geçenlerde arkadaşa "bana güzel bi oyun versene yaaa canım sıkılıyor dedim"o da gitti ismi trgamer da bile olmayan bi oyun verdi.başlangıçta hıyarağası benle kafamı buluyo diye düşündüm.sonra biraz oynayınca ciddi ciddi güzel bi oyun.korku türü arayanlara tavisye ederim.neyse ilerledikten sonra yanında havuz olan bi eve geliyosun ondan sonra ne yapıldığını bilen varmı?bide başkan güzel oyunlar varmı?yanlız populer oyunların büyük kısmını oynadım.