Bildirim
Tesla S 85 d test
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
2017 de faturalara yüksek zam var
Elwktrikli ya çok yakar be usta
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Su araclra yonelelimlik bir durum yok henuz cunku s85d dedigimiz araclar 110bin eurodan basliyor turkiyede. Model3 icin turkiyeden onsiparisler de alinmis ve muhtemelen 2018'in 2.yarisi icin turkiyeye teslanin satis bayiisi ve servis acacagi konusuluyor.
Model 3 cikmasi ile turkiyede kullanicilari olabilir. En azindan ben babama aldirmaya calisirim. Hem servis araligi cok uzun, hem aktarmanin organlarinin minimal boyutundan dolayi asinmanin azligindan oturu periyodik bakimda degisecek parcanin olmamasi, hem de kmde 5-6 kurus gibi gulunesi bir tuketiminin olmasi tercih sebebi olabilir.
Ama ben adim gibi eminim bu hukumet bize bu araclari yedirmez..
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de heyecanlanmış olsam da niz nu araçları alsa elektriğe zam gelir yakıt sarfiyatı yine aynı yere gelir. He şarjı da kolay değil Uzun gitmiyor. Bu araclar için bize daha 20 yıl lazım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Yazaryazarokur
Ben de heyecanlanmış olsam da niz nu araçları alsa elektriğe zam gelir yakıt sarfiyatı yine aynı yere gelir. He şarjı da kolay değil Uzun gitmiyor. Bu araclar için bize daha 20 yıl lazım.
Hocam sarz konusunda her gun bir adim ilerliyor teknoloji. Bize gelene dek sarz sorunu diye bir sey kalmaz fakat benzin istasyonlari bu yukun altina girip sarz istasyonu kullanirlar mi?
Ya da cafe restoranlar bu ise soyunurlar mi acaba? Mesela istanbuldan izmire gidiyorsunuz cundada guzel bir restoran otoparkinda sarz istasyonu kullansa, yol sarz sorunu falan kalmaz. Fakat hukuken buyuk bir acik var hala. Standartlarin kurulmasi yazilmasi gerek.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Arabayla durmaya zamanı olmayan bunla ugrasmak istemeyenler için yine de sistem yeterli değil anlık dolum olmadığı sürece memnun etmez. O yüzden benzin ve giderken tekerden Dinamo gibi güç alıp sürekli kendini yenileyen bir teknoloji daha iyi olacaktır. Fakat bunun da oranı düşük ne kadar km kaç km lik menzil doldurur o baya düşük sanırım. Bu gelişirse sistem daha hoş olur. Nakliye sektöründe adam bunla ugrasamaz sonuçta benzine de güç yetmez scania metro gibi giden tir lar yaptı fakat avrupada daha yeni gelişiyor hatlar yani bu işin sadece her gün ise git gel yapan kısım için değil herkes kapsayacak hale gelmesi çok zaman alacak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Yazaryazarokur
Arabayla durmaya zamanı olmayan bunla ugrasmak istemeyenler için yine de sistem yeterli değil anlık dolum olmadığı sürece memnun etmez. O yüzden benzin ve giderken tekerden Dinamo gibi güç alıp sürekli kendini yenileyen bir teknoloji daha iyi olacaktır. Fakat bunun da oranı düşük ne kadar km kaç km lik menzil doldurur o baya düşük sanırım. Bu gelişirse sistem daha hoş olur. Nakliye sektöründe adam bunla ugrasamaz sonuçta benzine de güç yetmez scania metro gibi giden tir lar yaptı fakat avrupada daha yeni gelişiyor hatlar yani bu işin sadece her gün ise git gel yapan kısım için değil herkes kapsayacak hale gelmesi çok zaman alacak
Hocam insan uzun sureli yolda zaten yoruluyor. 400-500 km yol sunuyor tesla opsiyon ile. 500 km de bir yarim saat 45 dk mola veremeyecek adam zaten trafikte tehlike yaratmaya basliyor ister istemez.
Yani 30 dk mola cok degil aslinda, guzel bir yerde durur bir yemek yersiniz belki, bir sigara, kahve icer tuvalete gidersiniz belki. Bu yuzden sarz istasyonlarinin yeri onemli ya. İnsanin mola vermek isteyecegi noktalara konmasi lazim.
Dediginiz tekerlekten elektrik uretme sistemi de aracin hareketine direnc olusturacagi icin sarz ederken daha fazla elektrik harcamasina sebep olur. Hatta elektrigi ilkonce harekete sonra da tekrar elektrige donusturdugunuzde aradaki kayiplardan dolayi daha kisa menzil sunar bu sistem.
Arac zaten gazi kesince fren yapar gibi elektrik uretimi yapiyor. Tabi bunun verimi gun gectikce teknolojiyle ilerler.
Uzun yol soforleri icinde cozum cok basit hocam. Yillar once icat edilmis bile..
Cozumun adi TREN. Almanyaya bakin fabrika binalarinin cogu zamaninda tren raylarina yakin yerlere insa edilmis ve hatlar fabrikanin icine uzatilmis. Amerikayi yeniden kesfetmenin alemi yok sonucta, fakat biz olan hatlari kaldirmayi da iyi biliriz.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Yazaryazarokur
Arabayla durmaya zamanı olmayan bunla ugrasmak istemeyenler için yine de sistem yeterli değil anlık dolum olmadığı sürece memnun etmez. O yüzden benzin ve giderken tekerden Dinamo gibi güç alıp sürekli kendini yenileyen bir teknoloji daha iyi olacaktır. Fakat bunun da oranı düşük ne kadar km kaç km lik menzil doldurur o baya düşük sanırım. Bu gelişirse sistem daha hoş olur. Nakliye sektöründe adam bunla ugrasamaz sonuçta benzine de güç yetmez scania metro gibi giden tir lar yaptı fakat avrupada daha yeni gelişiyor hatlar yani bu işin sadece her gün ise git gel yapan kısım için değil herkes kapsayacak hale gelmesi çok zaman alacak
http://teslaturk.com/400-350kw-dc-sarj-istasyonu/ hocam daha şimdiden bu kadar güçlü istasynlar açılmaya başlandıysa 9 yıl sonra ne olur 15 dakikada %80 dolum yapar araçlar her benzin istasyonuna bunlardan koyulacak diye kanun çıkartırsa zaten ağıda genişlemiş olur uzun yolculukta yemek yerken çoktan araç dolmuş olur
-
şu arabayı gördükten sonra insanın diğer otomobil konularına giresi gelmiyor. onu da bırak kendi arabasına binesi gelmiyor. gerçekten aslında teknoloji ve günümüz çağı bizim gördüğümüzden çok daha fazlası. -
Bir zamanlar dizel araçlar için de aynı şeyler söyleniyordu. Dizel araba mı olur, kamyonlar dizel kullanır, traktör gibi sallanıyor vs.. aynı muhabbet otomatik vites için de geçmişti. Şimdi dizel otomatik almayanı dövüyorlar. 5-10 yıl sonra elektrikli araç almak bugünün dizel otomatik araç gibi birşey olacak.
Elektriğe zam gelecek diye korkunuz varsa güneş enerjisini kullanın. Bahçenize,çatınıza,otoparkınıza güneş paneli takın elektriğe para ödemezsiniz.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Paneller baya pahalı hocam. Fakat bu gelişime ayak uydurmak bizim kendimizi artık aşamamıza bağlı çok sıradan düşünüp yaşıyoruz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Harbiden zaman makinası gibi araç...
Bu aracı günümüzde alacak olan adam, ucuza yol gitmek için almaz, sanmıyorum. Lüks, tekmolojik, performanslı araç almak için alır bunu. Muhtemelen şehir içinde kullanmak için 2. Araç olarak alır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etkinus -- 3 Aralık 2016; 17:10:26 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Buyrun önden siz yönelin.
Fiyatının olduğu kısımlarda sesi kapattınız sanırım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X