Şimdi Ara

THY Yurt Dışı Uçuşlarda %40 İndirim Kampanyası Yaptı!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.586
Tıklama
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 11
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 9 dakika
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • md3likan (2 mesaj) Marrusia (2 mesaj) YETAB (2 mesaj) PunkBunny (1 mesaj) JQKER (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (12 mesaj) Mini (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Türk Hava Yolları 13 ve 15 Ocak tarihleri arasında yurt dışı uçuşlarına bilet alacak yolculara %40 indirim kampanyası yaptı. Satın aldığınız biletleri 1 Nisan -31 Aralık 2021 tarihleri arasında kullanabileceksiniz.


    Kampanya kapsamında satın aldığınız bilette değişiklik yapma hakkına da sahipsiniz. Özellikle yurt dışı biletleri pahalı olduğu için güzel bir kampanya bir de seyahat tarihi Aralık 2021 tarihine kadar. Bu arada biletleme tarihine dikkat 13- 15 Ocak yani cuma günü kampanya bitiyor haberiniz olsun arkadaşlar




    detaylar için bakabilirsiniz : https://www.turkishairlines.com/tr-tr/kampanyalar/tum-dunyaya-yuzde-kirk-indirim/index.html




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SkywalkeR3001 -- 13 Ocak 2021; 14:31:1 >







  • Fiyatlar makul. Aşının da geldiğini düşününce..

    2 yıldır Arjantin’e gitmiyorum, daha önce biri kış(Temmuz), diğeri yaz(Şubat) olmak üzere yılda 2 kere giderdim. THY Daha önceden sao paulo aktarmalı idi ancak şimdi direkt eze/buonos aires uçuşu da koymuşlar.
    6003 TL o güzergah için güzel bir fiyat.

    Yalnız gitmek istediğiniz yere; “Şengen vizeniz yoksa” Balkan Ülkeleri kalkışlı/varışlı bir uçuş ile denerseniz daha ucuza alabilirsiniz. (Şengen varsa ab ülkeleri kalkışlı daha ucuza bulunabiliyor)

    Örneğin 2-8 Ağustos ist-eze 6003 TL iken, Saraybosna-buenos aires 645 eur(5850tl) çıkıyor. Daha fazla uçuş daha fazla mil, daha ucuz fiyat. (300-400 TL Ekstra tek yön saw-sjj bileti alarak ekstra Balkanlar gezisi de yapmış olursunuz)

    Daha önceden direkt 4000tl olan ist-hav (Küba) THY uçuşunu prn-hav olarak 2400 liraya almıştım. Bana maliyeti 180 TL ekstra saw-Priştine bileti olmuştu.
    Dönüşte tekrar Balkanlar’a uçmaya gerek yok, uçak altı bagajınız yoksa direkt istanbulda inebilirsiniz.

    Aktarmalı olarak bilet alarak %40 indirimle de daha uygun hale gelebilir 👍

    THY Yurt Dışı Uçuşlarda %40 İndirim Kampanyası Yaptı!



    THY Yurt Dışı Uçuşlarda %40 İndirim Kampanyası Yaptı!




  • arkadaşlar Amerika'ya gidebilmek için ne lazım. Pasaport ve vize mi? Başka masraf oluyor mu? Hiç yurtdışına çıkmadım Macbook alacağım 3bin lira falan uyguna geliyor. 3-5 masrafla gidip gelinecek bişeyse gidip gelmek istiyorum. 1 telefon 1 fotoğraf makinesi falan getirirsem hesabı denkleştirmiş olurum herhalde. Apple'ın uygun olduğu başka ülkeleri de değerlendirebilirim

  • YETAB Y kullanıcısına yanıt

    Hocam bu durum yillardir bu sekilde. THY turk yolcu istemiyor anladigim kadariyla.


    IST- Manila (Filipinler) git-gel 900$ iken

    Londra-ist-Manila git gel 600$


    ist-manila ucagi iki bilette de ayni ucak .

  • quote:

    Orijinalden alıntı: md3likan

    arkadaşlar Amerika'ya gidebilmek için ne lazım. Pasaport ve vize mi? Başka masraf oluyor mu? Hiç yurtdışına çıkmadım Macbook alacağım 3bin lira falan uyguna geliyor. 3-5 masrafla gidip gelinecek bişeyse gidip gelmek istiyorum. 1 telefon 1 fotoğraf makinesi falan getirirsem hesabı denkleştirmiş olurum herhalde. Apple'ın uygun olduğu başka ülkeleri de değerlendirebilirim

    USA visa kolay değil, 61 ülkeye gittim (çoğu vizeli) ama USA visada sorun yaşadım. 30 sayfa vize başvuru formunu doldurmak bile işkence.

    https://themacindex.com/variants/MWCH2/iphone-11-pro-64gb?currency=TRY

    Bu sayfayı deneyin,
    Pasaport harcı vize harcı derken anası danasını geçebilir,
    Vizesiz ve pasaportsuz gidilen Ukrayna’yı deneyebilirsiniz 👍

    USA diye şartlanmamak lazım, mesela Japonya USA dan daha ucuza geliyor.
    https://themacindex.com/variants/MWCH2/iphone-11-pro-64gb?currency=TRY&utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber

    Tüm ürünler için buradan karşılaştırma yapabilirsiniz.
    (Bu arada daha önce vizesiz gittiğim Japonya bile covid nedeni ile bize vize uygulamaya başladı)



    THY Yurt Dışı Uçuşlarda %40 İndirim Kampanyası Yaptı!

    THY Yurt Dışı Uçuşlarda %40 İndirim Kampanyası Yaptı!

    👍



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YETAB -- 13 Ocak 2021; 14:58:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: md3likan

    arkadaşlar Amerika'ya gidebilmek için ne lazım. Pasaport ve vize mi? Başka masraf oluyor mu? Hiç yurtdışına çıkmadım Macbook alacağım 3bin lira falan uyguna geliyor. 3-5 masrafla gidip gelinecek bişeyse gidip gelmek istiyorum. 1 telefon 1 fotoğraf makinesi falan getirirsem hesabı denkleştirmiş olurum herhalde. Apple'ın uygun olduğu başka ülkeleri de değerlendirebilirim

    katar


    vize vergi yok uçuşlar ucuz bu ülkede

    telefon ucuz ama türkiyedeki yeni vergi ve hat sahibi/fatura sahibi gibi konlar telefonu cazip yapmıyor ben 5 tane X getirmiştim

    tablet pc leri aplle katar uzantılı sitesine bakarsan az çok fiyatları kıyaslamış olursun

    türkiyedeki gibi aplle sitedeki fiyatlar her zaman biraz yüksek mağazalarda daha ucuz

    gezip görecek bir çok şeyde var kışın bile denize girebilirsin ben kasım gibi gitmiştim 28 dereceydi



    konuya yorum yapacak olur isem

    fiyatları takip eden var mı? benim takip ettiğim bir bilet vardı geliş gidiş 1300tl civarında dolaşıyordu 1000 tl civarı geliş gidiş bulsam alırım diyordum şu an bu kampanyada o ülkeye aynı saat sadece gidiş 1100 tl yazılmış ,

    yani sanki önce bindirim sonra indirim gibi olmuş


    başka takip eden var mı kıyaslayacak





  • Vahsi Hindi Sürprizi kullanıcısına yanıt
    Bu THY özelinde değil, tüm dünyada böyle.

    Pek çok sebebi vardır tabi ama en basitinden okyanus ötesi bir destinasyona doğrudan gitmek için tek seçeneğiniz THY iken aktarmalı uçuş için seçenekler artacak. Dolayısıyla o tarafta bir rekabet söz konusu olacak.
  • ben indirim göremedim açıkçası. hatta bayağı bakındım acaba kod filan mı girmemiz gerekiyor diye. amsterdam gidiş dönüş 2500 tl. üstelik ağustos ayı ve hafta için.

  • Ben mi fakirim? Biletler mi pahali? Eylülde bosna baktim git gel 1700, ayni tarih pegasusta 800.
  • YETAB Y kullanıcısına yanıt

    eyvallah hocam, oradan bakıyordum ben de. singapur var. vize istemiyormuş. bi bakacağım duruma göre


    Peki Japonya'dan İngilizce veya Türkçe klavyeli MacBook alma imkanı olur mu?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi md3likan -- 13 Ocak 2021; 15:7:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: md3likan

    arkadaşlar Amerika'ya gidebilmek için ne lazım. Pasaport ve vize mi? Başka masraf oluyor mu? Hiç yurtdışına çıkmadım Macbook alacağım 3bin lira falan uyguna geliyor. 3-5 masrafla gidip gelinecek bişeyse gidip gelmek istiyorum. 1 telefon 1 fotoğraf makinesi falan getirirsem hesabı denkleştirmiş olurum herhalde. Apple'ın uygun olduğu başka ülkeleri de değerlendirebilirim

    Pasport vize bankada para istiyorlar yoksa sponsor parası vs biraz meşakatli uğraştırıyorlar geçen sene aldım 10 yıllık.Ama bende Kanada vizeside vardı onun akabininde ABD ye başvurdum Kanada 6 aydı onada gidemedim yandı ama en azından 10 yıllık ABD aldım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: peaceb

    Ben mi fakirim? Biletler mi pahali? Eylülde bosna baktim git gel 1700, ayni tarih pegasusta 800.
    THY nin işe yarar kampanyası olmuyor ki zaten bakma gereği bile duymadım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • amsterdam uçuşlarında indirim falan yok

  • ilk çıkan fiyatlar indirimli dedikleri fiyatlar mı yoksa ödeme ekranında mı düşecek?


    -edit ödeme ekranına kadar geldim bişi düşmedi. böyle %40 indirimi ben de yaparım. ne neyin %40 ı belli değil.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cenkee -- 13 Ocak 2021; 15:29:20 >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.