Şimdi Ara

The Elder Scrolls 5 : Skyrim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
759
Cevap
2
Favori
65.697
Tıklama
Tüm Forumlar >> Oyun >> Xbox >> RPG >> The Elder Scrolls 5 : Skyrim
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    51 Mesaj
    dediğinde haklısında kim şimdi tek tek bakacak diye erindim :) eyw. genede cevap için :) bi de sorununu anlamadım umarım başkası yardımcı olur :)
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    51 Mesaj
    bulamadım benim soruma cevap veren olursa sevinirim
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    674 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nanosit42

    mzarafet dostum bu yukardaki zehirlerden hangi vampirlikten kurtarır. hangi şehre gitsem VAMPİR! diye üstüme çullanıyorlar :)

    1. aşamada vampirliği basit bir cure disease iksiriyle geçiştirmek mümkün ama anladığım kadarıyla sen son aşamadasın. aşağıda vampirism'den nasıl kurtulacağını ayrıntılı olarak anlatıyor.
    http://www.gamefront.com/skyrim-how-to-cure-vampirism/
    Kısaca; insanların sana saldırmasını engellemek için uyuyan bir npc'nin kanını içmen gerekiyor. Herhangi bir barda bir barmenle konuşup Morthal'de Falion'la konuşman gerektiğini öğrenmen gerek.
    Falion black soul gem'e ihtiyacın olduğunu söyleyecek. Eğer elinde yoksa sana satabilir de. Black soul gem'i ruhla doldurduktan sonra (elinizde zaten dolu bir black soul gem varsa gerek yok buna) Falion'la tekrar konuşup ayini düzenleyeceği yerde buluşuyorsunuz. Falion ayini tamamladıkğında iyileşiyorsunuz.
    En başta da belirttiğim gibi vampirism'de son aşamaya geldiyseniz belirli aralıklarla kanla beslenmeniz gerek. Akis takdirde Falion dahil tüm NPC'ler görür görmez saldırıyor.
    |
    |
    _____________________________
    GT: ahyaak




  • Çavuş
    51 Mesaj
    tmm dostum tr olarak açıklaman mükemmel olmuş ing pek yok :)
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    51 Mesaj
    google translate baktım yani tr cevirdim verdiğin siteyi baya bilgim oldu şimdi ben wampirim ya milletin kanını içebiliyomuşum uykusunda bi npcnin kanına girecekmişim :) ışıktan fln uzak durcakmışım ama anlamadığım morthala gidince falion dahil herkes saldırıyo.s
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    991 Mesaj
    vampire cure u arayan arkadaşa itafen yazıyorum bende bı aralar vampir dım ve canıma okudu o olay sonra bıraz arastırdım youtube a how to cure vampire yazarsan neler yapman gerekenı tek tek anlatıo riften de bı adam vardı sanırım o senı vampir lıkten kurtarıo sımdıden kolay gelsın
    _____________________________

    ##Damon Stoudamire##Tracy Mcgrady##Vince Carter##Cris Bosh##Marcus Camby
  • Binbaşı
    1965 Mesaj
    içeriginden konunun dışı ama yazmadan edemicegim...
    la norie 3 dvd 2. günde 3 dvd ye geçiyor...
    bu ise tek 1 hafta oldu hala %10 15 civarıyım..
    neresine sıkıştırmışlar onca şeyi ........
    pis övgü vallahi
    her şeyide devletten beklememek lazım.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mzarafet -- 23 Ocak 2012; 19:29:03 >
    _____________________________
  • Yarbay
    4946 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mzarafet

    içeriginden konunun dışı ama yazmadan edemicegim...
    la norie 3 dvd 2. günde 3 dvd ye geçiyor...
    bu ise tek 1 hafta oldu hala %10 15 civarıyım..
    neresine sıkıştırmışlar onca şeyi ........
    pis övgü vallahi
    her şeyide devletten beklememek lazım.)


    Skyrim'in Xbox 360'taki boyutu 3 küsür Gb'tı.Adamlar inanılmaz iyi bir iş başarmışlar bu sıkıştırma konusunda.Pc versiyonu 5 küsür Gb.
    _____________________________
  • Yarbay
    4886 Mesaj
    yanlış olmuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Death Note -- 23 Ocak 2012; 21:59:21 >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1337 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: enesemre

    markarht da şu an ismini anımsaymadım bi yan görevi yaparken,hangi seçneği denersem deneyeyim,görev itemini almak için üzerime saldıran adamı öldürmek zorunda kadım..guardlarla da dövüşmek zorunda kaldım ve artık markarth a giremiyorum ve orda da görevlerim var bi sürü..ne yapmam gerekiyor..üzerimdeki itemleri eve bırakıp hapise girip çıksam,sorun hallolur mu?

    Beyler şuan arkadaşla aynı durumdayım, görevi yaptım ve guardlar direkt saldırmaya başladı. Onu geçtim şuan Dark Brotherhood görevi için Markarht'a girmem gerekiyor ve giremiyorum. Kaç defa para ödemeye çalıştım ama işe yaramadı. Nasıl kurtulurum şu işten bir fikri olan var mı ?
    |
    |
    _____________________________
    Verus Nullus Omnis Licitus
  • Binbaşı
    1589 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Razura

    quote:

    Orijinalden alıntı: mzarafet

    içeriginden konunun dışı ama yazmadan edemicegim...
    la norie 3 dvd 2. günde 3 dvd ye geçiyor...
    bu ise tek 1 hafta oldu hala %10 15 civarıyım..
    neresine sıkıştırmışlar onca şeyi ........
    pis övgü vallahi
    her şeyide devletten beklememek lazım.)


    Skyrim'in Xbox 360'taki boyutu 3 küsür Gb'tı.Adamlar inanılmaz iyi bir iş başarmışlar bu sıkıştırma konusunda.Pc versiyonu 5 küsür Gb.

    Dün gece PC'de denedim Skyrim'i.
    XBOX'ta oynuyordum normalde bir deneyim dedim.
    İzlenimlerimi yakında açıklarım.
    İlk izlenimlerime göre mouse olduğu için kılıç sallamak daha gerçekçi olmuş PC'de.
    Bir de etrafı daha rahat izleyebiliyorum mouse yoluyla.
    Şu Xbox ve PS3'e mouse takabilsem PC'den vazgeçicem.
    _____________________________




  • Çavuş
    51 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DowyJones

    vampire cure u arayan arkadaşa itafen yazıyorum bende bı aralar vampir dım ve canıma okudu o olay sonra bıraz arastırdım youtube a how to cure vampire yazarsan neler yapman gerekenı tek tek anlatıo riften de bı adam vardı sanırım o senı vampir lıkten kurtarıo sımdıden kolay gelsın

    dostum morthal a girdim birinin kanını içtim şimdilik iyiyim kimse anlamıyo vampir olduğumu ama morthalda adamla konuçcam ama eve girince anca bana bağrı get out diyo :) o yüzden arkadaşın dediği ayini yapamıyom dışarı çıkmasını beklemem lazım bide riftene gidiyim bu adam olmazsa :)
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2401 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Poyri

    quote:

    Orijinalden alıntı: Razura

    quote:

    Orijinalden alıntı: mzarafet

    içeriginden konunun dışı ama yazmadan edemicegim...
    la norie 3 dvd 2. günde 3 dvd ye geçiyor...
    bu ise tek 1 hafta oldu hala %10 15 civarıyım..
    neresine sıkıştırmışlar onca şeyi ........
    pis övgü vallahi
    her şeyide devletten beklememek lazım.)


    Skyrim'in Xbox 360'taki boyutu 3 küsür Gb'tı.Adamlar inanılmaz iyi bir iş başarmışlar bu sıkıştırma konusunda.Pc versiyonu 5 küsür Gb.

    Dün gece PC'de denedim Skyrim'i.
    XBOX'ta oynuyordum normalde bir deneyim dedim.
    İzlenimlerimi yakında açıklarım.
    İlk izlenimlerime göre mouse olduğu için kılıç sallamak daha gerçekçi olmuş PC'de.
    Bir de etrafı daha rahat izleyebiliyorum mouse yoluyla.
    Şu Xbox ve PS3'e mouse takabilsem PC'den vazgeçicem.

    Bende de tam tersi xboxta alıştım pc'ye kurup oynayınca garip geldi doğrusu demek xbox koluna epey alışmışım.Pc'de genelde fps oynuyorum zaten uzun bir sürede oynamıyordum, epey bir sürede skyrim oyalar beni heralde :)
    _____________________________




  • Binbaşı
    1589 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mersinaki
    Bende de tam tersi xboxta alıştım pc'ye kurup oynayınca garip geldi doğrusu demek xbox koluna epey alışmışım.Pc'de genelde fps oynuyorum zaten uzun bir sürede oynamıyordum, epey bir sürede skyrim oyalar beni heralde :)


    Zaten xbox koluna alışan Mouse 5 para etmez diyor kime sorduysam.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2228 Mesaj
    bu darkbrotherhood görevlerinin sonu var mı ya? night mother ile nazir sürekli birilerini öldürtüyor Sonsuz bir döngü mü var yoksa
    _____________________________
    Xbox One :Y s F tR
  • Yarbay
    3285 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: profxxx

    bu darkbrotherhood görevlerinin sonu var mı ya? night mother ile nazir sürekli birilerini öldürtüyor Sonsuz bir döngü mü var yoksa

    Sonu var ama uzun biraz toplam olarak.
    |
    |
    _____________________________
    ...AND DEATH BECAME MY FRIEND...
  • Yarbay
    2228 Mesaj
    Forbidden Legend görevinde find the gauldur amulet fragment in folhunthur yazıyor dediği yere kadar giriyorum odada saçma sapan bir yer gösteriyo dibimde yeri gösteriyo ama hiçbişey bulamıyorum.Bug falan mı oldu acaba
    |
    |
    _____________________________
    Xbox One :Y s F tR
  • Yarbay
    4075 Mesaj







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Grub Killer -- 30 Ocak 2012; 16:30:26 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2844 Mesaj


    |
    |
    _____________________________
    Eğer bir millet, iktidarda bulunan kişilerin alçaklığını, hırsızlığını, yalnızca kendi siyasi görüşünden olduğu için görmezden geliyorsa, o millet erdemini yitirmiştir. Erdemini yitiren millet, bir gün vatanını da yitirmeye mahkumdur. NICCOLO MACHIAVELLI

    Battletag = dMbHeLL#2466
  • Yüzbaşı
    819 Mesaj
    beyler benim stamina düşmüş kırmızı şekilde 140 dı 115 olmuş bi ara yukarda sanırım kemiklerin kırıldı yazmıştı ama tam okuyamamıştım lütfen yardım edin
    _____________________________

    İ.D BİLKENT ÜNİVERSİTESİ Computer Science
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Bey Azura
haberler
Mobilya Takımları
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.