Şimdi Ara

TheBigBoss Yıllar Sonra Foruma Geri Döndü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
0
Favori
906
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamün Aleyküm beyler sene 2019 yıllarında ergenken forumda takılıyordum   18-19 yaşındaydım o zamanlar forum çok canlıydı 2019 gibi bırakmıştım forumu askere gidince 5 sene falan oldu. zaman ne çabukta geçiyor. askerden geldim cezaevine girdim vs yaş oldu 24   forumun eski üyelerinden kimse kaldı mı acaba ?


    eski hesabım :


    https://forum.donanimhaber.com/profil/2750324




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thebiqbossreturn -- 4 Ocak 2024; 0:31:57 >



    _____________________________
  • Eskilerden yok mu üye ? kalmadı kimse herhalde vay bee donanımhabere bak ölmüş. tabi ben dahil herkesi sınırsız banlamışlardı.

    _____________________________
  • Kimse tekrardan banlanmamak için buluşmuyor yeni hesapları ifşa etmiyorlar

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Güneş Saltanat Kayığı
    [RA]

  • neden cezaevine girdiniz hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hocam ben sizin konularınızı az çok hatırlıyorum da eskilerden kimse kalmadı gerçekten, ben de bırakmayı düşünüyorum forumu tadı yok, bu arada neden cezaevine girdiniz olay nedir

    _____________________________
    “We're the heart for the heartless, the thoughts for the thoughtless,
    The lies for the honest, we're the gods of the godless.”
  • Uzun hikaye hocam arkadaş kurbanı

    _____________________________
  • ZillaKami kullanıcısına yanıt

    Arkadaş kurbanı oldum hocam bu yüzden girdim.

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • lokkatto kullanıcısına yanıt

    Sebepsiz yere çok kişiyi banladılar ben de dahil

    _____________________________
  • Eski üyelerden hatırladığım bir üye vardı ismi Hamza aktif kullanıyordu forumu acaba hala forumda mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hg

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • thebiqbossreturn kullanıcısına yanıt
    Hsjsjssj biz bir yere gidebilir miyiz omg

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    -----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
  • rtuzz kullanıcısına yanıt

    Hoş Bulduk kardeşim  

    _____________________________
  • hamza5806 kullanıcısına yanıt

    OOO Dostum demek buralardasın he vay bee valla seni görünce maziyi hatırladım eskiden ne güzeldi. kimse kalmadı mı seden başka forumda?

    _____________________________
  • thebiqbossreturn kullanıcısına yanıt

    yoo baya kişi var reis hala


    sen niye bıraktın gittin bizi ya :(

    _____________________________
    -----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
  • thebiqbossreturn kullanıcısına yanıt
    Allah Allah noldu yav ne kadar yattın neden yattin nasildi icersi anlat bakalım

    Forumdan birinin hapse girecegini ruyamda gorsem inanmam hele senin

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    -----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
  • Bakalım maskenin altından kim çıkacak

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • OOO dostum sen de mi buradasın :) seni de tanıdım. benim dostum şüphen olmasın thebiqboss

    _____________________________
  • hamza5806 kullanıcısına yanıt

    Kanka 5 sene ile yargılandım şikayet çekme üzerine 8 ay yattım çıktım. olay arkadaşım yüzünden oldu. bu daha önce tartıştığı bir kişi ile karşılaşıyor fakat kalabalıklar. ben de arkadaşın yanındayım o sıra 2 kişiyiz bunlar 4-5 kişi arkadaş ile aralarında tekrardan arbede çıkıyor ben de ayırırken o sırada bana da saldırıyorlar. sonra içlerinden bir tanesi bıçak çıkarıp o karambolde benim bacağa saplıyor. benim o sırada sinirden nevrim dönüyor. çocuğu altıma alıp komalık ediyorum öldüresiye dövdüm. ağır şekilde sonra polisler geldiler gözaltına aldılar hepimizi benim dövdüğüm çocuğun ailesi benden şikayetçi oldular. darp raporu alıp ve basit yaralamadan dosya acıp o gece nöbetçi mahkeme ile yargılanıp maltepe cezaevine gönderdiler. benim ailem de beni bacağımdan bıçakladıkları için çocuktan şikayetçi oldular. çocuk cezaevine girmedi ama kan parası verdi diye bizimkiler şikayeti geri çekti. ben 5 sene ile yargılandım 8 ay sonra mahkeme gördüm çocuğun ailesi de şikayetten vazgeçince beraat oldum. içerisi dünyada cehennemin gölgesi saçlarım beyazladı hep sen düşün artık Allah kimseyi düşürmesin. olan bana oldu arkadaş kurbanı oldum anlayacağın.

    _____________________________




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.