Şimdi Ara

The Council (PS4/PS4 Pro | ANA KONU)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
318
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • The Council (PS4/PS4 Pro ANA KONU)



    Geliştirici: Big Bad Wolf
    Yayıncı(lar): Focus Home Interactive
    Oyun motoru: Bilinmiyor
    Platform(lar): PS4/Xbox One/PC
    Tür: Korku/Gerilim
    Web Sayfası:http://www.thecouncil-game.com
    Çıkış Tarihi: Şubat 2018

    The Council, geliştiriciliğini Big Bad Wolf’un yaptığı beş bölümden oluşacak olan bir macera oyunu. 1793 yılında geçen oyunda şifreleyici Lord Mortimer tarafından gizli bir adaya davet edilen gizli toplum üyesi Louis de Richet’i kontrol ediyoruz. Lord Mortimer’e katılmak demek Napolyon ve George Washington gibi dönemin ses getiren isimleriyle de tanışmak anlamına geliyor. Ancak bu ziyarette Richet’in annesi adada kaybolur ve adadaki herkesin farklı teorileri vardır.

    Oyunda ‘Sosyal Etki’ isminde bir sistem mevcut olacak, bu sistemde insanları birbirleriyle çelişen konuşmalarından hangisinin daha doğru olduğunu yeteneklerinizi ve kaynaklarınızı kullanarak bulabileceksiniz. Bu durum da karakterlerin arka planını onların yalancı olup olmadığını anlamak açısından detaylıca araştırmamız gerektiğine işaret. Eğer siz de yanlış şeyler söylerseniz olası sonuçlarına katlanmak zorunda kalacaksınız.

    Toplam 15 farklı yetenek bulunuyor oyunda. Oyun aynı zamanda 2014’te kurulan ekibin ilk oyun olacak, ancak ekip sektörde deneyim sahibi insanlardan oluşuyormuş. İlk bölümü 2018’in Şubat ayında PC, PS4 ve Xbox One için çıkacak olan The Council’in diğer bölümleri için herhangi bir tarih mevcut değil.

    Not: Yazı OyunGezer'den alıntıdır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Source -- 21 Aralık 2017; 16:19:48 >







  • Toplamda 5 bölümde olacakmış oyun 1 ay ertelendi, ilk bölüm Mart ayında çıkacak.

    https://forums.focus-home.com/topic/3026/the-council-devblog-confrontations

    Welcome, all, to Lord Mortimer's island.

    Please join us in the small salon for a little more information on The Council, and how one of the key mechanics in the game will work - the Confrontation System.

    The Confrontation System in The Council is one of the ways that we uniquely twists the narrative adventure game, and is instrumental in deciding how your story will play out.


    In narrative games, the vast majority of your decisions come down to how well you understand the way the other characters in the game think, and how you can manipulate your dialogue to get what you want out of them.

    In The Council, encounters with goals at the end of them are called Confrontations and are essentially battles of wits between the player and the character they are talking to. During a Confrontation, players will go through several steps of a conversation, while trying to be as persuasive as possible. These Confrontations will have a direct effect on the story and are one of the most pivotal parts of the game.


    The Confrontation could have as little as two phases in it, for quick arguments (such as if you have to convince somebody not to shoot you), to as many as five or six phases, or maybe more! Along with the steps, you will have a set number of failures.

    When you say something to upset the opponent or use a Skill that your opponent is immune to (which will be expanded on in a future dev blog), you will lose one of these failures, which is called a Blunder. Lose all of your Blunders, and you fail the confrontation, which can lead to drastic changes in the storyline.

    You'll have a lot to help you avoid those Blunders, however, as you'll take everything you've learnt about the characters into the Confrontation with you. Everything you've learnt up to that point will be valuable in a Confrontation, so don't forget to search everything, and interrogate everyone, to learn what you need to.

    In each phase, you will have to choose from a variety of options to best persuade your opponent of what you want. For example, you may want to convince them to give you the letter in their possession. You'd first need to convince them that you're trustworthy, and then that you're worthy of holding on to the letter.


    This would be the first two steps of the Confrontation. In the final step, you would want to convince them to then give you the letter. This last step is repeatable until you either manage to convince them by picking a favorable solution, or you run out of Blunders.

    As Confrontations are so important, don't hesitate to use Consumables or Skills to get the result you need. You never know what could happen otherwise - and the consequences are permanent.

    Episode 1: The Mad Ones releases March 2018 on PC, PS4 and XboxOne, with 5 total episodes planned.




  • Episode Two of The Council,
    Hide and Seek, releases on May 15th, 2018 on PC, PS4 and Xbox One!


    https://forums.focus-home.com/topic/6434/announcing-the-council-episode-2-hide-and-seek

    The Council (PS4/PS4 Pro | ANA KONU)


    The Council (PS4/PS4 Pro | ANA KONU)


    The Council (PS4/PS4 Pro | ANA KONU)


    The Council (PS4/PS4 Pro | ANA KONU)




  • bu tür de oyunlar pek gelmiyor ama oynamak fırsat olmadı daha.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SOLID SNAKE -- 7 Mayıs 2018; 18:16:59 >
  • Karakterlerin bakışları tek bir türden klonlaşmış bakışlar gibi olmuş.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.