Şimdi Ara

The Forest [ANA KONU] (36. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.028
Cevap
29
Favori
103.663
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beyler kimse varmı şu co-op olayını deneyek
  • CO-OP da eleman buldum

    The Forest [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sahnal -- 16 Kasım 2014; 22:03:29 >
  • arkadaşlar biz aynı evden kardeşimle co op girmeye çalışıyoruz fakar failed hatası veriyor kardeşim kuruyor ordaki ip ve portu ben yazıyorum ben girmeye tıkladığımda yazılar gelio kardeşimin pc oyuna giriyor fakat benim pc failed yazıyor ben giremiyorum o tek girmiş oluyor sorun nedir bilen varmı acaba ?
  • İncemelerine Baktım Bu oyunda Karar Kıldım =)
  • Arkadaşlar; Coop'ta save yaptık fakat oyuna ben girebiliyorum yalnızca. Arkadaş giremiyor. Oyunu ben kurduğum için girebiliyorum sanırım.

    Coop'ta save olayı nasıl? Gene iki arkadaş kaldığımız yerden başlayabiliyor muyuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GokhanGulAilesi

    Arkadaşlar; Coop'ta save yaptık fakat oyuna ben girebiliyorum yalnızca. Arkadaş giremiyor. Oyunu ben kurduğum için girebiliyorum sanırım.

    Coop'ta save olayı nasıl? Gene iki arkadaş kaldığımız yerden başlayabiliyor muyuz?

    @Rwenzori;

    Üstat yardımcı olur musun?

    @Rwenzori
  • Co-Op da save olayı yok şimdilik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sahnal

    Co-Op da save olayı yok şimdilik

    Teşekkür ederim =)

    Oyun çok zevkli aslında. Bu haliyle bile Coop'a save gelirse tadından yenmez vallahi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GokhanGulAilesi

    quote:

    Orijinalden alıntı: GokhanGulAilesi

    Arkadaşlar; Coop'ta save yaptık fakat oyuna ben girebiliyorum yalnızca. Arkadaş giremiyor. Oyunu ben kurduğum için girebiliyorum sanırım.

    Coop'ta save olayı nasıl? Gene iki arkadaş kaldığımız yerden başlayabiliyor muyuz?

    @Rwenzori;

    Üstat yardımcı olur musun?

    @Rwenzori

    Maalesef fikrim yok, ilk güncelleme ile sorunlar düzelecek, save vs ve yenilikler oyuna eklenecektir.
  • Şu oyun takibimde güzel oyun.sorunları çözsünler alacağım...
  • Beyler uçağın kafasını bulan varmı
  • The Dark Knight kullanıcısına yanıt
    iyi tespit
  • Yılbaşında alacağım oyunlar arasında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 0.10 versiyon ne zaman cikiyor?
  • cengizhan66 kullanıcısına yanıt
    7gün 3saat 20dk
  • Arkadaşlar oyun 16 Tl şuan alınır mı dersiniz ?GT 500m ekran kartı mevcut sorun çıkartır mı
  • Dünyanın en gizemli adası... SENTİNEL ADASI

    İşte Bengal Körfezinde, Andaman Adaları çevresinde bulunan Kuzey Sentinel Adası'nın hikayesi...

    - Sentinel adası teknik olarak Hindistan sayılsa da ülke anlaşmaları ve sınırları burada son buluyor.
    - Sentinel Adası'nda yaşayan Sentinelese Kabilesi dünya üzerinde yaşayan en izole topluluk.
    - 50-200 kişilik nüfusa sahip kabile dış dünyadan kaçabilmek için bazen şiddete bile başvurmuş.
    - 2004'te tsunami felaketinden sonra Hindistan'ın bölgeye inceleme için gönderdiği bir helikopteri ateşli oklarla vurdu.
    - 2006'da da kıyıya çok yaklaşan iki balıkçıyı öldürdükleri biliniyor.
    - Hiç bir iletişim kurulmamış olan Sentineller hakkında bir öngörüye sahip olmak oldukça zor.
    - Görünüşe göre yaklaşık 300 kişilik bir nüfusa sahip olan Sentineller yaklaşık 60 bin sene önce Afrika’yı ilk terkeden insanların torunları olabilir.
    - Sahip oldukları dil Sentineller’in dışardan bir toplulukla binlerce sene hiç bir iletişimde bulunmadığını göstermekte.
    - Hindistan devleti de yakın bir geçmişte iletişim kurma çabalarına bir son vermiş.


    The Forest [ANA KONU]
    The Forest [ANA KONU]
    The Forest [ANA KONU]
    The Forest [ANA KONU]
    The Forest [ANA KONU]
    The Forest [ANA KONU]
    The Forest [ANA KONU]
    The Forest [ANA KONU]
    The Forest [ANA KONU]
    The Forest [ANA KONU]




  • oyun 16 liraya düşmüş, buglar düzeldi mi?
  • Güncelleme Geldi...
    hocam bu oyunu oynuyor musun?

    Version 0.10 Changelog:
    Platforms! Place the log cabin on a slope and procedural platform will be constructed underneath to give it support. No more cabins on side of hills.
    New buildable item: Tree platforms!
    Building height system added Look up to place structures higher (using procedural foundation system) or downwards to place on ground (as in old system)
    Climbing system! Player can now climb rope
    Removed steps from tree houses! Replaced with climbable hanging ropes.
    Added clamp to tonemapper to stop it sometimes turning screen completely black if seeing a very bright pixel. Fixed related issue where bloom would sometimes cause screen to turn black if it found overbright pixels.
    Fixed issue with plastic torch spamming errors, causing a performance drain when using torch light source
    Tweaks to world lighting and fog/ambient colors. Lighter and plastic torch now cast shadows.
    Tweaked enemy density in caves
    Added option to turn off all hud elements in options menu (not recommended!)
    Increased size of rabbit on fire to match world scale
    Small performance optimization on cpu by removing OnGui calls
    Meds will now be auto consumed if health below 20 when picked up
    (single player only bug)Fix for pine tree top heavy not being cuttable
    Fixed missing marigold and chicory plants
    Improved ambient audio zones and fixed outside sounds continuing to play when inside a cave
    Improved cave audio ambience
    Lizards can now be caught in cages along with rabbits (and raccoons)
    Fire Arrows! Press L with bow equipped and at least 1 piece of cloth in inventory
    New falling leaf particles (3x) added and improved look of leaf burst (less bright/unlit)
    New fluff particles added and using a new dust shader (bright in light, dark in shadow particle shader)
    Improved look of torch light - now two tone
    Fixed overbright lights on mutant creepy’s fires and all bombs/held bombs and better balance on bomb explosion particles
    Balance pass on all mutant textures, improved look of skin and put all into same texture value space
    New improved blood particles!
    Fixed issues with sticky bombs
    Fixed enemy skin and player arms sometimes losing ability to receive shadow and appearing overbright
    Fixed molotovs not exploding on impacting enemies
    Improved transition from cannibal village hole to caves using new generic rock chunks
    Log holder is now pushable using push and hold animations
    Fixed audio issue where some sounds would fade out instantly/abruptly
    New suitcase art (6 textures variations, 2 model variations) added!
    Fixed missing mesh renderer at front of plane crash(animated forward hull)
    Animated passengers added to plane crash! - Don’t skip crash!
    Fixed dead lizard normals flipped causing ragdoll to look different than regular model
    Improved look of small shelter (better rocks, better log renders etc)
    Lighter will always light after a limited amount of attempts (was previously possible to attempt to light 20 plus times if unlucky)
    Fixed lighter animation playing continuously when stashing lighter quickly after getting it out
    Improved held item switching sequence (better use of existing animations)
    Pale enemies no longer attack each other or the distorted creatures
    Removed cave beach entrances -replaced with rope climb out areas in lower caves fixing issues with entering caves near ocean
    New molotov weapon art
    Fixed lighter flame being too small visually
    Fixed flare gun making shooting sound when fired without flares (will now make an empty click sound)
    Improved tree falling sound settings
    Swimming sound effects added!
    Tuned/balanced pick up sound effects, eating sound effects etc
    Enemies will now always prioritize visible players over other enemies in combat
    Improved instances of small items pushing player and added max velocity to attempt to stop player flying up into sky
    (multiplayer) fixed bug where some shadows would break/change after respawning
    Improved some environment art, started implementing better cliffs in some areas and higher detail rocks. Added new lake zone.
    New art for (some) cave stalagmites and stalactites
    (hopeful fix) for players sometimes swimming even when not in water area
    Player will now stash weapon when swimming!
    New creature added! - Check the caves.
    Delay added to combat music so it won’t continuously trigger when entering in/out of combat
    (multiplayer)Walkie talkies added! Press Q to communicate in multiplayer games.
    (multiplayer) Fixed issue where items needed would sometimes stay on screen depending on if client/server destroyed a blueprint
    (multiplayer) Fixed issue where returning to start menu would break game and turned back option in menu
    (multiplayer) Fixed Enemies not showing blood particle fx on clients when they are hit.
    (multiplayer) default player cap increased to 8 along with option to go up to 128 players (for adventurous players only! not recommended)
    (multiplayer)Fixed Suitcases not being replicated over the network and existing only locally for each player
    (multiplayer) Fixed Mutant ragdolls not replicated properly on client
    (multiplayer) Fixed Wall built in MP vanishing instead of turning into logs when destroyed
    (multiplayer) Fixed issue where remote players would not alert enemies via sound detection
    (multiplayer) Lizard skin player armor now visible by both client/host
    (multiplayer)Fix for overlapping chat text
    (multiplayer)Fixed some Log duplication bugs
    (multiplayer)Fixed Logs invisible for client in certain spots on the map
    (multiplayer) Fixed issue where only newly built effigies would only be seen by host
    (multiplayer) Fixed client/host sometimes having differently positioned yacht location
    New art added for some of the cave entrances
    Re-worked save game system so future updates will (likely) not erase save games to work!
    Fixed issue with weapon upgrades have no or very little effect
    Improved animal spawning in world- less chance of dead zones where no animals ever show up.




  • Rwenzori kullanıcısına yanıt


    ne yazık ki :(
  • 
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.