|
Bildirim

|
teslada arabaları zamanında ucuza verdi diye aksesuardan, self drive aylık 5 kagıtdan iterek çıkarıyor maliyeti sanırım |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Alper
iPhone 7,Sony 55KD-XF90 4K TV, Kablo Net 100 mbit, Sony STR-DE 485 Dolby Digital DTS 5*80 w anfi-receiver, Sony NWZ-143B 4 Gb mp3 player,Samsung DVDP1080 Player, HP 530 Notebook PC, Fujitsu Finepix 2950HD dijital fotoğraf makinası, LG music flow bluetooth hoparlör, Anker Sound Core Bluetooth stereo hoparlör, Anker Sond Core Q10 Bluetooth kulaklık, Huawei Sport Lite AM61 Bluetooth Kulaklık, Sony WI-C310 Kablosuz Kulak İçi Bluetooth Kulaklık, JBL T450BT Wireless Kulaklık, Xiaomi Mi Box S 4K Android TV Box |
|
teslada arabaları zamanında ucuza verdi diye aksesuardan, self drive aylık 5 kagıtdan iterek çıkarıyor maliyeti sanırım |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
BlkHoRangI
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
şunun haberi bile tesla için ayıp |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
-----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
|
|
Şimdi cebimdeki telefon.Kamerası var tabi.Üreticisi dese ki kameranda sadece fotoğraf çekebilirsin,ama 1 defaya mahsus şu kadar para daha ödersen video da çekebilirsin ya da her ay bana şu kadar para ver,abonelik al,para verdikçe video çek dese.Çok komik gelir değil mi kulağa?Yani donanımsal olarak var olan bir özellik ve yazılım altyapısı da hazır.Ama beyimiz müşteriyi düttürme peşinde |
|
_____________________________
|
|
Lafa gelince teknoloji devi ama elektrikli perde koymuyor çağ dışı elle ayarlamalı perde. Ne yapacak sürürcü otomatik pilota alıp perdelerimi çekecek. Ayrıca iddiası vardı teslanın tavan camı güneş ısısını kesiyordu ne oldu kesmedimi. Demekki kesmemişki bu perdeyi çıkartmışsın. Ama bu teknolojik araca yakışmamış bu perde. Bak musk elektrikli perde standart olmalı. Bundanda para alınmamalı. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartalaraz -- 1 Haziran 2026; 20:50:23 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
BlkHoRangI
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Referanslarım
|
|
Katılıyorum,bunu hayatımıza en net sokmaya çalışan Nvidia,Geforce Now ile yapmaya çalışıyor.Uzaktaki ortak donanım,kiralama-abonelik usulü kullan |
|
_____________________________
|
|
Bunlar elon musk'ın hüsnü kuruntularıdır Şimdi diyelim model Y maliyeti 2 milyon.Musk bunları 1.8M'den satar yayarım.Sonra da bi abonelik işi çıkarır 250 lira da oradan atsam cebe 1.8+025 =2.05'den 50 bin temiz kar dese.Bu sefer de bu abonelik-tek seferlik alımcılar,hiç bunları almayanların araçlarını da bir nevi finanse etmiş olacak |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Referanslarım
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
"charcot-marie-tooth"
|