Şimdi Ara

Ticarilerin Spor Araç Gibi Üretilmesi ve Kaçınılmaz Kazalar (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
2.985
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Aklına 120hplik Osmanlı Tuğralı Doblolar gelen ...

    Hocam o 120lik doblolar daha satılmamış herhalde malum sitede ilan görmedim bide hocam bu yeni 120 lik doblolar MultiJet ll mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: otobilge

    Sizi 1.3 mutijete havale ediyorum 1.6 fazla gelecektir



    Yavaş gelsin de çok yakmasın Görmemişin torku olmuş 1.6 multijet yazılımlıya 1.5 boy atmışlığım var, boş yapmaya devam

    fark attığınız araç sanırım otomobil.

    bu aracın sürtünme katsayısı ile otomobil mukayesesi ortaya kanulabilirmi çok adil bir kapışma olmuş..

    ayrıca güç ağırlık dengesi,aracın ağırlığı 0-100 gibi değerler daha ortada hiç yok.


    şartları şöyle dengelesek acaba sonuç ne olurdu.dobloda bir otomobil olsaydı..bu şartlarda




    "Ticari ile otomobil karşılaştırılır mı" kafasını, yolda giderken ona buna selektör yapan insanlara anlatın. Bir tanesi de burada, 320 nm tork olunca dobloyu uçacak zannediyor.

    http://ticari.fiat.com.tr/modeller/sayfalar/YENIDOBLOCOMBI/Teknik.aspx#

    Buradaki değerleri ben uydurmadım sanırım ?

    Doblo bir otomobil olunca egea oluyor zaten. Egea beni bir boy geçer. Fakat konumuz zaten 1.6 multijet vs diğerleri değil. Doblo vs diğerleri.

    Bakın benim işimin çoğu, yüksek torklu ve güçlü bir ticari aracın tepesinde geçiyor. 1.6 multijet onun yanında kedi kalır. O yüzden anlatmayın bana ticarileri. Ağırlıkları azalmadan, bineklere kafa tutma ihtimalleri yok. He 120 hp 320 nm motorla 70-75 hp b segmenti aracı geçince mutlu olacaklarsa buyursunlar.




  • Evet.İlk nesil 1,6mjet 105hplikti.

    120hplik eu6 ve 2.nesil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Türkiye'de satılan ticarilere devlet olarak 50hp sınırı getiririm. Hız sınırını da 50km'de sınırlatırım. Açtırana ömür boyu trafikten men ehliyet iptali.

    Yazılım ile gücünü 50hp'ye düşürür sadece 1100-2000 devir arası torkunu sabit tuttururum.

    Aynı şey şirket arabaları içinde geçerli.

    Bence güç limiti olmaz da, vitese bağlı tork limiti olabilir. "Yükü çeksin ya" deniyorsa, ilk dört vites 2500 devre kadar tork gayet iyi olur. Beşinci vites biraz törpülenir, son hız da limitlenir.

    Geçmiş yılların araçlarına yapacak bir şey yok . Fakat euro ncap'ten böyle sonuç alan araçların limitlenmesi gerekiyor. Millet buna çoluk çocuk doldurup basıyor, sonra haberlerde izliyoruz faciaları.




  • Çocuğun durumu ne bilgisi olan varmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu çocuk inşallah yaşıyordur, çok üzücü ve talihsiz bir olay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otobilge

    Hocam bu araca oturdunuzmu Doblo fiorino ve diğer ticari araçlardan 30-40 cm daha alçak yapıda ve gömülüyorsunuz içine

    İç dizaynı fiestayla aynı bildiğim kadarıyla dediğiniz gibi alçak kalması olağan ama bu olayda birazda şöför faktörü var sanırım çocuk babasının yanında koşmaya başlıyor yani görüş alanı içinde ilk başa

    Ayrıca Allahtan aracı kaldırmayı akıl ettikler o telaşla iyiki ileri almadı arabayı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Material-Engineer -- 16 Mart 2018; 0:53:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şoför suçlu yayaya yol vermeliydi. Yaya güvenli geçişini tamamladıktan sonra devam etmeliydi. O sırada topal adama da carpabilirdi.



    Başka ülkede olsa hapis ama bura Hindistan. Kaza der geçeriz.



    Yolun eğik olmasi, aracın yapısı vs bahane. Bunları kullananların profili malum evrimin yaşayan kanıtı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: echomaniac

    Çocuğun durumu ne bilgisi olan varmı

    Videonun altına yorum yazmışlar şükür iyiymiş çocuk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DoctorEconomy -- 16 Mart 2018; 6:52:13 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otobilge

    Hocam bu araca oturdunuzmu Doblo fiorino ve diğer ticari araçlardan 30-40 cm daha alçak yapıda ve gömülüyorsunuz içine

    Evet hocam. Fiorino'yu alırken en son Courier ile Fiorino arasında kaldık.Bu yüzden Fiorino'yu seçtik. Courier'in sürüş pozisyonu Fio'dan çok daha alçak. Fio'da koltuğu biraz yükseltince Ducato'da oturuyormuşçasına görüş sağlıyor.



    Aynı olayın benzerini bende yaşadım Fiorinoyla. Otopark girişinde bir tane köpek geldi arabanın önünde duruyor. Tamponun üstünden kulaklarını görmesem arabayı hareket ettirdiğim an çarpacakmışım hayvana. Ben köpeği gördüysem yukarıdaki sürücü de fiorinoyla muhtemelen çocuğu görürdü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: otobilge

    Sizi 1.3 mutijete havale ediyorum 1.6 fazla gelecektir



    Yavaş gelsin de çok yakmasın Görmemişin torku olmuş 1.6 multijet yazılımlıya 1.5 boy atmışlığım var, boş yapmaya devam

    O dizeli. 105 hp'lik Dizelden ne bekliyorsun.



    Benim dobloya yolda denk gelirsen görürsün doblo gidiyormu gitmiyormu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Araç tam yükseldiği anda çocuk da tampon hizasında kalmış. Ayrıca o akıllı adam da niye vurmamış araca tam çocuğu fark ettiğinde elini başına götüreceğine kendini arabaya doğru atıp arabaya sertçe vursa dururdu belki.

    Aracın alçaklığıyla veya sürüş pozisyonuyla alakası yok bu işin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doblocu_


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: otobilge

    Sizi 1.3 mutijete havale ediyorum 1.6 fazla gelecektir



    Yavaş gelsin de çok yakmasın Görmemişin torku olmuş 1.6 multijet yazılımlıya 1.5 boy atmışlığım var, boş yapmaya devam

    O dizeli. 105 hp'lik Dizelden ne bekliyorsun.



    Benim dobloya yolda denk gelirsen görürsün doblo gidiyormu gitmiyormu

    Baktım, hala yeterli değil. Uçak muamelesi yapmaya devam edin, bu sebepten ötürü trafiktekiler sizlere ayar oluyor zaten.




  • Konunun aracın tasarımıyla ne alakası var ?

    Araç zaten ticari. Bir de adam dönerken araç yüksek bir yere çıkıyor ve aracın burnu zaten yukarda kalıyor.

    Çocukta çok küçük olunca sonuç bu.



    Asıl suç o çocuğun elinden tutmayan gerizekalıda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnşallah çocukta bir şey yoktur, çok üzüldüm...
  • Güncel araçların hiçbirisinde aracın önünü göremezsiniz, dolayısıyla ticarilerden daha tehlikelidirler,
    Ayrıca bu araçların 0-100 değerlerine bakarsanız bazı istisnalar hariç (mesela benim şirket aracım dizel otomatik corolla 0-100 14,7sn) bineklerden daha yavaş olduklarını görebilirsiniz.

    Ayrıca bu araçlarda genel olarak sürüş pozisyonu bineklere göre çok daha yüksek, 2 sene Berlingo kullandım.

    Bu araçların sıkıntısı tamamen kullanıcı(!) kaynaklı, normal otomobili de öyle kullansan çok daha büyük sonuçlar doğurur. Çoğu şirket arcı ve kullanan mal sahibi olmadığından sürekli dip gaz gitme eğilimi var.
  • yaşın kaç
  • bu arabanin koltuk yukseklik ayari yok mu ?

    yazik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NextMove -- 17 Mart 2018; 19:4:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: doblocu_


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: otobilge

    Sizi 1.3 mutijete havale ediyorum 1.6 fazla gelecektir



    Yavaş gelsin de çok yakmasın Görmemişin torku olmuş 1.6 multijet yazılımlıya 1.5 boy atmışlığım var, boş yapmaya devam

    O dizeli. 105 hp'lik Dizelden ne bekliyorsun.



    Benim dobloya yolda denk gelirsen görürsün doblo gidiyormu gitmiyormu

    Baktım, hala yeterli değil. Uçak muamelesi yapmaya devam edin, bu sebepten ötürü trafiktekiler sizlere ayar oluyor zaten.

    Hocam sen istediğin kadar bak, geçebildiklerin dizeli yada 1.4 1.2 benzinlisi. Benim araba 1.6 atmosferik. (şimdiden diyeyim standart bir üretim ve standart bir 1.6 değil. Fabrikada yeterince oynanmış bir motor.)



    Şahsen ben belli koşullar harici arabayla hız yapmıyorum, 70-80 yolun keyfini çıkararak gidiyorum ama illaki kapışılacaksa 0-180 arası affetmem. Daha yukarısını deneyemedim çünkü lastikler 180 km/h limitli



    Ayar olma meselesiyse artis artis gezen Golflere de ben ayar oluyorum. Yolda kimsenin makas atmaya hakkı yok. 1.4 tsi alınca da uçak olmuyor o araba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Iyi abartmışsınız.Üstte dendiği gibi b sınıfı 90 beygir üzeri bir araç rahat geçer bu Doblo'ları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.