Şimdi Ara

test aracı alınır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
1
Favori
9.867
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • uzun zamandır nissan qasqai 1.5 tekna alma niyetindeydim, sıfırına, 63 ile 65 bin lira arası isteniyor
    oturduğum şehirde nissan bayisi 9100 km'deki test aracını(navigasyonlu) 56 bin liraya verecek.
    sorum ise test aracı almanın ne gibi olumsuz yönleri olabilir? ve bu arabada özellikle bakmam gereken neler vardır? 7 8 bin lira daha ucuza bu riski almaya değer mi?



  • Merhaba zaten aracı kullanırken firma yetkisi ile birlikte kullanıldığı için nazik kullanıldığını düşünüyorum. Siz sıfır ikinci el alacaksınız bence 1-2 lira daha indirilip 2.eldense alınır.
  • 10 bin kmde ne kadar hırpalanabilir diye düşünüyorum fazla yıpranmamıştır 30 bin kmde araçla eş değerdir diye düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZoomStar

    Merhaba zaten aracı kullanırken firma yetkisi ile birlikte kullanıldığı için nazik kullanıldığını düşünüyorum. Siz sıfır ikinci el alacaksınız bence 1-2 lira daha indirilip 2.eldense alınır.
    Bence aracı almayın. Araç baya hor kullanılmıştır. Araçta zaten rodaj dönemi diye bir şey uygulanmamıştır. 0 km'den beri dip gaz yapılmıştır. Bol bol çukurlara girilmiştir. Misal test araçlarında ben oldukça çukura girerim konfor nasıl diye. BMW test aracı ile yanlamışlığım sıfır çizmişliğim var. O yüzden test aracı en çok hor kullanılan araçtır. 10 bin daha verin kafanız rahat binin.
  • Hepsi ayni mi bilmem ama genelde butun bayiler esek niyetine biniyor. Gecenlerde herkesin 5 10 km ile gittigi camurlu cukurlu yolda, baya hizli bir sekilde yanimdan gecti. Zaten satilacagi icin ozen gostermezler. Ve giren cikan belli degil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetavcı

    10 bin kmde ne kadar hırpalanabilir diye düşünüyorum fazla yıpranmamıştır 30 bin kmde araçla eş değerdir diye düşünüyorum
    dusunki arabaya aliskin olmayan herkes binecek ve bunlar debriyajin kavram noktasini kestiremedikleri icin baski balatadan yiyecek bunu her binen kisi yapsa o aracin baski balata omrunu kisitlar.bu sadece bir ornek.10.000 km ama her binen 5-10 km yapsa 1500 farkli kisi binmis olacak gerci km cok degil ama imkan yoksa bakilmasi gereken bir arac
  • quote:

    Orijinalden alıntı: speedystop

    Merhaba zaten aracı kullanırken firma yetkisi ile birlikte kullanıldığı için nazik kullanıldığını düşünüyorum. Siz sıfır ikinci el alacaksınız bence 1-2 lira daha indirilip 2.eldense alınır.

    cevabınız için teşekkürler, benim asıl çekingem müşterilerden çok firma çalışanları. test aracını servis arabası gibi kullanmaları.
    bu arabanın motoru hor kullanmaya bağlı gereğinden fazla yıpranmış olabilir mi? ve aracı başka bir yere göstermek gerekirmi?
  • Biraz daha indirimle neden olmasin hatta 10.000 bakimi gibi seyleride bedavaya aradan cikarttirin.
  • 52000TL'ye bırakırlarsa alın bence. Araba ilk hareketi aldığından beri yüksek devirlerde kullanılmıştır kesin. Yani ben test aracına binersem ataklığını test etmek için zorlarım, ani frenler yaparım, virajlara hızlı girerim, çukurlara girer konforunu denerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NapoleonBonaparte

    Biraz daha indirimle neden olmasin hatta 10.000 bakimi gibi seyleride bedavaya aradan cikarttirin.

    zaten yanında motor koruma, boya korumayıda v.s bedava yapacaklarmış.
    linkde bu;http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-nissan-kayseri-nissan-hyundai-ana-bayii-inoto-guvencesiyle-qashqai-93183482/detay/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: golfçü_

    Biraz daha indirimle neden olmasin hatta 10.000 bakimi gibi seyleride bedavaya aradan cikarttirin.
    turbolu olduğu için riski daha yüksek bence en önce turbosuna baktırın sonra baskı ve balata disklere
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omers

    quote:

    Orijinalden alıntı: speedystop

    Merhaba zaten aracı kullanırken firma yetkisi ile birlikte kullanıldığı için nazik kullanıldığını düşünüyorum. Siz sıfır ikinci el alacaksınız bence 1-2 lira daha indirilip 2.eldense alınır.

    cevabınız için teşekkürler, benim asıl çekingem müşterilerden çok firma çalışanları. test aracını servis arabası gibi kullanmaları.
    bu arabanın motoru hor kullanmaya bağlı gereğinden fazla yıpranmış olabilir mi? ve aracı başka bir yere göstermek gerekirmi?

    Hocam açıkcası almayın. Millet arabayı test edecez diye arabayı zorluyor. Alınmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: E-HDI

    turbolu olduğu için riski daha yüksek bence en önce turbosuna baktırın sonra baskı ve balata disklere

    Alıntıları Göster
    Sıfır alın kafanız rahat olsun 56 bin lira az para değil sonuçta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Demage

    Sıfır alın kafanız rahat olsun 56 bin lira az para değil sonuçta

    Alıntıları Göster
    Test aracı atmoesferik olsaydı tamam ama Turbolu dizel ve Crossover dolayısıyla çukur vs demedne dalınmıştır.

    Bence almayın.
  • Ben olsam biraz daha verir sıfır'ını alırım.
    Test arabası olduğu için rodaj'a dikkat edilmemiştir.
    Ayrıca kimin bindiği belli değil ortalık malı gibi kullanılmıştır.
  • Ben şahsen test aracı kullanırken en üst limitlerİni zorlarım dizel olsun benzinli olsun üst devirde kullanırım motor ısınmış ısınmamış bakmam herkes benim gibi kullanıyorsa bence o arac 10 bin km de 50 binlik ömrünü yemistir ben tavsiye etmem
  • Rodaj önemlidir. O da bu araçta yoktur.
  • O paralara çıkmışken sıfır alın rahat rahat binin
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.