Şimdi Ara

Tesla yüzlerce çalışanın görevine son verdi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
2
Favori
2.598
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Seri üretimde kaliteli punta kaynak yapmayı beceremedikleri için M3 üretimini artıramadıkları söyleniyor. Diğer modeller alüminyum olduğu için çelikte tecrübeleri yetersiz bu nedenle M3 üretiminde sorun oluştu deniyor.
    http://www.autonews.com/article/20171016/OEM01/171019743/-1
    (http://archive.fo/fOZ94)
  • Üretim az olmasına rağmen yetersiz personelin çıkarılması takdire şayan.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: El Gato Negro

    Bence bu balon patlayacak yakında, demedi demeyin. Umarım yanılırım ama.

    Allah mısın nerden biliyorsun?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whiterland


    quote:

    Orijinalden alıntı: El Gato Negro

    Bence bu balon patlayacak yakında, demedi demeyin. Umarım yanılırım ama.

    Allah mısın nerden biliyorsun?

    ülen ne boş adamlar var şu forumda. hadi var git işine...
  • gcb1903 kullanıcısına yanıt
    O kadar arabayı 33000 kişinin üretmesi yetiyor, zaman içinde bu sayı sence çoğalır mı? azalır mı?

    Gün geçtikçe teknoloji sayesinde beden gücü azalıyor.

    Gelecekte belki de insanlar kendilerine daha fazla zaman ayırabilecek.

    Bu teknolojileri çok kısa zamanda elde ettik ve hızlı bir şekilde ilerliyor, getirisi de olacak götürüsü de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üretim neden az acaba?
    Karoser veya mekanik nedeniyle olduğunu sanmıyorum.
    Motor olacağını da düşünmüyorum.
    Acaba pil üretiminde mi bir sorun var?
  • balon diyonuz ama yeni anlaşmalar geliyor her gün. Patlasa bile yıllar alır.
  • halil_tuyun48 kullanıcısına yanıt
    O varsayımlar üzerine şimdiki durumu çürütmeye mi başladık yani.
    Sen hayatında hiç tam otomatik bir fabrika gördün mü? Ben orada çalıştım. Philip Morris Torbalı fabrikası tam otomatik. Her şeyi makineler otomatik yapıyor. Aklına gelecek her şeyi. Temizleme, temizlenen türünü ayıklama, ayıklanan tütünü doğrama, doğranan tütünü sarmaya taşıma, filtreleme, dere, ambalaj, kartonlama, kutulama, paletleme. Bütün her şeyi yapıp önüne koyuyor. Ama binlerce çalışanı var. Çünkü onlar makine ve her makinede bir çok kişi kontrolcü gibi başında bekliyor. İşi makineyi kontrol etmek.

    Şimdi sence burada insan gücüne ihtiyaç olmadığı için mi işten çıkarma var yok sa performansı düşük kişileri mi işten çıkarma var?

    Bu kadar muhaliflik bünyeye zarar. Ve bu otomasyon teknolojisi yıllardır var. Sanki 3 5 yıllık mesele gibi anlatma.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gcb1903

    O varsayımlar üzerine şimdiki durumu çürütmeye mi başladık yani.
    Sen hayatında hiç tam otomatik bir fabrika gördün mü? Ben orada çalıştım. Philip Morris Torbalı fabrikası tam otomatik. Her şeyi makineler otomatik yapıyor. Aklına gelecek her şeyi. Temizleme, temizlenen türünü ayıklama, ayıklanan tütünü doğrama, doğranan tütünü sarmaya taşıma, filtreleme, dere, ambalaj, kartonlama, kutulama, paletleme. Bütün her şeyi yapıp önüne koyuyor. Ama binlerce çalışanı var. Çünkü onlar makine ve her makinede bir çok kişi kontrolcü gibi başında bekliyor. İşi makineyi kontrol etmek.

    Şimdi sence burada insan gücüne ihtiyaç olmadığı için mi işten çıkarma var yok sa performansı düşük kişileri mi işten çıkarma var?

    Bu kadar muhaliflik bünyeye zarar. Ve bu otomasyon teknolojisi yıllardır var. Sanki 3 5 yıllık mesele gibi anlatma.

    Tam otomatik makina daha da gelişmeyecek mi sanıyorsun, 1000 makinayı 500 kişi kontrol etsin, zamanla ya daha az makina daha çok işlevi olacak yada kontrol sistemi o kadar otonom olacak ki kişi başına düşen makina artacak.

    İnsan gücü azaldı mı? dedim, beden gücü mü? azalıyor dedim

    3300 kişi gerçekte neden çıktığını sanırım en iyi Tesla bilir. Benim değindiğim nokta Tesla değil.

    Teknojide yakın zaman dediğim 10-20 sene, kendi yaşamına göre değil.

    Teknolojinin ileri de bu olanakları sağlaması ve hayatı kolaylaştırmaya devam edeceğini söylemenin nesi muhalif olmak oluyor anlayamadım.

    Neyse hangi kesimden olduğun belli zaten kime ne anlatmaya çalışıyorsam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • elektrikli otomobilin karşısında hiç bir güç duramaz. Fakat adamlar ekonomik açıdan çok güçlü olduları için firmayı başka yönden tehdit ediyorlardır. Mesela spaceX in diğer projelerine engel olabilirler. Ben böyle bir olayın varlığından şüpheleniyorum. Yoksa Tesla şu anki teknolojisiyle çok ucuz elektrikli araba da üretebilir. Ama ona izin verildiği "alanda" kaldığını düşünüyorum. Üretim kapasitesi de aynı şekilde sınırlandırılmış olabilir. İzlemeyenler için "who killed the electric car" belgeseli aydınlatıcı olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chcts1 -- 21 Ekim 2017; 20:48:28 >
  • Tesla olmasaydı alamancılar 10-20 sene daha 0.5 litre motor üretmeye çabalayacaklardı. Tesla bu sektöre çağ atlatmıştır. Türkiye'de fiyatlar uçuk olmasaydı ve yeterince supercharger olsaydı eminim şuankinden katkat fazla Tesla sahibi olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tesla Model S, otomotiv sektöründe yeni yüzyılın Ford Model T'si konumunda. Gerisi çorap söküğü gibi gelecek. Artık değişim kaçınılmaz.

    Buna ayak direyip Tesla'nın batmasını temenni edenler de Ford Model T üretilirken hâlâ atları savunanlardan farksız.

    Doğru dürüst detay belli olmadan, üretime geçmeden bir modeli için yarım milyona yakın sipariş alan marka batmaz, rahat olun :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suriyeli afgan mogadishu lu elimizde var gunluk 20 tlden yollayalim istiyolarsa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sınav_testmis_kanka


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: El Gato Negro

    Bence bu balon patlayacak yakında, demedi demeyin. Umarım yanılırım ama.

    http://digitalage.com.tr/elon-musktan-tesla-ile-ilgili-samimi-itiraflar/

    "Tesla‘nın yaşadığı maddi zarara da değinen Musk, 2017’nin ilk çeyreğinde 330 milyon dolar zarar eden şirketi hakkında düşüncelerini dile getirirken, otomobil üretmenin “para kazanmanın en kötü yolu” olduğunu belirtti."

    Senelerdir zarar ediyor şirket. Arkasında kim var da bunca zaman ayakta tutuyor bu adamları ? diye sormak lazım. Tabi ki düzenin, kendi istedikleri şekilde değişmesini isteyenler.

    Ya sanki yıllardır Petrol lobisini Avrupalı, Amerikan, Japon, Güney Kore'li otomobil şirketleri korumadı mı?

    Bırakın bu işleri.

    Akıllı olsalarmış da zamanında ufaktan ar-ge'ye başlasalarmış.

    Sonra ortaya İ8, Zoe gibi adam kandırmaya yönelik ucubeler çıkıyor.

    Ureten hic bir zaman zarae etmez. Yarin benzin 15 tl olunca o zmn gorun nasil cok satipnkar edecekler. Devlet tesvik veriyor adamlar bu sayede dunyayi yonetiyor. Dunyada her konuda tekel yaratip sonra kar ediyorlar. Zaten kendileri de para bastiklari icin zarar etselerde onemli degil matbaa ya talimst verip zarari karsilarlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.