Şimdi Ara

The Walking Dead (2010- ) | 10. SEZON ARASI - YENİ BÖLÜM 23/02/2020'DE

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
42.128
Cevap
330
Favori
1.321.292
Tıklama
Tüm Forumlar >> Sinema - Dizi - Televizyon - Müzik - Kitap >> Diziler >> Yabancı Diziler >> The Walking Dead (2010- ) | 10. SEZON ARASI - YENİ BÖLÜM 23/02/2020'DE
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    870 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Shepherd.

    Özledik..
    quote:

    Orijinalden alıntı: sHepHeRd'

    Özledik..

    aynen
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    19104 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sercann35

    quote:

    Orijinalden alıntı: tayfn1907

    3 sezonu 1 haftada bitirdim şimdi işin yoksa bekle

    Aynı benim gibi yapmışsınız sizde. Ben de 5 günde falan izlemiştim. İşin izleme kısmı iyi,güzel de bekleme kısmı kötü yanı maalesef.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sercann35

    quote:

    Orijinalden alıntı: tayfn1907

    3 sezonu 1 haftada bitirdim şimdi işin yoksa bekle

    Aynı benim gibi yapmışsınız sizde. Ben de 5 günde falan izlemiştim. İşin izleme kısmı iyi,güzel de bekleme kısmı kötü yanı maalesef.

    aynen öyle önce hobbit i bekledim yıllardır geldi izledim ikincisi yine yok şimdi de walking dead gözümüzü açsak kapasak gelmiş olsa keşke
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    353 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Glorfindel1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sercann35

    quote:

    Orijinalden alıntı: tayfn1907

    3 sezonu 1 haftada bitirdim şimdi işin yoksa bekle

    Aynı benim gibi yapmışsınız sizde. Ben de 5 günde falan izlemiştim. İşin izleme kısmı iyi,güzel de bekleme kısmı kötü yanı maalesef.

    aynen öyle önce hobbit i bekledim yıllardır geldi izledim ikincisi yine yok şimdi de walking dead gözümüzü açsak kapasak gelmiş olsa keşke

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: tayfn1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sercann35

    quote:

    Orijinalden alıntı: tayfn1907

    3 sezonu 1 haftada bitirdim şimdi işin yoksa bekle

    Aynı benim gibi yapmışsınız sizde. Ben de 5 günde falan izlemiştim. İşin izleme kısmı iyi,güzel de bekleme kısmı kötü yanı maalesef.

    aynen öyle önce hobbit i bekledim yıllardır geldi izledim ikincisi yine yok şimdi de walking dead gözümüzü açsak kapasak gelmiş olsa keşke

    her zamanki taktiği uygulayacam:) seneye bu günlerde tüm bölümleri bir hafta sonunda eritirimYoksa sinir hastalığına yakalanacağımdan korkuyorum
    _____________________________




  • Yarbay
    19104 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dedekorkut121

    quote:

    Orijinalden alıntı: tayfn1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sercann35

    quote:

    Orijinalden alıntı: tayfn1907

    3 sezonu 1 haftada bitirdim şimdi işin yoksa bekle

    Aynı benim gibi yapmışsınız sizde. Ben de 5 günde falan izlemiştim. İşin izleme kısmı iyi,güzel de bekleme kısmı kötü yanı maalesef.

    aynen öyle önce hobbit i bekledim yıllardır geldi izledim ikincisi yine yok şimdi de walking dead gözümüzü açsak kapasak gelmiş olsa keşke

    her zamanki taktiği uygulayacam:) seneye bu günlerde tüm bölümleri bir hafta sonunda eritirimYoksa sinir hastalığına yakalanacağımdan korkuyorum

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: dedekorkut121

    quote:

    Orijinalden alıntı: tayfn1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sercann35

    quote:

    Orijinalden alıntı: tayfn1907

    3 sezonu 1 haftada bitirdim şimdi işin yoksa bekle

    Aynı benim gibi yapmışsınız sizde. Ben de 5 günde falan izlemiştim. İşin izleme kısmı iyi,güzel de bekleme kısmı kötü yanı maalesef.

    aynen öyle önce hobbit i bekledim yıllardır geldi izledim ikincisi yine yok şimdi de walking dead gözümüzü açsak kapasak gelmiş olsa keşke

    her zamanki taktiği uygulayacam:) seneye bu günlerde tüm bölümleri bir hafta sonunda eritirimYoksa sinir hastalığına yakalanacağımdan korkuyorum

    sabreden derviş muradına ermiş. dayanın beyler
    _____________________________




  • Yarbay
    2299 Mesaj
    164 gün varmış daha
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    521 Mesaj
    4. sezon iyi olucak kesin
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    8015 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cantyouseebaby26

    4. sezon iyi olucak kesin
    quote:

    Orijinalden alıntı: cantyouseebaby26

    4. sezon iyi olucak kesin

    Bu sezon için de öyle dedik ama bir icraat göremedik hocam.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

    I LOVE THIS GAME
  • Binbaşı
    1346 Mesaj
    Bu diziyi çok pis takip ediyorum, bi ara fanboyluk derecesindeydi ama Breaking Bad'den sonra herşey değişti. Öyle çokta iyi bi dizi değil artık gözümde.
    _____________________________
    I did it for me. I liked it. I was good at it. And I was really... I was alive.
  • Yarbay
    3548 Mesaj

    @Yürüyen Ölü

    "Çok pis takip etmek" de nasıl oluyormuş?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sercann35 -- 16 Mayıs 2013; 23:57:05 >
    |
    |
    Bahsedilenler: Yürüyen Ölü
    _____________________________
  • Binbaşı
    1346 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sercann35

    @Yürüyen Ölü

    "Çok pis takip etmek" de nasıl oluyormuş?
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sercann35

    @Yürüyen Ölü

    "Çok pis takip etmek" de nasıl oluyormuş?



    Fanboy gibi işte.
    |
    |
    _____________________________
    I did it for me. I liked it. I was good at it. And I was really... I was alive.




  • Yüzbaşı
    404 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Glorfindel1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: dedekorkut121

    quote:

    Orijinalden alıntı: tayfn1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sercann35

    quote:

    Orijinalden alıntı: tayfn1907

    3 sezonu 1 haftada bitirdim şimdi işin yoksa bekle

    Aynı benim gibi yapmışsınız sizde. Ben de 5 günde falan izlemiştim. İşin izleme kısmı iyi,güzel de bekleme kısmı kötü yanı maalesef.

    aynen öyle önce hobbit i bekledim yıllardır geldi izledim ikincisi yine yok şimdi de walking dead gözümüzü açsak kapasak gelmiş olsa keşke

    her zamanki taktiği uygulayacam:) seneye bu günlerde tüm bölümleri bir hafta sonunda eritirimYoksa sinir hastalığına yakalanacağımdan korkuyorum

    sabreden derviş muradına ermiş. dayanın beyler

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: tayfn1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: dedekorkut121

    quote:

    Orijinalden alıntı: tayfn1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sercann35

    quote:

    Orijinalden alıntı: tayfn1907

    3 sezonu 1 haftada bitirdim şimdi işin yoksa bekle

    Aynı benim gibi yapmışsınız sizde. Ben de 5 günde falan izlemiştim. İşin izleme kısmı iyi,güzel de bekleme kısmı kötü yanı maalesef.

    aynen öyle önce hobbit i bekledim yıllardır geldi izledim ikincisi yine yok şimdi de walking dead gözümüzü açsak kapasak gelmiş olsa keşke

    her zamanki taktiği uygulayacam:) seneye bu günlerde tüm bölümleri bir hafta sonunda eritirimYoksa sinir hastalığına yakalanacağımdan korkuyorum

    sabreden derviş muradına ermiş. dayanın beyler

    Sabreden derviş sabretmekten gebermiş.
    |
    |
    _____________________________
  • HEADHUNTER AKALİ




  • Yarbay
    7375 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yusei

    beyler 3 sezon çizgi romanda 3 kitap mı gitti ?
    quote:

    Orijinalden alıntı: yusei

    beyler 3 sezon çizgi romanda 3 kitap mı gitti ?

    Hayır zaten çizgi romanla da pek alakası yok.34. sayılardayım ve de çok güzel.Daha valiyle bile yeni tanıştılar sayılır.Hapishane bölümleri hatrı sayılır uzunlukta asıl sorun çabucak valiyi işe sokmaları.Hatta bu sezon bile göstermeseler yeriydi.O kadar uzun yani valiye gelmeden önce özellikle de çiftlik olan bölümlere bakarsak hapishaneli bölümler çok uzun gitmeliydi.Tabii aynı konuda gitmiyorlar.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7617 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Live Free or Die

    Bu diziyi çok pis takip ediyorum, bi ara fanboyluk derecesindeydi ama Breaking Bad'den sonra herşey değişti. Öyle çokta iyi bi dizi değil artık gözümde.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yürüyen Ölü

    Bu diziyi çok pis takip ediyorum, bi ara fanboyluk derecesindeydi ama Breaking Bad'den sonra herşey değişti. Öyle çokta iyi bi dizi değil artık gözümde.

    Breaking Bad'in yanında adı bile anılmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kelâg -- 18 Mayıs 2013; 21:22:09 >
    _____________________________
  • Yarbay
    3178 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kelâg

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yürüyen Ölü

    Bu diziyi çok pis takip ediyorum, bi ara fanboyluk derecesindeydi ama Breaking Bad'den sonra herşey değişti. Öyle çokta iyi bi dizi değil artık gözümde.

    Breaking Bad'in yanında adı bile anılmaz.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kelâg

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yürüyen Ölü

    Bu diziyi çok pis takip ediyorum, bi ara fanboyluk derecesindeydi ama Breaking Bad'den sonra herşey değişti. Öyle çokta iyi bi dizi değil artık gözümde.

    Breaking Bad'in yanında adı bile anılmaz.

    Harbi mi? En yakin zamanda baslicam breaking bad'e. Ama 1-2 defa tvde rastlamistim. Cok sıkıcı ilerliyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    7617 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BayGlock

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kelâg

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yürüyen Ölü

    Bu diziyi çok pis takip ediyorum, bi ara fanboyluk derecesindeydi ama Breaking Bad'den sonra herşey değişti. Öyle çokta iyi bi dizi değil artık gözümde.

    Breaking Bad'in yanında adı bile anılmaz.

    Harbi mi? En yakin zamanda baslicam breaking bad'e. Ama 1-2 defa tvde rastlamistim. Cok sıkıcı ilerliyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Destdestron


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kelâg

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yürüyen Ölü

    Bu diziyi çok pis takip ediyorum, bi ara fanboyluk derecesindeydi ama Breaking Bad'den sonra herşey değişti. Öyle çokta iyi bi dizi değil artık gözümde.

    Breaking Bad'in yanında adı bile anılmaz.

    Harbi mi? En yakin zamanda baslicam breaking bad'e. Ama 1-2 defa tvde rastlamistim. Cok sıkıcı ilerliyor.

    En baştan başlayıp bütünlük içerisinde seyredersen sevmeme ihtimalin az. O derece. Ama yine de zevkler ve renkler diyoruz.
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1320 Mesaj
    Yeni Sezonun Tarihi Belli Mi?
    _____________________________



    Bu üye 3 Bant Bilardo aşığıdır..!
  • Yarbay
    7617 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: r.H

    Yeni Sezonun Tarihi Belli Mi?
    quote:

    Orijinalden alıntı: Recep Kalenderoglu

    Yeni Sezonun Tarihi Belli Mi?

    Ekim'de başlayacak.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    320 Mesaj
    En sonki sezon şu vali işini çok uzattılar.. Walking Dead başlığıyla alakası kalmadı...

    Zombileri güçsüz göstermeye başladılar.. Kontrol altına alıyorlar zombileri falan... Çok kötü böyle devam ederse izlenmez artık.
    _____________________________
  • Yarbay
    19104 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Albatrosa

    En sonki sezon şu vali işini çok uzattılar.. Walking Dead başlığıyla alakası kalmadı...

    Zombileri güçsüz göstermeye başladılar.. Kontrol altına alıyorlar zombileri falan... Çok kötü böyle devam ederse izlenmez artık.
    quote:

    Orijinalden alıntı: betabeye

    En sonki sezon şu vali işini çok uzattılar.. Walking Dead başlığıyla alakası kalmadı...

    Zombileri güçsüz göstermeye başladılar.. Kontrol altına alıyorlar zombileri falan... Çok kötü böyle devam ederse izlenmez artık.

    Gerçekten öyle valiye iyice kıl oldum sezon finalinde ortadan kayboldu yeni sezonda yine çıkacak herhalde ortaya. Beklentim virüs ün nasıl herkes e bulaştığı ve nasıl orata ya çıktığı gibi soruların cevap bulması bakalım inş beklediğimize değer
    _____________________________




  • Yarbay
    2459 Mesaj
    Son sezonun 2. yarısı hepimizi üzdü ve sıktı ama ben diziyi şimdiden özledim.
    |
    |
    _____________________________
    Canlarını bu vatan için feda eden yüce şehitleri unutma!

    Turgut Burkay Korkmaz (1997 - ∞)
Reklamlar
Orjinal Laptop Yedek Parça
üniversite
kolayoto.com
Mobilya Takımları
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,609
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.