Şimdi Ara

The Punısher ıN altyazısı aranıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
139
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 17 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 2
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 4 saat 4 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 5
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • NirVaNa (5 mesaj) bomert (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • The Punısher filminin altyazısını bi türlü bulamadım. Bu filmin altyazısına sahip olan varsa bana msn den ulaşırsa sevinirim. benim msn: nightmaremutlu@gmail.com yada buraya adresinizi yazın ben size ulaşıyım.he



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NirVaNa -- 28 Ağustos 2005, 23:00:59 >



    0
    |
    |
  • Cevap yok mu
  • 2 gün oldu 19 kişi okumuş konu dışına açcam formu burası yeri değil diyicekler Lütfen elinizde the punısher filminin altyazsı varsa kendi msn adresinizi yazın ben size ulaşırım .
  • abi gir bakwww.divxforever.com veyawww.divxplanet.net e olmaması mumkun deil...
  • Bakmadığım site kalmadı her türlü şekilde aramayı denedim
  • abi nasıl bakmadıgın site kalmaz ya iyi bak.. divxforeverda yazdıında 1000 tane sonuc cıkıyo surekli burayı altyazı yok diye kirletmeyin nasıl yok var iste.. allala bide bulunmayan bi film olsa bare
  • olamaz yaa filmi ben hep punısher diye arattım ama punisher diye aratınca çıktı bomert kardeşim ilgin için teşekürler kendimden çok utandım bu olaydan sonra



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NirVaNa -- 28 Ağustos 2005, 23:19:37 >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.