Şimdi Ara

TGRT de Bir dizi vardı.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
654
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 gün 18 saat 28 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • By_DoMiNo (2 mesaj) öldü. (1 mesaj) Xabir (1 mesaj) ice truck killer (1 mesaj) Shepherd. (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Mobil (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar. Kanalı yanlış hatırlamıyorsam 2000 li yılların başlarında TGRT de bir dizi vardı. Liseye giden 2-3 arkadaş. Çocuk bilgisayar dünyasına giriş yapıyordu. Orda değişik bir beden e bürünüyordu. Gücü yetmediği yerde bedeni büyüyordu. Siber viruslerle vs ile kapışıyordu. Dövüşün sonunda siber dünya yıkıma uğradığı zaman Brezilya' daki Hz. İsa heykeli gibi kollarını açıp heryeri yeniliyordu. Bunun arkadaşları da siber dünyada dövüşüyordu falan. O zamanlar çok ilgimi çeken hevesle izlediğim dizilerden biriydi ama adını hatırlamıyorum. Neydi bu dizinin adı. Dizi de kötü olanın bilgisayarında kötü bir virus yerleşmişti. Monitörden yüzü belirir bir şekilde sürekli o kötü çocukla konuşur kötülükler yaparlardı falan.

    Edit: Buldum diziyi beyler. SuperHuman Samurai Syber Squad mış adı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi By_DoMiNo -- 14 Temmuz 2015; 21:31:06 >



    |
    |
  • Konusu enteresanmış.
  • Çocuklar Duymasın hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_DoMiNo

    Merhaba Arkadaşlar. Kanalı yanlış hatırlamıyorsam 2000 li yılların başlarında TGRT de bir dizi vardı. Liseye giden 2-3 arkadaş. Çocuk bilgisayar dünyasına giriş yapıyordu. Orda değişik bir beden e bürünüyordu. Gücü yetmediği yerde bedeni büyüyordu. Siber viruslerle vs ile kapışıyordu. Dövüşün sonunda siber dünya yıkıma uğradığı zaman Brezilya' daki Hz. İsa heykeli gibi kollarını açıp heryeri yeniliyordu. Bunun arkadaşları da siber dünyada dövüşüyordu falan. O zamanlar çok ilgimi çeken hevesle izlediğim dizilerden biriydi ama adını hatırlamıyorum. Neydi bu dizinin adı. Dizi de kötü olanın bilgisayarında kötü bir virus yerleşmişti. Monitörden yüzü belirir bir şekilde sürekli o kötü çocukla konuşur kötülükler yaparlardı falan.

    Edit: Buldum diziyi beyler. SuperHuman Samurai Syber Squad mış adı.

    Hollywood dizisi mi hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 15 sene önce ne diziydi be :) 2000 li yıllarla ortaya çıkan bilgisayar devrinin dizisiydi. Zaten o zamanlar teması bu şeklide diziler yapılıyordu hep. Power rangers falan.
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.