneğine devam.
    - DCC'yi sorayım, gerekli olduğundan emin olamadım. Fiyatı da önemli tabi.


    mrb, kararsız kalmak gerçekten çok zor, yerinizde olmak istemezdim. Yeni kasa daha uzun demişsiniz ama yeni kasa eski kasadan daha basık. Yani eski kasa (şimdiki) Tiguana oturduğunuz zaman başınız ile tavan arasındaki mesafeyi yeni kasada beklemeyin.
    Bir tarafta uzun kasa, diğer tarafta basık kasa bunu unutmayınız....kolay gelsin....

    Bu cevabınız bir nebze rahatlattı. Gelecek hafta bayide Tiguan'ı inceleyip karar vermeye çalışacağım. Bu son cevapla eski kasanın oranı %51 oldu. Kimbilir, eşim de tutarsa birden alıveririm bakarsınız. Elimdeki Touran' eşim kullanamadığından her durumda gelecek hafta satışa çıkaracağım, eğer beklersem küçük de olsa bir ara araç almam gerekecek. Touran'ı sat, küçük araç bul, al, yeni kasa gelince bu küçük aracı sat, devret, yeni aracı al, süreç biraz sıkıntılı.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    688 Mesaj

    Hocam yeni kasa diye birşey şuan ortada yokki. 2016 yılı çok uzun bir süre,şuanki model gayet güncel ve albenili bence. Passat yeni kasa duyuruldu ancak eski olacak kasa için millet hala bayide kuyrukta. Mevcut suvlar ile test sürüşü yapın zaten TİGU'ya bindikten sonra direkt alacaksınız 😉



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    polleme kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    “İnsan ne kadar az şeyle idare ederse, o kadar mutlu olur; istekler, ihtiyaçlar çoğaldıkça, özgürlük azalır.” Maksim Gorki
  • Yüzbaşı
    999 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: huseyyil

    quote:

    Orijinalden alıntı: polleme

    Merhaba,

    Tiguan için açılan bu boyutta bir yazı beni hem şaşırttı, hem de sevindirdi. Tiguan'ın neredeyse her başlığı burada işlenmiş, bu kategoride bir araç alma kararı içinde bocalarken beni Tiguan'a yaklaştırdı.

    Bende şu anda VW Touran 1.4 TSI (140 bg) var. 2008'de ilk çıktığında almıştım, TSI motorun ilk kullanıcılarından biriyim. Touran ile geçen 6-7 yılda 50.000 km yapmışım, yıllık yaptığım km kesinlikle 10.000 km seviyesine ulaşmıyor, o nedenle yine bir TSI motorlu araç alma düşüncesindeyim. Öte yandan Touran kasası ile Tiguan kasası aynı ağırlıkta olduğundan 150-160 bg bir Tiguan alırsam gerek yakıt tüketimi, gerekse performans açısından sorun yaşamayacağımı hayal ediyorum. 140 bg motorla benim Touran gerektiğinde çok seri, gerektiğinde de çok tasarruflu (bir depo ile şehir dışında 85-90 km sabit hızla 910 km yapmışlığım var). Peformansa gelince, spor moda alınca 2-3 tırı aynı anda fişek gibi sollayabilirsiniz.

    Amacım Touran'ı övmek değil elbette, TSI motorla ilgili çok sayıda soru gördüm, deneyimlerimi benzer özelliklerde bir araç üzerinden aktarmak istedim. Bu noktada 1.4 TSI Tiguan alma kararı vermek üzere olan bir kişi olarak şu sorularıma yanıt alabilir miyim?

    1- 2015 modelin ne zaman satışa çıkacağı konusunda bilgisi olan var mı?
    2- Tiguan'da bagaj hacmi Touran'dan az görünüyor, bir aile aracı olarak düşündüğümde bagaj hacmi yeterli oluyor mu? 2015 modelde bagaj hacminin daha büyük olacağı doğru mu?
    3- CUP modelinde verilen Bluetooth kiti ile Tiguan opsiyon listesinde 1400 TL fiyatla sunulan "mobil telefon hazırlığı"aynı şey midir? Aralarında ne fark var?
    4- Chrome veya CUP modeli düşünsem 18" jant standart geliyor. Türkiye yollarında 18" jant sıkıntı yaratır mı? Çukurlardan geçerken dar yanaklı lüks otomobilllerde olduğu gibi yanak yırtılmasına yol açar mı? Yoksa Chrome yerine 17" jantlı S&S alıp üzerine diğer aksesuarları ben mi eklemeliyim?
    5- DCC (Adaptif şasi kontrol) hangi modellerde geliyor? Opsiyonel midir?
    6- Deri döşeme için ne düşünürsünüz? O parayı vermeye değer mi?
    7- tüm aksesuarları alop aracı full yapmayı düşünsem, şunları almaya gerek yok dediğiniz aksesuarlar hangileri olur?
    8- Tiguan'da iphone veya ipod bağlantısı var mıdır?
    9- RNS510 için yazıları gördüm ama şunu anlamadım: Tiguan normalde RCD 510 ile geliyor, bunu sipariş sırasında RNS ile değiştirmek mümkün mü? Yoksa RNS ayrıca alınıp eldeki RCD çöpe mi atılıyor?

    Yardımcı olacak tüm arkadaşlara şimdiden teşekkürler, herkese güvenli ve kazasız sürüşler diliyorum.

    Merhaba,

    1- Kesin bilgi yok.
    2- Tiguan'ın arka koltuklarının hareket etmesi nedeniyle mevcut bagaj hacmi genişleyebiliyor. Ben şu ana kadar sınıra kadar dolduramadım.
    3- Bahsettiğiniz ürün diye düşünüyorum.
    4- 18 inch jant olduğu halde ben bir sıkıntı hissetmedim aksine çok yumuşak. basıncı 29*31 bar aralığında tutmakta fayda var.
    5- DCC opsiyonel, isterseniz taktırabiliyorsunuz.
    6- Sıcak havalarda deri döşemenin çok sıkıntısını yaşayna gördüm(kardeşimin arabasından biliyorum)
    7- Cam tavan, bi-xenon far araca görsel olarak farklı hava katan en önemli unsurlar.
    8- Mevcut.
    9- RNS'in fiyatı 7000 küsür diye biliyorum. RCD510 un fiyatıda 4000 küsür diye biliyorum. Aradaki farkı yansıtabilirler.

    Selamlar

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: huseyyil

    quote:

    Orijinalden alıntı: polleme

    Merhaba,

    Tiguan için açılan bu boyutta bir yazı beni hem şaşırttı, hem de sevindirdi. Tiguan'ın neredeyse her başlığı burada işlenmiş, bu kategoride bir araç alma kararı içinde bocalarken beni Tiguan'a yaklaştırdı.

    Bende şu anda VW Touran 1.4 TSI (140 bg) var. 2008'de ilk çıktığında almıştım, TSI motorun ilk kullanıcılarından biriyim. Touran ile geçen 6-7 yılda 50.000 km yapmışım, yıllık yaptığım km kesinlikle 10.000 km seviyesine ulaşmıyor, o nedenle yine bir TSI motorlu araç alma düşüncesindeyim. Öte yandan Touran kasası ile Tiguan kasası aynı ağırlıkta olduğundan 150-160 bg bir Tiguan alırsam gerek yakıt tüketimi, gerekse performans açısından sorun yaşamayacağımı hayal ediyorum. 140 bg motorla benim Touran gerektiğinde çok seri, gerektiğinde de çok tasarruflu (bir depo ile şehir dışında 85-90 km sabit hızla 910 km yapmışlığım var). Peformansa gelince, spor moda alınca 2-3 tırı aynı anda fişek gibi sollayabilirsiniz.

    Amacım Touran'ı övmek değil elbette, TSI motorla ilgili çok sayıda soru gördüm, deneyimlerimi benzer özelliklerde bir araç üzerinden aktarmak istedim. Bu noktada 1.4 TSI Tiguan alma kararı vermek üzere olan bir kişi olarak şu sorularıma yanıt alabilir miyim?

    1- 2015 modelin ne zaman satışa çıkacağı konusunda bilgisi olan var mı?
    2- Tiguan'da bagaj hacmi Touran'dan az görünüyor, bir aile aracı olarak düşündüğümde bagaj hacmi yeterli oluyor mu? 2015 modelde bagaj hacminin daha büyük olacağı doğru mu?
    3- CUP modelinde verilen Bluetooth kiti ile Tiguan opsiyon listesinde 1400 TL fiyatla sunulan "mobil telefon hazırlığı"aynı şey midir? Aralarında ne fark var?
    4- Chrome veya CUP modeli düşünsem 18" jant standart geliyor. Türkiye yollarında 18" jant sıkıntı yaratır mı? Çukurlardan geçerken dar yanaklı lüks otomobilllerde olduğu gibi yanak yırtılmasına yol açar mı? Yoksa Chrome yerine 17" jantlı S&S alıp üzerine diğer aksesuarları ben mi eklemeliyim?
    5- DCC (Adaptif şasi kontrol) hangi modellerde geliyor? Opsiyonel midir?
    6- Deri döşeme için ne düşünürsünüz? O parayı vermeye değer mi?
    7- tüm aksesuarları alop aracı full yapmayı düşünsem, şunları almaya gerek yok dediğiniz aksesuarlar hangileri olur?
    8- Tiguan'da iphone veya ipod bağlantısı var mıdır?
    9- RNS510 için yazıları gördüm ama şunu anlamadım: Tiguan normalde RCD 510 ile geliyor, bunu sipariş sırasında RNS ile değiştirmek mümkün mü? Yoksa RNS ayrıca alınıp eldeki RCD çöpe mi atılıyor?

    Yardımcı olacak tüm arkadaşlara şimdiden teşekkürler, herkese güvenli ve kazasız sürüşler diliyorum.

    Merhaba,

    1- Kesin bilgi yok.
    2- Tiguan'ın arka koltuklarının hareket etmesi nedeniyle mevcut bagaj hacmi genişleyebiliyor. Ben şu ana kadar sınıra kadar dolduramadım.
    3- Bahsettiğiniz ürün diye düşünüyorum.
    4- 18 inch jant olduğu halde ben bir sıkıntı hissetmedim aksine çok yumuşak. basıncı 29*31 bar aralığında tutmakta fayda var.
    5- DCC opsiyonel, isterseniz taktırabiliyorsunuz.
    6- Sıcak havalarda deri döşemenin çok sıkıntısını yaşayna gördüm(kardeşimin arabasından biliyorum)
    7- Cam tavan, bi-xenon far araca görsel olarak farklı hava katan en önemli unsurlar.
    8- Mevcut.
    9- RNS'in fiyatı 7000 küsür diye biliyorum. RCD510 un fiyatıda 4000 küsür diye biliyorum. Aradaki farkı yansıtabilirler.

    Selamlar

    Arkadaslar cevaplarını yazmıs ekleyim birkac sey. DCC sehirici konforda duz yolda normalde ve virajlarda veya surat yaparken sporda yol tutusunuz ve konforunuzu ayarlar. Kendi ozel amortisorleri vardır. Direksiyonunuz sertlesip yumusar. Cok keyifli bir oyuncaktır. İmkan varsa mutlaka alınmalı bence.

    Deri doseme sadece şık bir unsur.. Kışın buz gibi olduğu için koltuk ısıtmayla beraber gelir. Ancak yazın yapış yapış olursunuz. Cabuk eskir.

    RCD 510 6 CD calar,SD kart takılır. İsterseniz gerigorus kamerası tabilirsiniz sonradan ona. Veya bluetooth tum fonksiyonları ekranda gosterebilir.

    RNS 510 DVD'den film gosterebilir (Ne alaka? Gereksiz birsey), Navigasyonu vardır (Yandex trafik bilgili navi varken buna da gerek yok). İçine 6 CD alamaz.

    Media in diye bir socket olursa iphone baglantısı olur. Gerek yok taktırın bluetooth

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-oto-goruntu-sistemleri-multimedya-oynatici-orjinal-vw-passat-bluetooth-kiti-rns-310-510-rcd-510-150222477/detay

    Bunun gibi sahibnden.com'dan arayınız. Cok istiyorsanız RNS 510 diye aratın onu da taktırabilirsiniz. RCD 510 mutlaka para eder montaj yapan yer bunu paraya sayar ama bence dedigim gibi gerek yok

    Cam tavan kesinlikle daha ferah hissetiriyor bence. Xenon ise tabiki zevk olsa cok iyi olur. Sonradan taktırmak cok ugrastırır. Zaten sonradan takarsanız far yıkaması olmayacagından muayenelerden gecemezsiniz. Yani onu da taktırmak icin tamponunuzu degistirmeniz gerekir. Sacma bir masraf
    _____________________________




  • Binbaşı
    1600 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: liberter1

    quote:

    Orijinalden alıntı: huseyyil

    quote:

    Orijinalden alıntı: polleme

    Merhaba,

    Tiguan için açılan bu boyutta bir yazı beni hem şaşırttı, hem de sevindirdi. Tiguan'ın neredeyse her başlığı burada işlenmiş, bu kategoride bir araç alma kararı içinde bocalarken beni Tiguan'a yaklaştırdı.

    Bende şu anda VW Touran 1.4 TSI (140 bg) var. 2008'de ilk çıktığında almıştım, TSI motorun ilk kullanıcılarından biriyim. Touran ile geçen 6-7 yılda 50.000 km yapmışım, yıllık yaptığım km kesinlikle 10.000 km seviyesine ulaşmıyor, o nedenle yine bir TSI motorlu araç alma düşüncesindeyim. Öte yandan Touran kasası ile Tiguan kasası aynı ağırlıkta olduğundan 150-160 bg bir Tiguan alırsam gerek yakıt tüketimi, gerekse performans açısından sorun yaşamayacağımı hayal ediyorum. 140 bg motorla benim Touran gerektiğinde çok seri, gerektiğinde de çok tasarruflu (bir depo ile şehir dışında 85-90 km sabit hızla 910 km yapmışlığım var). Peformansa gelince, spor moda alınca 2-3 tırı aynı anda fişek gibi sollayabilirsiniz.

    Amacım Touran'ı övmek değil elbette, TSI motorla ilgili çok sayıda soru gördüm, deneyimlerimi benzer özelliklerde bir araç üzerinden aktarmak istedim. Bu noktada 1.4 TSI Tiguan alma kararı vermek üzere olan bir kişi olarak şu sorularıma yanıt alabilir miyim?

    1- 2015 modelin ne zaman satışa çıkacağı konusunda bilgisi olan var mı?
    2- Tiguan'da bagaj hacmi Touran'dan az görünüyor, bir aile aracı olarak düşündüğümde bagaj hacmi yeterli oluyor mu? 2015 modelde bagaj hacminin daha büyük olacağı doğru mu?
    3- CUP modelinde verilen Bluetooth kiti ile Tiguan opsiyon listesinde 1400 TL fiyatla sunulan "mobil telefon hazırlığı"aynı şey midir? Aralarında ne fark var?
    4- Chrome veya CUP modeli düşünsem 18" jant standart geliyor. Türkiye yollarında 18" jant sıkıntı yaratır mı? Çukurlardan geçerken dar yanaklı lüks otomobilllerde olduğu gibi yanak yırtılmasına yol açar mı? Yoksa Chrome yerine 17" jantlı S&S alıp üzerine diğer aksesuarları ben mi eklemeliyim?
    5- DCC (Adaptif şasi kontrol) hangi modellerde geliyor? Opsiyonel midir?
    6- Deri döşeme için ne düşünürsünüz? O parayı vermeye değer mi?
    7- tüm aksesuarları alop aracı full yapmayı düşünsem, şunları almaya gerek yok dediğiniz aksesuarlar hangileri olur?
    8- Tiguan'da iphone veya ipod bağlantısı var mıdır?
    9- RNS510 için yazıları gördüm ama şunu anlamadım: Tiguan normalde RCD 510 ile geliyor, bunu sipariş sırasında RNS ile değiştirmek mümkün mü? Yoksa RNS ayrıca alınıp eldeki RCD çöpe mi atılıyor?

    Yardımcı olacak tüm arkadaşlara şimdiden teşekkürler, herkese güvenli ve kazasız sürüşler diliyorum.

    Merhaba,

    1- Kesin bilgi yok.
    2- Tiguan'ın arka koltuklarının hareket etmesi nedeniyle mevcut bagaj hacmi genişleyebiliyor. Ben şu ana kadar sınıra kadar dolduramadım.
    3- Bahsettiğiniz ürün diye düşünüyorum.
    4- 18 inch jant olduğu halde ben bir sıkıntı hissetmedim aksine çok yumuşak. basıncı 29*31 bar aralığında tutmakta fayda var.
    5- DCC opsiyonel, isterseniz taktırabiliyorsunuz.
    6- Sıcak havalarda deri döşemenin çok sıkıntısını yaşayna gördüm(kardeşimin arabasından biliyorum)
    7- Cam tavan, bi-xenon far araca görsel olarak farklı hava katan en önemli unsurlar.
    8- Mevcut.
    9- RNS'in fiyatı 7000 küsür diye biliyorum. RCD510 un fiyatıda 4000 küsür diye biliyorum. Aradaki farkı yansıtabilirler.

    Selamlar

    Arkadaslar cevaplarını yazmıs ekleyim birkac sey. DCC sehirici konforda duz yolda normalde ve virajlarda veya surat yaparken sporda yol tutusunuz ve konforunuzu ayarlar. Kendi ozel amortisorleri vardır. Direksiyonunuz sertlesip yumusar. Cok keyifli bir oyuncaktır. İmkan varsa mutlaka alınmalı bence.

    Deri doseme sadece şık bir unsur.. Kışın buz gibi olduğu için koltuk ısıtmayla beraber gelir. Ancak yazın yapış yapış olursunuz. Cabuk eskir.

    RCD 510 6 CD calar,SD kart takılır. İsterseniz gerigorus kamerası tabilirsiniz sonradan ona. Veya bluetooth tum fonksiyonları ekranda gosterebilir.

    RNS 510 DVD'den film gosterebilir (Ne alaka? Gereksiz birsey), Navigasyonu vardır (Yandex trafik bilgili navi varken buna da gerek yok). İçine 6 CD alamaz.

    Media in diye bir socket olursa iphone baglantısı olur. Gerek yok taktırın bluetooth

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-oto-goruntu-sistemleri-multimedya-oynatici-orjinal-vw-passat-bluetooth-kiti-rns-310-510-rcd-510-150222477/detay

    Bunun gibi sahibnden.com'dan arayınız. Cok istiyorsanız RNS 510 diye aratın onu da taktırabilirsiniz. RCD 510 mutlaka para eder montaj yapan yer bunu paraya sayar ama bence dedigim gibi gerek yok

    Cam tavan kesinlikle daha ferah hissetiriyor bence. Xenon ise tabiki zevk olsa cok iyi olur. Sonradan taktırmak cok ugrastırır. Zaten sonradan takarsanız far yıkaması olmayacagından muayenelerden gecemezsiniz. Yani onu da taktırmak icin tamponunuzu degistirmeniz gerekir. Sacma bir masraf

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: liberter1
    .....

    Zaten sonradan takarsanız far yıkaması olmayacagından muayenelerden gecemezsiniz. Yani onu da taktırmak icin tamponunuzu degistirmeniz gerekir. Sacma bir masraf

    Bak bu konuyu ben de aynı sizin gibi biliyordum, bir çok kişi tersini söyleyince araştırdım, far yıkama asli kusur değimiş. Örnek olarak da son kasa leon gösterilebilir, xenon var ama far yıkama yok.
    _____________________________
    Cahil ile Sohbet Etmek Güçtür Bilene; Çünkü Cahil Ne Gelirse Söyler Diline... (Mevlâna Celâleddin-i Rûmi)
    2012 TIGUAN 1.4 TSI 160hp 4Motion




  • Yüzbaşı
    677 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Akineton

    quote:

    Orijinalden alıntı: liberter1
    .....

    Zaten sonradan takarsanız far yıkaması olmayacagından muayenelerden gecemezsiniz. Yani onu da taktırmak icin tamponunuzu degistirmeniz gerekir. Sacma bir masraf

    Bak bu konuyu ben de aynı sizin gibi biliyordum, bir çok kişi tersini söyleyince araştırdım, far yıkama asli kusur değimiş. Örnek olarak da son kasa leon gösterilebilir, xenon var ama far yıkama yok.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Akineton

    quote:

    Orijinalden alıntı: liberter1
    .....

    Zaten sonradan takarsanız far yıkaması olmayacagından muayenelerden gecemezsiniz. Yani onu da taktırmak icin tamponunuzu degistirmeniz gerekir. Sacma bir masraf

    Bak bu konuyu ben de aynı sizin gibi biliyordum, bir çok kişi tersini söyleyince araştırdım, far yıkama asli kusur değimiş. Örnek olarak da son kasa leon gösterilebilir, xenon var ama far yıkama yok.

    Son kasa leonlarda led var bilginiz olsun!
    _____________________________
    Tiguan F&F 150hp Tsi 4Motion / Vialle LPdi
    __________________________




HızlıCevap
Reklamlar
SEO
Orjinal Laptop Yedek Parça
üniversite
SEO
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,844
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.