Şimdi Ara

The Last of Us Part II'nun demosu, PAX East etkinliğinde oynanabilecek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
407
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • PlayStation’e çıkmış en başarılı oyunlardan biri olan The Last of Us’ın piyasaya sürülüşünün üzerinden 7 yıl geçti. Orijinal halini PlayStation 3’te Remastered sürümünü ise PlayStation 4’te oynama fırsatı bulduğumuz oyunun devamı The Last of Us Part II, uzun bir süredir geliştiriliyor. En son 29 Mayıs 2020 tarihine ertelenen oyun için bekleyiş devam ederken geliştirici stüdyo Naughty Dog’dan sevindirici bir haber geldi.



    Ayrıca Bkz.Amazon, 10 milyar dolarlık JEDI ihalesi kapsamında Başkan Trump'ın ifade vermesini istiyor



    Stüdyo, Twitter üzerinden yaptığı duyuruda oyunun çıkışına dair ilk somut adımın atıldığını duyururken ABD'nin Boston şehrinde 27 Şubat’ta başlayacak PAX East etkinliğinde The Last of Us Part II’nun demosunun oynanabileceğini belirtti.






    Ellie ve kız arkadaşı Dina’yı görebileceğimiz “Devriye(Patrol)” adı verilen demoda, ikilinin Jackson’ın civarında yer alan bölgeleri infected’lardan temizlemesini sağlayacağız. Demonun yaklaşık 1 saatlik oynanış süresi sunacağı ifade ediliyor.



    Demoyu deneyimlemek isteyen hayranlar için ise üzücü bir haber veren Naughty Dog, fuar alanındaki yer sıkıntısından dolayı sadece randevu usulüyle ziyaretçilerin kabul edileceğini ve bunun için de Google Play ve Apple Store’da yer alan Experience PlayStation uygulamasının kullanılması gerektiğini belirtmiş. 1 Mart’a kadar sürecek olan PAX East kapsamında her gün yeni randevular oluşturulacağı belirtmeden de geçmeyelim.












  • Last Of Us da infectedlar hiçbir zaman amaç olmamıştır,aksine dünyanın pisliğini, karakterlerin ilişkilerini ve aralarındaki bağı anlatmak için bir araç olmuştur. Amaçsızca hopla zıpla zombi vur ,aynı görevleri tekrar tekrar yap türde bir oyun olan Dying Light ı bu oyundan üstün tutuyorsan daha fazla tartışmaya gerek yok sanırım.
  • aman ne güzel haber. kardeşim şunu playstation store'a yükleyin bakın oyunun satışları nasıl patlıyor.o bir saatin tadını alan, hikayeyi merak eden herkes almak isteyecek. Demo dediğin oyuncular içindir, etkinlik demosu icat oldu başımıza. zaten randevu olayına youtuberlar, twitch yayıncıları doluşacak ne görseler clickbait ayağına muhteşem diyecekler.
  • İlk oyunu beğenmedim bence oldukça abartılan bir oyun oldu. Dar koridor tipi ortamlara crafting koymuşlar, bir kere crafting yapabilmek için oyuncuları arayışa itmen gerekiyor. Yani ben silah geliştirebilmek için bulunduğum ortamda gezmeliyim aramalıyım, geniş bir harita olması lazım ama bu oyunda zaten güzergahın üstünde bulduğun araçlar-gereçlerle craft yapıyorsun ne gerek var onu anlamadım.

    İkincisi yapay zekada öyle çok iyi değildi, silahla etkisiz hale getiremediklerimi yumrukla getiriyordum ne alakaysa, hikayesi ise bugüne kadar izlediğiniz tüm zombi kıyamet sonrası oyunlarda ne varsa ona benziyor klişeli yani. Oynamayan arkadaşlar çok şey kaçırmadığınızı söyleyebilirim, bu nesilde oynadığım en iyi zombi oyunu Dying Light oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-AEF248198 -- 12 Şubat 2020; 13:4:57 >
  • Last Of Us' ı "zombi oyunu" diye nitelendirdiğin için ciddiye alıp cevap veren çıkmayacaktır muhtemelen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nathan - Drake

    Last Of Us' ı "zombi oyunu" diye nitelendirdiğin için ciddiye alıp cevap veren çıkmayacaktır muhtemelen
    Zombiler ne yapar? Mal mal dolaşır etrafdaki insanları canlıları yemek için saldırır. Last of Us'daki hastalıklı olanlar ne yapar mal mal dolaşır buldukları insanları canlıları yemek için saldırır. Evet haklısın gerçekten zombi oyunu değilmiş hiç ortak noktaları yok!!11!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-AEF248198 -- 12 Şubat 2020; 13:23:36 >
  • Last Of Us da infectedlar hiçbir zaman amaç olmamıştır,aksine dünyanın pisliğini, karakterlerin ilişkilerini ve aralarındaki bağı anlatmak için bir araç olmuştur. Amaçsızca hopla zıpla zombi vur ,aynı görevleri tekrar tekrar yap türde bir oyun olan Dying Light ı bu oyundan üstün tutuyorsan daha fazla tartışmaya gerek yok sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-AEF248198

    İlk oyunu beğenmedim bence oldukça abartılan bir oyun oldu. Dar koridor tipi ortamlara crafting koymuşlar, bir kere crafting yapabilmek için oyuncuları arayışa itmen gerekiyor. Yani ben silah geliştirebilmek için bulunduğum ortamda gezmeliyim aramalıyım, geniş bir harita olması lazım ama bu oyunda zaten güzergahın üstünde bulduğun araçlar-gereçlerle craft yapıyorsun ne gerek var onu anlamadım.

    İkincisi yapay zekada öyle çok iyi değildi, silahla etkisiz hale getiremediklerimi yumrukla getiriyordum ne alakaysa, hikayesi ise bugüne kadar izlediğiniz tüm zombi kıyamet sonrası oyunlarda ne varsa ona benziyor klişeli yani. Oynamayan arkadaşlar çok şey kaçırmadığınızı söyleyebilirim, bu nesilde oynadığım en iyi zombi oyunu Dying Light oldu.
    Babamı Mutlak Sıfır'ın yorumları öldürdü
    The Last of Us Part II'nun demosu, PAX East etkinliğinde oynanabilecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nathan - Drake

    Last Of Us da infectedlar hiçbir zaman amaç olmamıştır,aksine dünyanın pisliğini, karakterlerin ilişkilerini ve aralarındaki bağı anlatmak için bir araç olmuştur. Amaçsızca hopla zıpla zombi vur ,aynı görevleri tekrar tekrar yap türde bir oyun olan Dying Light ı bu oyundan üstün tutuyorsan daha fazla tartışmaya gerek yok sanırım.
    Evet bir tutuyorum çünkü Dying Light bugüne kadar oynadığım en iyi zombi parkur oyunudur onun üstüne bir oyun oynamadım daha ve görevlerini de gayet zevkle yaptım. Kıyamet sonrası bir dünyada geçen oyunun aracı da amacı da o dünyada hayatta kalmaktır, yapılmış ilk zombi içeriklerinden beri bu böyledir kardeş. Ne zaman bir Last of Us eleştirisi olsa hemen zombi oyunu değil moduna giriyorsunuz. Last of Us bildiğin acıtasyonu bol ortalama aksiyonlu bir kıyamet sonrası zombi oyunudur.

    Ek: Ayrıca benim diğer argümanlarıma cevap vermek yerine cımbızla çekip zombi lafına takılmışsın. Ne zaman bir Playstation severle konuşsam olay hep kısır döngüye giriyor argümanlara cevap vermek yerine, yorumun içinden bir cümleyi cımbızla çekip ona cevap veriyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-AEF248198 -- 12 Şubat 2020; 14:46:3 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-AEF248198

    Evet bir tutuyorum çünkü Dying Light bugüne kadar oynadığım en iyi zombi parkur oyunudur onun üstüne bir oyun oynamadım daha ve görevlerini de gayet zevkle yaptım. Kıyamet sonrası bir dünyada geçen oyunun aracı da amacı da o dünyada hayatta kalmaktır, yapılmış ilk zombi içeriklerinden beri bu böyledir kardeş. Ne zaman bir Last of Us eleştirisi olsa hemen zombi oyunu değil moduna giriyorsunuz. Last of Us bildiğin acıtasyonu bol ortalama aksiyonlu bir kıyamet sonrası zombi oyunudur.

    Ek: Ayrıca benim diğer argümanlarıma cevap vermek yerine cımbızla çekip zombi lafına takılmışsın. Ne zaman bir Playstation severle konuşsam olay hep kısır döngüye giriyor argümanlara cevap vermek yerine, yorumun içinden bir cümleyi cımbızla çekip ona cevap veriyorlar.

    Alıntıları Göster
    1 saat dayanamadım dying light çöpüne.


    The Last of Us Part II'nun demosu, PAX East etkinliğinde oynanabilecek


    The Last of Us Part II'nun demosu, PAX East etkinliğinde oynanabilecek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Persona_6 -- 12 Şubat 2020; 13:59:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Persona_6

    1 saat dayanamadım dying light çöpüne.







    Alıntıları Göster
    Şu dying light'a çöp deyip durmayın. Kyle crane kızıyla Harran'da mahsur kalıp hikayenin ortasında kızı zombiler tarafından öldürülse puanı 9'du. Last of us güzel bir oyun ama sırtını drama yaslamış. Dead island fragmanı vardı. Millet fragmana öyle üzüldü ki oyun muhteşem olacak diye nara atıp sonra bir gömdüler. Naughty dog o fragmanı görünce anlamış iş burada diye.




  • Geliyor gönlümün efendisi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-AEF248198

    İlk oyunu beğenmedim bence oldukça abartılan bir oyun oldu. Dar koridor tipi ortamlara crafting koymuşlar, bir kere crafting yapabilmek için oyuncuları arayışa itmen gerekiyor. Yani ben silah geliştirebilmek için bulunduğum ortamda gezmeliyim aramalıyım, geniş bir harita olması lazım ama bu oyunda zaten güzergahın üstünde bulduğun araçlar-gereçlerle craft yapıyorsun ne gerek var onu anlamadım.

    İkincisi yapay zekada öyle çok iyi değildi, silahla etkisiz hale getiremediklerimi yumrukla getiriyordum ne alakaysa, hikayesi ise bugüne kadar izlediğiniz tüm zombi kıyamet sonrası oyunlarda ne varsa ona benziyor klişeli yani. Oynamayan arkadaşlar çok şey kaçırmadığınızı söyleyebilirim, bu nesilde oynadığım en iyi zombi oyunu Dying Light oldu.
    Oyunları kolay da oynuyorsunuz sanırım. İlk oyunda zorluk seviyesine göre oynayış çok değişiyor çünkü. Sikayet ettikleriniz tamamen zorlukla alakalı şeyler. Bu dediklerinizden şikayetciyseniz neden kolay da oynadınız oda ayrı bir soru. Eğer elinizde oyun varsa Survivor yada Grounded da tekrardan başlamanızı tavsiye derim. Kolayda craft yapmanız gereken malzemeler parıl parıl parlıyor o yüzden bulmanız hiç zor olmuyor. Fakat zor'da oynarken böyle bir parlama durumu yok. Harita lineer evet ama tek bir koridor değil bir sürü koridor var yine zorda oynuyorsanız mermi yada yeni malzeme bulmak için her koridora girmeye teşvik ediyor oyun sizi. Ek olarak kolayda oynuyorsanız yine düşman sizi yakaladığı zaman counter atak yapmanız çok kolay çünkü hatırladığım kadarıyla sahne yavaşlıyor ve o zaman tuşa basıp yumruklama şansı oluyor fakat yine zorda oynarsanız böyle zaman yavaşlaması gibi bir durum yok maalesef. Hatta yanınızda bıçak yoksa eğer counter atak yapmak imkansız gibi bir şey oluyor. Yakın dövüşe girmeden önce rakibe tuğla veya şişe atmadıysanız yumruklama gibi bir şansınız pek olmuyor. Kısaca oyun kolay da bir aksiyon oyunu iken zor da gizliliğin ağır bastığı bir oyuna dönüşüyor.

    Hatta videogamedunkey' senin dediklerini demişti videosun da.https://www.youtube.com/watch?v=tTsBn36yPrg

    3 yıl sonra altına yazdığı yorum:
    "
    My opinion has really changed on this game since this video. After going through a second time last year on the hardest difficulty and with the DLC chapter in the middle, I actually thought this game was awesome. Although the strangle animation is still really obnoxious, I was impressed with how consistent the characters were written."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UcanHollandali -- 12 Şubat 2020; 16:21:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UcanHollandali

    Oyunları kolay da oynuyorsunuz sanırım. İlk oyunda zorluk seviyesine göre oynayış çok değişiyor çünkü. Sikayet ettikleriniz tamamen zorlukla alakalı şeyler. Bu dediklerinizden şikayetciyseniz neden kolay da oynadınız oda ayrı bir soru. Eğer elinizde oyun varsa Survivor yada Grounded da tekrardan başlamanızı tavsiye derim. Kolayda craft yapmanız gereken malzemeler parıl parıl parlıyor o yüzden bulmanız hiç zor olmuyor. Fakat zor'da oynarken böyle bir parlama durumu yok. Harita lineer evet ama tek bir koridor değil bir sürü koridor var yine zorda oynuyorsanız mermi yada yeni malzeme bulmak için her koridora girmeye teşvik ediyor oyun sizi. Ek olarak kolayda oynuyorsanız yine düşman sizi yakaladığı zaman counter atak yapmanız çok kolay çünkü hatırladığım kadarıyla sahne yavaşlıyor ve o zaman tuşa basıp yumruklama şansı oluyor fakat yine zorda oynarsanız böyle zaman yavaşlaması gibi bir durum yok maalesef. Hatta yanınızda bıçak yoksa eğer counter atak yapmak imkansız gibi bir şey oluyor. Yakın dövüşe girmeden önce rakibe tuğla veya şişe atmadıysanız yumruklama gibi bir şansınız pek olmuyor. Kısaca oyun kolay da bir aksiyon oyunu iken zor da gizliliğin ağır bastığı bir oyuna dönüşüyor.

    Hatta videogamedunkey' senin dediklerini demişti videosun da.https://www.youtube.com/watch?v=tTsBn36yPrg

    3 yıl sonra altına yazdığı yorum:
    "
    My opinion has really changed on this game since this video. After going through a second time last year on the hardest difficulty and with the DLC chapter in the middle, I actually thought this game was awesome. Although the strangle animation is still really obnoxious, I was impressed with how consistent the characters were written."

    Alıntıları Göster
    Oyunun zorluğuyla alakalı değil yazdıklarım. Açık dünya oyun yaparsın malzemelere crafting yapma imkanı verirsin mantıklı olur, ama sen böyle bir oyun yapıyorsan crafting eklemen oyunun yapısında eğreti durur. Oyunu zorda oynadığımız zaman oyunun mekanı genişleyip uzamıyor sonuçta, kolayda sana verilen bazı avantajları vermiyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-AEF248198 -- 12 Şubat 2020; 17:32:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-AEF248198

    Oyunun zorluğuyla alakalı değil yazdıklarım. Açık dünya oyun yaparsın malzemelere crafting yapma imkanı verirsin mantıklı olur, ama sen böyle bir oyun yapıyorsan crafting eklemen oyunun yapısında eğreti durur. Oyunu zorda oynadığımız zaman oyunun mekanı genişleyip uzamıyor sonuçta, kolayda sana verilen bazı avantajları vermiyorlar.

    Alıntıları Göster
    Çoğu oyunda zorluk ayarını değiştirdiğinizde sadece aldığın verdiğiniz hasar değişir bu oyunda öyle bir durum yok direk oyunda kullanılan mekanikler değişiyor, bu da oynama biçimini direk değiştiriyor zaten. Şöyle düşün bir oyun da hile açıp oynamakta size verilen avantaj sonuçta ama oyunu nasıl oynadığınızı değiştirmiyor. Ki senin yazdığın eleştiriler de zaten kolayda sana verilen avantajlarla ilgili.

    Ek olarak crafting açık dünya oyunlarıyla gelen bir sistem değil. Bir oyunda craft mekanizması olması için açık dünya olmasına gerek yok. Bu oyun ve bundan önceki birçok oyunda da var olan ucu bir yere açılmayan veya gizli ekstra bölgeler var bu oyunda. Eğer ihtiyacınız varsa oraları arayıp oradan malzeme bulabilirsiniz. Eğer kolayda oynuyorsanız ihtiyacınız olmaz. Dümdüz gider gene bitirebilirsiniz. Eğer zorda oynuyorsanız gizli bölgeleri bulmadan çok zor bitiririrsiniz. Bu hayatta kalma oyunlarının da kullanılan sistem. Dediğin gibi bakarsan eleştirilerin oyuna değil, bu ve bundan önceki bir çok oyunda kullanılan oyun dizaynı oluyor. Bu sistem God of war 1'de de var, Prince of persia'da da var, Resident Evil'da da var. Last of us'la gelen bir şey değil. Zaten last of us'ın yeni yaptığı bir şey yok. Var olan şeyleri çok iyi yapmasında ötürü iyi bir oyun. Ama siz parkur da hoplayıp zıplayıp zombi öldüreyim, aksiyon'dan aksiyona koşayım tarzını seviyorsanız. Bu oyunu çok beğenmemiz normal ki herkes her şeyi beğenecek diye bir şey yok. Benim dediğim eleştirinlerinin kolayda oynamandan ötürü geldiği. Yumrukla zombi dövmek, malzeme aramamak, yapay zeka vs.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UcanHollandali

    Çoğu oyunda zorluk ayarını değiştirdiğinizde sadece aldığın verdiğiniz hasar değişir bu oyunda öyle bir durum yok direk oyunda kullanılan mekanikler değişiyor, bu da oynama biçimini direk değiştiriyor zaten. Şöyle düşün bir oyun da hile açıp oynamakta size verilen avantaj sonuçta ama oyunu nasıl oynadığınızı değiştirmiyor. Ki senin yazdığın eleştiriler de zaten kolayda sana verilen avantajlarla ilgili.

    Ek olarak crafting açık dünya oyunlarıyla gelen bir sistem değil. Bir oyunda craft mekanizması olması için açık dünya olmasına gerek yok. Bu oyun ve bundan önceki birçok oyunda da var olan ucu bir yere açılmayan veya gizli ekstra bölgeler var bu oyunda. Eğer ihtiyacınız varsa oraları arayıp oradan malzeme bulabilirsiniz. Eğer kolayda oynuyorsanız ihtiyacınız olmaz. Dümdüz gider gene bitirebilirsiniz. Eğer zorda oynuyorsanız gizli bölgeleri bulmadan çok zor bitiririrsiniz. Bu hayatta kalma oyunlarının da kullanılan sistem. Dediğin gibi bakarsan eleştirilerin oyuna değil, bu ve bundan önceki bir çok oyunda kullanılan oyun dizaynı oluyor. Bu sistem God of war 1'de de var, Prince of persia'da da var, Resident Evil'da da var. Last of us'la gelen bir şey değil. Zaten last of us'ın yeni yaptığı bir şey yok. Var olan şeyleri çok iyi yapmasında ötürü iyi bir oyun. Ama siz parkur da hoplayıp zıplayıp zombi öldüreyim, aksiyon'dan aksiyona koşayım tarzını seviyorsanız. Bu oyunu çok beğenmemiz normal ki herkes her şeyi beğenecek diye bir şey yok. Benim dediğim eleştirinlerinin kolayda oynamandan ötürü geldiği. Yumrukla zombi dövmek, malzeme aramamak, yapay zeka vs.

    Alıntıları Göster
    Oyunu tekrar oynamayı düşünmüyorum, zaten oyunu tekrar oynattıracak bir havası da yok. Mesela Uncharted 4'ü tekrar oynarım o baya sürükleyici.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.