Şimdi Ara

Tesla Model Y'de isimler Standard ve Premium olarak değişti: Türkiye'ye Standard model gelecek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
2.172
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
3 oy
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tesla Model Y'de isimler Standard ve Premium olarak değişti: Türkiye'ye Standard model gelecek
    Tesla, geçtiğimiz ay birçok özelliğin kırpıldığı yeni Tesla Model Y Standard'ı duyurdu. Bu versiyonun gelmesiyle birlikte mevcut Model Y SR'ın adı Premium olarak değiştirildi ve üretimden kaldırıldı. Aynı süreç Türkiye için de işleyecek ve yakında yeni Model Y Standard, mevcut Standart Range versiyonun yerine listelenmeye başlayacak.



    Verilen bilgiye göre yeni Model Y Standard, bu ay itibarıyla belirli tarihlerde satışa sunulacak. Envanter tarihleri daha önce olduğu gibi şirketin X hesabından paylaşılacak. Model Y Standard; beyaz, siyah ve stealth grey olmak üzere üç farklı renk seçeneğine sahip olacak.






    Yeni Model Y Standard'ın duyurulmasının ardından mevcut Standart Range'in fiyatı 100 bin TL'nin üzerinde zamlanarak 2.420.625 TL'ye yükselmişti. Yeni Tesla Model Y Standard'ın fiyatı henüz resmi olarak açıklanmadı ancak 2.2 milyon TL civarında olabileceği düşünülüyor. Öte yandan, Long Range versiyonun satışı da devam edecek.



    Ayrıca Bkz.Tesla Model Y Standard tanıtıldı: Daha ucuz Model Y’de neler eksik?



    Model Y Standard'da Hepa filtre, arka yolcu ekranı, elektrikli katlanır arka koltuklar, orta konsolda saklama alanları, ambiyans aydınlatma, lamine camlar, cam tavan, Matrix LED farlar ve 15 hoparlörlü ses sistemi gibi donanımlar bulunmuyor. 





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Tesla Model Y Standard tanıtıldı: Daha ucuz Model Y’de neler eksik?
    Tesla Model Y Standard tanıtıldı: Daha ucuz Model Y’de neler eksik?
    Tesla Model Y Standard tanıtıldı: Daha ucuz Model Y’de neler eksik?
    Tesla Model Y Standard tanıtıldı: Daha ucuz Model Y’de neler eksik?
    Tesla Model Y Standard tanıtıldı: Daha ucuz Model Y’de neler eksik?
    Tesla Model Y Standard tanıtıldı: Daha ucuz Model Y’de neler eksik?
    Tesla Model Y Standard tanıtıldı: Daha ucuz Model Y’de neler eksik?
    Tesla Model Y Standard tanıtıldı: Daha ucuz Model Y’de neler eksik?
    Tesla Model Y Standard tanıtıldı: Daha ucuz Model Y’de neler eksik?








  • Koskoca Tesla firmasının TR de envanter satışında nasıl eline yüzüne bulaştırdığına herkes şahit oldu. Konuyla ilgili soruşturma açılsa Allah bilir neler ortaya çıkar. Uygun fiyatlı olan bir şey hiç bir zaman bu ülkenin vatandaşına yar olmuyor. Boş paket araçlarına 2.2 m tl isteyecekler muhtemelen, umarım zarar edip vazgeçerler bu scam araçtan.
  • Eli uzun olanlar parasına para ekledi, garibanlar da onları zengin edecek

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • en en bos paketi olsun trde 1 milyona satsın yok satar birakın premium felan ne anlatıyonuz araç almaya gücümüz yokki vergiler yüzünden

  • Koskoca Tesla firmasının TR de envanter satışında nasıl eline yüzüne bulaştırdığına herkes şahit oldu. Konuyla ilgili soruşturma açılsa Allah bilir neler ortaya çıkar. Uygun fiyatlı olan bir şey hiç bir zaman bu ülkenin vatandaşına yar olmuyor. Boş paket araçlarına 2.2 m tl isteyecekler muhtemelen, umarım zarar edip vazgeçerler bu scam araçtan.

  • 13 ekimde sipariş verdim yarın teslim alacağım. Sipariş veremeseydim eski kasa long range alacaktım. 2 milyon altına gelmezse bu araç alınmaz

    _____________________________
  • NvdiaAmd kullanıcısına yanıt
    Tahmini teslimat tarihi Eylül olarak belirtilmişken, Ağustosta 'aracım nerede' diye şikayet yağdıran ve süreci zorlayan bir kitle oldu. Bu baskı sonucunda da, normalde aracısız ve uzun vadeli siparişle çalışan Tesla, Türkiye'de Tüketici Kanunu gereği 6 haftalık teslim zorunluluğu ile karşı karşıya kaldı. Doğrudan satış yapan bir firmanın bu kurala uyması neredeyse imkansız. Tesla'nın düştüğü bu berbat durum, tamamen o dönemin gereksiz şikayetlerinden kaynaklanıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bos paketi yuksek paketten satma loading.....

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Peki alabilecek miyiz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Fiat 500 3K 1.2 Pop Rock Siyahı

    Ssangyong XLV 1.6 AT Diesel LACİ
  • Şaka herhalde.

  • dolu paketi fiyatından satmaya çalışacaklarına hepimiz eminiz sanırım. anlamıyorum ben bu ticari firmaları artık ya, juniper inanılmaz bir başarı yakalamış yerli aracın kredi imkanına rağmen. adamlar ne yapsak da kendi ayağımıza sıksak diye düşünüyorlar hala. millet senin arabanı yoo tesla premium bir araç diye sağda solda audi ciye bmw'ye övüyor sen kalkıp bomboş bir paket yapıyorsun, dolusu giç gelmeyecek ve artık solu paketten satacaksın!

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Tesla masrafı kıstıkça kısıyor. Gelsin paralar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Phanteks P360A Enermax RevDfx1350w // i5 13500 // GB z790 D // Patriot Viper 6000 // Gigabyte 9070xt Aorus Elite // Crucial P3 Plus 1TB // Samsung Odyssey G5 32// Logitech G213 + Razer Deathadder V2 X HyperSpeed // Creative G6 + Takstar GM200 // S24 Ultra 12/256 Tit Black //
    _______ Odtü Matematik-BÖTE-İktisat-Tıp Fakültesi + Ekonomi YL _______ Life is just life. No more expectation! /b]
  • Tipe bak.. Çirkin ördek yavrusu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • NvdiaAmd kullanıcısına yanıt
    Çekilişle mi verselerdi? Senin tabirini göre 2024'te dünyanın en çok satan otomobili olarak bütün dünyayı dolandırdılar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Last Troll Bender kullanıcısına yanıt
    Tabiri sen icat etmişsin troll . Usulsüz olarak sitede yayınlanmadan satın aldirdilar araçları. Bunu savunanın zihniyeti ne olur , devlete ne faydası vardır okuyan görür.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Togg boş paket fiyata yakın fiyata satarlarsa bütün pazarı silip süpürür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Illusive Man kullanıcısına yanıt

    Normal dolu juniper kapış kapış gidiyordu ama ne kazandırıyordu üreticiye acaba? Servis ve satış sonrası yükünü arttırması, genel olarak ciddi bir satış sonrası destek ağı gerektirmesi, yani uydu maliyetleri arttırması da çabası.


    Bir miktar talebi öteleyip, maliyetleri düşürüp, kârlılığı arttırmaya oynayacaklar. Ticari olarak problemli görülebilecek bir durum yok ortada.


    Alan yine alır, Tesla tesladır merak etmeyin. Eski süper cazibesinde değil sadece artık.

    _____________________________
  • Bekleyelim görelim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • satış sistemini değiştireceklermiş.

    envanter sistemi yerine ön sipariş ya da farklı bir metod uygulanacakmış


    test araçları geldi geliyor. satışlar ve fiyat ile ilgili bilgilerde yakında gelecek


    2.1 gibi bir fiyat olursa almamız güçleşir. 2.5 olursa güç bela tutturabiliriz diye düşünüyorum


    bomboş kasa hakkaten boş 4 teker 1 direksiyon. ama muadillerine bakıyorum, byd hyundai vd ev araçlara bakınca eh işte biraz daha önde gibi olduğundan tesla diyorum


    premium sahipleri köşeyi döndü 3 ler 3.2 ler havada uçuşuyor. 2.6 teklifinde bulundum bugün malum sitede 10-15 ilana. kimse yanıt bile vermedi.


    premiumun hem ön hem arkası çok daha güzel. bomboş paketin görüntüsü daha kötü ama subjektif.


    herşeyi aldınız bari cam tavanı bırakaydınız. iyi bir alternatif olmadığından mecburen kovalayacağım bu çirkin paketi. yapılacak birşey yok.

    _____________________________
    Lütfen evinizde yediğiniz tavuk,balık,kırmızı et gibi gıdaların artıklarını bir poşette apartmanın çöp konteynerinin içine değil YANINA ağzı açık bir şekilde bırakın. Bırakın ki kediler, köpekler kolaylıkla doysunlar. Çöp konteynerinin içine attığınızda özellikle köpekler bıraktığınız artığı alamıyorlar ya da alırken sakatlanabiliyorlar. Eziyet değil merhamet edelim !




  • lr makul bir fiyata olursa alırım. standart mıtandart annamam

    _____________________________
  • mario gomeeeeeez kullanıcısına yanıt

    2.6 ya tertemiz ix1, ix2'ler var. 2.450'ye sıfır countryman var. Kim napsın teslayı, o parayı verenlere allah akıl fikir versin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.