|
Tesla Model Y'de isimler Standard ve Premium olarak değişti: Türkiye'ye Standard model gelecek
-
-
Eli uzun olanlar parasına para ekledi, garibanlar da onları zengin edecek
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
en en bos paketi olsun trde 1 milyona satsın yok satar birakın premium felan ne anlatıyonuz araç almaya gücümüz yokki vergiler yüzünden
-
Koskoca Tesla firmasının TR de envanter satışında nasıl eline yüzüne bulaştırdığına herkes şahit oldu. Konuyla ilgili soruşturma açılsa Allah bilir neler ortaya çıkar. Uygun fiyatlı olan bir şey hiç bir zaman bu ülkenin vatandaşına yar olmuyor. Boş paket araçlarına 2.2 m tl isteyecekler muhtemelen, umarım zarar edip vazgeçerler bu scam araçtan.
-
13 ekimde sipariş verdim yarın teslim alacağım. Sipariş veremeseydim eski kasa long range alacaktım. 2 milyon altına gelmezse bu araç alınmaz
_____________________________ -
Tahmini teslimat tarihi Eylül olarak belirtilmişken, Ağustosta 'aracım nerede' diye şikayet yağdıran ve süreci zorlayan bir kitle oldu. Bu baskı sonucunda da, normalde aracısız ve uzun vadeli siparişle çalışan Tesla, Türkiye'de Tüketici Kanunu gereği 6 haftalık teslim zorunluluğu ile karşı karşıya kaldı. Doğrudan satış yapan bir firmanın bu kurala uyması neredeyse imkansız. Tesla'nın düştüğü bu berbat durum, tamamen o dönemin gereksiz şikayetlerinden kaynaklanıyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
bos paketi yuksek paketten satma loading.....
-
Peki alabilecek miyiz
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ Fiat 500 3K 1.2 Pop Rock Siyahı
Ssangyong XLV 1.6 AT Diesel LACİ -
Şaka herhalde.
-
dolu paketi fiyatından satmaya çalışacaklarına hepimiz eminiz sanırım. anlamıyorum ben bu ticari firmaları artık ya, juniper inanılmaz bir başarı yakalamış yerli aracın kredi imkanına rağmen. adamlar ne yapsak da kendi ayağımıza sıksak diye düşünüyorlar hala. millet senin arabanı yoo tesla premium bir araç diye sağda solda audi ciye bmw'ye övüyor sen kalkıp bomboş bir paket yapıyorsun, dolusu giç gelmeyecek ve artık solu paketten satacaksın!
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Tesla masrafı kıstıkça kısıyor. Gelsin paralar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
Phanteks P360A Enermax RevDfx1350w // i5 13500 // GB z790 D // Patriot Viper 6000 // Gigabyte 9070xt Aorus Elite // Crucial P3 Plus 1TB // Samsung Odyssey G5 32// Logitech G213 + Razer Deathadder V2 X HyperSpeed // Creative G6 + Takstar GM200 // S24 Ultra 12/256 Tit Black //_______ Odtü Matematik-BÖTE-İktisat-Tıp Fakültesi + Ekonomi YL _______ Life is just life. No more expectation! /b] -
Tipe bak.. Çirkin ördek yavrusu
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Çekilişle mi verselerdi? Senin tabirini göre 2024'te dünyanın en çok satan otomobili olarak bütün dünyayı dolandırdılar.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Tabiri sen icat etmişsin troll . Usulsüz olarak sitede yayınlanmadan satın aldirdilar araçları. Bunu savunanın zihniyeti ne olur , devlete ne faydası vardır okuyan görür.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Togg boş paket fiyata yakın fiyata satarlarsa bütün pazarı silip süpürür
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Normal dolu juniper kapış kapış gidiyordu ama ne kazandırıyordu üreticiye acaba? Servis ve satış sonrası yükünü arttırması, genel olarak ciddi bir satış sonrası destek ağı gerektirmesi, yani uydu maliyetleri arttırması da çabası.
Bir miktar talebi öteleyip, maliyetleri düşürüp, kârlılığı arttırmaya oynayacaklar. Ticari olarak problemli görülebilecek bir durum yok ortada.
Alan yine alır, Tesla tesladır merak etmeyin. Eski süper cazibesinde değil sadece artık.
_____________________________ -
Bekleyelim görelim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
satış sistemini değiştireceklermiş.
envanter sistemi yerine ön sipariş ya da farklı bir metod uygulanacakmış
test araçları geldi geliyor. satışlar ve fiyat ile ilgili bilgilerde yakında gelecek
2.1 gibi bir fiyat olursa almamız güçleşir. 2.5 olursa güç bela tutturabiliriz diye düşünüyorum
bomboş kasa hakkaten boş 4 teker 1 direksiyon. ama muadillerine bakıyorum, byd hyundai vd ev araçlara bakınca eh işte biraz daha önde gibi olduğundan tesla diyorum
premium sahipleri köşeyi döndü 3 ler 3.2 ler havada uçuşuyor. 2.6 teklifinde bulundum bugün malum sitede 10-15 ilana. kimse yanıt bile vermedi.
premiumun hem ön hem arkası çok daha güzel. bomboş paketin görüntüsü daha kötü ama subjektif.
herşeyi aldınız bari cam tavanı bırakaydınız. iyi bir alternatif olmadığından mecburen kovalayacağım bu çirkin paketi. yapılacak birşey yok.
_____________________________ Lütfen evinizde yediğiniz tavuk,balık,kırmızı et gibi gıdaların artıklarını bir poşette apartmanın çöp konteynerinin içine değil YANINA ağzı açık bir şekilde bırakın. Bırakın ki kediler, köpekler kolaylıkla doysunlar. Çöp konteynerinin içine attığınızda özellikle köpekler bıraktığınız artığı alamıyorlar ya da alırken sakatlanabiliyorlar. Eziyet değil merhamet edelim !
-
lr makul bir fiyata olursa alırım. standart mıtandart annamam
_____________________________ -
2.6 ya tertemiz ix1, ix2'ler var. 2.450'ye sıfır countryman var. Kim napsın teslayı, o parayı verenlere allah akıl fikir versin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
|
bos paketi yuksek paketten satma loading.....
|
|
Eli uzun olanlar parasına para ekledi, garibanlar da onları zengin edecek
|
|
Koskoca Tesla firmasının TR de envanter satışında nasıl eline yüzüne bulaştırdığına herkes şahit oldu. Konuyla ilgili soruşturma açılsa Allah bilir neler ortaya çıkar. Uygun fiyatlı olan bir şey hiç bir zaman bu ülkenin vatandaşına yar olmuyor. Boş paket araçlarına 2.2 m tl isteyecekler muhtemelen, umarım zarar edip vazgeçerler bu scam araçtan.
|
|
2.6 ya tertemiz ix1, ix2'ler var. 2.450'ye sıfır countryman var. Kim napsın teslayı, o parayı verenlere allah akıl fikir versin |
|
en en bos paketi olsun trde 1 milyona satsın yok satar birakın premium felan ne anlatıyonuz araç almaya gücümüz yokki vergiler yüzünden
|
Benzer içerikler
- apple ıntelligence nasıl açılır
- instagram keşfete düşme etiketleri
- whatsapp sohbet aktarma
- instagram dondurma
- whatsapp video kalitesi yükseltme
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler



Resim Galerisi









kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






