Şimdi Ara

Tom Clancy's The Division 2 (2019) [ANA KONU] (65. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.077
Cevap
48
Favori
135.559
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zibartan

    Bu sebeple oyunu bıraktım, artık oynamıyorum. Boşuna da aramayın öyle bir klan falan da yok. Yok bilmem discord da toplanacakmışız da, adam bulacakmışız da, ulan 2 tur oyun oynayacağız diye 7 tane veledi mi ikna etmekle zaman harcayacağım, hadi oradan. Ne harcadığın zaman düşen eşyaya değiyor, ne de bu matchmaking sitemi oyunun gerçekleriyle uyuşuyor. Her oyunda olduğu gibi ubisoft yine ilk 2 yıl hayal aleminde yüzecek belli ki. Ubisoft ne zaman kafasını gömdüğü kumdan çıkarırsa oyuna döneriz artık.
    Valla çok doğru kardeş. O kadar oynayıp böyle saçma bir mevzudan dolayı oyundan soğutması hiç hoş değil.
  • Haftada birkaç kere düzenli olarak RAİD yapıyoruz. Hem yenileri ve hiç yapmamışları hazırlamak hem de o meşhur Eagle Bearer alamayanlara almak için. Oyundan başvuru yapabilirsiniz.
    BrothersUNITY klan ismi
    oyundaki nick de aynı Tunyukuk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tunyukuk -- 21 Eylül 2019; 10:26:4 >
  • Conflict modu 4 vs 4 oynanan ve belirli bir kill sayısına ulaşan takımın kazandığı bir PvP modu,oyunun DZ dışındaki tek PvP oynanabilen kısmı burası onun dışında ek bir mod bulunmuyor.Conflict Domination ve Skirmish olmak üzere iki farklı moda sahiptir.Skirmish ilk oyundakine benzer bir oynanışta olup en fazla kill sayısına ulaşan tarafın kazandığı bir modken Domination ise haritadaki 3(A-B-C) bölgeyi en fazla kim ele geçirirse onun kazandığı ve killden ziyade bölgeleri elde tutanın kazandığı bir mod olarak oynanıyor.Haritalar ana oyunun oynandığı yerlerden daha farklı bölgelerde bulunuyor,tasarım olarakta her biri yakın-orta ve uzak çatışmaya göre düzenlenmişler.Bu modda normalization etkindir yani gearlarınız ve silah hasarlarınız normalize edilir.Bunların dışında gearlarda recalibre edilen özelliklerde normalize değerlere göre düzenlenir.

    Conflict modunda uzmanlık sınıflarına ait özel silahları oyun içinde düşen dropları alan taraf kullanabiliyor eğer drobu alan taraftan bir oyuncuyu düşürürseniz oyuncudan sınıfınıza özgü signature silah mermisi düşüyor.Normalizeye signature silah hasarlarıda dahildir.Modda spawn koruması bulunuyor yani spawn olduğunuz anda bir süre hasar almıyorsunuz.Ayrıca bir taraf diğer tarafa göre aşırı üstün olduğunda yenilen takımın spawn bölgesinde skillerinizi kullanamıyorsunuz.

    Conflict modu temelde bu şekilde oynanıyor.Güncellemelerle bu modda bazı değişiklikler yapıldığına belirtmek isterim.Oyunun tek PvP modu olduğu için oyunun çıkış yaptığı günden beri oynadım ve en yüksek seviye olan 100.seviyeye kadar ulaştım.Takım oyunu önemli fakat eğer klan olarak giriş yapmıyorsanız eşleştirmeyide ona göre yapıyor yani bir klan grubuyla değilde rastgele eşleşmiş oyuncu grubuyla eşleştiriyor.Eğer aynı klandan 4 kişi girerseniz karşı takımda aynı şekilde bir klan grubu oluyor.

    Conflict ve oyunun PvP kısmıyla ilgili sormak istediklerinizi iletebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Terminator T-800

    Conflict modu 4 vs 4 oynanan ve belirli bir kill sayısına ulaşan takımın kazandığı bir PvP modu,oyunun DZ dışındaki tek PvP oynanabilen kısmı burası onun dışında ek bir mod bulunmuyor.Conflict Domination ve Skirmish olmak üzere iki farklı moda sahiptir.Skirmish ilk oyundakine benzer bir oynanışta olup en fazla kill sayısına ulaşan tarafın kazandığı bir modken Domination ise haritadaki 3(A-B-C) bölgeyi en fazla kim ele geçirirse onun kazandığı ve killden ziyade bölgeleri elde tutanın kazandığı bir mod olarak oynanıyor.Haritalar ana oyunun oynandığı yerlerden daha farklı bölgelerde bulunuyor,tasarım olarakta her biri yakın-orta ve uzak çatışmaya göre düzenlenmişler.Bu modda normalization etkindir yani gearlarınız ve silah hasarlarınız normalize edilir.Bunların dışında gearlarda recalibre edilen özelliklerde normalize değerlere göre düzenlenir.

    Conflict modunda uzmanlık sınıflarına ait özel silahları oyun içinde düşen dropları alan taraf kullanabiliyor eğer drobu alan taraftan bir oyuncuyu düşürürseniz oyuncudan sınıfınıza özgü signature silah mermisi düşüyor.Normalizeye signature silah hasarlarıda dahildir.Modda spawn koruması bulunuyor yani spawn olduğunuz anda bir süre hasar almıyorsunuz.Ayrıca bir taraf diğer tarafa göre aşırı üstün olduğunda yenilen takımın spawn bölgesinde skillerinizi kullanamıyorsunuz.

    Conflict modu temelde bu şekilde oynanıyor.Güncellemelerle bu modda bazı değişiklikler yapıldığına belirtmek isterim.Oyunun tek PvP modu olduğu için oyunun çıkış yaptığı günden beri oynadım ve en yüksek seviye olan 100.seviyeye kadar ulaştım.Takım oyunu önemli fakat eğer klan olarak giriş yapmıyorsanız eşleştirmeyide ona göre yapıyor yani bir klan grubuyla değilde rastgele eşleşmiş oyuncu grubuyla eşleştiriyor.Eğer aynı klandan 4 kişi girerseniz karşı takımda aynı şekilde bir klan grubu oluyor.

    Conflict ve oyunun PvP kısmıyla ilgili sormak istediklerinizi iletebilirsiniz.
    hocam ben oyunu yeni alıp başlıcam büyük ihtimal 1 level olucam dezavantajım ne olur bu modda




  • arkadaşlar merhaa 12 levelim beraber oynamak isteyen varsa ekleyebilir Methodman403
  • Tunyukuk kullanıcısına yanıt
    Hocam katılma başvurusu yaptım. Kabul Eder misin?
    ID: Beni_Adem
  • oyuna tekrar başlayacağım sanırım ben bıraktıgımda en son oyunun ilk exotic gear i holster gelmişti, bundan sonra neler geldi acaba ? pve, pvp hangi setleri önerirsiniz ?
  • uzun zamandır girmiyordum. dün girip son gelen yeni bölümleri oynamak istedim. ubi sağ olsun hala dx12 konusunu düzeltmemiş. direkt attı oyundan. zaten hevesli değildim iyice canımı sıktı. bu şekilde yeni 1-2 bölüm ekleye ekleye 1 seneyi geçirecekler anlaşılan. ondan sonra da bişey gelmez zaten.pvp konusunda zaten umutlu değilim. ghost recon almayı düşünüyordum. beta yı denedik o da hayal kırıklığı. uplay'i artık splinter cell çıkana kadar açmam herhalde. belki de sonsuza kadar çıkmayacak watch dogs 3 filan da malum yollardan deneriz.
  • Winter Is Coming kullanıcısına yanıt
    Exotic eldiven BTSU Datagloves ve Diamondback Rifle yeni exoticlerdi. Ayrıca Stoner LAMG ve Carbine 7 AR yeni silahlar. Eldiven devam ama Diamondback artık yok bir dönem Expedition bölümlerinden elde edilebiliyordu kaldırıldı. Bunun yanısıra Heroic Boss lardan exotic düşüyor enteresan şekilde. Örneğin Chatterbox bütün haliyle düştü geçen klandan bir arkadaşa. Sweet Dreams, Merciless, Pestilence RAİD de de bosslardan düşmeye devam ediyor. Her seferinde en az biri ekipten bir veya iki kişiye düşüyor.
    Aslında mümkün mertebe 2 ayrı set yapmakta fayda var. PVE ve PVP için. DZ ve Conflict te PVP set kullanırsınız girdiğinizde.
  • Tunyukuk kullanıcısına yanıt
    hocam teşekkürler
    zaten 4 adet set vardı yanlış hatırlamıyorsam 5 de olabilir pve, ar1,lmg1, smg crit setlerim vardı en son hatırladığım. hatta en son dz de crit bazlı smg yapmıştım beş para etmiyordu

    yeni gear setler gelmemiş sanırım birkaç silah ile birkaç exotic gear gelmiş herhalde

    bir de sanırım 3 yeni mission gelmiş.
  • üstad bunlar blueprint alma sistemini mi değiştirecekler acaba?

    linkteki harita resmine bakıldığında bütün control pointler turuncu görünüyor.

    https://tomclancy-thedivision.ubisoft.com/game/en-us/news-updates/355184/target-specific-loot-in-title-update-6

    spesifik loot izleme olayı da bütün blueprintleri toplamış adam için süper yararsız bir şey... adam zaten istediği gear'ı basar, onla mı uğraşacak? gerçi craft malzemesi az...

    eksik 30-40 bp'im vardı, şu update gelmeden toplaya çalışayım bari... şu an bp almak çok kolay, sadece projeye falan bağlarlarsa ya da haftalık vendorları takip ettirirlerse uğraşılmaz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MacGyver. -- 11 Eylül 2019; 20:39:7 >




  • MacGyver. kullanıcısına yanıt
    Oyunda gelecek olan Title Update 6 güncellemesi ile önemli değişiklikler olacak.Loot sistemi,dark zone,pvp ve diğer konularda değişiklikler yapılacak.Bugün yapılan canlı yayında loot sistemindeki değişiklerden bahsedildi.Dark zone,PvP ve oyunun geleceği konusunda yapılacak düzenlemeler bu ay canlı yayınlarla paylaşılacak.Bu değişiklikler güncelleme öncesi PTS sunucularında test edilecek ve daha sonra ana oyuna eklenecek.Oyunun oyuncu sayısı iyice azaldığı için oyunu kurtarmak amaçlı son değişiklikleri yapıyorlar.Bu güncellemeyle oyun ya tamamen dibi görecek yada tekrardan yükselecek.Güncellemeyi bende bekliyorum umarım bahsettikleri gibi bir düzenlemeyle oyunu toparlamayı başarırlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Terminator T-800

    Oyunda gelecek olan Title Update 6 güncellemesi ile önemli değişiklikler olacak.Loot sistemi,dark zone,pvp ve diğer konularda değişiklikler yapılacak.Bugün yapılan canlı yayında loot sistemindeki değişiklerden bahsedildi.Dark zone,PvP ve oyunun geleceği konusunda yapılacak düzenlemeler bu ay canlı yayınlarla paylaşılacak.Bu değişiklikler güncelleme öncesi PTS sunucularında test edilecek ve daha sonra ana oyuna eklenecek.Oyunun oyuncu sayısı iyice azaldığı için oyunu kurtarmak amaçlı son değişiklikleri yapıyorlar.Bu güncellemeyle oyun ya tamamen dibi görecek yada tekrardan yükselecek.Güncellemeyi bende bekliyorum umarım bahsettikleri gibi bir düzenlemeyle oyunu toparlamayı başarırlar.
    Oyun aslında başlarda The Division'un sevilmeyen oyuncuların şikayet ettiği yönlerinin düzeltilip, The Division'da ki hatalardan arındırılmış ve yeni - daha güncel grafiklerle yenilenmiş halde oyunculara sunmayı amaçlıyordu.
    Ama maalesef beklenen olmadı. Yenileyelim derken yapılan bazı şeyler oyunun özellikle PvP kısmını daha geri götürmüş gibi. Öncelikle Dark Zone. Kapılardaki taretler vs. gerçekten keyif kaçırıcı. Ayrıca 3 tane Dark Zone gerçekten Dark Zone'dan alınan keyfi azaltmış. Dark Zone'lar küçük. O eski dark zonu dolaşma - keşfetme hissini azaltmış. Ayrıca darkzone küçük olduğundan hem oyuncu sayısını da azalttılar ve bu da o oyunun en çok keyfi veren epic Manhunt çatışmalarının olmaması demek. Hem de küçük DZ'de çok kolay bulunuyorsunuz. Kaçma ve geri çekilme çok zor gibi.

    PVE kısmı her ne kadar dolu olsada hala eski Div1'de ki gibi hem sağlam ödül veren hemde amaçsızca sadece bir sonraki seviyeyi görebilmek için oynayacağımız bir Resistance modu da gerekli gibi sanki. (Var mı bilmiyorum ben oyunun sadece betasını oynadım. )

    İzlediğim Div2 canlı yayınlarında ve videolarda edindiğim izlenim ve oyunun bana hissettirdikleri bunlar.

    Ayrıca "Loot" sisteminin zor olması o kadar da kötü bir şey değil. Oyunun uzun ömürlü olmasını sağlar ve gördüğüm kadarıyla division da silah ve set olarak yeterli çeşitlilik te sağlanmış gibi. Pek çok farklı şey deneniyor gibi gözüküyor.

    Gerçekten niye böyle oldu bu oyun ? Çok üzücü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MacGyver.

    oh be nihayet skillere gereken güç verilmiş... 5000 skill ile 50-60 kill ile görev bitiriyorum. sıka sıka ilerlemekten 1.oyunda da hoşlanmazdım, amelelik gibi gelirdi. oyunun bütün zevki skiller bence... kuruyorum yüksek bir yere tureti, atıyorum 10 saniyede bir seeker'ı siperden çıkıp kurşun bile sıkmama gerek kalmıyor. challenging falan gayet kolay geliyor, takımım olmadığı için heroic'i daha denemedim ama gerek de var mı tartışılır.

    inşallah değiştirmezler bu şeklini... tam istediğim gibi olmuş.

    skill seti için yeni bi exotic eldiven gelmiş, camp white oak'ın sonundaki boss'tan düşüyor diyorlar ama 6-7 defa challenging olarak yaptım düşürmedi. black tusk diye bütün invaded görevleri de yaptım yine olmadı...

    gerçi mevcut eldivenimi bırakıp ona geçer miyim bilemiyorum... kullanmadan bilemem ama çalışma şekli pek aklıma yatmadı.
    Heroic'i de rahat yaparsın çünkü 4 kişilik gruptaki kadar kuvvetli gelmiyor npc.




  • aynen hocam, heroic'e başladım eldiven düşünce; stronghold'larda 150 kill civarı yapıyorum artık... silahla vurarak bu kill sayısına ulaşmak mümkün değil bence...

    tek kişi heroic yapmayı hiç denemedim, ama dediğiniz olay ilk division'da da vardı. kaç kişi girerseniz düşmanların kalkanı ve sağlığı ona göre ayarlanıyor. yine de tek başına oynamak kolay değil, düştün mü kaldıranın olmuyor.

    tek sorun doğru-düzgün oynayan arkadaşım kalmadı. matchmaking'ten bulduğu adamlarla paylaşma yapamadığım için istediğim item'i elde etmek çok zor oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MacGyver.

    aynen hocam, heroic'e başladım eldiven düşünce; stronghold'larda 150 kill civarı yapıyorum artık... silahla vurarak bu kill sayısına ulaşmak mümkün değil bence...

    tek kişi heroic yapmayı hiç denemedim, ama dediğiniz olay ilk division'da da vardı. kaç kişi girerseniz düşmanların kalkanı ve sağlığı ona göre ayarlanıyor. yine de tek başına oynamak kolay değil, düştün mü kaldıranın olmuyor.

    tek sorun doğru-düzgün oynayan arkadaşım kalmadı. matchmaking'ten bulduğu adamlarla paylaşma yapamadığım için istediğim item'i elde etmek çok zor oluyor.
    Aynen öyle legendary atıyorduk eskiden. Sonlarına doğru artık herkes skill giriyordu daha adamlar mekanlarından çıkamadan indiriyorduk. Skill candır gerisi heyecandır.
  • Division 2 için gelecek olan yeni güncelleme Title Update 6/Episode 2 PTS serverlarında aktif oldu.16 Eylül'den itibaren yeni Loot sistemi ve Dark Zone,24 Eylül'den itibarende yeni egzotikler ve diğer değişiklikler PTS e eklenmiş olacak.PTS serverları ise 1 Ekim tarihinde kapanacak.Güncellemeler genellikle PTS serverları kapandıktan sonraki günde geldiğinden dolayı Episode 2 güncellemesi 2 Ekim tarihinde yayınlanabilir.Yamanın en geç Ekim ayının ilk haftası içerisinde çıkması bekleniyor.Episode 2 ile birlikte daha önce paylaşılan yol haritasında yeni bir Raid görevi ve Pentagon'da geçen yeni ana görevlerde eklenecek fakat PTS serverlarında yeni görevler açık olmayacak sadece değişen loot sistemi,PvE ve PvP değişiklikleri,setlerde ve silahlarda yapılacak olan denge güncelleştirmeleri önceden denenebilecek.

    Title Update 6/Episode 2 PTS Güncelleme Notlarına aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

    https://forums.ubisoft.com/showthread.php/2126627-PTS-Title-Update-6-Patch-Notes




  • Bu oyunu iyi ki almamışım 100 TL bile vermem oyunun sorunları bir yana oynuck arkadaş yok sdkzıdıxkfffk
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Terminator T-800

    Division 2 için gelecek olan yeni güncelleme Title Update 6/Episode 2 PTS serverlarında aktif oldu.16 Eylül'den itibaren yeni Loot sistemi ve Dark Zone,24 Eylül'den itibarende yeni egzotikler ve diğer değişiklikler PTS e eklenmiş olacak.PTS serverları ise 1 Ekim tarihinde kapanacak.Güncellemeler genellikle PTS serverları kapandıktan sonraki günde geldiğinden dolayı Episode 2 güncellemesi 2 Ekim tarihinde yayınlanabilir.Yamanın en geç Ekim ayının ilk haftası içerisinde çıkması bekleniyor.Episode 2 ile birlikte daha önce paylaşılan yol haritasında yeni bir Raid görevi ve Pentagon'da geçen yeni ana görevlerde eklenecek fakat PTS serverlarında yeni görevler açık olmayacak sadece değişen loot sistemi,PvE ve PvP değişiklikleri,setlerde ve silahlarda yapılacak olan denge güncelleştirmeleri önceden denenebilecek.

    Title Update 6/Episode 2 PTS Güncelleme Notlarına aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

    https://forums.ubisoft.com/showthread.php/2126627-PTS-Title-Update-6-Patch-Notes
    Hocam ne oldu sence ?
    Niye böyle bir istekle insanlar oyuna başlayıp çok çabuk bayıp bıraktılar ?
    Özellikle Division'dan gelen oyuncu kitlesi çok umutluydu bu oyundan. Neden bu kadar çabuk vazgeçtiler ?

    Sıkıntı neydi ? Aradıkları neyi bulamadılar?
    Sonuçta Division 1 bile iyi kötü 1,5 - 2 sene temiz oynandı. Bu oyun şurada daha Mart ayında çıktı. Yoksa acaba oyunda boşuna mı kabahat arıyoruz. İlk oyun 2,5 sene insanları yeteri kadar doyurdu, o sebeple mi bu oyun bir yerden sonra bayıyor ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Isbara -- 17 Eylül 2019; 16:5:41 >




  • Isbara I kullanıcısına yanıt
    Oyunu Alfa sürümünden beri oynadım ve ilk oynadığım sürümünden beri önceki oyuna göre her zaman daha başarılı buldum.Division'dan gelen oyuncu kitlesinin bu oyunu erken bırakmasının temel nedenleri iki kısma ayrılıyor.İlki değişen movement sistemi ile karakterin yavaşlaması,diğeri ise PvP,karakter hareketlerinin yavaşlatılması olması zorunlu olan bir değişiklikti,PvP kısmınada bu yansıdı ve özellikle ilk oyundaki 1.8 güncellemesi ile getirilen değişiklikler üzerine Division 2 hazırlandığı için bazı oyuncular bu nedenle yeni oyuna ya hiç başlamadı yada erkenden bıraktı.

    Oyunu erken bırakılmasındaki diğer etkenleri ise gelen içeriklerin yetersiz olması ve çok loot ama az işe yarayan itemlerin düşmesi olarak belirtebilirim.Oyunun ilk yılında 3 büyük içerik güncellemesinden ilki Episode 1 olarak yayınlandı fakat 2-3 saatlik bir ek içerikten fazlasını sunamadı.Episode 1 öncesi gelen içeriklerde açıkcası kısa sürede tüketildi.Oyun içerik olarak daha çok PvE odaklı olduğu içinde PvP kısmını oynayanlar DZ PvP ve Conflict dışında başka bir aktivitede yer alamadılar.Loot kaliteside açıkcası çok iyi değil çok loot düşüyor ama içlerinde işe yarar çok az iyi özellikli loot oluyor.Ayrıca oyunda haftada bir yenilenen klan vendorde oyunun en iyi itemlerinin satılmasıda ayrı bir konu,haftalarca farm yapıp düşmeyen %30 bonus armorlu çantalar yada %15 silah hasarlı yelekler burada yer alıyor.Bunları kaçırmayıp alanlar setlerini yükseltirken oyuna ara sıra girenlerin haberi dahi olmuyor.

    Tüm bunlara rağmen Division 2 yapılan değişikliklerle çıktığı güne göre tamamen değişti.Alfa ve Beta sürümlerinden itibaren sürekli oyuncu topluluğundan gelen bildirimleri dikkate alarak önemli birçok değişiklik yaptılar.İlk olarak Npc lerin hasarlarını düşürdüler ve görevleri kolaylaştırdılar.Ortalama bir setle dahi challenge zorluktaki görevler tek başına bile bitirebilir hale geldi.Ardından gear attribute değerlerini özellikle defansif olarak güçlendirerek karakterlerin daha fazla hayatta kalmalarını ve dolayısıyla Time To Kill süresini artırdılar.İlerleyen süreçte aslında ilk çıktığında olması gereken skill bazlı buildleri kullandırmaya başladılar.İlk başta skiller ve skill modları için gerekli değerler çok yüksekti bunları düşürüp çeşitli modlarla ek skill puanı sağlayarak skill bazı buildleride kullanılabilir hale getirdiler.Bunların dışındada setlerde,talentlerde ve silahlarda denge güncelleştirmesi yaptılar.SMG Krit buildleri ve One Shot Sniper Buildleri yine oyuncuların bu setlerden rahatsız olması nedeniyle nerflediler.İlk oyundada bunları yapıyorlardı oynayanlar hatırlarlar Striker Classfied,Nomad ve Predator setleride büyük nerf almıştı.Oyuncuların keyif aldıkları setleri sürekli nerflemeleride bir tarafı memnun ederken bir tarafında oyunu bırakmalarıda neden oldu.Bu nedenle oyun içi dengeyi iki oyundada sağlayamadılar.

    Gelecek olan Title Update 6 ilede değişikliklere devam ediyorlar.Setlerde,talentlerde ve silahlarda yine nerf ve bufflar olacak.Eagle Bearer egzotik AR nin hasarı %15 düşürülecek.On The Rope,Spotter,Unstoppable Force gibi hasar bazlı talentler neflenecek yani yeniden set hazırlamak gerekecek.Brand setlerde gear setler gibi artık 6 set parçası olarak kullanılacak ve her birinde talentler olacak.Hasar bazlı silah talentlerinin bir çoğuda yine nerflenecek.Bu gibi durumlar haliyle oyuncuları etkiliyor.Uzun süreler oynayıp oluşturdukları setler bir güncellemeyle tamamen kullanılmaz hale geliyor.Bu etkenlere rağmen açıkcası oyunda bir sorun aramıyorum çünkü oyunu alırken bunların olacağını bilerek aldım.İlk oyundaki hataların birçoğu bu oyunda olmasada yinede benzer bir ilerleyiş gösteriyor.Umarım gelecek olan bu güncellemeyle biraz olsun toparlanır yoksa oyunun geleceği pek iyi görünmüyor.




  • 
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.