Şimdi Ara

THH HATALI KARAR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
400
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Karar yazısı elime ulaştı. Yaptığı işle ilgili 1 gram bildisi olmayan memurlar beni 2. başvurumdada mağdur etmiş oldu.

    Ben başvururken kanunun bana verdiği hakkı kullandırmadıklarını kanıtlarıyla sundum. Kararda göründüğü üzere satıcı kendinide savunmamış. Ancak thh nasıl oluyorsa telefon tamir edildi o zaman sorun yok demiş. Birincisi ben zaten tamir değil bedel iadesi için hakkımı arıyorum ki ilgili kanun bu seçeneği bana sunuyor. İkincisi satıcı kendini savunmamışken thh heyeti telefonun tamir edildiği bilgisini nerden biliyor? Benim sunduğum belgelerde servis anakart değişecek diye bilgi girmişti. Tamir edildiğiyle ilgili bir belge vermedim yani ki servisten telefonu aldığımdada servis fişine ekran değişti yazmışlar anakarta dokunulmamış. Thh nerden ne uydurupta neye istinaden bu kararı verdi gerçekten şaşırıyorum. Ben tüketici kanununun bana sunduğu hakkı kullanamadım diyorum, thh satıcıdan cevap bile almadan tamir edilmiş deyip reddediyor.

    Şimdi bu karara itiraz edersem nasıl bir sonuç alırım? Tüketici mahkemesindede yaptığı işi bilmeyen memura denk gelirmiyim? Birde bana masrafı ne kadar olur? Uyaptan baktığımda 195 tl gider avansı diyor. Bunun dışında giderlerim ne olur? Yardımınızı bekliyorum.

    THH HATALI KARAR







  • Tüketici Mahkemesi’nde kararı hakim verecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eldarion

    Tüketici Mahkemesi’nde kararı hakim verecek.
    Yaptığı işi bilmeyen hakime denk gelirsem nolacak? Birde masraflar ne kadar tutar ortalama?
  • gokhans19 kullanıcısına yanıt
    Çıkacak sonucun riskini almak istemiyorsan hiç bulaşmayacaksın. Davayı kaybedersen ve karşı tarafın avukatı varsa az biraz vekalet ücreti ödersin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gokhans19 kullanıcısına yanıt
    Yaptığı işi bilmeyen hakim ne demek yahu... Bu kadar basite indirgenebilir mi bu meslek. Yargılama neticesinde verilen hüküm sizi tatmin etmez ise istinaf yoluna başvurabilir yine tatmin olmazsanız temyize taşıyabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pleader

    Yaptığı işi bilmeyen hakim ne demek yahu... Bu kadar basite indirgenebilir mi bu meslek. Yargılama neticesinde verilen hüküm sizi tatmin etmez ise istinaf yoluna başvurabilir yine tatmin olmazsanız temyize taşıyabilirsiniz.
    O dediklerini yapmak için cihazın 10larca katı masraf yapmak gerekiyor ki onlardada işi bilmeyene denk gelirsem yine giren bana girecek.
  • pleader P kullanıcısına yanıt
    istinaf yolu kapalı olacak
  • Bir de telefon bilirkişiye giderse onu da ödersin. Ayrıca üslubun gerçekten hiç hoş değil. Kararın neresi yanlış? Mesela telefonu ne zaman aldın yazmamışsın. İstemediğin bir cevap aldığında iyice üslübunu kötüleştirmeni istemem ama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ben Bilmem Beyin Bilir

    Bir de telefon bilirkişiye giderse onu da ödersin. Ayrıca üslubun gerçekten hiç hoş değil. Kararın neresi yanlış? Mesela telefonu ne zaman aldın yazmamışsın. İstemediğin bir cevap aldığında iyice üslübunu kötüleştirmeni istemem ama.
    Karar yanlış. İade hakkım kullandırılmadı. Thh tüketici kanununu çiğnedi. Telefonun işlemler sırasında garantisi devam ediyordu sıkıntı yok. Üslubum az bile. Thh memuru tüketici kanununu bilmiyor. Elimde imkan olsa bırak o kapıdan sokmayı direkt memurluktan atarım bu iş bilmezleri.
  • Karar doğru o halde. Hala düzgün cevap veremiyorsunuz. Telefonu ne zaman aldınız? Cevaplamak zor değil cevaplarsanız anlayacağınız şekilde kararı açıklayacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ben Bilmem Beyin Bilir -- 10 Nisan 2018; 20:29:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ben Bilmem Beyin Bilir

    Karar doğru o halde. Hala düzgün cevap veremiyorsunuz. Telefonu ne zaman aldınız? Cevaplamak zor değil cevaplarsanız anlayacağınız şekilde kararı açıklayacağım.
    Karar yanlış. İade hakkım doğdu ancak kullandırılmadı. Thhye başvurdum thh kanuna aykırı karar verdi. Thh başvurusu yaptığımda telefonun 2-3 daha garantisi vardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ben Bilmem Beyin Bilir

    Karar doğru o halde. Hala düzgün cevap veremiyorsunuz. Telefonu ne zaman aldınız? Cevaplamak zor değil cevaplarsanız anlayacağınız şekilde kararı açıklayacağım.
    Karar yanlış. İade hakkım doğdu ancak kullandırılmadı. Thhye başvurdum thh kanuna aykırı karar verdi. Thh başvurusu yaptığımda telefonun 2-3 daha garantisi vardı. Düzgün cevaplar veriyorum anlamayacak birşey yok.
  • Telefon kaç kere arızalanıp da servise gitti?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sertosman

    Telefon kaç kere arızalanıp da servise gitti?
    2
  • gokhans19 kullanıcısına yanıt
    Bu iki gidişte yapılan işlemler nelerdi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sertosman

    Bu iki gidişte yapılan işlemler nelerdi?
    Anakart ve ekran değişimi yapıldı. Neden sordunuz?
  • gokhans19 kullanıcısına yanıt
    Yapılan işlemlerin ne olduğu da dikkate alınıyor da ondan sordum. Karardan yaşadığınız olay anlaşılmıyor, siz de kronolojik olarak yazmamışsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sertosman

    Yapılan işlemlerin ne olduğu da dikkate alınıyor da ondan sordum. Karardan yaşadığınız olay anlaşılmıyor, siz de kronolojik olarak yazmamışsınız
    Tüketici kanunu için serviste tamir görmüş olması yeterli. Kanunda anakart değişirse kabul pili değişirse olmaz ekran değişirse kabul kamera değişirse olmaz vs. diye maddeler bulunmuyor. Başvururken her 2 garanti sürecinin kağıtlarınıda dosyaya eklemiştim. Ama kanun bilmem memurlara denk geldim. Zaten ombudsmanada şikayet ettim. Elimde güç olsa hepsini memurluktan atıl aldıkları maaşlarıda geriye dönük geri alırdım.
  • gokhans19 kullanıcısına yanıt
    İlla aynı şekil cevap istiyorsunuz ama vermeyeceğim. Karar doğru. Sizin kanunu yorumlamanız yanlış ve siz böyle sinirli yazdıkça ben eğleniyorum çünkü bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak tam olarak böyle bir şey. Bir kez tamire gittiğinde kullanılmıyor o hak 11. Madde ayıplı maldan bahseder ki anlatımınızda böyle bir şeye değinmiyorsunuz. Eh o halde geçmiş olsun bir dahakine bir avukattan yardım alın da garanti olsun.

    Dip not: Çok basit bir cevabı bile sinirinizden vermemeyi tercih ettiniz ya da görmediniz bile soruyu. Müstehak güzel bir kelime.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ben Bilmem Beyin Bilir -- 11 Nisan 2018; 0:21:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ben Bilmem Beyin Bilir

    İlla aynı şekil cevap istiyorsunuz ama vermeyeceğim. Karar doğru. Sizin kanunu yorumlamanız yanlış ve siz böyle sinirli yazdıkça ben eğleniyorum çünkü bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak tam olarak böyle bir şey. Bir kez tamire gittiğinde kullanılmıyor o hak 11. Madde ayıplı maldan bahseder ki anlatımınızda böyle bir şeye değinmiyorsunuz. Eh o halde geçmiş olsun bir dahakine bir avukattan yardım alın da garanti olsun.

    Dip not: Çok basit bir cevabı bile sinirinizden vermemeyi tercih ettiniz ya da görmediniz bile soruyu. Müstehak güzel bir kelime.
    Karar yanlış. Konuyu ve tüketici kanununu baştan okuyun. Ben 1 kere tamire gidince başvuru yapmadım 2. defa tamire gidince iade hakkımı kullanmak istedim kullandırmadılar ve thhye gidip bu hakkımı istedim ama thhdeki iş bilmez memurlar hatalı karar verdiler. Ben sinirlenmiyorum laf anlamayan insanlara laf anlatmaya çabalıyorum ve maalesef bu ülkede anlattığım lafı anlatabildiğim insanların sayısı her geçen gün azalıyor. Burdan bir eğlence çıkarabiliyorsanız diyeceğim birşey yok.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.