Şimdi Ara

Ticarilerin Spor Araç Gibi Üretilmesi ve Kaçınılmaz Kazalar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
2.985
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu bir örnek özellikle Ford tourneo araçların spor araçlar gibi koltuğunun yere yakın üretilmesi bazı zaafları ortaya koymaktadır sürüş konumu olarak güzel ancak aracın önünü göremez hale geliyorsunuz özellikle sokak aralarında bu araçların görüş açısı çok kötü
    Ticari dediğiniz araç yerden yüksek ve çevreyi rahat görebilen konumda üretilmesi gerekmiyormu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • bu segment hakkında sanırım bilgi sahibi değilsiniz.

    söylemleriniz mesnetsizce çünkü,2.0 litre caddy 102 hp ve 250 nm tork üretiyor ağırlığı 1400 civarı.

    1.5 ford connect 120 hp 300 nm tork 1500 kilo civarı..

    ayrıca ağırlığı neden hafifletsinler karton kutu mu bu.

    güç ağırlık dengesi denen bir olay var.
    Bence güç limiti olmaz da, vitese bağlı tork limiti olabilir. "Yükü çeksin ya" deniyorsa, ilk dört vites 2500 devre kadar tork gayet iyi olur. Beşinci vites biraz törpülenir, son hız da limitlenir.

    Geçmiş yılların araçlarına yapacak bir şey yok . Fakat euro ncap'ten böyle sonuç alan araçların limitlenmesi gerekiyor. Millet buna çoluk çocuk doldurup basıyor, sonra haberlerde izliyoruz faciaları.
  • Çocuk tam adamın yanında ve fırladığı anda hangi araç olursa olsun dikkatli bakılmadıkça görünmeyecek açıda ama önündeyken nasıl göremedi bilemiyorum. Belki de o sırada sağ eliyle teşekkürler yaparken eli çocuğu kapattı. Bir ihtimal tabii.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 15 Mart 2018; 19:39:51 >
  • bu kazada araç dizaynı ile ilgili kusur yok...
    şoför yol ve yoldaki detayları kaçırmış araç yüksekte olsa çocuk araç tampon hizasının altında kaldığı için göremez.

    ayrıca suçun yüksek oranı o yanındaki çocuğa sahip çıkmayan elini tutmayan dangozda..
  • Aklına 120hplik Osmanlı Tuğralı Doblolar gelen ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Görüş açısından ziyade, ticari araç alınıyorsa buna hız limiti getirilmeli. Yük atıyorsun, motor gücü lazım eyvallah. Al sana güçlü motor. Fakat maksimum hız 140'a limitli mesela. Transitler zorladığında 180 görebiliyor, tam bir ölüm makinesi haline gelir o hızda. Vurandan ziyade vurduğu adamı düşünüyorum ben.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Aklına 120hplik Osmanlı Tuğralı Doblolar gelen ...

    Dobloları tokatlamak kolay aslında. 1450 kg araba yapmış adamlar. Torku ise züğürt tesellisi kalıyor.
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Hocam bu araca oturdunuzmu Doblo fiorino ve diğer ticari araçlardan 30-40 cm daha alçak yapıda ve gömülüyorsunuz içine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    120hp 320 nm..Çoğu dizele tokat atar tork konusunda.

    Ağırlık konusundada haklısın çünkü eski bir platform 2019da yenilenince hafifleyecektir.Ozaman sol şeritleri kapatacak enişteler 😅

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    120hp 320 nm..Çoğu dizele tokat atar tork konusunda.

    Ağırlık konusundada haklısın çünkü eski bir platform 2019da yenilenince hafifleyecektir.Ozaman sol şeritleri kapatacak enişteler 😅

    Tork o kasaya göre hala züğürt tesellisi. 320 Nm tork olsa da kasa epey ağır. Euro ncap'ten fena patladılar, bakalım ne kadar ağırlık azaltabilecekler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otobilge

    Hocam bu araca oturdunuzmu Doblo fiorino ve diğer ticari araçlardan 30-40 cm daha alçak yapıda ve gömülüyorsunuz içine

    iyide bu bir mazeret değilki

    şoför yol ve önündeki detayı kaçırmayacak..

    şuan kullandığım 1 serisi resmen yerde gömülüp kalıyorsunuz koltuğun oraya doğru.

    bu önündeki cisimleri ezeceğin geçeceğin anlamına gelmiyor.

    bu aracı kullandım alçak değil iç detay konsol uzunluğu cama oranla daha fazla dolasıyla ön kısmı görebilmek ve konumlandırmak daha dikkat gerektiriyor hepsi bu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Aklına 120hplik Osmanlı Tuğralı Doblolar gelen ...

    Dobloları tokatlamak kolay aslında. 1450 kg araba yapmış adamlar. Torku ise züğürt tesellisi kalıyor.

    bu aracın torkunu bilerek mi yazdınız

    yoksa boşluğunuza mı denk geldi.

    sanki tiye almışsınız gibi geldi ama adamlar hem donanım hemde motor gücü ve torku olarak,diğerlerinine vafize çıkaracakları tipte ürünler ortaya koyuyorlar.

    nicelerini yolda züğürt hale getiren bir tork değeri var çünkü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    120hp 320 nm..Çoğu dizele tokat atar tork konusunda.

    Ağırlık konusundada haklısın çünkü eski bir platform 2019da yenilenince hafifleyecektir.Ozaman sol şeritleri kapatacak enişteler 😅

    Tork o kasaya göre hala züğürt tesellisi. 320 Nm tork olsa da kasa epey ağır. Euro ncap'ten fena patladılar, bakalım ne kadar ağırlık azaltabilecekler

    bu segment hakkında sanırım bilgi sahibi değilsiniz.

    söylemleriniz mesnetsizce çünkü,2.0 litre caddy 102 hp ve 250 nm tork üretiyor ağırlığı 1400 civarı.

    1.5 ford connect 120 hp 300 nm tork 1500 kilo civarı..

    ayrıca ağırlığı neden hafifletsinler karton kutu mu bu.

    güç ağırlık dengesi denen bir olay var.




  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    Eski kamyonların 120-130 beygir ve 5-6 ton kamyonetlerin 60-70 beygirde ve 2 ton ağırlığını düşünürsek hatta pejo j 9 dolmuşların 2.5 motor 70 beygir ve 2 ton ağırlığıyla 25 kişiyi çok rahat taşıması nıda örnek verirsek 1400 kg lık bir Doblo nun 120 beygir ve 320 tork verilere çıkması ne kadar gücün fazla olduğunu gösteriyor halbuki hafif bir ticaride 90 beygir civarı fazlasıyla iş görecektir yoksa çoğu Doblo sürücüsü Otobanda rahatlıkla otomobil sürücülerine nal toplatacaktır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otobilge

    Eski kamyonların 120-130 beygir ve 5-6 ton kamyonetlerin 60-70 beygirde ve 2 ton ağırlığını düşünürsek hatta pejo j 9 dolmuşların 2.5 motor 70 beygir ve 2 ton ağırlığıyla 25 kişiyi çok rahat taşıması nıda örnek verirsek 1400 kg lık bir Doblo nun 120 beygir ve 320 tork verilere çıkması ne kadar gücün fazla olduğunu gösteriyor halbuki hafif bir ticaride 90 beygir civarı fazlasıyla iş görecektir yoksa çoğu Doblo sürücüsü Otobanda rahatlıkla otomobil sürücülerine nal toplatacaktır

    Diğer araçlara göre gücü yüksek olabilir ama kafa tutmaya çalıştıkları binek araçlar, altını çizeyim.

    0-100 13.4 saniye, maksimum hız 164 km, neye nal toplatıyor ? Hyundai i10'a falan mı ?

    Gelsin nal toplatsın bana beklerim otobanda. Gelmeden önce yazılım falan yaptırsın ki boşuna benzin yakmış olmayayım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 15 Mart 2018; 20:56:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    120hp 320 nm..Çoğu dizele tokat atar tork konusunda.

    Ağırlık konusundada haklısın çünkü eski bir platform 2019da yenilenince hafifleyecektir.Ozaman sol şeritleri kapatacak enişteler 😅

    Tork o kasaya göre hala züğürt tesellisi. 320 Nm tork olsa da kasa epey ağır. Euro ncap'ten fena patladılar, bakalım ne kadar ağırlık azaltabilecekler

    bu segment hakkında sanırım bilgi sahibi değilsiniz.

    söylemleriniz mesnetsizce çünkü,2.0 litre caddy 102 hp ve 250 nm tork üretiyor ağırlığı 1400 civarı.

    1.5 ford connect 120 hp 300 nm tork 1500 kilo civarı..

    ayrıca ağırlığı neden hafifletsinler karton kutu mu bu.

    güç ağırlık dengesi denen bir olay var.



    Ağırlığı hafifletmek temel hedeftir

    Diğer ticariler ile ilişkisi beni bağlamaz, konu "Ticarilerin Spor Araç Gibi Üretilmesi" , ben de diyorum ki kafa tutmaya çalışıp boşuna benzin yaktırmasınlar binek araçlara.




  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    Sizi 1.3 mutijete havale ediyorum 1.6 fazla gelecektir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otobilge

    Sizi 1.3 mutijete havale ediyorum 1.6 fazla gelecektir



    Yavaş gelsin de çok yakmasın Görmemişin torku olmuş 1.6 multijet yazılımlıya 1.5 boy atmışlığım var, boş yapmaya devam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 15 Mart 2018; 21:7:3 >
  • Kimse zeminin eğimli olduğu için aracın burnunun yukarıya baktığına dikkat etmemiş


    Çocuk aracın çok yakınında ve aracın burnu havaya bakıyor. Şöförün görmemesi çok normal.


    Videoyu tam 10. saniyede duraklatırsanız çocugun boyunun aracın ön tamponundan bile aşşağıda kaldığını görebilirsiniz
  • Hocam Amerika ayrı bir dünya yakıt ucuz hacim bol heryer beygir sağolsun devletimize bizleri bu duruma düşürmüş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: otobilge

    Sizi 1.3 mutijete havale ediyorum 1.6 fazla gelecektir



    Yavaş gelsin de çok yakmasın Görmemişin torku olmuş 1.6 multijet yazılımlıya 1.5 boy atmışlığım var, boş yapmaya devam

    fark attığınız araç sanırım otomobil.

    bu aracın sürtünme katsayısı ile otomobil mukayesesi ortaya kanulabilirmi çok adil bir kapışma olmuş..

    ayrıca güç ağırlık dengesi,aracın ağırlığı 0-100 gibi değerler daha ortada hiç yok.


    şartları şöyle dengelesek acaba sonuç ne olurdu.dobloda bir otomobil olsaydı..bu şartlarda




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.